Kleinere gemiddelde penis

08-03-2012 12:39 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Maar weer eens een zinvolle topic openen:



Ik las net in de Telegraaf (VROUW) dat de gemiddelde lengte van het manlijk lid kleiner wordt.

Er staan ook mogelijke oorzaken bij vermeld, zoals obesitas.

(wat volgens mij feitelijk inhoud dat er meer buikvet over de penis stroopt dus de lengte zelf niet aantast)



Wat is jullie ervaring? Krimpen de lullen of is er geen reden oto paniek.
Geloof me nou maar, ik heb er een studie van gemaakt
Alle reacties Link kopieren
Ik mag niet klagen
Waar staat ze krimpen? de lengte is gemiddeld gezien korter (nav dit onderzoek..) dan zo'n 60 jaar geleden!
Alle reacties Link kopieren
Wat IS de gemiddelde lengte?
Alle reacties Link kopieren
Geen probleem in dit huis



Rare vraag misschien: Zou het kunnen dat een gemiddeld lid van een oudere man misschien kleiner wordt? En dat het dus misschien te maken heeft met de vergrijzing, deze afwijking in het gemiddelde?
Heeft dat niets te maken met al die chemische rommel, denk aan urine van vrouwen die de pil slikken, te maken?
Alle reacties Link kopieren
Uit het AD:



ROTTERDAM - Voor wie nog twijfelt over zijn of haar vakantiebestemming kan zich misschien laten leiden door de 'wereldkaart van de penislengte'. Via de site Target Map werd de gemiddelde lengte van het mannelijk orgaan in kaart gebracht. In erectie, niet in rusttoestand.

Het gaat, voor de duidelijkheid, om gemiddelde afmetingen. Uitzonderingen 'naar boven of beneden' zijn dus niet uitgesloten.



Schatten in Afrika

Wie de dingen groot ziet, moet naar de donkergroen ingekleurde landen. De mannen in Congo-Brazzaville spannen de kroon met een lid van 17,93 centimeter. Ze worden gevolgd door de knapen van Ghana met een eervolle 17,31 centimeter. Opvallend op de kaart zijn evenwel de vele grijze vlekken op het Afrikaanse continent. Van die landen konden geen cijfers worden verzameld, maar vermoedelijk zijn daar nog onvermoede schatten te ontdekken.



Oerwoud

Ook in Zuid-Amerika zijn er verscheidene groene vlekken te bespeuren. En dan hebben we het niet over de oerwouden. In Venezuela vinden we de kampioenen met een gemiddelde penislengte van zo'n 17,03 centimeter.



Arm Azië

Voor de andere kant van het spectrum moeten we naar het oosten van onze aardkloot. De donkerroze gekleurde landen scoren het laagst. Op de laatste rij bij de uitreiking van de groot geschapen penissen staan duidelijk de Zuid-Koreanen. Zij halen amper 9,66 centimeter. Van hun eeuwige rivalen uit Noord-Korea zijn echter geen cijfers bekend.



Voor de poedelprijs komen ook India (10,24 centimeter) en China (10,89 centimeter) in aanmerking. Laten we hopen voor deze mensen dat er ook nog andere dingen groeien dan hun economie. Als verzachtende omstandigheid kunnen we aanhalen dat de meest recente cijfers voor China dateren van 1953.



En wij?

En de Nederlanders? Wij doen het zo te zien lang niet slecht met een gemiddelde van 15.87 cm. Dat is net ietsje langer dan onze zuiderburen die het met een gemiddelde van 15,85 centimeter moeten doen.  De landgenoten van Silvio Berlusconi moeten het met 15,74 centimeter stellen. En de Duitsers zijn voor deze ene keer eens geen koploper in Europa: zij blijven sputteren op 14,84 centimeter.
Alle reacties Link kopieren
quote:kwallenbal schreef op 08 maart 2012 @ 12:49:

Heeft dat niets te maken met al die chemische rommel, denk aan urine van vrouwen die de pil slikken, te maken?



En wanneer plas jij over de penis van je man en krimpt hij inderdaad als je dat doet?



Even serieus: huh? Ik snap je redenatie niet, het gaat over penissen...
quote:lionlily schreef op 08 maart 2012 @ 12:52:

[...]





En wanneer plas jij over de penis van je man en krimpt hij inderdaad als je dat doet?



Even serieus: huh? Ik snap je redenatie niet, het gaat over penissen...Vrouwen gebruiken de pil. Plassen een deel van die extra hormonen uit. Dat komt terug in het drinkwater (is bewezen). Mannen krijgen op die manier vrouwelijke hormonen binnen. Vroeger was dat niet zo.
Alle reacties Link kopieren
quote:lionlily schreef op 08 maart 2012 @ 12:52:

[...]





En wanneer plas jij over de penis van je man en krimpt hij inderdaad als je dat doet?



Even serieus: huh? Ik snap je redenatie niet, het gaat over penissen...



het gaat er om dat er steeds meer gif in ons drinkwater zit,

mensen slikken medicatie en plassen dat uit, dat komt weer in terug in drinkwater etc



Dieren krijgen steeds meer medicatie, wat we terug krijgen op ons bord na de slacht.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
quote:eleine schreef op 08 maart 2012 @ 12:54:

[...]





Vrouwen gebruiken de pil. Plassen een deel van die extra hormonen uit. Dat komt terug in het drinkwater (is bewezen). Mannen krijgen op die manier vrouwelijke hormonen binnen. Vroeger was dat niet zo.Ooooh! Nu snap ik het, nu je drinkwater zegt, begrijp ik het, haha! Ik was echt even ... Tja, klinkt wel begrijpelijk, wist niet dat dat zo'n probleem was.
Alle reacties Link kopieren
Als ik de films mag geloven, zijn de penissen in de VS enorm.
haha lionlily, ik moest ook ff denken. Maar t klinkt idd logisch
Alle reacties Link kopieren
Komt door al dat lulverkleinende voedsel wat tegenwoordig in de schappen ligt.
Alle reacties Link kopieren
quote:lucky2bmeagain schreef op 08 maart 2012 @ 13:01:

Komt door al dat lulverkleinende voedsel wat tegenwoordig in de schappen ligt.Maar er is volgens mij ook weer uit onderzoek gekomen dat cupmaten wel groter worden door hormonen uit vlees. Straks hele kleine piemels en superboobs?
Alle reacties Link kopieren
Russisch neuken wordt het nieuwe vaginaal!
Alle reacties Link kopieren
quote:Thomba schreef op 08 maart 2012 @ 12:39:

Wat is jullie ervaring? Krimpen de lullen of is er geen reden tot paniek.Wat ik reeds onder handen gehad heb kan ik zeggen dat er geen reden tot klagen/paniek is hoor.
Beter te laat dan over tijd.
Alle reacties Link kopieren
quote:ster89 schreef op 08 maart 2012 @ 13:10:

Russisch neuken wordt het nieuwe vaginaal!
Misschien komt het door het relatief grotere aantal mensen dat niet van NLkomaf is. Vooral mannen van Aziatische afkomst staan bekend om hun kleine geslachtsdeel.



Wie weet is het wel de afhaalchinees die het gemiddelde zo omlaag haalt.
Alle reacties Link kopieren
quote:helene31 schreef op 08 maart 2012 @ 13:29:

Wie weet is het wel de afhaalchinees die het gemiddelde zo omlaag haalt. Maar dan wel Sambal bij he?
Beter te laat dan over tijd.
Alle reacties Link kopieren
quote:helene31 schreef op 08 maart 2012 @ 13:29:

Misschien komt het door het relatief grotere aantal mensen dat niet van NLkomaf is. Vooral mannen van Aziatische afkomst staan bekend om hun kleine geslachtsdeel.



Wie weet is het wel de afhaalchinees die het gemiddelde zo omlaag haalt. NLkomaf zijn nou niet echt de chippendales op deze wereld daar is het gemiddelde ook 14-16 cm.
Alle reacties Link kopieren
quote:blinkie123 schreef op 08 maart 2012 @ 13:27:

Wat ik reeds onder handen gehad heb kan ik zeggen dat er geen reden tot klagen/paniek is hoor.



Omdat:

De kleine die steigert?

Omdat de helft groter is als het gemiddelde?
quote:blinkie123 schreef op 08 maart 2012 @ 13:31:

[...]





Maar dan wel Sambal bij he?Daar krimpt-ie wel van denk ik...
Alle reacties Link kopieren
quote:helene31 schreef op 08 maart 2012 @ 13:49:

Maar dan wel Sambal bij he?



Daar krimpt-ie wel van denk ik...Komt hij dan niet van de schrik spontaan omhoog bij de mannen?
Beter te laat dan over tijd.
Alle reacties Link kopieren
quote:dirk1971 schreef op 08 maart 2012 @ 13:44:

De kleine die steigert?

Omdat de helft groter is als het gemiddelde?De man(nen) waar ik wat mee heb (en gehad) hadden qua formaat absoluut niet te klagen hoor. En ik dus ook niet.
Beter te laat dan over tijd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven