Korte rokjes op de fiets

15-09-2016 18:36 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nieuwsgierig naar de vrouwelijke psyche en zou graag jullie gedachtes willen horen.



Wat me met dit mooie weer opvalt is dat ik veel vrouwen in rokjes op de fiets tegenkom, waarbij het me heel vaak opvalt dat het rokje nog echt maar NET het gebied rondom slipje en fietszadel bedekt.



Aangezien ik nooit rokjes draag vroeg ik me af; ontkom je er gewoon niet aan dat je rokje zo hoog opkruipt, of zouden veel vrouwen bewust dit laten gebeuren voor wat vluchtige aandacht ;)



En alsjeblieft, neem me niet al te serieus ;)
Nu het nog kan
Alle reacties Link kopieren
Voor de luchtigheid wellicht?
Age is nothing but Numbers but Numbers count
Alle reacties Link kopieren
Wat boeit jou dat nou. Jij kijkt naar dat gebied, dus blijkbaar vind je het wel leuk dat ze zo kort zijn....
Alle reacties Link kopieren
Zo koel die lekker af.
Alle reacties Link kopieren
Bij mij kruipt 'ie op inderdaad. De hele tijd naar beneden trekken is nogal irritant en omdat het me verder weinig interesseert wat de rest van Nederland ervan denkt doe ik dat ook niet voortdurend. Ik let er ook echt niet op of iemand daar naar kijkt of niet (en volgens mij is bij mij wel alles nog bedekt). Dus om de aandacht? Nee.
Alle reacties Link kopieren
Ik neem je niet serieus.



Vrouwen kicken over het algemeen niet op "vluchtige aandacht" als die aandacht inhoudt dat er een random dude met een baard naar hun kruis staart. Uitzonderingen daargelaten. Die vindt je vaak op die glazen brug van de kamasutrabeurs.



Wat vindt je vrouw hier eigenlijk van?
Ik fiets meestal niet in een rokje omdat het vervelend fietst. Maar denk dat dat per persoon verschilt. Zelf kijk ik ook als ze er zo bij fietsen.



Maar ik kijk er ook naar als een vent aan het hardlopen is met zo'n strak broekje.

Niks aan te doen.

Doen mensen het voor aandacht? Sommigen wel maar lang niet allemaal.
Als ik een vrouw er zo bij zie fietsen en mijn vent ziet het niet dan zal ik zeker hem vertellen wat ik zie en vind ik het ook niet erg als hij kijkt.

Zo erg is het niet als je man eens wat ziet.
Het houdt me niet zo bezig wat er allemaal door het hoofd van iedereen spookt. Het is gewoon heet.

Loer jij ook zo op het strand?
Alle reacties Link kopieren
Nee, echt, vluchtige aandacht is het absoluut niet. Echt, echt, echtniet
Alle reacties Link kopieren
Nee, je wil mooi hip leuk aantrekkelijk en modieus zijn maar je wil géén hitsige opmerkingen horen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Er is een geheim dat geen mannen kent. Het heet penny in yo pants. We zitten allemaal met een muntje en een elastiekje op de fiets: https://www.youtube.com/watch?v=svhpJKvZZac
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Jij bent echt een gevaar in het verkeer als je niet oplet.
Alle reacties Link kopieren
Je weet dat er meer pijlers zijn dan alleen de sekspijler?
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Dit is wel de leukste pijler.
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 15 september 2016 @ 18:54:

Er is een geheim dat geen mannen kent. Het heet penny in yo pants. We zitten allemaal met een muntje en een elastiekje op de fiets: https://www.youtube.com/watch?v=svhpJKvZZac

Daar zijn mijn rokjes/jurkjes te kort voor.

En ja je ziet zo wel eens wat op de fiets. En opkruipen doet t nogal snel.

De ene x kan het me niks schelen, de andere x knoop ik een vestje o.i.d. rond mijn middel zodat de mouwen voor mijn kruis vallen.
Alle reacties Link kopieren
Meestal kan het mij ook niet veel schelen. Zoveel is er niet te zien toch. Een onderbroek ja, nou en.

Ik loop ook in mijn bikini, zie je ook niets meer dan wanneer ik een onderbroek aan heb.



En verder wil ik me met deze temperaturen vooral niet te druk maken.

Relax en don't worry.
Doubt kills more dreams than failure ever will
Ik doe het wél expres en draag nooit slipjes!
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 15 september 2016 @ 18:54:

Er is een geheim dat geen mannen kent. Het heet penny in yo pants. We zitten allemaal met een muntje en een elastiekje op de fiets: https://www.youtube.com/watch?v=svhpJKvZZacZit ik daar met een opgerold tientje
Alle reacties Link kopieren
quote:Yggdrasil- schreef op 15 september 2016 @ 19:14:

Ik doe het wél expres en draag nooit slipjes!dit is waarschijnlijk het antwoord wat de mannen graag willen horen
Wie ging er nog meer van uit dat dit topic van Willem was?
Alle reacties Link kopieren
quote:febag schreef op 15 september 2016 @ 19:42:

Wie ging er nog meer van uit dat dit topic van Willem was?Ik dacht als eerste had willen niet eerder al een soortgelijk topic?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Perv..
quote:Floor789 schreef op 15 september 2016 @ 19:40:

[...]





dit is waarschijnlijk het antwoord wat de mannen graag willen horen
Alle reacties Link kopieren
Ik moest bij dit topic titel meteen aan Willem denken. Heel verbaast dat hij het dit keer niet is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven