'Kan ik nog iets voor je doen?'

22-09-2016 20:11 168 berichten
Alle reacties Link kopieren
Stel, je vindt die man of vrouw al jaren leuk. En eindelijk komt het ervan. Je ligt met elkaar in bed. Het magische moment van het ontleden windt je op, je woelt tussen de lakens, hevig omstrengeld in een paringsdans, je bent een flinke tijd bezig, en dan vraagt ze (in mijn geval was het een zij): 'kan ik nog iets voor je doen?' Ze bedoelde pijpen, want dat was er nog niet van gekomen. Ik knapte volledig af op dat moment. Plaatsvervangende gêne. Ik heb in mijn gedachten wel honderd keer instructies gegeven in plaats van een zwak 'wat? eh, nee hoeft niet'. Hoe zouden jullie reageren? En bedenk, ik was verliefd.



Beste L., je kunt het nog altijd goedmaken.
Never wrestle with pigs. You both get dirty and the pig likes it.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap er niets van.... wat is er nou zo schaamtevol?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik knapte af bij paringsdans.
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra_ schreef op 22 september 2016 @ 20:12:

Ik knapte af bij paringsdans.Ik raakte er juist gefascineerd door want wat een idiote manier van schrijven over echt drie keer niks.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra_ schreef op 22 september 2016 @ 20:12:

Ik knapte af bij paringsdans.Een cliché mag soms.
Never wrestle with pigs. You both get dirty and the pig likes it.
Alle reacties Link kopieren
Had je haar betaald soms? Anders hoor je zo'n vraag niet echt.
quote:Enn schreef op 22 september 2016 @ 20:14:

[...]



Ik raakte er juist gefascineerd door want wat een idiote manier van schrijven over echt drie keer niks.

Ik heb die zin ook 3x moeten lezen en besloot dat paringsdans de ergste was



TO, ij doet exact hetzelfde als die vrouw.
Alle reacties Link kopieren
Snap het niet maar doe er toch een gooi naar:



Na jaren fantaseren heb je het al duizenden malen gedaan, verloopt alles zoals in jouw stoutste dromen. En dan heb je het IRL, de verwachtingen torenhoog en dan een deceptie?
Nee heb je, ja kun je krijgen
quote:Durocq schreef op 22 september 2016 @ 20:15:

[...]



Een cliché mag soms.1, niet 3 in een zin.
Alle reacties Link kopieren
@meaki Precies. Zo klonk het.
Never wrestle with pigs. You both get dirty and the pig likes it.
Ontleden opwindend?! Dat vind ik dan weer vreemd.
Alle reacties Link kopieren
quote:lemoos2 schreef op 22 september 2016 @ 20:15:

Snap het niet maar doe er toch een gooi naar:



Na jaren fantaseren heb je het al duizenden malen gedaan, verloopt alles zoals in jouw stoutste dromen. En dan heb je het IRL, de verwachtingen torenhoog en dan een deceptie?Uiteraard had ik gefantaseerd. Maar de rest van je aanname klopt niet.
Never wrestle with pigs. You both get dirty and the pig likes it.
Alle reacties Link kopieren
quote:SallySpectra schreef op 22 september 2016 @ 20:19:

Ontleden opwindend?! Dat vind ik dan weer vreemd.Oh,foutje. Ontkleden
Never wrestle with pigs. You both get dirty and the pig likes it.
Werkt ze misschien bij zo'n help desk? Die vragen dat ook altijd
Alle reacties Link kopieren
Tja misschien bedoelde ze het wel gewoon geïl. toegegeven het klinkt een beetje zoals de belastingtelefoon eerst geven ze je een dikke rekening en daarna kan ik nog iets voor u doen. Maar als jij het had over paringsdans dan schrok ze daar misschien wel zo van dat ze jou pielemuis ging behandelen als de eerste de beste slager klant.



Als je zo lang hebt zitten wachten op dit moment dan moet je er gewoon voor gaan zakelijke voorstellen of niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra_ schreef op 22 september 2016 @ 20:15:

[...]



Ik heb die zin ook 3x moeten lezen en besloot dat paringsdans de ergste was



TO, ij doet exact hetzelfde als die vrouw.Dat begrijp ik niet.
Never wrestle with pigs. You both get dirty and the pig likes it.
Alle reacties Link kopieren
Ach ja, dat je afknapt omdat het tussen de lakens toch niet klikt.

Kan gebeuren, niks aan de hand, de verkering afbreken en klaar.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Volgens mij was dat gewoon haar signaal dat ze alles voor je wilde doen wat je van haar verlangde. Dat je daar niet op ingehaakt hebt is jammer, zowel voor jou als voor haar.
quote:Durocq schreef op 22 september 2016 @ 20:24:

[...]



Dat begrijp ik niet.

Jij schrijft net zo raar als zij haar vraag formuleerde. Jullie lullen er allebei omheen.



Misschien is ze wel submissive.
quote:Amand schreef op 22 september 2016 @ 20:25:

Volgens mij was dat gewoon haar signaal dat ze alles voor je wilde doen wat je van haar verlangde. Dat je daar niet op ingehaakt hebt is jammer, zowel voor jou als voor haar.Eens.
"Het magische moment van het ontleden" en "paringsdans"?!
Alle reacties Link kopieren
wilde ze niet gewoon je sokken wassen ofzo
Naast vrouwen die alleen maar liggen te zeesterren (jaaa! Ik kan het woord weer een keer gebruiken) zijn er ook vrouwen die niets liever willen dan dat je ze gebruikt zoals het jou goeddunkt.



Gemiste kans, denk ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 22 september 2016 @ 20:25:

Volgens mij was dat gewoon haar signaal dat ze alles voor je wilde doen wat je van haar verlangde. Dat je daar niet op ingehaakt hebt is jammer, zowel voor jou als voor haar.Precies!
Alle reacties Link kopieren
je kan uiteraard ff checken... bel je haar gewoon op "joh een week geleden vroeg je of je nog iets voor me kon doen" nou mijn afvoer is verstopt...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven