Kleine penis

04-12-2016 21:46 139 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik heb een vriendje op mn middelbare school gehad. Mijn eerste overigens, daar heb ik geen seks mee gehad. Na 4 jaar ging het uit en hadden we nog normaal contact. We bleven om elkaar heen draaien etc. Nu heb ik sinds een tijd weer heeel goed contact met hem en na een aantal dates was het moment daar: na dik 10 jaar hebben we seks gehad maar shit.... hij heeft echt een hele kleine maar echt hij paste er amper in, in ieder geval voelde niks. 'Andere bedpartners waren echt zo veel groter' ik heb tot nu toe nog nooit seks gehad met een nederlandse jongen en mijn ex met wie ik nu dan seks heb gehad is Ook niet nederlands. Niet dat ik niet op Nederlandse mannen val maar wie weet komt er nog een knappe man op mijn pad. Maar even terug naar het verhaal ... ik weet nu dus niet wat ik moet doen. Het is echt de man waarbij ik al 10 jaar dacht daar ga ik mee trouwen enzo en nu dit. Zou het raar zijn dat ik vanwege zijn iniemienie dingetje afhaak? Heeft iemand dit ook ooit gehad en zo ja wat heb je toen gedaan. Ik weet echt niet wat ik moet doen. En ik wist eerlijk gezegd ook niet dat een piemel zo bepalend was eigenlijk.. ook omdat mij dit nog nooit is overkomen .. Help haha! Groetjess xxxxx
Alle reacties Link kopieren
Neuk jij met je kleine tieten iemand klaar dan arabiertje....dat is toch totaal geen vergelijking ...
die ik wilde bestaat al...
Alle reacties Link kopieren
Sex met mijn eerste vriendje was geen feest, deed vaak zeer. Een paar vriendjes later begreep ik waarom, hij was enorm

Geef mij ook maar een gemiddelde penis! Een echt kleine penis zou ik op afknappen, ik ben een van de weinige vrouwen die alleen met penetratie kan klaarkomen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Zoo schreef op 15 december 2016 @ 12:39:

Toch ook de andere kant meegemaakt.

Het was een ODS(one day stand..haha overdag op het werk)

Met een vrij verse collega in het magazijn beland.

Even snel dacht ik,maar toen ik zijn 'apparaat' uit zijn pantalon haalde...OMG!

Ben wel wat gewend maar schrok hier toch wel van,,,,niet alleen dik maar ook nog eens lang...errug lang.....

Zal jullie de details besparen maar ik zat met mijn billen op een tafel en hij stond voor mij.

Heb met beide handen op zijn heupen zijn 'stooten' een beetje kunnen reguleren...want dit was

allemaal toch wel erg heftig. Wat wel weer bewaarheid werd is dat wie eraan vast zit zeer belangrijk is.

Want deze erg grote 'meneer' was duidelijk een gentleman en liet zich door mijn handen op zijn heupen

goed leiden,zodat het voor beide toch erg plezierig was!

Misschien door de spanning van het stiekeme en de grote van zijn pik,maar ik kwam in een lange golf

zalig klaar.

Drie dagen lang heb ik hem nog in mij'gevoeld',en dacht dit was de eerste en laatste keer!

Dus niet...........-eigenwijs meisje als ik ben-.......nog twee keer voorzichtig geneukt met hem.

En ja...hij heeft ook verteld dat zo'n grote helemaal niet ideaal is en fijn, zoals veel mannen denken!!!

Hij vond het dan ook jammer dat ik 'niet meer wilde' ,want een goede sekspartner(Neukpartner) was lastig te vinden voor hem.

Nee,was geweldige ervaring maar geef mij maar een 'normale'.....

Maar ja..wat is normaal?Ik ben serieus een beetje jaloers. Geweldige ervaring!
Gereedschap is belangrijk, maar ook deskundigheid en skills...
Alle reacties Link kopieren
quote:attribuutje schreef op 15 december 2016 @ 19:06:

Neuk jij met je kleine tieten iemand klaar dan arabiertje....dat is toch totaal geen vergelijking ...Borsten kunnen zeker bijdragen aan de orgasme van een man. Er is niks scheefs aan mijn vergelijking. Mijn ex had ook een borstvergroting ondergaan en mijn orgasmes waar vele malen lekkerder.
Alle reacties Link kopieren
Het is zeker niet raar om daarom je relatie te stoppen. Als je sexueel niet gelukkig bent houdt het uiteindelijk op. M'n vriendin is met meerdere in principe interessante mannen door dit probleem niet verder gegaan dan een eerste keer...
-
Alle reacties Link kopieren
quote:Principe-Prinses schreef op 15 december 2016 @ 20:25:

[...]



Ik ben serieus een beetje jaloers. Geweldige ervaring!





ooops...lief van je 'prinsesje'.

Is best een tijd terug,maar denk er af en toe best met een glimlach aan terug.

Maar vooral,omdat hij zo'n 'gentleman' was!

Hoewel een beetje 'rough' bij mij mag moet ik er niet aandenken dat hij mij echt had 'genomen'!
Alle reacties Link kopieren
quote:Arabiertje28 schreef op 15 december 2016 @ 23:02:

[...]





Borsten kunnen zeker bijdragen aan de orgasme van een man. Er is niks scheefs aan mijn vergelijking. Mijn ex had ook een borstvergroting ondergaan en mijn orgasmes waar vele malen lekkerder.





Echt waar!?

Maar goed,ben geen man dus......

Wel een beetje vreemd.

Toch?
Alle reacties Link kopieren
quote:Zoo schreef op 16 december 2016 @ 15:29:

[...]





Echt waar!?

Maar goed,ben geen man dus......

Wel een beetje vreemd.

Toch?Hoezo vreemd...? Visuele prikkeligen zijn toch ook een onderdeel van sex/orgasmes. En dan zijn borsten niet eens alleen visuele prikkeligen maar ook tastelijk.
Alle reacties Link kopieren
Hmmm...nee Arabiertje....dat borsten bijdragen aan het orgasme van de man hoef je ons niet te vertellen......

Maar gaat mij meer om die borstvergroting.....niet verkeerd.......maar kan mij er moeilijk wat bij voorstellen dat

alleen daardoor orgasmen intenser en lekkerder worden.

Was dat misschien niet alleen bij de eerste paar keer?.....het nieuwe,dat het net wat spannender maakte?

Natuurlijk wisselt de intensiteit van een orgasme sterk,tenminste bij mij wel en naar ik aanneem bij mannen ook wel.

Wel intrigerend.
Alle reacties Link kopieren
En toch is het zo
Alle reacties Link kopieren
En hoe klein is klein dan wel als ik vragen mag?
Leven en laten leven
quote:Zoo schreef op 16 december 2016 @ 15:29:

[...]



Echt waar!?

Maar goed,ben geen man dus......

Wel een beetje vreemd.

Toch?



Ik wel. Maar vind het ook vreemd.

Of je moet een enorme liefhebber van "russisch" zijn. Dat is het wel handig
Alle reacties Link kopieren
quote:Arabiertje28 schreef op 17 december 2016 @ 00:32:

En toch is het zo Je vergeet te zeggen,...'Lekker Puh!'.
Alle reacties Link kopieren
quote:Corona67 schreef op 17 december 2016 @ 08:36:

[...]





Ik wel. Maar vind het ook vreemd.

Of je moet een enorme liefhebber van "russisch" zijn. Dat is het wel handigEuh.....ik ben irl blond maaruh....'Russisch'......help mij eens.........
quote:Zoo schreef op 15 december 2016 @ 12:39:

Toch ook de andere kant meegemaakt.

Het was een ODS(one day stand..haha overdag op het werk)

Met een vrij verse collega in het magazijn beland.

Even snel dacht ik,maar toen ik zijn 'apparaat' uit zijn pantalon haalde...OMG!

Ben wel wat gewend maar schrok hier toch wel van,,,,niet alleen dik maar ook nog eens lang...errug lang.....

Zal jullie de details besparen maar ik zat met mijn billen op een tafel en hij stond voor mij.

Heb met beide handen op zijn heupen zijn 'stooten' een beetje kunnen reguleren...want dit was

allemaal toch wel erg heftig. Wat wel weer bewaarheid werd is dat wie eraan vast zit zeer belangrijk is.

Want deze erg grote 'meneer' was duidelijk een gentleman en liet zich door mijn handen op zijn heupen

goed leiden,zodat het voor beide toch erg plezierig was!

Misschien door de spanning van het stiekeme en de grote van zijn pik,maar ik kwam in een lange golf

zalig klaar.

Drie dagen lang heb ik hem nog in mij'gevoeld',en dacht dit was de eerste en laatste keer!

Dus niet...........-eigenwijs meisje als ik ben-.......nog twee keer voorzichtig geneukt met hem.

En ja...hij heeft ook verteld dat zo'n grote helemaal niet ideaal is en fijn, zoals veel mannen denken!!!

Hij vond het dan ook jammer dat ik 'niet meer wilde' ,want een goede sekspartner(Neukpartner) was lastig te vinden voor hem.

Nee,was geweldige ervaring maar geef mij maar een 'normale'.....

Maar ja..wat is normaal?



Herkenbaar. Ook ooit iets gehad met een man met echt een mega pik. Ik kan wel wat hebben maar had het gevoel dat ie er van onder in ging en bij m'n strot eruit kwam



Maar ook een man met een echte kleine penis en misschien kortzichtig, maar ik vind het een dealbreaker.
Alle reacties Link kopieren
quote:Corona67 schreef op 17 december 2016 @ 08:36:

Ik wel. Maar vind het ook vreemd.

Of je moet een enorme liefhebber van "russisch" zijn. Dat is het wel handig

Als je borstenman bent en je vrouw laat ze een paar cupmaten vergroten dan zal dat (als je dat mooi vindt) vast en zeker een stijging van je opwinding en/ of orgasme tot gevolg hebben. En inderdaad ook russisch mogelijk maken



Ik vind de vergelijking matig omdat je met een zeer kleine penis amper seks kan hebben. Het effect daarvan op de 'marktkans' van zo'n man lijkt mij daardoor vele malen groter dan borsten omdat er ook veel liefhebbers zijn van kleine borsten of billen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een penis van 20cm

moet altijd rustig aan doen

Anders is het niet fijn en doet het pijn

Ik wil ook wel eens los gaan

Het is het een of het ander
Alle reacties Link kopieren
Misschien kun je een paar centimeter opvangen met een soort dikke ring om je penis? Iets handigs zoeken in de huis tuin en keuken sfeer. Dan kun je toch los gaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Monti schreef op 18 december 2016 @ 14:58:

[...]





Herkenbaar. Ook ooit iets gehad met een man met echt een mega pik. Ik kan wel wat hebben maar had het gevoel dat ie er van onder in ging en bij m'n strot eruit kwam



Maar ook een man met een echte kleine penis en misschien kortzichtig, maar ik vind het een dealbreaker.





Maar 'Viva Montesa' heb je het wel een beetje als prettig kunnen ervaren?

G

Over mannen met een kleintje kom ik later terug....ook wat meegemaakt........
Alle reacties Link kopieren
quote:Zoo schreef op 18 december 2016 @ 14:51:

[...]





Euh.....ik ben irl blond maaruh....'Russisch'......help mij eens......... Russisch houdt in dat de man zijn penis tussen de borsten van vrouw laat glijden. Liefst met een beetje glijmiddel/vocht
Sjongejongejongejonge........
Alle reacties Link kopieren
quote:Zoo schreef op 19 december 2016 @ 13:57:

[...]



Over mannen met een kleintje kom ik later terug....ook wat meegemaakt........
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
quote:zoetjerminder schreef op 19 december 2016 @ 16:35:

[...]











Rustig!....rustig....ruuuustiigggg maarrrr.......

Nu geen tijd.........komt wel......
Alle reacties Link kopieren
Het kleintje ging in de bips zo te zien.
Hatsjikideee...
quote:Zoo schreef op 18 december 2016 @ 14:51:

[...]



Euh.....ik ben irl blond maaruh....'Russisch'......help mij eens......... https://sekswoordenboek.eu/op-zn-russisch/



Dit had je vast zelf ook kunnen vinden (of inmiddels al gevonden?)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven