'Kan ik nog iets voor je doen?'

22-09-2016 20:11 168 berichten
Alle reacties Link kopieren
Stel, je vindt die man of vrouw al jaren leuk. En eindelijk komt het ervan. Je ligt met elkaar in bed. Het magische moment van het ontleden windt je op, je woelt tussen de lakens, hevig omstrengeld in een paringsdans, je bent een flinke tijd bezig, en dan vraagt ze (in mijn geval was het een zij): 'kan ik nog iets voor je doen?' Ze bedoelde pijpen, want dat was er nog niet van gekomen. Ik knapte volledig af op dat moment. Plaatsvervangende gêne. Ik heb in mijn gedachten wel honderd keer instructies gegeven in plaats van een zwak 'wat? eh, nee hoeft niet'. Hoe zouden jullie reageren? En bedenk, ik was verliefd.



Beste L., je kunt het nog altijd goedmaken.
Never wrestle with pigs. You both get dirty and the pig likes it.
Alle reacties Link kopieren
Jaja, pas drie jaar veertig. Ik ken dat.
Never wrestle with pigs. You both get dirty and the pig likes it.
quote:Durocq schreef op 23 september 2016 @ 00:01:

Jaja, pas drie jaar veertig. Ik ken dat. Zeker niet. Paar maanden.
Alle reacties Link kopieren
Misschien ga ik hier morgen nog op in @appels_peren. Genoeg flauwe reacties gehad. Maar ok, ik omdat ik verliefd was en haar aantrekkelijk vond. Zij alleen omdat ze me lichamelijk aantrekkelijk vond en al een jaar droog stond. En ik had voortreffelijk gekookt.
Never wrestle with pigs. You both get dirty and the pig likes it.
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra_ schreef op 23 september 2016 @ 00:02:

[...]



Zeker niet. Paar maanden.Ah. Ok, welkom in de club.
Never wrestle with pigs. You both get dirty and the pig likes it.
Alle reacties Link kopieren
Ben je wel jong moeder geworden. Wel leuk voor je kinderen, een jonge ma. Al die oude wijven achter een kinderwagen is ook niks.
Never wrestle with pigs. You both get dirty and the pig likes it.
quote:Durocq schreef op 23 september 2016 @ 00:02:

Misschien ga ik hier morgen nog op in @appels_peren. Genoeg flauwe reacties gehad. Maar ok, ik omdat ik verliefd was en haar aantrekkelijk vond. Zij alleen omdat ze me lichamelijk aantrekkelijk vond en al een jaar droog stond. En ik had voortreffelijk gekookt.Dat doet 't um.
quote:Durocq schreef op 23 september 2016 @ 00:05:

Ben je wel jong moeder geworden. Wel leuk voor je kinderen, een jonge ma. Al die oude wijven achter een kinderwagen is ook niks.Ik? Hoe weet jij hoe oud mijn kinderen zijn?
Alle reacties Link kopieren
Schreef je toch ergens? Je valt op, dus ging ik wat berichtjes lezen.
Never wrestle with pigs. You both get dirty and the pig likes it.
Ah okay
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra_ schreef op 23 september 2016 @ 00:05:

[...]



Dat doet 't um.Dat doet 't um zeker.
Never wrestle with pigs. You both get dirty and the pig likes it.
quote:Durocq schreef op 23 september 2016 @ 00:07:

[...]



Dat doet 't um zeker.Ja
Alle reacties Link kopieren
Tja, zo werkt dat. Vrij toegankelijke informatie.
Never wrestle with pigs. You both get dirty and the pig likes it.
Owwwww.....
Alle reacties Link kopieren
quote:Durocq schreef op 22 september 2016 @ 23:44:

@Versnellingsbak Nou, als ik spontaan een beetje varieer, kon zij dat ook doen, in plaats van zo'n rare, formele, zaaddodende vraag te stellen.



Je bedoelt als jij (uit jezelf) haar beft kan ze minstens jou zonder te vragen pijpen ?

Maar moet sex zo op de weegschaal?

Als ik jou 2x daar aanraak dan moet jij...etc
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra_ schreef op 23 september 2016 @ 00:08:

[...]



Ja Ik weet het nog. Zeewolf met Australische chardonnay. Toen ik na me twee keer uitgesloofd te hebben, terug werd uitgenodigd kreeg ik een gevulde paprika. Maar dat is weer een ander verhaal (en een andere afknapper).
Never wrestle with pigs. You both get dirty and the pig likes it.
quote:Durocq schreef op 23 september 2016 @ 00:10:

[...]



Ik weet het nog. Zeewolf met Australische chardonnay. Toen ik na me twee keer uitgesloofd te hebben, terug werd uitgenodigd kreeg ik een gevulde paprika. Maar dat is weer een ander verhaal (en een andere afknapper).Dat vind ik al heel wat. Ik denk dat je bij mij sla en gebakken aardappels had gekregen. Of een diepvriespizza.
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra_ schreef op 23 september 2016 @ 00:12:

[...]



Dat vind ik al heel wat. Ik denk dat je bij mij sla en gebakken aardappels had gekregen. Of een diepvriespizza.Nadat je twee keer zwaar bent gefêteerd? Meen je niet.
Never wrestle with pigs. You both get dirty and the pig likes it.
Alle reacties Link kopieren
Als een vrouw niet kan koken, wat al kwalijk is, bestelt ze maar een traiteur. Serieus, dit getuigt toch van NUL klasse? En zelf goed eten belangrijk vinden. Wat doe jij om aantrekkelijk te zijn voor een man?
Never wrestle with pigs. You both get dirty and the pig likes it.
quote:Durocq schreef op 23 september 2016 @ 00:12:

[...]



Nadat je twee keer zwaar bent gefêteerd? Meen je niet.Ja serieus. Ik heb echt een pleurishekel aan koken. Ik betaal wel terug met een blowjob.
Alle reacties Link kopieren
OK.. Een diepvriespizza en dan gepijpt worden.
Never wrestle with pigs. You both get dirty and the pig likes it.
Alle reacties Link kopieren
Niet pijpen uit eigen initiatief terwijl jij haar gebeft hebt.

Een gevulde paprika terwijl je als een ware kok je hebt uitgesloofd.



Het is ook allemaal wat met die vrouwen... of met jouw verwachtingen??
Appels kun je eten, peren wel
quote:Durocq schreef op 23 september 2016 @ 00:14:

Als een vrouw niet kan koken, wat al kwalijk is, bestelt ze maar een traiteur. Serieus, dit getuigt toch van NUL klasse? En zelf goed eten belangrijk vinden. Wat doe jij om aantrekkelijk te zijn voor een man?

Ik heb geen geld voor een traiteur.

Klasse zit niet in eten en liflafjes. Ik kan een super gezellige en leuke avond hebben op verschillende soorten olijven en humus.

Ik ga niet mijn weekbudget boodschappen uitgeven aan 1 maaltijd.
Alle reacties Link kopieren
quote:appels-peren schreef op 23 september 2016 @ 00:17:

Niet pijpen uit eigen initiatief terwijl jij haar gebeft hebt.

Een gevulde paprika terwijl je als een ware kok je hebt uitgesloofd.



Het is ook allemaal wat met die vrouwen... of met jouw verwachtingen??Je zeurt. Doei.
Never wrestle with pigs. You both get dirty and the pig likes it.
Alle reacties Link kopieren
quote:Durocq schreef op 23 september 2016 @ 00:14:

Als een vrouw niet kan koken, wat al kwalijk is, bestelt ze maar een traiteur. Serieus, dit getuigt toch van NUL klasse? En zelf goed eten belangrijk vinden. Wat doe jij om aantrekkelijk te zijn voor een man?Vooral mezelf zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:Durocq schreef op 23 september 2016 @ 00:18:

[...]



Je zeurt. Doei.Ik zeur tenminste over iets van nog geen tien minuten geleden, jij over iets van tien jaar geleden.
Appels kun je eten, peren wel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven