kuisheidsgordel

26-09-2016 04:14 109 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik las een topic van een tijdje geleden over kuisheidsgordels. Ik vraag me af hoe de meningen verdeeld zijn van de vrouwen op dit forum.



Ik ben een 38 jarige man met een bijzonder hoog libido. Verder ben ik niet onderdanig, maar wel masochistisch. Een Sadist wil mij graag opsluiten in een stalen kuisheidsgordel omdat hij dat opwindend vindt. Zijn controle over mij windt mij ook heel erg op.



Over 4 dagen ga ik op slot. Hij veroordeelt mij tussen de 1 en 3 maanden aaneengesloten in kuisheidsgordel. Hij heeft de sleuteltjes, ik ken hem verder niet, en ik ben dus totaal afhankelijk van hem voor seksuele vrijheid. Hiernaast zal hij naar alle waarschijnlijkheid de kuisheidsopsluiting verlengen naar gerief.



Maar ik ga alles behalve de confrontatie uit de weg wat vrouwen betreft. Ondanks dat het daten ietsje moeilijker zal zijn, hoop ik vele opwindende momenten mee te maken en leren te genieten van de intimiteit die mogelijk is terwijl ik op slot zit.



Mijn ervaringen schrijf ik tot in detail op voor hem. Het geeft mij voldoening dat hij ze met veel genot leest.



Naast de seks op zich, zit het meeste genot voor mij in het verwennen en verwend worden zonder de drang naar de behoefte om klaar te komen. Dit is onmogelijk.



De vrouw hoeft in dit scenario niets tekort te komen, en een beetje sadistische vrouw kan zich met teasen helemaal uitleven.



Zelfs seks is mogelijk m. b. v. de grote opschroefbare dildo



Het mannelijke orgasme domineert teveel vrijpartijen, de mijne evengoed voorheen.



Zo blijft het verlangen om elkaar echt te voelen groeien en zal op den duur ook kunnen gebeuren als ik bijvoorbeeld een uurtje vrij zou komen.



Zo ligt de nadruk voornamelijk op sexy lingerie, urenlang masseren, de erogene zones verkennen d. m. v. strelen, zoenen en haar met alle geduld bevredigen wanneer zij dat verlangt op de manier die zij verlangt.



Ik ga op slot in een kuisheidsgordel waaruit ik niet zomaar kan ontsnappen. Geen kunsttof speeltje met hangslotje dus. Het slot van mijn kuisheidsgordel is helemaal dichtgewerkt en het sleutelgaatje is nèt bereikbaar voor het juiste sleuteltje. En dat sleuteltje heb ik natuurlijk niet.



Vanuit psychologisch perspectief denk ik dat veel vrouwen de positie van de man als ongewenst, opdringerig dominant wordt ervaren. Hij die voor zijn orgasme gaat en de rest graag overslaat.



Ik ga dat eens anders proberen, en ik hoop dat het vele fijne ervaringen gaat opleveren. Zowel voor haar als voor mij.
quote:Corona67 schreef op 26 september 2016 @ 10:17:

[...]



Ik zit er namelijk zelf ook aan te denken



Wat een mazzel...kun je mooi gebruik maken van de ervaringen van TO..

Waar is TO eigenlijk?
quote:benmamma schreef op 26 september 2016 @ 22:02:

[...]





Wat een mazzel...kun je mooi gebruik maken van de ervaringen van TO..

Waar is TO eigenlijk?quote:Corona67 schreef op 26 september 2016 @ 08:02:

Denk dat TO een typische eendagspostvlieg is, en dus niet meer reageert.Zie mijn eerdere post
Alle reacties Link kopieren
Die heeft nog een nieuw account erbij genomen

Keyholding
Alle reacties Link kopieren
quote:ladygaga_xx schreef op 26 september 2016 @ 09:31:

[img]http://www.handelsgids.be/data/images// ... 665733.jpg[/img]

Super sexy



Ik heb precies dezelfde, alleen de uitvoering voor mannen.



[img]http://wipipedia.org/images/thumb/6/6b/ ... nfront.jpg[/img]



Bovendien heeft hij hele strenge regels ingesteld. Ik ga hier niet heel uitgebreid over uitweiden, maar erotisch contact met een vrouw, zelfs in kuisheidsgordel, wordt zwaar afgestraft.



Dat betekent ook tongzoenen met een vrouw die niet eens van mijn kuisheidsgordel af hoeft te weten.



Maar ben ik als man echt niet welkom op dit forum? Dan schrijf ik me namelijk netjes weer uit.
Alle reacties Link kopieren
quote:Haailander schreef op 27 september 2016 @ 22:20:

Die heeft nog een nieuw account erbij genomen

KeyholdingMisschien zijn er wel meer mensen die dit spannend vinden??
Alle reacties Link kopieren
quote:Carabosse schreef op 26 september 2016 @ 10:48:

Jij gaat gewoon in je kuisheidsgordel kwakken! Zo'n kuisheidsgordel voorkomt toch niet dat je klaarkomt?Erectie en ejaculeren zijn onmogelijk. Klaarkomen dus ook.
Alle reacties Link kopieren
quote:-Kia-Ora- schreef op 26 september 2016 @ 07:36:

En als je nu bloedje geil wordt van een dame en je pikkie stijf wordt? Lijkt me pijnlijk .Dat is ook pijnlijk.
Alle reacties Link kopieren
Er zijn nogal wat mensen die denken dat dit nep is en/of dit om een andere reden afkeuren.



Dit is echt.



Ik ga hier een soort dagboek over bijhouden. Maar dat is op deze plek niet echt gewenst geloof ik. Waarschijnlijk wordt dit een blog afgeschermd met een wachtwoord.



Verder ben ik hier niet om iedereen te overtuigen dat dit echt is.



Mocht je nieuwsgierig zijn en meer willen lezen over mijn ervaringen, stuur me dan een pb. Dan stuur ik de link van mijn blog.
Ik stelde je op de eerste pagina al een serieuze vraag, maar blijkbaar wil of kun je die niet beantwoorden. Jammer.
Alle reacties Link kopieren
quote:inkuisheidsgordel schreef op 29 september 2016 @ 02:48:

Er zijn nogal wat mensen die denken dat dit nep is en/of dit om een andere reden afkeuren.



Dit is echt.



Ik ga hier een soort dagboek over bijhouden. Maar dat is op deze plek niet echt gewenst geloof ik. Waarschijnlijk wordt dit een blog afgeschermd met een wachtwoord.



Verder ben ik hier niet om iedereen te overtuigen dat dit echt is.



Mocht je nieuwsgierig zijn en meer willen lezen over mijn ervaringen, stuur me dan een pb. Dan stuur ik de link van mijn blog.Met wachtwoord?
quote:inkuisheidsgordel schreef op 29 september 2016 @ 02:26:



Maar ben ik als man echt niet welkom op dit forum? Dan schrijf ik me namelijk netjes weer uit.

Uitschrijven kan niet echt





Maar er zijn betere plaatsen om over je ervaringen te vertellen, bijv Fetlife. Daar zul je ook waarschuwingen krijgen, maar dan van mensen die ervaring hebben met de macht hebben of uit handen geven.

Je doet hier alsof je alles goed doordacht hebt, maar er zit toch echt wel gevaar in. Je kent deze man niet, en in geval van nood kun je dus niet snel een sleutel van hem krijgen. Het is bovendien niet verstandig om je ineens een maand of langer op te sluiten, zoiets moet opgebouwd worden.
Oh en als nieuwkomer mag je geen plaatjes plakken, dus ik doe dat ff voor je:



Alle reacties Link kopieren
quote:Tr0tter schreef op 26 september 2016 @ 05:57:

En wat als hij zo'n sadist is dat hij de sleuteltjes weggooit, of als hem iets overkomt, zit je dan voor de rest van je leven in dat ding?Als hij niet open gebroken wordt wel ja. De heupgordel zal opengeslepen of opengezaagd moeten worden. Gevalletje grof gereedschap/brandweer.
Alle reacties Link kopieren
Vandaag op slot gegaan. Sleutels in een sleutelkluis met cijfercode.



2 Maanden heeft hij me uiteindelijk opgelegd.
Euh ......jippie dan maar voor jou?
Alle reacties Link kopieren
En nu? Wordt hij geil van dit idee? En wat vindt jij ervan tot nu toe?
quote:inkuisheidsgordel schreef op 29 september 2016 @ 02:39:

[...]





Erectie en ejaculeren zijn onmogelijk. Klaarkomen dus ook.Je kunt ook klaarkomen met een slappe penis!
Alle reacties Link kopieren
Wederom, sommige mensen sporen niet.
Alle reacties Link kopieren
Hoe plas je dan met zoiets en niet kunnen wassen icm smegma, dat moet toch echt wel verschrikkelijk vies zijn na 2 maanden
quote:oemiee1234 schreef op 30 september 2016 @ 01:33:

Hoe plas je dan met zoiets en niet kunnen wassen icm smegma, dat moet toch echt wel verschrikkelijk vies zijn na 2 maandenLaten vloeien.... Tandenborstels! Ragers... Tuinslang... Air Duster... Wordt wel een gepiel.
Alle reacties Link kopieren
quote:Carabosse schreef op 30 september 2016 @ 01:01:

[...]





Je kunt ook klaarkomen met een slappe penis!Dat weet ik, maar neem maar van mij aan dat dit ook onmogelijk is.
Alle reacties Link kopieren
quote:Carabosse schreef op 30 september 2016 @ 01:41:

[...]



Laten vloeien.... Tandenborstels! Ragers... Tuinslang... Air Duster... Wordt wel een gepiel.Gewoon de hygiëne - voorschriften opvolgen die je meekrijgt, en alles is heel goed schoon te houden.
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 29 september 2016 @ 23:53:

En nu? Wordt hij geil van dit idee? En wat vindt jij ervan tot nu toe?Voor mij is het een hele grote uitdaging.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een blog gestart in de cloud. PM voor de link mocht er interesse zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven