'Kan ik nog iets voor je doen?'

22-09-2016 20:11 168 berichten
Alle reacties Link kopieren
Stel, je vindt die man of vrouw al jaren leuk. En eindelijk komt het ervan. Je ligt met elkaar in bed. Het magische moment van het ontleden windt je op, je woelt tussen de lakens, hevig omstrengeld in een paringsdans, je bent een flinke tijd bezig, en dan vraagt ze (in mijn geval was het een zij): 'kan ik nog iets voor je doen?' Ze bedoelde pijpen, want dat was er nog niet van gekomen. Ik knapte volledig af op dat moment. Plaatsvervangende gêne. Ik heb in mijn gedachten wel honderd keer instructies gegeven in plaats van een zwak 'wat? eh, nee hoeft niet'. Hoe zouden jullie reageren? En bedenk, ik was verliefd.



Beste L., je kunt het nog altijd goedmaken.
Never wrestle with pigs. You both get dirty and the pig likes it.
quote:Phaedra_ schreef op 22 september 2016 @ 21:42:

[...]



Badkuip is met bolle rug en benen omhoog en iglo is voorover gebukt.

Ik geloof dat die laatste de voorkeur had.

Gottoooogot hahahaha ik heb beeld

bedankt Phaedra
quote:Versnellingsbak schreef op 22 september 2016 @ 21:43:

Wacht ff..bolle rug (op handen en knieeen?) En dan benen omhoog ?

Wattu ?Jij ligt op je buik in de badkuip?
Alle reacties Link kopieren
Niet te moeilijk over doen: "Nee, maar ik ga wel iets met jou doen!"



Probleem opgelost en omgezet naar iets goeds.
Leef en laat leven
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra_ schreef op 22 september 2016 @ 21:45:

[...]



Jij ligt op je buik in de badkuip?



Ja..ook wel es.

Maar ik dacht ik dat ik badkuip moest zijn...
quote:Versnellingsbak schreef op 22 september 2016 @ 22:13:

[...]





Ja..ook wel es.

Maar ik dacht ik dat ik badkuip moest zijn...Nou ja, als je maar een afvoerputje hebt hè.
Zeesterren. Hahahaha



Hahahahahaha!!! Toch wel grappig dat mijn chagerijnige bui van vandaag toch nog verdwijnt.



Hahahahaha!



Ik ga slapen. Sorry, logt weer uit.



Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra_ schreef op 22 september 2016 @ 21:27:

[...]



Een vrouw die gedurende de seks alleen maar met haar armen en benen wijd op haar rug ligt.



Je hebt ook nog badkuipen en iglotenten.
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Ik zou em posten op doorgeefvraag seks trouwens
Tjezus, wat vals
Het is echt leuk om met twintigers te werken. Je leert nog eens wat
Alle reacties Link kopieren
quote:Durocq schreef op 22 september 2016 @ 20:53:

Erg veel aandacht voor de vorm hier en minder voor de inhoud, moet ik zeggen.Valt mee. Je wordt nog niet overvallen door de spellingspolitie.
Alle reacties Link kopieren
quote:vivapimpelmees schreef op 22 september 2016 @ 22:28:

[...]





Valt mee. Je wordt nog niet overvallen door de spellingspolitie.Knappe spellingspolizist die mij ergens op kan betrappen. Tenzij ik op mijn telefoon schrijf, dat is een ramp! Vooral op het viva forum.
Never wrestle with pigs. You both get dirty and the pig likes it.
Alle reacties Link kopieren
Spellingspolitie? Tatutatuuu! Ik zou eens gaan letten op het gebruik van punten en komma's.



"Knappe spellingspolizist die mij ergens op kan betrappen, tenzij ik op mijn telefoon schrijf. Dat is een ramp, vooral op het viva forum."
Leef en laat leven
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra_ schreef op 22 september 2016 @ 22:15:

[...]



Nou ja, als je maar een afvoerputje hebt hè.
aan het typen......
Alle reacties Link kopieren
Ik zie dat sommige posts gewist zijn @Phaedra_ . Je zei: was toen maar zo dominant geweest. Ik was tamelijk dominant hoor, ze heeft na jaren slappe seks (dat weet ik) echt een harde en lange beurt gekregen. Alleen die vraag 'kan ik verder nog wat voor je doen', ik kon er echt helemaal niks mee... Vooral omdat ik haar zelf al had gebeft, wat ze overigens afwees omdat ze vond dat ze stonk (wat reuze meeviel en ik ben behoorlijk op hygiëne).

Misschien maakt dit het beeld wat meer compleet.
Never wrestle with pigs. You both get dirty and the pig likes it.
Sorry, niet echt.

Jammer dat je het niet gewoon besproken hebt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Durocq schreef op 22 september 2016 @ 22:32:

[...]



Knappe spellingspolizist die mij ergens op kan betrappen. Tenzij ik op mijn telefoon schrijf, dat is een ramp! Vooral op het viva forum.Dan ben ik heel knap. En ik forum altijd op mijn telefoon.
Alle reacties Link kopieren
Ik blijf de koppeling van haar vraag en jouw (uit jezelf, zo zo) beffen maar niet snappen

Wat bedoel je daar nou mee ?
Alle reacties Link kopieren
@Versnellingsbak Nou, als ik spontaan een beetje varieer, kon zij dat ook doen, in plaats van zo'n rare, formele, zaaddodende vraag te stellen.
Never wrestle with pigs. You both get dirty and the pig likes it.
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra_ schreef op 22 september 2016 @ 22:26:

Het is echt leuk om met twintigers te werken. Je leert nog eens wat Waar werk je met twintigers dan?
Never wrestle with pigs. You both get dirty and the pig likes it.
quote:Durocq schreef op 22 september 2016 @ 23:53:

[...]



Waar werk je met twintigers dan?Op mijn werk
Alle reacties Link kopieren
@Phaedra_ Ik begreep het alleen niet, binnen de context. Gokje: media?
Never wrestle with pigs. You both get dirty and the pig likes it.
Nee, hoezo?
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp de context nog steeds niet. En je bent erg met taal bezig. Je lijkt me wel iemand die in de media werkt. En je bent dominant en in de veertig, dus sowieso een leidinggevende functie.
Never wrestle with pigs. You both get dirty and the pig likes it.
Hey, net 40 hè.

Geen leidinggevende functie.

Ik kan hier niet zeggen wat ik doe, is nogal specifiek en dus herkenbaar.
Alle reacties Link kopieren
De vraag 'kan ik nog iets voor je doen', klinkt alsof ze uit liefdadigheid seks met je had.

Jij was, na wat ik er van begrijp, verliefd op haar. Zij was niet verliefd op jou en deed je een pleziertje? Speelde dat?



Om wat voor reden hadden jullie eigenlijk seks?



Dat je er na tien jaar nog zo over tobt of zij wel de sores waard was/is geweest, vind ik wel bijzonder. Heb je er wat van geleerd? Haar opmerking was zaaddodend zeg je, werd je gevoel daardoor ook anders voor haar? Nam je verliefdheid daardoor af? Was dat nodig? Als je antwoorden ja zijn, dan was het het gewoon waard.



Of probeer je haar gewoon weer te vinden en na een mislukte oproep op marktplaats dacht je dat Viva wel een mogelijkheid zou zijn?
Appels kun je eten, peren wel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven