Klaarkomen alleen via clitoris

25-09-2015 15:00 23 berichten
Beste lezers, ik vroeg me af of dit meerdere vrouwen herkennen. Ik kan met seks met een man tot nu toe alleen klaarkomen met penetratie als de clitoris dus word gestimuleerd. En alleen als ik bovenop zit. Ik vraag me af of meerdere dit herkennen. Mijn clitoris moet dus altijd gestimuleerd worden en anders lukt het dus niet.. Met beffen kom ik gewoon niet en met vingeren ook niet.
Ja hoor, je bent echt niet de enige. Heel veel vrouwen komen alleen klaar als de clitoris wordt gestimuleerd.
Alle reacties Link kopieren
Das vrij normaal toch..
Alle reacties Link kopieren
Heel normaal. Er zijn maar heel weinig vrouwen die door alleen penetratie klaar komen.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
Dat je niet door penetratie klaar kan komen, is niet heel gek. Maar wel 'jammer' dat het met oraal of handwerk ook niet lukt. Lukt het wel als je het zelf doet?
MadamQuetesh ja is dat zo want sommige vrouwen komen dan wel door vingeren klaar of beffen. Maar ik heb dus alleen als ik bovenop zit en de clitoris word gestimuleerd en hij penetreert dat het dan pas lukt!
rosaaa ja mezelf lukt het wel maar duurt ook wat langer moet echt precies op de goede plek zitten en de juiste beweging maken. Het is maar een keer gelukt dat ik via vingeren klaar kwam.
Alle reacties Link kopieren
quote:Liefxx schreef op 25 september 2015 @ 15:07:

MadamQuetesh ja is dat zo want sommige vrouwen komen dan wel door vingeren klaar of beffen. Maar ik heb dus alleen als ik bovenop zit en de clitoris word gestimuleerd en hij penetreert dat het dan pas lukt!



Ja er zijn niet veel vrouwen die van alleen penetreren klaar komen.

Van vingeren en beffen lukt het mij prima, maar dat is dan ook omdat de clitoris word gestimuleerd.



En vingeren/beffen als hij daarmee een dildo of vibrator bij je gebruikt? Lukt dat wel?
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Nee nog nooit geprobeerd, maar voel me gewoon beetje raar dat het alleen bovenop lukt..
Alle reacties Link kopieren
quote:Liefxx schreef op 25 september 2015 @ 15:17:

Nee nog nooit geprobeerd, maar voel me gewoon beetje raar dat het alleen bovenop lukt..



Misschien gewenning?

Dat je bij andere standjes al denkt: Ach lukt toch niet.

Vaak ben je dan niet meer ontspannen genoeg en lukt het idd niet. Dat je dan in je hoofd er teveel mee bezig bent zeg maar.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
MadamQuetesh ja misschien is dat het wel. Eerst stond ik er niet snel bij stil en gebeurde het gewoon. Maar met penetratie heb ik wel snel dat ik kom maar dan word mijn clitoris alsnog wel gestimuleerd. Ik weet niet ik vind het voorspel alleen leuk om bij hem te doen zoals hem oraal bevredigen maar andersom vind ik er niet zoveel aan..
Alle reacties Link kopieren
als het goed is heb je ook mini vibrators die op een soort cockring zitten. Daarmee word je clitoris in alle standjes gestimuleerd. Misschien iets om mee te experimenteren?
Ik heb nu de Womanizer, ik heb ook moeite met klaarkomen en met de Womanizer lukt het in een half uur. Beetje lamme arm daarna maar het lukt wel. Tijdens sex lukt het mij helemaal niet. Gewoon masturberen doe ik er een uur over. Ik denk dat het bij mij komt door een combinatie: medicatie, anatomisch pech gehad (clitoris ieniemini) en een rottig verleden op sexueel gebied. Mijn vriend kan me geen orgasme geven, helaas, dat vind ik wel jammer.



Maar ik kan het wel, het is soms bijna sporten en ik ben drijfnat van het zweet als het lukt. Daarom richten we ons meestal niet op het orgasme maar af en toe wil ik er ook wel 1.



Dus misschien kun je wat speeltjes gaan uitproberen. En eens nadenken over hoe ontspannen je bent want dat heeft invloed. Je kunt ook je bekkenbodemspieren trainen, kun je googelen, dat ben ik nu ook aan het doen. Verder, niet teveel bezig zijn met klaar moeten komen. Dat is wat ik doe, maar nog maar sinds een paar maanden dus denk dat ik nog even door moet trainen. Je kunt natuurlijk ook naar een sexuoloog gaan.
HEAnderson ja dat is misschien wel iets!
Chiefseattle ben je dan ook niet opgewonden tijdens de seks? Ik slik ook medicatie antidepressieva dat kan er ook invloed op hebben. Eerst had ik altijd een orgasme tijdens de seks hoe ik het hierboven beschreef. Maar nu helemaal niet meer maar die antidepressieva zijn sowieso libidokillers
Jawel hoor, ik kan prima opgewonden raken. Ik slik ook ad, al jaren. De pil ben ik mee gestopt, dat bleek een enorme libidokiller. Had ik niet verwacht. Depressie zelf is volgens mij een grotere libidokiller dan ad maar een orgasme krijgen, dat lukt voor geen meter helaas. Mijn libido is nu weer normaal en ik heb geen last van stress of schaamte, voel me ook zowat aanbeden door mijn vriend en lekker in mijn vel. Alleen die orgasmes he. Het is ook zo lastig om er helemaal niet aan te denken als je er zo lang over doet. Voorspel hou ik ook niet meer zo van, omdat ik niet wil dat de focus op mij ligt. Want al liggende ga ik piekeren, al doende niet. Dus ik pijp hem ook liever. Het gaat er uiteindelijk om dat je plezier hebt in bed, dat lukt wel, dus daar probeer ik me op te richten. Anders raak je zo teleurgesteld. Ik vind het bv ook leuk om samen erotische foto's te maken met mijn vriend en we nemen de hele avond de tijd voor sex. Dat maakt het wel speciaal. Maar ik vrees dat ik zelf gewoon een go-getter ben, prestatiegerichtheid is niet alleen voor mannen he. Ik wil gewoon dat doelpunt maken.
Chiefseattle oh dat herken ik ook ja! Ik pijp hem ook liever of dat vind ik wel heel opwindent.. Maar vind jij beffen en gevingerd worden niet zo opwindent? Ik ken het dan ga ik piekeren enzo..
Ik moet erg mijn best doen om mijn gepieker uit te zetten, ja. Ergens voel ik me een loser erdoor namelijk. Dat is suf, dat weet ik, maar ik denk dan op een gegeven moment, het lukt de hele wereld continue, waarom mij dan niet? Maar ja, huilie doen, helpt ook niet natuurlijk. Meer mijn best gaan doen op mijn innerlijke rust bewaren, denk ik. Was er maar een knop waarmee je je interne dialoog uit kon zetten he!
Chiefseattle ja precies! Ik ken het maar juis als je gaat denken nu moet het komen komt het niet gepieker is niet echt handig.. Maar zo zitten vrouwen denk ik in elkaar haha
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zelfs nog nooit tijdens de seks klaargekomen, van penetratie niet en van vingeren of beffen niet... maarja ik had dan ook 6,5 jaar lang een vriend die geen geduld had, niet kon en wou beffen en hij vingerde me hooguit 2 minuten.. Maar goed, het lukt mijzelf alleen met een vibrator of de douchestraal.
Dat hadden wij ook jaren lang, tot we eens in een onhandiger standje terechtkwamen, er was te weinig ruimte, dus hij kon niet dichterbij me komen....en bingo.

Dat standje wordt nu dus vaak genoeg herhaald

Misschien is het een idee, om hem niet volledig binnen te laten komen, waardoor er dus andere plekken in de vagina gestimuleerd kunnen worden, en dan zit er een kansje in, dat je alsnog door penetratie een orgasme kunt krijgen, zo was dat bij ons ook zo.

als je de juiste plek gevonden hebt, kun je verder nieuwe standjes verzinnen.

Ow en probeer niet te perfectionistisch te denken, of denken van nu moet het gebeuren....probeer er ontspannen over te denken, en dan gaat t maar mis, als je maar lol hebt....

wij hebben eerst een hoop aangeklooid dat t soms meer op twister, of struikelen leek, dan op seks, maar dat mocht de pret niet drukken.
lucianne ja daar heb ik inderdaad wel wat aan! Want dan denk je te vaak ja nu moet het komen enzo.
Alle reacties Link kopieren
Dit is echt doodnormaal, heel veel vrouwen kunnen niet klaarkomen zonder.
-

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven