Kritiek op bepaalde handelingen

06-08-2016 00:34 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je kritiek hebt op bepaalde handelingen van je vriendin en je denkt dat ze het beter of fijner zou kunnen doen voor je, hoe pak je dat dan aan? Mijn vriendin pijpt me soms en dat vind ik heel lekker maar ik denk dat als ze het anders doet het nog lekkerder is. Maar ik ben bang dat ze dat dan als dusdanige kritiek ervaart dat ze het maar helemaal niet meer doet.
Alle reacties Link kopieren
Tijdens ff daad aanwijzingen geven,

Wil je dit doen of zo doen want dat vind ik lekker.

Moet kunnen toch
Alle reacties Link kopieren
dat zou wel heel gek zijn, dat ze het helemaal niet meer wil doen.

aanwijzingen horen er wel een beetje bij hoor, zij kan niet voelen wat jij voelt dus is het heel normaal om dat aan te geven.
very metal
Alle reacties Link kopieren
hangt er natuurlijk ook wel een beetje van af wat die dingen zijn die het voor jou beter maken, samen met haar zus jouw pik aflebberen zou ik niet voorstellen.
very metal
Alle reacties Link kopieren
Gewoon zeggen wat je lekker vindt zonder dat je dat op een botte manier doet



Dus als ze bezig is eerst complimentje geven dat je het lekker vindt en dan vragen of ze ook wat naar boven wil gaan met haar tong of wat je dan ook van haar wil



Niks mis mee tenzij je aan één stuk door aanwijzingen gaat lopen geven maar ik neem aan dat je dat niet van plan bent
Alle reacties Link kopieren
naar links naar links naar links, beetje meer naar rechts, nee toch naar links, harder harder, nee niet zo hard, zachter! lager lager, nee iets hoger..
very metal
Zolang je het op een vriendelijke manier vraagt en haar laat weten dat het fijn is wat ze doet kan er niet zoveel mis gaan denk ik.

Maar goed, je weet het maar nooit met vrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Praat er eens over met haar.

Is het echt een andere techniek die je wil?

Of is het een kleine wijziging op de huidige? Een kleine wijziging kun je gewoon vragen tijdens de sex. Voorbeeldje: "ik vind het heel lekker wat je doet, maar zou je het eens met wat meer speeksel willen proberen, langzamer, sneller etc.

Probeer het niet als kritiek te brengen.



Als je echt iets heel anders wil: ik zou je willen deepthroat-en oid . Dan zou ik het even van tevoren bespreken. Niet te moeilijk doen hoor, je moet er samen van genieten!
quote:-KING- schreef op 06 augustus 2016 @ 00:51:

naar links naar links naar links, beetje meer naar rechts, nee toch naar links, harder harder, nee niet zo hard, zachter! lager lager, nee iets hoger..Wat mij betreft is het nu uit.
quote:-KING- schreef op 06 augustus 2016 @ 00:47:

aanwijzingen horen er wel een beetje bij hoor, zij kan niet voelen wat jij voelt dus is het heel normaal om dat aan te geven.

Echt waar?

Ik heb echt nog nooit aanwijzingen gehad. Alleen maar geluiden van mannen dat ze in de Hemel (echt meermaals gehoord) zijn en genotsgekreun.



En je kan inderdaad niet voelen wat de ander voelt, maar je kan wel letten op de ander en kijken en luisteren, dan merk je echt wel wat de ander lekker vindt.



Dus als je altijd aanwijzingen moet geven heb je naar mijn idee echt pech met de vrouw in kwestie.
Nee, ik doe het niet.
Alle reacties Link kopieren
En 'kritiek op bepaalde handelingen' vind ik wat anders dan subtiele aanwijzingen geven of verzoeken hebben.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Kijk dude, van de 10 vrouwen kunnen 9 er niets van. Van die 9 zullen er misschien 4 zijn die jouw aanwijzingen begrijpen en in staat zijn ze op te volgen. Maar dat maakt allemaal niet uit, want er zijn vrouwen die niets liever doen dan je klaarpijpen en er zijn er die je pijpen omdat jij dat graag wilt. Die eerste soort wil je. Die tweede soort uh. Tja. Nou. Typisch geval van jammer.
Nou, dan ben ik gewoon een ster in bed.
Daar lijkt het wel op in dit WC-eend onderzoek
het moment en de manier waarop je je kritiek brengt lijken me anders ook nog wel een dingetje.
Nog nooit aanwijzingen gehad. Maar je kan misschien heel subtiel na de seks als je lekker samen na ligt te genieten zeggen van: 'zou je misschien het eens op die manier willen proberen of zo?' Kan toch geen kwaad? Ik zou er zelf geen probleem mee hebben. Sowieso vind ik het fijn als je alles met elkaar kunt bespreken.
Het ligt aan de manier waarop je aanwijzingen geeft. En wat ook kan helpen is om aanwijzingen vragen als je met haar bezig bent. Dan maak je het geven van aanwijzingen in het algemeen normaal. Als je begrijpt wat ik bedoel.
Zeg dat je het lekker vindt wat ze doet, moedig haar aan en vraag bijvoorbeeld "wil je zo en zo doen met je tong"? Goedkeurend kreunen als ze dat ook doet en duidelijk laten horen dat wat ze dan doet fantastisch is (als dat zo is natuurlijk, anders verder vragen/tips geven tot ze doet wat je bedoelt). Zeker NOOIT afkraken wat ze nu al doet want dat kan haar inderdaad onzeker maken. Vooral zeggen wat je wél wil dus.
quote:Libra1990 schreef op 06 augustus 2016 @ 09:07:

Zeg dat je het lekker vindt wat ze doet, moedig haar aan en vraag bijvoorbeeld "wil je zo en zo doen met je tong"? Goedkeurend kreunen als ze dat ook doet en duidelijk laten horen dat wat ze dan doet fantastisch is (als dat zo is natuurlijk, anders verder vragen/tips geven tot ze doet wat je bedoelt). Zeker NOOIT afkraken wat ze nu al doet want dat kan haar inderdaad onzeker maken. Vooral zeggen wat je wél wil dus. Precies! Die onzekerheid maak je niet zomaar meer goed. Dus wijze waarop je het brengt en timing.
Alle reacties Link kopieren
Wachten tot ze precies dat doet wat je wil en op dat moment gaan juichen: doe dat nog eens wat je net deed?
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
quote:retrostar schreef op 06 augustus 2016 @ 09:52:

Wachten tot ze precies dat doet wat je wil en op dat moment gaan juichen: doe dat nog eens wat je net deed?
quote:Dubbz schreef op 06 augustus 2016 @ 07:12:

Nou, dan ben ik gewoon een ster in bed.Sure
Alle reacties Link kopieren
quote:retrostar schreef op 06 augustus 2016 @ 09:52:

Wachten tot ze precies dat doet wat je wil en op dat moment gaan juichen: doe dat nog eens wat je net deed?
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven