klaarkomen uitstellen trainen? (vrouw)

05-07-2015 17:24 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Mijn vriend en ik hebben ontzettend fijne seks. We hebben het cadeautje dat we vrijwel altijd tegelijkertijd kunnen komen. Prima zou je zeggen, is ook wel zo, alleen ben ik de laatste tijd ontzettend gevoelig, alles voelt té lekker. Wat resulteert in voor de mannen onder ons misschien bekend probleem, te overgevoelig en voordat je het weet , 1 beweging te veel...done. shit!!



Ik hoor vaak genoeg dat jongens kunnen leren uitstellen, inhouden en dus door kunnen gaan zonder te komen,

hoe doen meiden dat? Hoe train je je overgevoeligheid? Hoe kun je het zo trainen dat je niet iedere keer een 'pauze' hoeft in te lassen, omdat het anders veel te snel over is? Ben erg benieuwd of meer dit 'probleem' kennen! :D
Denken aan je schoonmoeder, de rekeningen, de afwas
Alle reacties Link kopieren
Maar je kan na het klaarkomen toch gewoon doorgaan? Met een beetje geluk kom je vaker klaar dan 1x.
Gewoon later beginnen met faken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lostit schreef op 05 juli 2015 @ 17:33:

Maar je kan na het klaarkomen toch gewoon doorgaan? Met een beetje geluk kom je vaker klaar dan 1x.

soms kan het wel soms niet, soms wordt het pijnlijk om erna door te gaan.

Op de een of andere manier lukt het ook niet om direct nog een keer te komen



@schattigheid: ha-ha :P



@casalinga: haha bah, dan is t idd gelijk over
Alle reacties Link kopieren
Had het gisteren me 3 x ingehouden geen zin om mijn bed te verschonen..

Even ander standje of ff niet met je hoofd bij de seks zijn en aan andere dingen denken.
Alle reacties Link kopieren
herkenbaar.. geen tips.. lees mee.
Lijflied: Somethin' in my mouth - Gare du Nord
Misschien vantevoren masturberen (volgens mij doen sommige mannen dat ook ala 'There's Someting About Mary')
quote:laverne schreef op 05 juli 2015 @ 21:49:

Misschien vantevoren masturberen (volgens mij doen sommige mannen dat ook ala 'There's Someting About Mary')Klopt
Alle reacties Link kopieren
dankje voor de tips tot nu toe! :D
Alle reacties Link kopieren
http://seks.blog.nl/vrouw ... iek-als-haar-vingerafdruk
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
thanks!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven