kont likjes

28-05-2014 15:38 84 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriendin is gek van kontlikken , en ik doe het graag voor haar ook.

Als ik dan ook nog haar klitje vinger, dan gaat ze helemaal naar de 8st hemel. Een tijdje geleden stelde ze voor om mijn kont te likken.... en ik genoot er heeeel erg van... eigenlijk wist ik niet dat ik daar als man ook van zou genieten... of ben ik ab-normaal ? Zijn er nog mannen die daarvan genieten / dromen ? Of vrouwen....


Ik krijg spontaan zin.
Alle reacties Link kopieren
quote:Doreia schreef op 28 mei 2014 @ 21:12:

En als ie nu onwijs veel konthaar heeft? Dan moet je hopen dat hij geen traanbolletjes heeft.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Sommige dingen moet je gewoon doen (als je ervan houdt) en niet over schrijven/praten.
quote:IkBenIkenbenertrotsop schreef op 29 mei 2014 @ 21:58:

Sommige dingen moet je gewoon doen (als je ervan houdt) en niet over schrijven/praten.

Precies!



Kontlikjes? Serieus? Brrrrrrr........!!
Alle reacties Link kopieren
Babydoekjes is ook handig....
Karma is a funny thing
Alle reacties Link kopieren
quote:nimpie schreef op 28 mei 2014 @ 21:17:

De achterste hemel hahahahhahahaha..

Vandaar de verspreking "de 8e hemel"?



Maar even serieus. De anus is een erogene plek, zowel bij mannen als bij vrouwen zoals gezegd. Men wil daar graag worden gelikt en/of gepenetreerd.



Een vrouw rimmen doe ik alleen als het brandschoon is en ik daar niets ruik. Ik vind penetreren met de tong onverstandig. Jij en je partner die gepenetreerd wordt kunnen beiden niet zien of daar nog wat zit, als je begrijpt wat ik bedoel.



Wat ik ook onverstandig vind is beffen na het rimmen. De bacteriën die misschien niet gevaarlijk zijn voor degene die rimt, kunnen nog wel gevaarlijk zijn als ze in de vagina terechtkomen. Wie wil beffen na het rimmen, zou tussentijds mondwater moeten gaan gebruiken.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
quote:IkBenIkenbenertrotsop schreef op 29 mei 2014 @ 21:58:

Sommige dingen moet je gewoon doen (als je ervan houdt) en niet over schrijven/praten.Inderdaad. Sommige dingen zijn nogal confronterend, als je zwart op wit op het beeldscherm erover leest.
World of Warcraft: Legion
quote:Tickel schreef op 29 mei 2014 @ 21:46:

[...]



Dan moet je hopen dat hij geen traanbolletjes heeft.Je bedoelt 'knaspelen/knaspels'?
Alle reacties Link kopieren
quote:ThunderassMan schreef op 30 mei 2014 @ 13:54:

[...]





Je bedoelt 'knaspelen/knaspels'?Als dat stukjes stront die vast zitten in konthaar, zijn wel
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
quote:Tickel schreef op 30 mei 2014 @ 17:56:

[...]



Als dat stukjes stront die vast zitten in konthaar, zijn wel
Karma is a funny thing
Alle reacties Link kopieren
Gaat dit over forummers die elkaars kontje likken ? Ik ben jouw beste forum vriend als jij zegt dat je mijn vriend bent?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:liever_lief_dan schreef op 28 mei 2014 @ 15:38:

Mijn vriendin is gek van kontlikken , en ik doe het graag voor haar ook.

Als ik dan ook nog haar klitje vinger, dan gaat ze helemaal naar de 8st hemel. Een tijdje geleden stelde ze voor om mijn kont te likken.



Ow....





Dat kan ook natuurlijk.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:liever_lief_dan schreef op 28 mei 2014 @ 15:38:

Mijn vriendin is gek van kontlikken , en ik doe het graag voor haar ook.

Als ik dan ook nog haar klitje vinger, dan gaat ze helemaal naar de 8st hemel. Het is de 7de hemel hoor.
Alle reacties Link kopieren
Kontlikje



Het klinkt als iemands posts op facebook liken omdat je bij die persoon in een goed blaadje wil komen.



Ik kont-like alle posts van mijn baas, want ik wil graag promotie.
Alle reacties Link kopieren
Beffen, Baffen, Boffen

Rimmen, Rammen, Rommen



Damn.... wat is Rommen?
Alle reacties Link kopieren
quote:saartjuhzes schreef op 31 mei 2014 @ 00:16:

Kontlikje



Het klinkt als iemands posts op facebook liken omdat je bij die persoon in een goed blaadje wil komen.



Ik kont-like alle posts van mijn baas, want ik wil graag promotie. Het kontlike-je.
Alle reacties Link kopieren
quote:florint schreef op 31 mei 2014 @ 00:24:

Beffen, Baffen, Boffen

Rimmen, Rammen, Rommen



Damn.... wat is Rommen?





Géén idee maar waarom denk ik dat jij het nog wel komt uitleggen?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Manji schreef op 31 mei 2014 @ 00:12:

[...]





Het is de 7de hemel hoor.



Volgens TO likte hij zijn vriendin naar de 8e hemel.



Volgens een mede forummer moet je bij Oslo linksaf om er te komen
Ach joh, wat maakt het jou nou een hol uit wat een ander wel of niet lekker vind in bed.

Zolang je zelf met je vrouw kunt genieten moet je dat gewoon doen.



Je bent heus nooit ergens de enige in.
quote:Enn schreef op 31 mei 2014 @ 00:30:

[...]







Géén idee maar waarom denk ik dat jij het nog wel komt uitleggen?kont
Alle reacties Link kopieren
Hoe vinger je in hemelsnaam een klit?
quote:ashley101 schreef op 31 mei 2014 @ 01:06:

Hoe vinger je in hemelsnaam een klit?Een hoofd massage geven met alleen je vingertopjes... als je klitten hebt dan he,,
quote:ashley101 schreef op 31 mei 2014 @ 01:06:

Hoe vinger je in hemelsnaam een klit?





scherp opgemerkt
Alle reacties Link kopieren
quote:clementien schreef op 28 mei 2014 @ 17:07:

Wat een gruwelijk ranzig topic. Hoe komt het in je op zoiets te openen. En de titel

Ik heb het vermoeden dat sommige mannen het geil vinden om op een vrouwenforum als de Viva ranzige taal uit te slaan.



Waarschijnlijk zien we er in hun fantasie allemaal uit als de covermodellen van de Viva, en krijgen we een blosje op onze wangetjes als we hun vieze posts lezen.



Een soort forum-podloodventer, zeg maar.
ik leg mn halve kitkat maar ff weg... bah!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven