klaarkomen door m'n benen over elkaar te slaan...

04-03-2010 09:58 74 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wou toch eens weten of er nog vrouwen zijn die op dezelfde manier als ik klaarkomen...Ik doe het nl vaak door m'n benen over elkaar te slaan (al liggend) en vervolgens heen en weer te wiebelen. Soms lukt dit binnen de minuut, soms duurt het langer.

Het is iets puur fysiek, kan het zelfs zonder erotische gedachten. Spanning rond clit bouwt zich op en dan ontploft het snel, als ik snel ben kan ik dit een paar keer herhalen met dezelfde intensiteit.

Ik ben best nieuwsgierig of er nog iemand is die dit herkent. Heb op dat moment ook geen zin in penetratie, is zuiver clitoraal maar zeer bevredigend.
Alle reacties Link kopieren
Vanaf nu zijn alle wiebelende vrouwen verdacht. In de trein, in de collegezalen, in de Tweede Kamer, het kassameisje van de Albert Heijn. Allemaal. Verdacht.
Alle reacties Link kopieren
Puh, al eens goed nagedacht over paardrijdende vrouwen Johnnycake?
Alle reacties Link kopieren
dubbel
Alle reacties Link kopieren
dubbel
Alle reacties Link kopieren
quote:Snormel schreef op 04 maart 2010 @ 13:54:

Puh, al eens goed nagedacht over paardrijdende vrouwen Johnnycake?Komen die altijd klaar?
Alle reacties Link kopieren
Nou, altijd wil ik niet zeggen, maar die wiebelen toch ook verdacht veel . Als je alle shoppende vrouwen verdacht vindt, dan zou ik deze categorie niet overslaan
Alle reacties Link kopieren
quote:Sopsie schreef op 04 maart 2010 @ 10:08:

Wist niet dat een clit kon ontploffen!Dat heet dan een plofclit.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Daar wordt je op Schiphol tegenwoordig op gecontroleerd.
Alle reacties Link kopieren
Ook ik kan op die manier makkelijk klaarkomen. Alleen lukt me dat maar 1 keer , en het is minder intens dan klaarkomen tijdens seks (dat kan ik dan ook meerdere keren).

Ooit op de basisschool vertelde een vriendinnetje dat ze hiervan zo'n lekker gevoel kreeg en dat heb ik toen zelf ook uitgeprobeerd.quote:Snormel schreef op 04 maart 2010 @ 13:54:

Puh, al eens goed nagedacht over paardrijdende vrouwen Johnnycake?Haha, ik kan je vertellen dat ik daarvan beslist niet klaarkom
Alle reacties Link kopieren
Ik wil dat oook!
anoniem_100913 wijzigde dit bericht op 08-03-2010 16:46
Reden: ,
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:koekiewoekie schreef op 04 maart 2010 @ 11:17:

Het vreemde is dat ik er ook nog nooit met vriendinnen over sprak..omdat ik nog nooit iemand dit heb horen vertellen vanuit eigen ervaring.Heel vreemd inderdaad. Ik deel dit soort dingen altijd met vriendinnen, lekker bij een kopje thee en een kaakje.
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss thang schreef op 04 maart 2010 @ 11:19:

Hey Mrs. Chocolate! Hoe is het met jou?



Lil' Miss Thang... Goed! Ben een beetje met de stille trom vertrokken he?? Had het echt zooo druk (en nog steeds), maar ben nog wel een ontzettende meelezer. Stiekum dan he ...



How you doin'?



En ben jij hier nou ook omdat je dit kan?
Alle reacties Link kopieren
quote:Roelfien schreef op 04 maart 2010 @ 23:08:

[...]



Heel vreemd inderdaad. Ik deel dit soort dingen altijd met vriendinnen, lekker bij een kopje thee en een kaakje.En dan lekker soppen....
Alle reacties Link kopieren
Gaaf trucje ! Beetje jaloers.
quote:Vveronique schreef op 04 maart 2010 @ 23:03:

Ik kan dat ook. Heerlijk en verslavend. Maar ook ontspannend.Ik kan het ook. Op deze manier klaarkomen is een stuk intensiever. Heerlijk gewoon. Vooral in het begin van de menstruatie wanneer je hoofdpijn en/of buikpijn hebt.
Alle reacties Link kopieren
Een vriendin van mij kon dat ook alleen met haar spieren. Wel lekker handig hoor en snel klaar
Alle reacties Link kopieren
Terug van een weekendje weg!

Wat ik zelf vervelend vind is het verslavende (gemakkelijke) ervan.

Ik doe het dus wel: na het vrijen maak ik het op deze manier af of maak ik het nog wat intenser door snel snel mijn benen over elkaar te slaan. Zeker als hij nog in mij zit (loodrecht zijdelings), heerlijk. Alleen achteraf heb ik geen zin meer in penetratie en kan ik soms moeilijk plassen omdat alles gezwollen is...
Alle reacties Link kopieren
Gut ik doe dat ook, ook al vanaf kinds af aan.



Ik heb er ook nog nooit met iemand overgepraat en zie het nu ineens staan. Ik had al zo het vermoeden dat ik niet de enige zou zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:VrouwenL schreef op 09 maart 2010 @ 14:16:

Gut ik doe dat ook, ook al vanaf kinds af aan.



Ik heb er ook nog nooit met iemand overgepraat en zie het nu ineens staan. Ik had al zo het vermoeden dat ik niet de enige zou zijn.Geen idee hoeveel mensen dit bericht lazen maar vind het fantastisch dat dit toch een aantal keren herkend werd (en vrijwel identiek is). Zal mss even aan jullie denken als ik nog eens lig te schommelen op het bed!
Alle reacties Link kopieren
Grappig.... dit lukt mij nl. vrij makkelijk :-)

Het leuke hiervan is dat je het op de leukste plekjes stiekem kan doen (en dus ook doe....). Tijdens een zakelijk diner of in de schouwburg....mijn man is er jaloers op!

Tja en met gemak een aantal malen achter elkaar.....hihihi



Ook na een lekkere vrijpartij heb ik nogal eens de neiging om het daarna zelf nog een keertje te doen.....finishing touch



Nou meiden....lekker blijven doen, rode wangetjes staan sexy!

En meiden die het niet lukt....blijven proberen, is de moeite waard!!



xxxboefje
Graag een gebruiksaanwijzing welke stappen te volgen.

Dus hoe liggen je benen en welke beweging maak je.



Kan ik gaan oefenen!
Alle reacties Link kopieren
Nou graag ja Villa, ik ben al vanaf 4 maart aan het oefenen maar heb het nog steeds niet onder de knie.



Koekiewoekie, kom es op met de truc!
Alle reacties Link kopieren
Als je op een stoel gaat zitten kantel je je bekken heel iets naar voren en span je je bovenbenen iets strakker tegen elkaar aan.....dan maak je echt minimale bewegingen met je bekken en trek je je spieren aan de onderkant in stootjes wat naar binnen.

Gewoon proberen....en misschien het net iets anders proberen.



Go Girls!!! hihihihhi



Wel lachen dit.....



xxxboefje
Alle reacties Link kopieren
quote:careca schreef op 04 maart 2010 @ 10:30:

[...]





Ik dacht ook wel redelijk te weten hoe de vrouwelijke anatomie er uitzag....maar dit is zelfs voor mij nieuw;)



Hé Car! Tijd niet 'gezien' !

( zo lekker late reactie van mij )
Alle reacties Link kopieren
Ik lig gewoon op bed (soms denk ik dat het nog sneller gaat met een kussen onder je kont zodat je bekken al wat omhoog gekanteld is...Dan kruis ik mijn benen zodat mijn dijen tegen elkaar zitten en hou ik ze hoog en span ik idd mijn spieren (in schokjes gaat automatisch), wat heen en weer wiegen en snel klaar, even snel kan je hier nog een hele reeks op voortborduren. Ondertussen zit er ook lekker wat druk op mijn clit doordat alles wordt samengeperst vermoed ik. Op een stoel kan ik het van het lekkere gevoel genieten maar kom nooit verder.

Gebruiksaanwijzing geven niet makkelijk, ik ben eerder op zoek naar wetenschappelijk info hierover, omdat ik het nog nooit tegenkwam en het nooit vernoemd wordt in masturbatietechnieken bijv.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven