Kan dit???

22-04-2014 19:17 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kan een man in je klaarkomen, zonder dat er later sperma uitloopt/druppelt?



Vraag me namelijk af of hij gefaked heeft



Alvast bedankt.
Alle reacties Link kopieren
Uhm, ja,.. als hij een condoom heeft gebruikt? :-)



Zonder gekheid: het lijkt me sterk dat een man een orgasme kan faken.
Alle reacties Link kopieren
En je probleem is?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Als het de tiende keer is die dag kan dat, anders niet lijkt me
hm, volgens wikipedia is dat alleen mogelijk als de jongen in kwestie nog te jong is voor een zaadlozing
Alle reacties Link kopieren
Hij is niet te jong....
Alle reacties Link kopieren
Kan soms wel even duren voor het er weer uit komt. Ik heb het 1 keer met m'n ex gehad. Twijfelde ook omdat er niks uit kwam. Tot ik een paar uur later door m'n hurken moest omdat ik een zak pasta had laten vallen. Toen kwam de waterval
waaruit? uit het condoom, uit jou, uit hem, uit de lakens van het bed wanneer je ze uitwringt?
Alle reacties Link kopieren
Nou nee als hij komt, dan spuit hij een kwakkie in je dat er vroeg of laat echt wel weer uit lekt. Je hebt immers geen dekseltje daar binnen zitten wat je er even op draait zodat het erin blijft.
Alle reacties Link kopieren
Er zijn mannen die klaar kunnen komen zonder zaadlozing. Mensen gaan er zelfs voor op tantra- cursus.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Het is mij wel gebeurd dat het er iets later uitkwam, maar het moet er toch echt een keer uit...
Alle reacties Link kopieren
Soms kan het wat minder zijn als je het al een paar keer gedaan hebt bijvoorbeeld, maar als er helemaal niks uit komt, dan lijkt het me sterk dat hij in je klaar is gekomen.
Alle reacties Link kopieren
Bij mij is het wel heel wisselend hoe lang het duurt voordat het er uitkomt. Soms direct erna, soms pas uren later. Geen idee waar het zich tot die tijd verstopt
Alle reacties Link kopieren
Hij doet alsof
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
Hij doet alsof
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
Als hij een prostaat operatie heeft gehad kan hij ook een "droge zaadlozing" hebben.
Alle reacties Link kopieren
Ook wel retrograde ejaculatie genoemd
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 22 april 2014 @ 20:17:Er zijn mannen die klaar kunnen komen zonder zaadlozing. Mensen gaan er zelfs voor op tantra- cursus.Dit dus.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Bij mij komt het er wel eens na een dag of twee pas uit. Waar t aanplakt in mijn lichaam

Weet ik niet hoor..
Alle reacties Link kopieren
quote:plukjeroos schreef op 22 april 2014 @ 21:01:

Bij mij komt het er wel eens na een dag of twee pas uit. Waar t aanplakt in mijn lichaam

Weet ik niet hoor..Traag zaad..
Alle reacties Link kopieren
Bij tantra-seks oefen je op het net niet klaarkomen, maar na een paar keer net niet komen is het gevoel bij de man zo hoog opgezwiept dat hij zonder zaadlozing werkelijk komt. Door het droog klaarkomen kun je veel langer doorgaan als man omdat de stijfheid niet wegebt..
Alle reacties Link kopieren
quote:B-100 schreef op 22 april 2014 @ 21:48:

[...]

Traag zaad..STRANGE Zaad!
Haha vervelend zaad.. Je weet nooit wanneer het besluit tevoorschijn te komen..
Misschien was hij kort daarvoor al een of meerdere keren klaargekomen (aftrekken?).

Dan kan de hoeveelheid zaad minimaal zijn.
Ja dat kan. Als hij kort daarvoor nog klaargekomen is kan het zo weinig zijn dat je er weinig van merkt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven