kuisheidsgordel

26-09-2016 04:14 109 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik las een topic van een tijdje geleden over kuisheidsgordels. Ik vraag me af hoe de meningen verdeeld zijn van de vrouwen op dit forum.



Ik ben een 38 jarige man met een bijzonder hoog libido. Verder ben ik niet onderdanig, maar wel masochistisch. Een Sadist wil mij graag opsluiten in een stalen kuisheidsgordel omdat hij dat opwindend vindt. Zijn controle over mij windt mij ook heel erg op.



Over 4 dagen ga ik op slot. Hij veroordeelt mij tussen de 1 en 3 maanden aaneengesloten in kuisheidsgordel. Hij heeft de sleuteltjes, ik ken hem verder niet, en ik ben dus totaal afhankelijk van hem voor seksuele vrijheid. Hiernaast zal hij naar alle waarschijnlijkheid de kuisheidsopsluiting verlengen naar gerief.



Maar ik ga alles behalve de confrontatie uit de weg wat vrouwen betreft. Ondanks dat het daten ietsje moeilijker zal zijn, hoop ik vele opwindende momenten mee te maken en leren te genieten van de intimiteit die mogelijk is terwijl ik op slot zit.



Mijn ervaringen schrijf ik tot in detail op voor hem. Het geeft mij voldoening dat hij ze met veel genot leest.



Naast de seks op zich, zit het meeste genot voor mij in het verwennen en verwend worden zonder de drang naar de behoefte om klaar te komen. Dit is onmogelijk.



De vrouw hoeft in dit scenario niets tekort te komen, en een beetje sadistische vrouw kan zich met teasen helemaal uitleven.



Zelfs seks is mogelijk m. b. v. de grote opschroefbare dildo



Het mannelijke orgasme domineert teveel vrijpartijen, de mijne evengoed voorheen.



Zo blijft het verlangen om elkaar echt te voelen groeien en zal op den duur ook kunnen gebeuren als ik bijvoorbeeld een uurtje vrij zou komen.



Zo ligt de nadruk voornamelijk op sexy lingerie, urenlang masseren, de erogene zones verkennen d. m. v. strelen, zoenen en haar met alle geduld bevredigen wanneer zij dat verlangt op de manier die zij verlangt.



Ik ga op slot in een kuisheidsgordel waaruit ik niet zomaar kan ontsnappen. Geen kunsttof speeltje met hangslotje dus. Het slot van mijn kuisheidsgordel is helemaal dichtgewerkt en het sleutelgaatje is nèt bereikbaar voor het juiste sleuteltje. En dat sleuteltje heb ik natuurlijk niet.



Vanuit psychologisch perspectief denk ik dat veel vrouwen de positie van de man als ongewenst, opdringerig dominant wordt ervaren. Hij die voor zijn orgasme gaat en de rest graag overslaat.



Ik ga dat eens anders proberen, en ik hoop dat het vele fijne ervaringen gaat opleveren. Zowel voor haar als voor mij.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk niet dat je op het juiste forum zit
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Ik ga dat eens anders proberen, en ik hoop dat het vele fijne ervaringen gaat opleveren



Slotje dan maar?
Ik snap het niet. Een kuisheidsgordel voor een man met opschroefbare dildo? Wat is daar kuis aan?
En wat als hij zo'n sadist is dat hij de sleuteltjes weggooit, of als hem iets overkomt, zit je dan voor de rest van je leven in dat ding?
Krijg je dan geen vreselijke last van smegma? Vreselijk woord, smegma. Dat gaat toch ophopen?
quote:Ameliaaa schreef op 26 september 2016 @ 05:58:

Krijg je dan geen vreselijke last van smegma? Vreselijk woord, smegma. Dat gaat toch ophopen? Zal ik ff plaatjes plakken?
quote:Ameliaaa schreef op 26 september 2016 @ 05:58:

Krijg je dan geen vreselijke last van smegma? Vreselijk woord, smegma. Dat gaat toch ophopen? O gatver, houd op, ik moet zo ontbijten.
quote:Tr0tter schreef op 26 september 2016 @ 05:57:

En wat als hij zo'n sadist is dat hij de sleuteltjes weggooit, of als hem iets overkomt, zit je dan voor de rest van je leven in dat ding?



Slijptolletje
Au!
Alle reacties Link kopieren
Ik snap het niet.



Dit is een vrouwenforum, en er zijn dus mannen die homofantasieën willen delen. Niet alleen gay, maar ook SM en rare atributenseks. Op dat damesinternetplatform.



Waarom nou?



Krijg je hier nou een hard plassertje van?



Hoe moet ik als simpele huisvrouw die met een beetje geluk zo nu en dan met de knietjes van elkaar gaat, iets vinden van Meesters en Slaven en kuisheidsgordels en piemelhygiëne?
Alle reacties Link kopieren
En je hoopt dus een vrouw tegen te komen die écht ook helemaal bloedjegeil wordt het idee van jouw Sadist die jouw piepie gekuist heeft en ze mag dan -indien gewenst- wel geneukt worden door een opschroefdildo?



Ik word oud.
Alle reacties Link kopieren
quote:KataTonDemonaEaytoy schreef op 26 september 2016 @ 06:15:

Ik word oud.Ik ben jonger dan de TO, maar had hetzelfde gevoel..........
Oh dear, how sad, never mind.
Alle reacties Link kopieren
quote:Corona67 schreef op 26 september 2016 @ 05:11:

Ik ga dat eens anders proberen, en ik hoop dat het vele fijne ervaringen gaat opleveren



Slotje dan maar?
Alle reacties Link kopieren
En wanneer wordt dat ding aangemeten? Ik lees op internet dat dat moet wanneer je het lange tijd gaat dragen. Wie betaalt het?
Alle reacties Link kopieren
'Ik ga op slot'
Alle reacties Link kopieren
Dus jij wilt je door een wildvreemde voor langere periode laten opsluiten. Als dit echt is, is dit echt een heel dom idee.



Niet alleen omdat je niet weet of hij vertrouwen is.

Maar om de simpel reden dat je het nog nooit hebt gedaan. Wat denk je dat het doet met jou en je pik, als die zonder ervaring in een kuisheidsgordel gaan. Dan doel ik niet op de frustratie en geilheid. Maar wat dacht je van je huid, die het niet gewend is? De pijn als je pik nog moet leren om niet stijf te worden.



Ik heb er zelf helemaal niks mee, voordat je gaat lopen rukken op dat idew, maar als kinkster weet ik er wel iets van.

Dus echt lees je er eens op in en dan bedoel ik geen geile verhaaltjes, maar concrete praktijk informatie en ervaringen. Benieuwd of je het daarna nog wilt.





Ohw en als vrouw zijnde kan ik je vertellen dat het niet alleen voor jou frustrerend zal zijn als er niet geneukt kan worden. Dat gefriemel is in het begin best prima, maar ik denk dat velen er snel klaar mee zijn als een buitenstaander voor hen gaat bepalen, wanneer ze seks met jou mogen hebben.

Dat nog los van het feit dat het merendeel er vrouwen er überhaupt niks mee hebben.



Maargoed ik ga er vanuit dat dit nep is
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
En hoe ga je dan naar het toliet?
Alle reacties Link kopieren
quote:tascha schreef op 26 september 2016 @ 07:04:

En hoe ga je dan naar het toliet? Dat kam gewoon. Het is echt een kooitje, dus daar zit ruimte voor in. Alleen het schoonmaken is meer werk.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Vrouwen rennen denk ik hard weg bij je...
Heb je dan niet een enorme bobbel in je broek?

Charmant zo op je werk.
Alle reacties Link kopieren
Brr....echt brrr

Letterlijk kippenvel van het hele verhaal. Ik zou hard wegrennen dus.
Ik wil hier geen tekst (maar een leeg vak kan ik niet opslaan)
Een piemel in een kooitje. Het moet toch niet gekker worden! Hoezo is dat lastig schoonmaken, ik zou de harde straal van de douche gebruiken. En een tandenborstel.
quote:Ameliaaa schreef op 26 september 2016 @ 07:29:

Een piemel in een kooitje. Het moet toch niet gekker worden! Hoezo is dat lastig schoonmaken, ik zou de harde straal van de douche gebruiken. En een tandenborstel. Diezelfde waarmee....?
Alle reacties Link kopieren
En als je nu bloedje geil wordt van een dame en je pikkie stijf wordt? Lijkt me pijnlijk .
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven