Kleine penis

04-12-2016 21:46 139 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik heb een vriendje op mn middelbare school gehad. Mijn eerste overigens, daar heb ik geen seks mee gehad. Na 4 jaar ging het uit en hadden we nog normaal contact. We bleven om elkaar heen draaien etc. Nu heb ik sinds een tijd weer heeel goed contact met hem en na een aantal dates was het moment daar: na dik 10 jaar hebben we seks gehad maar shit.... hij heeft echt een hele kleine maar echt hij paste er amper in, in ieder geval voelde niks. 'Andere bedpartners waren echt zo veel groter' ik heb tot nu toe nog nooit seks gehad met een nederlandse jongen en mijn ex met wie ik nu dan seks heb gehad is Ook niet nederlands. Niet dat ik niet op Nederlandse mannen val maar wie weet komt er nog een knappe man op mijn pad. Maar even terug naar het verhaal ... ik weet nu dus niet wat ik moet doen. Het is echt de man waarbij ik al 10 jaar dacht daar ga ik mee trouwen enzo en nu dit. Zou het raar zijn dat ik vanwege zijn iniemienie dingetje afhaak? Heeft iemand dit ook ooit gehad en zo ja wat heb je toen gedaan. Ik weet echt niet wat ik moet doen. En ik wist eerlijk gezegd ook niet dat een piemel zo bepalend was eigenlijk.. ook omdat mij dit nog nooit is overkomen .. Help haha! Groetjess xxxxx
quote:ladigital schreef op 07 december 2016 @ 01:01:

[...]



(ik heb geen veganisme)

voor mij persoonlijk vind ik dat wel super belangrijk! Zelf zou ik niet kunnen gaan houden van een man die een extreem kleine penis heeft. Maar wat is klein? 18 cm is schijnbaar gemiddeld in NL. De schede van een vrouw is 18 cm. I

Dan ben je slecht geïnformeerd..





http://klaq.com/worldwide ... e-talking-about-this-a-m/
Alle reacties Link kopieren
quote:Corona67 schreef op 07 december 2016 @ 04:49:

[...]



Dan ben je slecht geïnformeerd..





http://klaq.com/worldwide ... e-talking-about-this-a-m/Hoe zal zo'n onderzoek in zijn werk gaan vraag ik me dan af...mogen de mannen het zelf invullen bij de enquete of wordt er na gemeten...
Alle reacties Link kopieren
quote:Louise70 schreef op 05 december 2016 @ 02:06:

Ehm. De meeste vrouwen komen door penetratie niet klaar. Dus als hij goed is met zijn tong, houden die handelOf die meeste vrouwen hebben nog nooit een fors geschapen minnaar gehad natuurlijk.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
Onenightstand was wildenthousiast dat ik kon deepthroaten.

Ja, ik had vroeger flink geoefend. Op salmiaklollies. Die waren groter....





Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
quote:Louise70 schreef op 05 december 2016 @ 02:06:

Ehm. De meeste vrouwen komen door penetratie niet klaar. Dus als hij goed is met zijn tong, houden die handel





Echt wel.

Die ene was zó goed met zijn vingers, de matras was daarna verpest.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
quote:ladigital schreef op 04 december 2016 @ 23:51:

[...]





sorry Louise maar meen je dat nou? Jeetje... ik kan me daar niks bij voorstellen! Ik vind seks ontzettend belangrijk! Maar TO, hoe belangrijk vindt jij jou genot in seks?Voor mij is seks meer dan alleen penetratie. Toegegeven, gemiddeld of een beetje groter is wel fijn, maar het gaat toch vooral om de man die eraan vast zit
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
quote:Louise70 schreef op 05 december 2016 @ 02:06:

Ehm. De meeste vrouwen komen door penetratie niet klaar. Dus als hij goed is met zijn tong, houden die handelDít dus (dat handeltje )
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
quote:Corona67 schreef op 05 december 2016 @ 07:16:

[afbeelding]
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
quote:Corona67 schreef op 07 december 2016 @ 04:49:

[...]



Dan ben je slecht geïnformeerd..





http://klaq.com/worldwide ... e-talking-about-this-a-m/

nou Nederlandse mannen en vrouwen mogen niet klagen wereldwijd bekeken.

en ik al helemaal niet, my man is ver boven gemiddeld volgens dit berichtje.
Alle reacties Link kopieren
quote:oudebaas schreef op 08 december 2016 @ 09:24:

[...]



Of die meeste vrouwen hebben nog nooit een fors geschapen minnaar gehad natuurlijk.

MIjn man is de eerste waarbij ik in missionarishouding door penetratie heel makkelijk tot mijn hoogtepunt kom, zelfs meerdere keren.

hij is fors geschapen, misschien heb je gelijk.
Alle reacties Link kopieren
Ghana en Congo, Afrikaanse mannen hebben nou eenmaal (gemiddeld) de grootste penis ter wereld. Anouk weet er ook alles van.
Mijn virige vriend heeft echt geen grote, eerder aan de kleine kant, maar had in stijve toestand de perfecte kromming, raakte precies mijn G-spot
Alle reacties Link kopieren
quote:bungaa schreef op 10 december 2016 @ 05:19:

[...]



MIjn man is de eerste waarbij ik in missionarishouding door penetratie heel makkelijk tot mijn hoogtepunt kom, zelfs meerdere keren.

hij is fors geschapen, misschien heb je gelijk.Ik hou ook echt van fors geschapen en kom gemakkelijk klaar van penetratie. Toch is de manier van bewegen belagrijker dan het formaat als het om klaarkomen tijdens penetratie gaat. Het verhoogt wel het genot door het gevoel, maar als hij onbehouden tekeer gaat kom ik er niet van klaar. Van een kleinere die wel heel lekker kan bewegen dan weer wel.
Alle reacties Link kopieren
Maar het ultieme is een grote pik en een man die weet hoe hij hem moet gebruiken
Alle reacties Link kopieren
quote:Principe-Prinses schreef op 10 december 2016 @ 16:39:

[...]

....Toch is de manier van bewegen belagrijker dan het formaat als het om klaarkomen tijdens penetratie gaat....



Kun je beschrijven om welke soort bewegingen het gaat?

Zit het in de heupen? De manier van stoten?Zit er variatie van dieper en minder diep penetreren? Een statisch of juist dynamische ritme? Het zal ook vast met zijn gedrag te maken hebben en andere facetten zoals zn blik en zelfvertrouwen, maar ik ben benieuwd naar puur wat die manier van bewegen is.
Alle reacties Link kopieren
Size does matter. En helemaal samen met kundigheid. Als ik in het begin van een relatie al afknap op zijn pik, dan zou ik twee keer nadenken. Ik heb ook wel eens een vriendje gehad met een niet zo grote. Dat maakt in het begin niet uit, maar ik ging het wel missen. Als de vlinders wegtrekken... Seks is dan toch wel vrij belangrijk en de daad op zich ook. Vingeren, beffen, leuk en geweldig! Maar het echte neuken, dat is gewoon minder met een kleine piemel.
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
Alle reacties Link kopieren
quote:Conffeti schreef op 10 december 2016 @ 17:42:

[...]





Kun je beschrijven om welke soort bewegingen het gaat?

Zit het in de heupen? De manier van stoten?Zit er variatie van dieper en minder diep penetreren? Een statisch of juist dynamische ritme? Het zal ook vast met zijn gedrag te maken hebben en andere facetten zoals zn blik en zelfvertrouwen, maar ik ben benieuwd naar puur wat die manier van bewegen is.



Precies dit. En van de 10 mannen, doen 2 het zoals ik graag heb.



Het is geen kunstje dat je kunt aanleren, en misschien vinden andere vrouwen het niet zo fijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:Snoesje666 schreef op 10 december 2016 @ 01:08:

Onenightstand was wildenthousiast dat ik kon deepthroaten.

Ja, ik had vroeger flink geoefend. Op salmiaklollies. Die waren groter....





[afbeelding]



Hatsjikideee...
Alle reacties Link kopieren
quote:Principe-Prinses schreef op 10 december 2016 @ 18:51:

[...]





Precies dit. En van de 10 mannen, doen 2 het zoals ik graag heb.



Het is geen kunstje dat je kunt aanleren, en misschien vinden andere vrouwen het niet zo fijn.



Hetzelfde geldt voor sommige dames. Ze dansen wel op de maat, maar de bewegingen zijn houterig. "In bed" zijn ze ook klungelig en dan niet van het cutey klungelig. Alsof ze de positie van hun eigen lichaam en lichaamsdelen niet helemaal waarnemen. Het één sluit het ander echter ook niet uit. Ik heb een tijdje een meisje gedate waarmee ik onwijs goed kon dansen. Dit was soms voorspel en supersexy tot we daadwerkelijk gingen vrijen. Haar creativiteit en improvisatie kwam in de vrijpartij totaal niet tot uiting. Ze had wel onwijs mooie orgasmen dus ik denk niet dat het kwam doordat ze zichzelf niet kon vrijgeven.



Enfin de topic gaat over kleine en grote pikken, maar ik wou nog even aangeven al heeft een man een grote pik en hij weet goed met zijn lichaam de energie over te brengen. Dan nog moet zij in staat zijn dat te ontvangen en terug te geven.



Je kan het en je wordt beter of je kan het niet en hoe goed je ook je best doet het blijft slecht.
Alle reacties Link kopieren
quote:Corona67 schreef op 05 december 2016 @ 07:16:

[afbeelding]





Oh ja en eens.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Toch ook de andere kant meegemaakt.

Het was een ODS(one day stand..haha overdag op het werk)

Met een vrij verse collega in het magazijn beland.

Even snel dacht ik,maar toen ik zijn 'apparaat' uit zijn pantalon haalde...OMG!

Ben wel wat gewend maar schrok hier toch wel van,,,,niet alleen dik maar ook nog eens lang...errug lang.....

Zal jullie de details besparen maar ik zat met mijn billen op een tafel en hij stond voor mij.

Heb met beide handen op zijn heupen zijn 'stooten' een beetje kunnen reguleren...want dit was

allemaal toch wel erg heftig. Wat wel weer bewaarheid werd is dat wie eraan vast zit zeer belangrijk is.

Want deze erg grote 'meneer' was duidelijk een gentleman en liet zich door mijn handen op zijn heupen

goed leiden,zodat het voor beide toch erg plezierig was!

Misschien door de spanning van het stiekeme en de grote van zijn pik,maar ik kwam in een lange golf

zalig klaar.

Drie dagen lang heb ik hem nog in mij'gevoeld',en dacht dit was de eerste en laatste keer!

Dus niet...........-eigenwijs meisje als ik ben-.......nog twee keer voorzichtig geneukt met hem.

En ja...hij heeft ook verteld dat zo'n grote helemaal niet ideaal is en fijn, zoals veel mannen denken!!!

Hij vond het dan ook jammer dat ik 'niet meer wilde' ,want een goede sekspartner(Neukpartner) was lastig te vinden voor hem.

Nee,was geweldige ervaring maar geef mij maar een 'normale'.....

Maar ja..wat is normaal?
Alle reacties Link kopieren
quote:SallySpectra schreef op 04 december 2016 @ 22:47:

Op naar de mocro's dan maar. Die schijnen het grootst geschapen te zijn.Nahh, ligt aan hun genetische bloedlijn voor dat deel. Bij een Afrikaanse afkomst speelt die maatvoering mee, bij een Arabische afkomst zijn ze juist een stuk kleiner dan de Noord-Europeanen.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me af hoe de reacties zouden zijn als ik als man zijnde een topic zou openen over een vrouw met te kleine borsten.



Een man kan er helaas niets aan doen, net als zijn lengte wat voor heel veel vrouwen ook een dealbreaker is.
quote:jaw schreef op 15 december 2016 @ 13:38:

[...]





Nahh, ligt aan hun genetische bloedlijn voor dat deel. Bij een Afrikaanse afkomst speelt die maatvoering mee, bij een Arabische afkomst zijn ze juist een stuk kleiner dan de Noord-Europeanen.Dus al die topics over mocro-piemels kloppen niet?!!
Alle reacties Link kopieren
quote:jaw schreef op 15 december 2016 @ 13:38:

[...]





Nahh, ligt aan hun genetische bloedlijn voor dat deel. Bij een Afrikaanse afkomst speelt die maatvoering mee, bij een Arabische afkomst zijn ze juist een stuk kleiner dan de Noord-Europeanen.Waar heb je deze wijsheid vandaan getoverd?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven