klaarkomen door m'n benen over elkaar te slaan...

04-03-2010 09:58 74 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wou toch eens weten of er nog vrouwen zijn die op dezelfde manier als ik klaarkomen...Ik doe het nl vaak door m'n benen over elkaar te slaan (al liggend) en vervolgens heen en weer te wiebelen. Soms lukt dit binnen de minuut, soms duurt het langer.

Het is iets puur fysiek, kan het zelfs zonder erotische gedachten. Spanning rond clit bouwt zich op en dan ontploft het snel, als ik snel ben kan ik dit een paar keer herhalen met dezelfde intensiteit.

Ik ben best nieuwsgierig of er nog iemand is die dit herkent. Heb op dat moment ook geen zin in penetratie, is zuiver clitoraal maar zeer bevredigend.
Alle reacties Link kopieren
Ja, er zijn vrouwen die dat kunnen, net als klaarkomen door alleen spieren aan te spannen...dus bijvoorbeeld achter de winkelwagen in de supermarkt of terwijl ze in een wachtkamer zitten.

Het menselijk lichaam is tot veel in staat
Alle reacties Link kopieren
Joh...dacht nou toch echt eens een een keertje dat ik ook de enige was met iets. Zo zie je maar...
Alle reacties Link kopieren
Wist niet dat een clit kon ontploffen!
Alle reacties Link kopieren
Vind het leuk te horen dat het helemaal niets (zo) bijzonders is blijkbaar...Inderdaad als ik echt zou willen lukt het misschien al zittend (achter m'n bureau waar ik nu zit bijv) maar dat is toch niet voluit hetzelfde. Alleen de aanloop en de prettige tintelingen zijn er dan, niet de explosie. Het enige nadeel vind ik is dat het wat verslavend kan zijn, niet zozeer qua frequentie, maar wel dat ik vaak op die manier een vrijpartij wil afsluiten, een onweerstaanbare drang om het zo af te ronden. Zo lijkt het soms voor mijn partner alsof ik er niet zoveel (genoeg) aan gehad heb hoewel hij dit niet uitspreekt.
Alle reacties Link kopieren
Haha, uiteraard geheel bij wijze van spreken, dat ontploffen.

Het voelt warm en verspreidt zich door mijn hele lijf waarna ik me al snel heel loom voel. Echte instant bevrediging.
Alle reacties Link kopieren
laatste toevoeging: eigenlijk is het ook alleen maar spieren aanspannen (en wrijving veroorzaken) vermoed ik.
quote:Sopsie schreef op 04 maart 2010 @ 10:08:

Wist niet dat een clit kon ontploffen!Ik dacht ook wel redelijk te weten hoe de vrouwelijke anatomie er uitzag....maar dit is zelfs voor mij nieuw;)
Alle reacties Link kopieren
Goh das handig.
Alle reacties Link kopieren
Nou, ik zou dat wiebelen vanachter je bureau toch maar achterwege laten. Staat ook zo gek he
Alle reacties Link kopieren
Maar nee, ik kan dat niet op die manier.
Alle reacties Link kopieren
Toch nog even zeggen dat ik helemaal geen nymfomanisch type ben ofzo...Heb periodes vaker en soms eerder af en toe maar sex maar dit lijkt er los van te staan. Het is ook iets wat ik voor het eerst ontdekte toen ik nog een kind was en het bestaan van masturbatie nog niet ontdekt had. Ben erg nieuwsgierig naar 'lotgenoten' omdat het moeilijk is uit te leggen.
Alle reacties Link kopieren
@schouderklopke

Het wiebelen zou ik me hier niet aan wagen, maar soms volstaat het ritmisch samentrekken van mijn binnenste dijspieren (denk ik) om een voorbode van het fijne gevoel te beleven.
Wat grappig, ik doe dit dus ook op die manier en ik ben nog nooit mensen tegengekomen die het ook zo doen (het is nu eenmaal geen praatje voor bij de kapper ) en inderdaad heb ik dit als kind ook al ontdekt.
Alle reacties Link kopieren
Nee, ik kan dat niet, maar zou het wel graag kunnen, hahaha! Maar als het de enige manier is, is het minder handig (vrij indirect). Maar goh, meerdere keren zo, ik zou er voor tekenen, hoor.
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Tja, het is natuurlijk handig (al moeten we dit niet letterlijk nemen;-). Heel intens..Het is niet mijn enige manier maar wel de meest bewuste en de vaakst toegepaste. Achteraf voel ik me echt bevredigd. Ik kom ook klaar tijdens het vrijen (en zelfs daarna doe ik dit nog graag) maar kan niet precies zeggen hoe dan, dit beleef ik minder bewust. Dit clitoraal orgasme is technisch een stuk eenvoudiger omdat ik het al zo lang ken zeker?
Alle reacties Link kopieren
Het vreemde is dat ik er ook nog nooit met vriendinnen over sprak..omdat ik nog nooit iemand dit heb horen vertellen vanuit eigen ervaring.
Alle reacties Link kopieren
Hey Mrs. Chocolate! Hoe is het met jou?
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Alle reacties Link kopieren
Koekiewoekie....ben wel een klein beetje jaloers op je

Ik wil het ook!!
Alle reacties Link kopieren
Lucky you! Ik moet altijd een hoop moeite doen
Alle reacties Link kopieren
Dus nu weet ik waarom vrouwen graag willen shoppen
Alle reacties Link kopieren
quote:Snormel schreef op 04 maart 2010 @ 11:31:

Lucky you! Ik moet altijd een hoop moeite doen Ja, maar ik heb dan wel het probleem dat ik indien ik het op andere manieren probeer (door mezelf aan te raken en binnen te dringen, veel te fantaseren) ik vaak de concentratie verlies en het eindigt op een mislukking (heel vaak, ik kan moeilijk op die manier masturberen).
Dat heb ik ook hoor Koekie, met andere manieren lukt het mij niet en helaas ook niet als mijn partner mij vingert of bij penetratie.



Gelukkig is sex meer dan alleen klaar komen, maar een orgasme lukt bij mij helaas alleen als ik het op deze wijze zelf doe, maar dan kan het dus wel een paar keren achter elkaar .
Alle reacties Link kopieren
Ik zou graag eens voelen hoe andere dames klaarkomen.

Of wat andere vrouwen klaarkomen noemen.

Als ik klaarkom heb ik echt aan 1 of twee keer genoeg, meer zou ik niet overleven.

Ik kan me niet voorstellen dat er vrouwen zijn die zo intens 8 keer kunnen klaarkomen.
Alle reacties Link kopieren
Iris,



Dan zijn we idd lotgenoten. Kunnen gelukkig terugvallen op het eeuwenoude cliché dat alles zijn voor- en nadelen heeft:-)

Als ik aan het vrijen ben heb ik wel een fijn gevoel en als alles goed is kan ik de remmen zeker verliezen en extatisch eindigen maar dit gebeurt eerder zelden en dat heb ik zelf niet onder controle.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven