Kontgluren bij de vrouwtjes

15-10-2016 14:03 77 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal.

Jullie zullen wel zeggen, daar heb je Willem weer. En hee Willem, je gluurde toch eerst naar tepels? Inderdaad, dat is zo. En dat doe ik nog steeds hoor. Maar nu het oktober is zijn vrouwen minder luchtig gekleed.



Vandaag liep ik door de supermarkt en daar zag ik een blonde stoot lopen. Met een heerlijke kont in een strakke spijkerbroek, mooie dijen (niet van die magere stokken) en een slanke taille.



Ik betrapte mij er op dat ik naar haar kont bleef staren en mij voorstelde dat ze op haar knieën voor mij zat. Juist door die perfecte verhouding heup/taille voelde ik als het ware mijn handen om haar heupen en bedreef ik heerlijke doggy-seks met haar.



Nu ik dit typ schiet het mij ook te binnen dat ik dit op mijn brommer ook vaak mee maak. Dan stop ik achter zo'n vrouwtje, vaak een moedertje dat van of naar de school van haar kinderen fietst. Dan staar ik naar haar kont en bedenk mij wat daar allemaal mee zou kunnen.



Dus mijn vraag aan de vrouwtjes hier; zijn jullie je bewust van het feit dat ik zo kijk? En zijn er misschien meer mannen die dezelfde gevoelens hebben bij het zien van een lekkere kont?
Alle reacties Link kopieren


ik wist dat jij het was toen ik de topictitel in de lijst zag staan. En ik begrijp je wel hoor, je moet toch iets nu de tijd van luchtige zomerjurkjes voorbij is

Ik hoop op fijne reacties voor je, iets waar je iets mee kunt
Ik gluur ook wel eens kont maar niet alleen bij vrouwen (vrouwtjes )

Ik geloof niet dat ik me er dan zoveel dingen bij voorstel, ik vind het gewoon lekker om naar te kijken. Heb jij een strak kontje? Wat zou je ervan vinden als mensen zo naar jou kijken?
Alle reacties Link kopieren
quote:thee schreef op 15 oktober 2016 @ 14:05:



ik wist dat jij het was toen ik de topictitel in de lijst zag staan. En ik begrijp je wel hoor, je moet toch iets nu de tijd van luchtige zomerjurkjes voorbij is

Ik hoop op fijne reacties voor je, iets waar je iets mee kunt
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Kijken kijken en de rest erbij denken. (van Kooten en de Bie) Je doet me denken aan het vieze mannetje.
Maar ik moet toegeven dat ik ook wel eens naar een lekkere vent kijk en denk..oh daar zou ik het wel op kunnen.
Alle reacties Link kopieren
Is dat stom?



Ja
Alle reacties Link kopieren
Als je dat niet bij vrouwen hebt maar alleen bij vrouwtjes dan zou ik me even goed laten nakijken.



Vrouw:





Vrouwtje:

Ik lees niks abnormaals, Willem.
Alle reacties Link kopieren
Nou, ik kan je vertellen dat ik het hartstikke lekker vind. En als je goed kijkt zie je een heleboel vrouwtjes met een lekkere kont. En dan heb ik het over Albert Heijn. Bij de Aldi is de verhouding heup/taille bij de vrouwtjes toch vaak anders.
Vlijmscherp, Willem.
Alle reacties Link kopieren
Ik was laatst aan het tanken Willem, en naast mij stond een man zijn voorruit schoon te maken met zo'n borstel.

Hij stond met zijn rug naar mij toe verwoed te boenen, en het viel mij op dat zijn kontje zo prachtig meebewoog op zijn bewegingen.

Ik heb niet gegluurd hoor Willem, ik heb gewoon openlijk staan kijken.

Dus dat wil ik je even als aanrader meegeven.

Tankstations Willem, Tankstations...

Ook de vrouwtjes hebben soms een vies voorruitje.
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
Alle reacties Link kopieren


Toen ik de titel zag, wist ik dat jij het was Willem.


De supermarkt en de onderlinge verhoudingen tussen taille en ass vind ik ook erg boeiend
quote:delite schreef op 15 oktober 2016 @ 14:13:

Ik was laatst aan het tanken Willem, en naast mij stond een man zijn voorruit schoon te maken met zo'n borstel.

Hij stond met zijn rug naar mij toe verwoed te boenen, en het viel mij op dat zijn kontje zo prachtig meebewoog op zijn bewegingen.

Ik heb niet gegluurd hoor Willem, ik heb gewoon openlijk staan kijken.

Dus dat wil ik je even als aanrader meegeven.

Tankstations Willem, Tankstations...

Ook de vrouwtjes hebben soms een vies voorruitje.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nicotientje schreef op 15 oktober 2016 @ 14:13:



De supermarkt en de onderlinge verhoudingen tussen taille en ass vind ik ook erg boeiendJa zou een mooi afstudeeronderwerp zijn voor een of andere studierichting
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
quote:Nicotientje schreef op 15 oktober 2016 @ 14:13:



De supermarkt en de onderlinge verhoudingen tussen taille en ass vind ik ook erg boeiendDat verschilt per supermarkt inderdaad. Echt waar.
Wielrenners hebben de lelijkste kontjes lees: geen kontje.
Groot gelijk Willem, je hebt je ogen niet voor niets.

Je wilt niet weten wat ik allemaal fantaseer als ik weer eens zo een lekker oud ventje op den brommer langs zie komen en die regenjas net een stukje openwaait
quote:Mother_Earth schreef op 15 oktober 2016 @ 14:20:

Groot gelijk Willem, je hebt je ogen niet voor niets.

Je wilt niet weten wat ik allemaal fantaseer als ik weer eens zo een lekker oud ventje op den brommer langs zie komen en die regenjas net een stukje openwaait Oeh la la!
quote:nlies schreef op 15 oktober 2016 @ 14:16:

[...]





Ja zou een mooi afstudeeronderwerp zijn voor een of andere studierichtingPromotieonderzoek
Vrouwtje

Moedertje

Wat een irritant en sneu ventJE ben jij toch WillemPJE.
quote:Mother_Earth schreef op 15 oktober 2016 @ 14:20:

Groot gelijk Willem, je hebt je ogen niet voor niets.

Je wilt niet weten wat ik allemaal fantaseer als ik weer eens zo een lekker oud ventje op den brommer langs zie komen en die regenjas net een stukje openwaait
Alle reacties Link kopieren
quote:emmetje2 schreef op 15 oktober 2016 @ 14:17:

Wielrenners hebben de lelijkste kontjes lees: geen kontje.Mwoah, mijn wielrenner heeft een heel gespierde forsekont. Hij schaatst ook, dat is wellicht het verschil.
quote:willem1959 schreef op 15 oktober 2016 @ 14:11:

Nou, ik kan je vertellen dat ik het hartstikke lekker vind. En als je goed kijkt zie je een heleboel vrouwtjes met een lekkere kont. En dan heb ik het over Albert Heijn. Bij de Aldi is de verhouding heup/taille bij de vrouwtjes toch vaak anders.Ik begrijp dat ik voortaan naar een andere supermarkt moet gaan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven