Klaarkomen in gezicht

10-11-2007 16:45 226 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,



Sinds kort heb ik een nieuw vriendje en ons sexleven is afwisselend en spannend.

Laatst waren we in een hele geile bui en toen mijn vriend bijna klaar kwam vroeg hij of hij in mijn gezicht klaar mocht komen.

In mijn staat van opwinding stemde ik toe.

Achteraf maakte een soort mix van onderdanigheid en opwinding zich meester van me.

Hebben meer dames hier ervaring mee, hoe ervaren jullie het en is het voor jullie standaard of speciaal?

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen/reacties.

Fanny
Alle reacties Link kopieren
onder de douche vind ik het niet erg, lekker juist.

Maar als het niet onder de douche is, dan liever niet in het gezicht. Tenzij je gelijk daarna kunt douchen. En idd.. ogen moeten vermeden worden haha!
Alle reacties Link kopieren
ik heb niet vaak sperma op mijn lichaam gekregen, mar wat ik me ervan kan herinneren is dat het enorm plakt en zeker aan je haren... dus dan moet je na sex meteen ook je haar wassen met veel shamppo en je gezicht hard scrubben? Nou dank je, ik heb geen zin om met nat haar en een geirriteerd gezicht onromantisch te gaan slapen..
Alle reacties Link kopieren
Nee, joh. scrubben en shampoo is echt niet nodig, hoor. Lauw water is genoeg.

Ken je die film "Something about Mary"? Daar heeft 't vriendje van Cameron Diaz sperma aan zijn oor hangen, en zij denkt dat het gel is, en ze smeert het in haar haar. Met die vettige kop gaan ze uit eten. Echt te grappig.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie nog steeds niet in waarom het onderdanig zou zijn als een man in je gezicht klaarkomt...
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Onder de douche is mijn ervaring juist dat sperma dan heel plakkerig wordt en bijna niet te verwijderen is. Ik heb het idee dat je het droog beter kunt verwijderen.

Ik heb bij een erder vriendje wel eens een keer per ongeluk wat in mijn oog gekregen, maar dat bijt echt flink.

Groetjes en wederom bedankt voor jullie reacties.
Alle reacties Link kopieren
Sperma wat in je gezicht terecht komt moet je lekker uitsmeren, is hartstikke goed voor je huid.



La prairie stopt caviaar in zijn creme, kosten 300 euro, jij krijgt die eierzooi gratis.
Alle reacties Link kopieren
sarah2ndlife schreef op 13 november 2007 @ 08:09:

Sperma wat in je gezicht terecht komt moet je lekker uitsmeren, is hartstikke goed voor je huid.



La prairie stopt caviaar in zijn creme, kosten 300 euro, jij krijgt die eierzooi gratis.
^



Sarah heb je een aflevering van Nip/Tuck gezien??

Sperma in een potje als gezichtscreme, het verkocht als een tiet

X-D

Sperma in mijn bek, No Way!!!!
Alle reacties Link kopieren
Ik zie ineens die fabricage van die crème voor me awaaaaaaaaaaah.



Ik hoef t ook niet in mijn gezicht, zou denken dat ie de weg kwijt is en een enorme scheet met mijn mond maken, aangezien mijn reet een snipperdag heeft blijkbaar , laat ik dan maar een boer.
Ik vind het wel geil om het tussen mijn borsten ofzo te krijgen, maar in mijn gezicht, dat heb ik tot nu toe altijd afgehouden. inderdaad, omdati k er een onderdanig gevoel bij krijg.



Wipkipje vraagt waarom dat dan onderdanig is...tja...goeie vraag. Omdat je iets loost recht in iemands gezicht? Omdat je dan zelf de controle niet hebt?
Alle reacties Link kopieren
wipkipje schreef op 12 november 2007 @ 20:39:

Ik zie nog steeds niet in waarom het onderdanig zou zijn als een man in je gezicht klaarkomt...
Ik vind het niet onderdanig maar ronduit vernederend om in mijn gezicht gespoten te worden. Maar ik zorg er zelf wel voor om niet in die situatie te komen.
Alle reacties Link kopieren
Als ik het bij mijn vriendin doe, is het ook zeker niet vernederend of zo bedoeld, het is wel het idee dat ze zich helemaal laat gaan, dat opwindend is, in combinatie met het visuele aspect van een lekker ondergekliederd snoetje....
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het extreem geil, mits vantevoren afgesproken. Anders vind ik het niet respectvol. Net als mij 'dwingen' te pijpen of mijn handen vasthouden zodat ik niets kan doen. Ik heb wel onderdanige gevoelens, maar dat houdt niet in dat dat zonder overleg kan worden ingevuld. In wezen ben je dus niet onderdanig maar is het een spel.
If you\'re going through hell, keep going
Alle reacties Link kopieren
Prosperina, helemaal mee eens, jij begrijpt het! Het is een spel, je moet er ook niet meer achter zoeken! Bij vrouwen die het vernederend vinden zit er denk ik meer achter, ergens een complexje opgelopen....



*bukt alvast voor de lading shit die deze laatste opmerking waarschijnlijk gaat losmaken*
Alle reacties Link kopieren
ja idd, want als je het met een paar niet eens bent hoeft dat niet meteen teniet gedaan te worden door amateurpsychologie, vind ik altijd zo flauw.

Seks moet met een gevoel v respect gaan en met afspraken en als je ineens een sperma in je gezicht geplempt krijgt is dat dus idd heel vernederend ,als je niet eens hebt kunnen aangeven of je dat fijn vind.
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp sowieso niet hoe je vies kunt zijn van sperma van je vriend/seksmaatje. Je wordt nat van de beste kerel, je neukt 'm, pijpt z'n lul er ongeveer af, laat je beffen tot in den hoge, wellicht anaal nemen maar als er ergens sperma komt dan is het opeens vies en denigrerend. Ik vind sperma in mijn mond, vagina, gezicht of kont (dat rijmt) heerlijk. Enkel niet (behalve op lichaam) in mijn beroepsleven als hoer, dat komt te dichtbij en is gevaarlijk. Als iemand zomaar in mijn gezicht spuit kan hij een klap verwachten, maar als ik aangeef het geil te vinden spuit hij op commando in mijn gezicht. Dus wie wordt er vernederd, als we het er toch over hebben? Ik geef gewoon aan dat ik dat geil vind en hij gehoorzaamt, mooi toch? Andersom (man geeft aan wat hij geil vindt en vrouw gehoorzaamt zomaar) zie ik het nog niet snel gebeuren, dus ik ben er reuzeblij mee ;)
If you\'re going through hell, keep going
Ik slik altijd van tijd tot tijd mijn eigen sperma



Hoe kan ik anders van een vrouw verwachten dat zij t ook doet tenslotte



(overigens is verwachten geen moeten)
Alle reacties Link kopieren
badmeester schreef op 13 november 2007 @ 16:59:

Ik slik altijd van tijd tot tijd mijn eigen sperma



Hoe kan ik anders van een vrouw verwachten dat zij t ook doet tenslotte



(overigens is verwachten geen moeten)




Ik bef mezelf van tijd tot tijd.



Hoe kan ik anders van een man verwachten dat hij t ook doet tenslotte



;-)
If you\'re going through hell, keep going
Alle reacties Link kopieren
ik vind het wel vies...
Alle reacties Link kopieren
[quote]Proserpina schreef op 13 november 2007 @ 18:42:

[...]





Ik bef mezelf van tijd tot tijd.



Hoe kan ik anders van een man verwachten dat hij t ook doet tenslotte



;-)[/quote]







Ik rim mezelf 3 keer per week.



Hoe kan ik anders van de Labrador verwachten dat hij het ook doet tenslotte? ;-) O.o
Alle reacties Link kopieren
Wat zijn jullie lenig, jongens.
Proserpina heeft humor!!!!!!!!!!
Alle reacties Link kopieren
http://i151.photobucket.com/albums/s132/hannibalcan626/goldenshower1.jpg
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zelf gek op Golden Showers:



http://i2.photobucket.com/albums/y48/mattzielsdorf/GoldenShower.jpg
Alle reacties Link kopieren
(en witte ook trouwens....)
Alle reacties Link kopieren
(maar daar vond ik zo gauw geen viva-verantwoord plaatje van...)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven