Kleine penis

04-12-2016 21:46 139 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik heb een vriendje op mn middelbare school gehad. Mijn eerste overigens, daar heb ik geen seks mee gehad. Na 4 jaar ging het uit en hadden we nog normaal contact. We bleven om elkaar heen draaien etc. Nu heb ik sinds een tijd weer heeel goed contact met hem en na een aantal dates was het moment daar: na dik 10 jaar hebben we seks gehad maar shit.... hij heeft echt een hele kleine maar echt hij paste er amper in, in ieder geval voelde niks. 'Andere bedpartners waren echt zo veel groter' ik heb tot nu toe nog nooit seks gehad met een nederlandse jongen en mijn ex met wie ik nu dan seks heb gehad is Ook niet nederlands. Niet dat ik niet op Nederlandse mannen val maar wie weet komt er nog een knappe man op mijn pad. Maar even terug naar het verhaal ... ik weet nu dus niet wat ik moet doen. Het is echt de man waarbij ik al 10 jaar dacht daar ga ik mee trouwen enzo en nu dit. Zou het raar zijn dat ik vanwege zijn iniemienie dingetje afhaak? Heeft iemand dit ook ooit gehad en zo ja wat heb je toen gedaan. Ik weet echt niet wat ik moet doen. En ik wist eerlijk gezegd ook niet dat een piemel zo bepalend was eigenlijk.. ook omdat mij dit nog nooit is overkomen .. Help haha! Groetjess xxxxx
Haha!
Alle reacties Link kopieren
Wat hebben de nationaliteiten van je sekspartners nou weer met dit verhaal te maken?
Alle reacties Link kopieren
Voor mij zou het ook een dealbreaker zijn, maar het gaat erom hoe belangrijk jij penetratie vindt. Er zijn allerlei andere dingen die je kan doen op seksgebied, maar voor mij is penetratie bijvoorbeeld zo belangrijk dat ik zou afhaken.



Hij weet zelf ook dat ie klein is, neem ik aan. Deed hij op andere maniere zijn best om je te pleasen?
Alle reacties Link kopieren
quote:hoelahoepla schreef op 04 december 2016 @ 21:56:

Wat hebben de nationaliteiten van je sekspartners nou weer met dit verhaal te maken?En dit.
Staat het hek open ofzo?
Alle reacties Link kopieren
Alsjeblieft, gevonden op viva



Speciaal voor jou
Je bent zelf een theepot
Vroeger, bij Seks voor de Buch holden ze een courgette uit. Pikkie erin, courgette in jou. Klaar!
Alle reacties Link kopieren
Ja is mij ook overkomen. Het is maar bij 1 keer gebleven. Heb meelij met zulke mannen. Ik ken vrouwen die happy zijn met een peuter pik. Maar ikke niet hoor.
leef en laat leven
Op naar de mocro's dan maar. Die schijnen het grootst geschapen te zijn.
nee de boeren Hollanders zijn echt huge! Maar dat is mijn ervaring. Bij zo een teleurstelling zou ik afhaken. Sorry voor hem maar geniet zelf ook graag en seks is niet alles in een relatie maar staat bij mij ex-aequo met communicatie!
Alle reacties Link kopieren
quote:sandra1905 schreef op 04 december 2016 @ 22:36:

Vroeger, bij Seks voor de Buch holden ze een courgette uit. Pikkie erin, courgette in jou. Klaar!Aubergine toch?
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
quote:SallySpectra schreef op 04 december 2016 @ 22:47:

Op naar de mocro's dan maar. Die schijnen het grootst geschapen te zijn.Nah, valt tegen...
Mijn ex had ook een mini penis. Voelde er niks van en hoe vervelend ook, knapte er ook op af. Nu was de persoon waar de penis aan zat ook niks maar als dat in jou geval wel zo is zijn oplossingen zoals speeltjes etc!
Alle reacties Link kopieren
Een vriendin v mij heeft ook een relatie uitgemaakt omdat de man in kwestie een heeelll klein pikkie had.. terwijl hij een leuke gezellige knappe man is. Dat vind zij zelf ook. Zo zonde.
l'amour de soi...belle la vie...
Alle reacties Link kopieren
Als ie heel leuk, lief, zorgzaam enzo is, houden.
quote:Louise70 schreef op 04 december 2016 @ 23:41:

Als ie heel leuk, lief, zorgzaam enzo is, houden.sorry Louise maar meen je dat nou? Jeetje... ik kan me daar niks bij voorstellen! Ik vind seks ontzettend belangrijk! Maar TO, hoe belangrijk vindt jij jou genot in seks?
Alle reacties Link kopieren
Je kunt speeltjes gebruiken. Liever een leuke lieve zorgzame man met kleine piemel dan een lul met een grote lul...
Ik vind een kleine penis een dealbreaker. Ook al is hij nog zo knap enzo.
Alle reacties Link kopieren
Wat lijkt mij dat erg als je een man bent en onzeker bent over de grootte van je geslacht. Is niks aan te doen, toch?

Je googelt even wat rond als man met kleine penis, om vervolgens hier terecht te komen. Waar het allemaal nog een keer bevestigt wordt dat vrouwen een kleine penis 10x niks vinden.



Ik heb het met jullie te doen! En ik denk dat niet iedere vrouw hier op afknapt. Het gaat er toch ook om wat je verder doet?;) Mannen met grote penissen zijn vaak lui omdat ze denken dat het wel goed zit.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet echt wat ik van de reacties met denken. Ja seks is belangrijk en ik zou er ook van balen als hij een kleine heeft. Maar voor elk probleem heb je een oplossing. Dan heb je maar heel lang voorspel en experimenteer je een beetje. Maar vind het wel erg oppervlakkig allemaal hoor.



En ik snap niet waarom je de afkomsten gaat vergelijken. Like trust me, je kan niet oordelen over een afkomst of iemand een grote heeft ja of nee. Echt niet gewoon
Inderdaad. Waarom dumpen als het eeen super leuke en goede gozer is? Misschien is die wel heel goed met z'n handen en tong, hoeveel mannen zijn daar rampzalig in?
Nou, een Japanner heeft geen grote. Azie is veilig voor mij
Alle reacties Link kopieren
quote:voel schreef op 05 december 2016 @ 00:14:

Ik heb het met jullie te doen! En ik denk dat niet iedere vrouw hier op afknapt. Het gaat er toch ook om wat je verder doet?;) Mannen met grote penissen zijn vaak lui omdat ze denken dat het wel goed zit. Precies dit ook. Gaat er echt niet om hoe groot die is, maar wat hij er mee doet
Alle reacties Link kopieren
quote:ladigital schreef op 04 december 2016 @ 23:51:

[...]





sorry Louise maar meen je dat nou? Jeetje... ik kan me daar niks bij voorstellen! Ik vind seks ontzettend belangrijk! Maar TO, hoe belangrijk vindt jij jou genot in seks?En seks kan alleen lekker zijn met een man zonder kleine penis?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven