Kritiek op bepaalde handelingen

06-08-2016 00:34 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je kritiek hebt op bepaalde handelingen van je vriendin en je denkt dat ze het beter of fijner zou kunnen doen voor je, hoe pak je dat dan aan? Mijn vriendin pijpt me soms en dat vind ik heel lekker maar ik denk dat als ze het anders doet het nog lekkerder is. Maar ik ben bang dat ze dat dan als dusdanige kritiek ervaart dat ze het maar helemaal niet meer doet.
Alle reacties Link kopieren
quote:-KING- schreef op 06 augustus 2016 @ 00:51:

naar links naar links naar links, beetje meer naar rechts, nee toch naar links, harder harder, nee niet zo hard, zachter! lager lager, nee iets hoger..



Het lijkt wel een Tom Tom zo.

Als ik er zo faliekant naast zou zitten bij mijn vent, doe dan maar zonder pijpen.
Only dead fish go with the flow
quote:Amand schreef op 06 augustus 2016 @ 07:14:

Daar lijkt het wel op in dit WC-eend onderzoekJammer dat ik je opmerking gemist heb. Was vast een Amand-waardige opmerking.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dubbz schreef op 06 augustus 2016 @ 06:17:

[...]



Echt waar?

Ik heb echt nog nooit aanwijzingen gehad. Alleen maar geluiden van mannen dat ze in de Hemel (echt meermaals gehoord) zijn en genotsgekreun.



En je kan inderdaad niet voelen wat de ander voelt, maar je kan wel letten op de ander en kijken en luisteren, dan merk je echt wel wat de ander lekker vindt.



Dus als je altijd aanwijzingen moet geven heb je naar mijn idee echt pech met de vrouw in kwestie.Wat een onzin, dat je dan pech hebt met een vrouw. Ik krijg wel eens aanwijzingen net zoals ik ze ook wel eens geef. Maar ik heb gelukkig seks met mensen die communiceren niet iets engs vinden. Smaken verschillen ook per man, wat de een lekker vind doet de ander misschien niks. Meestal begin ik standaard en afhankelijk van het geluid probeer ik te variëren, maar vaak genoeg zeggen ze het ook wat het nog lekkerder zou kunnen maken. Zoals ik het ook zeg bij mij. Ik ben geen gedachtenlezer en mannen zijn het ook niet.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
quote:Dubbz schreef op 06 augustus 2016 @ 10:44:

[...]





Jammer dat ik je opmerking gemist heb. Was vast een Amand-waardige opmerking.Er staat wat er staat hoor. Amand-waardig
Kritiek op bepaalde handelingen. Klinkt onaardig. Daar begint t al mee.

Je zou graag wat dingen anders zien. Wie ben jij om kritiek te hebben op iemands pijpmanier. Miss is t perfect voor een andere partner.

De insteek kritiek in je hoofd al veranderen naar: wil graag aanvulling oid.
Mwoah Lollypopje, als je als man 9 van de 10 vrouwen, of zoals King zegt alle vrouwen aanwijzingen moet geven, heb je wel een beetje pech denk ik.



Dat je hier en daar een aanwijzing geeft dat kan, maar anders is er naar mijn idee gewoon echt geen match tussen de lakens.
Zeggen dat je ex het zus en zo deed.
En dan terugzeggen dat z'n broer een veel grotere had
Alle reacties Link kopieren
quote:Dubbz schreef op 06 augustus 2016 @ 10:57:

Mwoah Lollypopje, als je als man 9 van de 10 vrouwen, of zoals King zegt alle vrouwen aanwijzingen moet geven, heb je wel een beetje pech denk ik.



Dat je hier en daar een aanwijzing geeft dat kan, maar anders is er naar mijn idee gewoon echt geen match tussen de lakens.



Jij had het over helemaal nooit en niet over af en toe wel.



Daarbij dat ze kreunen van genot betekent niet dat het niet nog lekkerder kan of dat ze niet eens wat afwisseling zouden willen. Die communicatie heb ik ook gewoon.



Dus nu niet elke seconde advies geven, maar gewoon normale communicatie.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Nee, ik had het over dat ik zelf nooit aanwijzingen of kritiek heb gehad. Dat is wat anders dan jouw vertaling.



Er komen een aantal mannen posten dat het 9 vd 10 keer ruk is en aanwijzingen geven erbij hoort. En dat vind ik onzin. Dan ben je geen match.
Alle reacties Link kopieren
@Dubbz jij zei zelf dat je als man pech hebt als het nodig is om aanwijzingen te gevrn. Terwijl ik dat zie als gewone communicatie. Ik zou het juist vervelend vinden als ik het puur moet gokken op zijn gekreun, want ik wil juist hem optimaal verwennen. En soms kan dat beter.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Het lijkt me sterk dat geen van je bedpartners ooit iets heeft gezegd als 'oh ja, daar, ga door, iets harder, mmm'.



TO, je moet geen kritiek geven maar aanwijzingen. En dan niet vooraf of achteraf, maar tijdens. En niet de hele tijd, maar zo af en toe. In de trend van 'doe eens dat, ooh ja lekker, (kreun)...'
quote:lollypopje schreef op 06 augustus 2016 @ 11:07:

@Dubbz jij zei zelf dat je als man pech hebt als het nodig is om aanwijzingen te gevrn. Terwijl ik dat zie als gewone communicatie. Ik zou het juist vervelend vinden als ik het puur moet gokken op zijn gekreun, want ik wil juist hem optimaal verwennen. En soms kan dat beter.Dit dus. Iedere man is anders, niks mis mee om even aan te geven wat je lekker vindt.
quote:lollypopje schreef op 06 augustus 2016 @ 11:07:

@Dubbz jij zei zelf dat je als man pech hebt als het nodig is om aanwijzingen te gevrn. Terwijl ik dat zie als gewone communicatie. Ik zou het juist vervelend vinden als ik het puur moet gokken op zijn gekreun, want ik wil juist hem optimaal verwennen. En soms kan dat beter.

Als je altijd aanwijzingen moet geven. Als 9 van de 10 vrouwen die je in je bed gehad hebt er niet veel van kon.



@Marara, ik vind aanmoedigen (oh ja, ga door), geen aanwijzigen geven eigenlijk.



Misschien heb ik dan wel heel veel geluk gehad met mijn bedpartners maar nee vanwege heel goede match, nooit kritiek gehad in de zin van 'harder/liever niet zo maar zo/als je nou dat doet/probeer eens zo te doen etc'
TO vraagt gewoon hoe hij dit aan moet pakken he....
quote:tampontouwtje schreef op 06 augustus 2016 @ 10:57:

Zeggen dat je ex het zus en zo deed.
quote:Nicotientje schreef op 06 augustus 2016 @ 11:15:

TO vraagt gewoon hoe hij dit aan moet pakken he....



Je hebt het zelf over timing, ik zeg dat je wellicht dan de verkeerde vrouwen in bed hebt, andere zeggen dat de toon de muziek maakt, weer anderen dat aanwijzingen geven erbij hoort.



Volgens mij heel wat tips tussen de onzin door Juf Nicotien. Heb je zelf nog wat in te brengen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Nicotientje schreef op 06 augustus 2016 @ 11:15:

TO vraagt gewoon hoe hij dit aan moet pakken he....En hij noemt zijn topic 'kritiek op bepaalde handelingen'. Dat vind ik dan weer bijzonder. Als ze nou steeds in zijn eikel zou bijten kan ik me voorstellen dat hij daar kritiek op heeft.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:Dubbz schreef op 06 augustus 2016 @ 06:17:

[...]



Echt waar?

Ik heb echt nog nooit aanwijzingen gehad. Alleen maar geluiden van mannen dat ze in de Hemel (echt meermaals gehoord) zijn en genotsgekreun.



En je kan inderdaad niet voelen wat de ander voelt, maar je kan wel letten op de ander en kijken en luisteren, dan merk je echt wel wat de ander lekker vindt.



Dus als je altijd aanwijzingen moet geven heb je naar mijn idee echt pech met de vrouw in kwestie.

Dat laatste kan wel meevallen hoor. Mijn eerste vriend vond het fantastisch wat ik deed, kreunde en schreeuwde het uit en moest onwijs veel moeite doen om niet klaar te komen (deed het meestal als voorspel namelijk). Hij had nooit verzoekjes, ik deed het zeer afwisselend en probeerde van alles uit. Volgens hem perfect. Hij kon klaarkomen trouwens heel erg goed uitstellen dus dat hij moeite moest doen zegt ook wel wat.



Maar mijn huidige sekspartner (FWB) heeft de neiging om mijn hoofd te pakken en duwen enzo. Wat maar twee dingen betekent: dat hij het graag sneller dieper en harder wil en dat hij graag de controle heeft. Hem pijp ik dus niet meer. Ik krijg dan toch echt liever aanwijzingen. Vind het namelijk geen probleem om wat anders te proberen of aanwijzingen op te volgen. Oh en: nee, ik sabbelde echt niet als een goudvis aan zijn pik ofzo.



Maar voor m'n FWB deed ik het wel zoals Amand zei, meer omdat hij het graag wilde. Voor mijn vriend deed ik het met alle liefde. Dat is inderdaad wel een groot verschil.
quote:Dubbz schreef op 06 augustus 2016 @ 11:17:

[...]





Je hebt het zelf over timing, ik zeg dat je wellicht dan de verkeerde vrouwen in bed hebt, andere zeggen dat de toon de muziek maakt, weer anderen dat aanwijzingen geven erbij hoort.



Volgens mij heel wat tips tussen de onzin door Juf Nicotien. Heb je zelf nog wat in te brengen?Nee, niets meer als dat ik al genoemd heb, ik suck in pijpen
Alle reacties Link kopieren
quote:Libra1990 schreef op 06 augustus 2016 @ 11:35:

[...]



Dat laatste kan wel meevallen hoor. Mijn eerste vriend vond het fantastisch wat ik deed, kreunde en schreeuwde het uit en moest onwijs veel moeite doen om niet klaar te komen (deed het meestal als voorspel namelijk). Hij had nooit verzoekjes, ik deed het zeer afwisselend en probeerde van alles uit. Volgens hem perfect. Hij kon klaarkomen trouwens heel erg goed uitstellen dus dat hij moeite moest doen zegt ook wel wat.



Maar mijn huidige sekspartner (FWB) heeft de neiging om mijn hoofd te pakken en duwen enzo. Wat maar twee dingen betekent: dat hij het graag sneller dieper en harder wil en dat hij graag de controle heeft. Hem pijp ik dus niet meer. Ik krijg dan toch echt liever aanwijzingen. Vind het namelijk geen probleem om wat anders te proberen of aanwijzingen op te volgen. Oh en: nee, ik sabbelde echt niet als een goudvis aan zijn pik ofzo.



Maar voor m'n FWB deed ik het wel zoals Amand zei, meer omdat hij het graag wilde. Voor mijn vriend deed ik het met alle liefde. Dat is inderdaad wel een groot verschil.

Dat. Over oraal verwennen ih algemeen, is het fijn als de gever creatief en fantasievol is. Het over je heen laten komen als ontvanger. Niet alles in 1 x willen. De ene x is t mss minder lekker dan de andere x. N beetje geduld is ook niet verkeerd toch? En niet onbelangrijk, hoe geil is de gever? En hoe gek op pik of kut is de gever? Maakt ook verschil imho. Als gever "het voor de ander doet" is t vlgs mij minder lekker/intens dan als gever liever geeft dan ontvangt.



Als hij je hoofd pakt op die manier kan t meer dan maar 2 dingen betekenen dan jij 'concludeert'.

Hij is zo ver heen dat hij zich niet meer kan beheersen. Tijd om afspraken te maken. Ik vind t bijv heerlijk als ik mn handen niet 'mag' gebruiken.

Of hij denkt nog dat "alle vrouwen" het zo hard en stevig lekker vinden. Jij niet dus.

Ik wordt tijdens beffen, als vrouw beheersing kwijtraakt, graag beetgepakt bij mn haren en zo geduwd en gestuurd te worden. Dit heb ik wel aan moeten geven. Ze moest er wel ff aan wennen. Nu het "mag" doet ze het regelmatig.

Zelf vind ik het wel erg geil, als de lust het overneemt, om soms tijdens t pijpen haar hoofd te pakken en haar zo te "gebruiken". Dat hebben veel mannen gok ik. Uiteraard alles in overleg en nooit ergens vanuit gaan.
Zeggen dat ze teveel met der tanden over je eikel schraapt.
Alle reacties Link kopieren
quote:abstract schreef op 06 augustus 2016 @ 00:50:

Gewoon zeggen wat je lekker vindt zonder dat je dat op een botte manier doet



Dus als ze bezig is eerst complimentje geven dat je het lekker vindt en dan vragen of ze ook wat naar boven wil gaan met haar tong of wat je dan ook van haar wil





Hier zou ik dus weer heel kriebelig van worden.. Ik ben geen klein kind die eerst positieve input nodig heeft om zo beter het 'negatieve' (wat imo niet eens negatief is) te kunnen handelen. Als je graag wil dat ik harder/zachter pijp, dan zeg je dat gewoon.

Of als mijn hand 2cm naar rechts lekkerder voelt, leg hem daar dan zelf even neer, die hint snap ik wel hoor. Hoef ik echt niet eerst positieve bekrachtiging voor te hebben.
Alle reacties Link kopieren
Is TO nog gesignaleerd?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Gewoon vragen zou je het eens zo of zo willen doen als jullie al bezig zijn? Lijkt me allemaal niet zo moeilijk..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven