Kontgluren bij de vrouwtjes

15-10-2016 14:03 77 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal.

Jullie zullen wel zeggen, daar heb je Willem weer. En hee Willem, je gluurde toch eerst naar tepels? Inderdaad, dat is zo. En dat doe ik nog steeds hoor. Maar nu het oktober is zijn vrouwen minder luchtig gekleed.



Vandaag liep ik door de supermarkt en daar zag ik een blonde stoot lopen. Met een heerlijke kont in een strakke spijkerbroek, mooie dijen (niet van die magere stokken) en een slanke taille.



Ik betrapte mij er op dat ik naar haar kont bleef staren en mij voorstelde dat ze op haar knieën voor mij zat. Juist door die perfecte verhouding heup/taille voelde ik als het ware mijn handen om haar heupen en bedreef ik heerlijke doggy-seks met haar.



Nu ik dit typ schiet het mij ook te binnen dat ik dit op mijn brommer ook vaak mee maak. Dan stop ik achter zo'n vrouwtje, vaak een moedertje dat van of naar de school van haar kinderen fietst. Dan staar ik naar haar kont en bedenk mij wat daar allemaal mee zou kunnen.



Dus mijn vraag aan de vrouwtjes hier; zijn jullie je bewust van het feit dat ik zo kijk? En zijn er misschien meer mannen die dezelfde gevoelens hebben bij het zien van een lekkere kont?
quote:Miss-Pippilotta schreef op 15 oktober 2016 @ 14:25:

Vrouwtje

Moedertje

Wat een irritant en sneu ventJE ben jij toch WillemPJE.Welnee, Willem is Willem. Lig altijd in een deuk om hem.
quote:Mother_Earth schreef op 15 oktober 2016 @ 14:20:

Groot gelijk Willem, je hebt je ogen niet voor niets.

Je wilt niet weten wat ik allemaal fantaseer als ik weer eens zo een lekker oud ventje op den brommer langs zie komen en die regenjas net een stukje openwaait Ooh hou op ME! Dit is zoooo treffend, kan ik bijna niet aan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss-Pippilotta schreef op 15 oktober 2016 @ 14:25:

Vrouwtje

Moedertje

Wat een irritant en sneu ventJE ben jij toch WillemPJE.Ah gossie. Waarom klim je op de kast?! Het is Willem! Gewoon aan het dollen. Laat je niet zo kennen joh!
quote:Principe-Prinses schreef op 15 oktober 2016 @ 14:26:

[...]





Mwoah, mijn wielrenner heeft een heel gespierde forsekont. Hij schaatst ook, dat is wellicht het verschil.Ja dat scheelt, schaatsers hebben altijd wel een lekkere kont.
Ach Willem, er zullen mannen ook wel op die manier naar jouw kont kijken. Dat ze zich doggy style met jou inbeelden enzo.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap het wel hoor Willem. Ik beschik ook over een perfect verhouden achterkant. Ik bremg daar menig man mee het hoofd op hol.
quote:Amand schreef op 15 oktober 2016 @ 14:11:

Ik lees niks abnormaals, Willem.





Ja, het is mij wel duidelijk aangezien mannen vaak nogal overdreven op mijn kont reageren. Ik vind het wel schattig dat de gemiddelde man zo makkelijk te vermaken is.
quote:willem1959 schreef op 15 oktober 2016 @ 14:16:

[...]



Dat verschilt per supermarkt inderdaad. Echt waar.



Ja, dat klopt. Want bij de Jumbo lopen ze toch allemaal met een dikke reet............

En jij Willem, winkelt vast bij die winkel die op de kleintjes let, is niet??



"Vrouwtjes"???
Alle reacties Link kopieren
Het is niet de bedoeling dat oude / vieze mannetjes als jij zo naar de kontjes van leuke (jonge)dames kijkt en vervolgens de fantasie op hol laat gaan. Gezien je leeftijd wordt je geacht de andere kant uit te kijken, eventuele gedachtes over ... bij jezelf te elimeneren of in elk geval nooit met anderen te delen. Alleen andere dames mogen en passant kort even kijken - daar is het voor bedoeld - en ook leuke mannen van ongeveer dezelfde leeftijd. Voor deze twee groepen - waar jij dus niet bij hoort - geldt: kort kijken en zeker niet staren.



Gesnopen? Mooi. is dat ook weer opgelost. Tijd voor belangrijkere zaken nu. Morgen Feijenoord thuis tegen Ajax.
Alle reacties Link kopieren
quote:Roosjediedeldoosje schreef op 15 oktober 2016 @ 14:10:





Vrouwtje:

[afbeelding]Vrouwtjes bieden dan weer andere mogelijkheden .
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
Willem jij als geoefend kijker, is het jou wel opgevallen dat veel Nederlandse vrouwen

zadeltassen op hun dijen hebben hangen.



Zo links en rechts van de kont....



En wat vind je daarvan.......?
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:delite schreef op 15 oktober 2016 @ 14:13:

Ik was laatst aan het tanken Willem, en naast mij stond een man zijn voorruit schoon te maken met zo'n borstel.

Hij stond met zijn rug naar mij toe verwoed te boenen, en het viel mij op dat zijn kontje zo prachtig meebewoog op zijn bewegingen.

Ik heb niet gegluurd hoor Willem, ik heb gewoon openlijk staan kijken.

Dus dat wil ik je even als aanrader meegeven.

Tankstations Willem, Tankstations...

Ook de vrouwtjes hebben soms een vies voorruitje.In een ander topic mist iemand zijn voorruitje....
Alle reacties Link kopieren
quote:Principe-Prinses schreef op 15 oktober 2016 @ 14:26:

[...]





Mwoah, mijn wielrenner heeft een heel gespierde forsekont. Hij schaatst ook, dat is wellicht het verschil.Dit is pas een mooi afstudeeronderzoek


Co!
Heb je je regenjas nog even opengegooid, Willem?
Alle reacties Link kopieren
.DDubbel
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"




Maar ik snap je wel Willem. Ik doe het ook
Alle reacties Link kopieren
quote:Snoesje666 schreef op 15 oktober 2016 @ 14:49:

[...]



Ik ga het liefste naar de Lidl. En okee, vandaag óók even naar de AH voor custardpoeder. Dat heeft Lidl dan weer niet.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 15 oktober 2016 @ 14:39:

Willem jij als geoefend kijker, is het jou wel opgevallen dat veel Nederlandse vrouwen

zadeltassen op hun dijen hebben hangen.



Zo links en rechts van de kont....



En wat vind je daarvan.......?

Weet je, ik zat op de middelbare school in de jaren 70. Toen waren nagenoeg alle meisjes slank. Ik moet zeggen dat je nu, door het toenemende volume van het gemiddelde vrouwtje, langzaam je normen wat betreft vormen verlegt. Een vetrolletje op de buik is niet vies meer.

Zadeltassen daarentegen, zoals je die bij de Aldi vaak pleegt tegen te komen, is iets dat mijn libido niet stimuleert, om het zo maar uit te drukken.
Alle reacties Link kopieren
quote:willem1959 schreef op 15 oktober 2016 @ 14:58:

[...]



Weet je, ik zat op de middelbare school in de jaren 70. .Tja, maar dat was in de tijd van okselhaar en broekborstels.

BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP
Alle reacties Link kopieren
https://www.youtube.com/watch?v=ANALRFR0Vlw



Leuk he, Willem?
quote:Abbigael schreef op 15 oktober 2016 @ 15:24:

https://www.youtube.com/watch?v=ANALRFR0Vlw



Leuk he, Willem?





Zij is zo grappig
Ik spreek niet voor "de vrouwtjes" maar als je graag naar konten wil gluren en daar allerlei geile fantasietjes bij krijgt, dan doe je dat toch lekker, Willem. Prima hoor. Toen ik daarstraks met mijn kont in een strakke spijkerbroek door de winkel liep heb ik af en toe achterom gekeken, maar nee.. niemand gezien met een brommerhelm.
Alle reacties Link kopieren
quote:bluebirdie schreef op 15 oktober 2016 @ 15:39:

Ik spreek niet voor "de vrouwtjes" maar als je graag naar konten wil gluren en daar allerlei geile fantasietjes bij krijgt, dan doe je dat toch lekker, Willem. Prima hoor. Toen ik daarstraks met mijn kont in een strakke spijkerbroek door de winkel liep heb ik af en toe achterom gekeken, maar nee.. niemand gezien met een brommerhelm.

Geil ideehe, dat ik daar allerlei erotische associaties bij krijg.

Soms maak ik het thuis dan even af.
quote:willem1959 schreef op 15 oktober 2016 @ 14:58:

[...]



Weet je, ik zat op de middelbare school in de jaren 70. Toen waren nagenoeg alle meisjes slank. Ik moet zeggen dat je nu, door het toenemende volume van het gemiddelde vrouwtje, langzaam je normen wat betreft vormen verlegt. Een vetrolletje op de buik is niet vies meer.

Zadeltassen daarentegen, zoals je die bij de Aldi vaak pleegt tegen te komen, is iets dat mijn libido niet stimuleert, om het zo maar uit te drukken.Gelijk heb je, Willem. Jij hebt de dames vrouwtjes heel wat te bieden, dus dan mag je je eisen hebben, natuurlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven