Kans zwangerschap? MAP, Onveilige seks

11-03-2017 22:54 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



In week 1 van de pil heb ik de MAP EllaOne geslikt. Verder heb ik gewoon netjes continue de pil geslikt. De MAP nam ik omdat ik 1x de pil in week 1 was vergeten (wat mij eigenlijk nooit overkomt, de pil vergeten) en onveilige seks had gehad.



Ik heb gelezen dat je tot je volgende menstruatiecyclus geen seks moet hebben zonder condoom. Aangezien ik deze donderdag mijn laatste pil heb geslikt, zit ik technisch gezien in mijn stopweek. Ik heb vandaag ook onveilige seks gehad.



Alleen ik voel me er niet prettig bij. Ik bloed nog niet, verwacht dit morgen of overmorgen. Maar aangezien ik de MAP heb geslikt in week 1, kan her zijn dat die uit blijft ( zeiden mensen)



Bedoelde ze met die EllaOne aanwijzing dat je echt moest bloeden? Of dat je tot je stopweek veilig moest vrijen? Kan ik zwanger zijn?



Groetjes.
Alle reacties Link kopieren
Waarom heb je vandaag onveilige seks gehad?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Waarom stoot je je als ezel tweemaal aan dezelfde steen?
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 11 maart 2017 @ 22:57:

Waarom heb je vandaag onveilige seks gehad?



Aangezien ik dacht dat het gewoon weer kon.

Je bent beschermd in je stopweek als je netjes je pil slikt etc.
Alle reacties Link kopieren
quote:violetskies schreef op 11 maart 2017 @ 23:00:

Waarom stoot je je als ezel tweemaal aan dezelfde steen?



De vorige keer was ik paniekerig, netzoals nu.

Twijfels etc, de vorige keer werd duidelijk gemaakt dat de kans nihil was. Dus onnodige zorgen. Nu dacht ik; ah stopweek! Nu kan het weer.
Alle reacties Link kopieren
Werkelijk... er staat in de gebruiksaanwijzing dat je met condooms moet neuken en je doet het onveilig . Lekker handig.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Alle reacties Link kopieren
quote:-Kia-Ora- schreef op 11 maart 2017 @ 23:02:

Werkelijk... er staat in de gebruiksaanwijzing dat je met condooms moet neuken en je doet het onveilig . Lekker handig.Tot je volgende menstruatie
Alle reacties Link kopieren
quote:Sophia201 schreef op 11 maart 2017 @ 23:00:

[...]





Aangezien ik dacht dat het gewoon weer kon.

Je bent beschermd in je stopweek als je netjes je pil slikt etc.Maar dat heb je dus niet gedaan...
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Alle reacties Link kopieren
Als jij roulette wilt spelen met je vruchtbaarheid, moet je dat vooral doen. Maar kom dan geen domme vragen stellen.



Je weet hoe het veilig moet, maar je doet het niet in twijfelgevallen. Hoe dom ben je dan?
Alle reacties Link kopieren
quote:Sophia201 schreef op 11 maart 2017 @ 23:01:

[...]





De vorige keer was ik paniekerig, netzoals nu.

Twijfels etc, de vorige keer werd duidelijk gemaakt dat de kans nihil was. Dus onnodige zorgen. Nu dacht ik; ah stopweek! Nu kan het weer.





Dan ben je dus extra dom als je weet dat je steeds in paniek raakt.

Doe het voortaan gewoon altijd veilig zolang je geen kinderen wilt hebben .
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sophia201 schreef op 11 maart 2017 @ 23:03:

[...]





Tot je volgende menstruatieEn heb je al gebloed? Juist.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Alle reacties Link kopieren
Een klein vraagje nog, mocht ik morgen / overmorgen bloeden.... betekend dat direct dat ik niet zwanger ben? Ookal heb ik het vandaag gedaan?



Sorry voor mijn ontwetendheid, het is allemaal nieuw voor me... en raak de heletijd in paniek.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sophia201 schreef op 11 maart 2017 @ 23:03:

[...]





Tot je volgende menstruatieMaar je menstrueert niet.
Alle reacties Link kopieren
Ja je kunt zwanger zijn. Kleine kans maar het kan.



Volgende keer kun je beter een weekje te lang wachten dan tekort.
Alle reacties Link kopieren
quote:-Kia-Ora- schreef op 11 maart 2017 @ 23:03:

[...]



Maar dat heb je dus niet gedaan...Ik heb hem netjes verder geslikt, op dezelfde tijd etc.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sophia201 schreef op 11 maart 2017 @ 23:04:

Een klein vraagje nog, mocht ik morgen / overmorgen bloeden.... betekend dat direct dat ik niet zwanger ben? Ookal heb ik het vandaag gedaan?



Sorry voor mijn ontwetendheid, het is allemaal nieuw voor me... en raak de heletijd in paniek.



Waarom is het allemaal nieuw voor je? Je weet toch hoe je zwanger kan worden?

Je kiest voor onveilige seks. En ja, daar kan je zwanger van worden.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sophia201 schreef op 11 maart 2017 @ 23:04:

Een klein vraagje nog, mocht ik morgen / overmorgen bloeden.... betekend dat direct dat ik niet zwanger ben? Ookal heb ik het vandaag gedaan?



Sorry voor mijn ontwetendheid, het is allemaal nieuw voor me... en raak de heletijd in paniek.Er zijn ook vrouwen die bloeden/menstrueren tijdens zwangerschap. Als je twijfelt doe over een weekje een zwangerschapstest. En leer hiervan voor de volgende keer.
Alle reacties Link kopieren
quote:fawn schreef op 11 maart 2017 @ 23:04:

Ja je kunt zwanger zijn. Kleine kans maar het kan.



Volgende keer kun je beter een weekje te lang wachten dan tekort.Ook als ik morgen/overmorgen bloed?
Alle reacties Link kopieren
quote:Sophia201 schreef op 11 maart 2017 @ 23:04:

Een klein vraagje nog, mocht ik morgen / overmorgen bloeden.... betekend dat direct dat ik niet zwanger ben? Ookal heb ik het vandaag gedaan?



Sorry voor mijn ontwetendheid, het is allemaal nieuw voor me... en raak de heletijd in paniek.

Hoe oud ben je?



En echt, stop met neuken tot je wel wat weet. Ga naar je bieb en haal wat boeken over voortplanting enz. En vraag je ha je voor te lichten. Als je zo doorgaat heb je of binnenkort een baby of een soa.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sophia201 schreef op 11 maart 2017 @ 23:05:

[...]





Ik heb hem netjes verder geslikt, op dezelfde tijd etc.Je bent in week één een pil vergeten. Dus je hebt hem niet netjes geslikt!
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Alle reacties Link kopieren
Een MAP ontregelt je hormoonhuishouding.

Stress kan ook je bloeding uitstellen.



Wat zou je nu willen? Wéér een MAP? Ook niet echt gezond voor je lichaam..



Het had voor jou fijner geweest als je veilig seks had gehad, daar kunnen we over uitweiden, maar die keuze heb je al gemaakt door het niet te doen. Niet handig, niet slim... weer wat geleerd.



Ik heb geen idee of je zwanger zou kunnen zijn.. ik schat de kans klein in maar ja al is er maar een kans en die kans is 'gegrepen'..

Wat hier ook gezegd gaat worden, zekerheid heb je niet .. en je moet voor morgen een beslissing nemen of je wel of niet een MAP gaat slikken.
Appels kun je eten, peren wel
Alle reacties Link kopieren
quote:Sophia201 schreef op 11 maart 2017 @ 23:06:

[...]





Ook als ik morgen/overmorgen bloed?Ja! Vrouwen zat die tijdens een zwangerschap bloeden...
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Alle reacties Link kopieren
quote:appels-peren schreef op 11 maart 2017 @ 23:07:

Een MAP ontregelt je hormoonhuishouding.

Stress kan ook je bloeding uitstellen.



Wat zou je nu willen? Wéér een MAP? Ook niet echt gezond voor je lichaam..



Het had voor jou fijner geweest als je veilig seks had gehad, daar kunnen we over uitweiden, maar die keuze heb je al gemaakt door het niet te doen. Niet handig, niet slim... weer wat geleerd.



Ik heb geen idee of je zwanger zou kunnen zijn.. ik schat de kans klein in maar ja al is er maar een kans en die kans is 'gegrepen'..

Wat hier ook gezegd gaat worden, zekerheid heb je niet .. en je moet voor morgen een beslissing nemen of je wel of niet een MAP gaat slikken.Maar het is toch niet slim om er een te nemen? Net voor je menstruatie?
Alle reacties Link kopieren
quote:Sophia201 schreef op 11 maart 2017 @ 23:09:

[...]





Maar het is toch niet slim om er een te nemen? Net voor je menstruatie?

Onveilige seks hebben voordat je een bloeding hebt gehad ook niet.



Nogmaals...hoe oud ben je?
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Alle reacties Link kopieren
quote:-Kia-Ora- schreef op 11 maart 2017 @ 23:06:

[...]



Hoe oud ben je?



En echt, stop met neuken tot je wel wat weet. Ga naar je bieb en haal wat boeken over voortplanting enz. En vraag je ha je voor te lichten. Als je zo doorgaat heb je of binnenkort een baby of een soa.



Ik dacht dat ik er genoeg van wist. Maar kennelijk niet. Voor alle duidelijkheid, ik ben 19.

En wanneer zeg jij van; doe een zwangerschap test ? Mocht het zo zijn dat.... hoe merk ik het? Men zegt dat je mentruatie dan uitblijft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven