Ladies Night in parenclub; ervaringen en vragen

17-02-2014 17:05 70 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben al vele jaren gelukkig met mijn vriend maar heb de laatste tijd behoefte aan meer spanning. Een parenclub is voor mijn vriend op dit moment een te grote stap, maar hij heeft er geen problemen mee als ik een andere fantasie probeer na te streven. Ik zou namelijk graag seksuele ervaringen opdoen met een vrouw. Er zijn parenclubs die Ladies Night organiseren en ik vroeg me af of er dames zijn die ervaring hiermee hebben en dat willen delen. Daarnaast zou ik graag weten of er meiden zijn die zoiets ook wel eens willen proberen maar het net als ik, heel spannend vinden om alleen te gaan.



Ik hoop dat er wat mensen zijn die hier over willen babbelen! Kijk uit naar jullie reacties.



P.S. Ik heb deze vraag eerder aangekaart in de topic parenclubs, maar het leek me toch te specifiek en hoop er een hele topic aan te kunnen wijden.
Alle reacties Link kopieren
Bisex is enorm in, dus een vriendin voor erbij vinden zou geen probleem moeten zijn dunkt me. Maak wel duidelijke afspraken of je wil dat manlief er ook bij komt spelen.
But if you hurt what's mine. I'll sure as hell retaliate.
Alle reacties Link kopieren
Hi Blue,



Mij lijkt het ook super, alleen heb ik het ook nog nooit aangedurfd. Ik lees met je mee



Groetjes, Daisy
Alle reacties Link kopieren
Ladiesnight bij de Fun is over het algemeen druk bezocht en erg leuk.



Ook op het Parenclub-(etc.)-topic wordt daar gewoon over gesproken, dat is dus niet echt heel specifiek.
A dirty mind is a joy forever
Alle reacties Link kopieren
Geen dank Daisy..
bloosje wijzigde dit bericht op 18-02-2014 20:18
Reden: Advies gegeven, klaar..
% gewijzigd
Nou ja.. dat dus..
Alle reacties Link kopieren
Ik lees ook mee Ben ook heel benieuwd naar hoe anderen zoiets aangepakt hebben. Zou zelf echt niet alleen durven!
Alle reacties Link kopieren
@bloosje, thanx
Alle reacties Link kopieren
Ik lees ook mee, ben ook erg benieuwd naar ervaringen vananderen
Alle reacties Link kopieren
De Fun is een leuke mooie club !
Alle reacties Link kopieren
Ik zou met een groepje (van hier) samen gaan
Alle reacties Link kopieren
quote:freexx schreef op 19 februari 2014 @ 09:30:

Ik zou met een groepje (van hier) samen gaan Als er meiden zijn die daar interesse in hebben hoor ik het graag! Zou leuk zijn de voorpret te kunnen delen! En alleen is ook maar zo alleen
Alle reacties Link kopieren
Heb je ingesteld dat mensen je een privebericht kunnen sturen?
Alle reacties Link kopieren
quote:freexx schreef op 19 februari 2014 @ 10:01:

Heb je ingesteld dat mensen je een privebericht kunnen sturen? Haha, nu wel!
Alle reacties Link kopieren
quote:avanda schreef op 17 februari 2014 @ 20:28:

Ik lees ook mee Ben ook heel benieuwd naar hoe anderen zoiets aangepakt hebben. Zou zelf echt niet alleen durven!



Zoals freexx al zei, misschien kunnen we met wat meiden van het forum gaan ... Eerst eens samenkomen voor een wijntje en om de outfits te bespreken ...



Ben benieuwd naar de 'meelezers'; hebben jullie soortgelijke fantasieën ...
Alle reacties Link kopieren
Lees mee
Alle reacties Link kopieren
quote:blue-88 schreef op 19 februari 2014 @ 13:36:

[...]





Zoals freexx al zei, misschien kunnen we met wat meiden van het forum gaan ... Eerst eens samenkomen voor een wijntje en om de outfits te bespreken ...



Ben benieuwd naar de 'meelezers'; hebben jullie soortgelijke fantasieën ...Klinkt als een leuk idee Ik ga je een pb sturen!
Alle reacties Link kopieren
Aan de reacties te zien nog maar weinig dames die ervaring hebben met zo´n avond. Dan maar deze vraag: wat stellen jullie je voor bij zo'n avond?
Alle reacties Link kopieren
20 maart is weer ladiesnight
Naakt geboren, gekleurd de kist in ...
Alle reacties Link kopieren
quote:up4more schreef op 19 februari 2014 @ 17:06:

20 maart is weer ladiesnight I know, ben van plan er bij te zijn! Al eerder geweest up4more, en ga je de 20e maart weer ? Ben erg benieuwd naar je ervaringen ...
Alle reacties Link kopieren
Ik ben erg benieuwd naar jullie verhalen. Ben bang dat ik er zelf niet echt tussen pas met mijn 20 lentes.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Alle reacties Link kopieren
quote:missmisery schreef op 19 februari 2014 @ 17:55:

Ik ben erg benieuwd naar jullie verhalen. Ben bang dat ik er zelf niet echt tussen pas met mijn 20 lentes.Hey missmisery, ik heb geen idee wat de leeftijden zijn op zo'n avond, maar ik denk zolang je ouder bent dan 18 en seksueel sterk in je schoenen staat je er tussen past!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er nog nooit geweest ... Ook ik zou alleen moeten en het is ruim 2,5 uur rijden voor mij .. Ik ken wel een paar vrouwen die regelmatig gaan .. Die vinden het allemaal geweldig .. Wat ik wel hoor is dat het bezoeksters aantal terug loopt ...
Naakt geboren, gekleurd de kist in ...
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen keer was het heel erg druk met de Ladiesnight en heel erg gezellig.

Het is best jammer dat het op donderdagavond is, want veel dames gaan toch tussen 1 en 2 weer richting huis.



Ik vermaak me er prima, dames van alle leeftijden en iedereen met mooie lingerie.
A dirty mind is a joy forever
Alle reacties Link kopieren
quote:DolceStrega schreef op 19 februari 2014 @ 19:04:

Afgelopen keer was het heel erg druk met de Ladiesnight en heel erg gezellig.

Het is best jammer dat het op donderdagavond is, want veel dames gaan toch tussen 1 en 2 weer richting huis.



Ik vermaak me er prima, dames van alle leeftijden en iedereen met mooie lingerie.Ja dat is ook zoiets, ben echt benieuwd wat mensen aanhebben naar zoiets!
Silence is golden. Duct tape is silver.
Alle reacties Link kopieren
De meeste dames besteden wel aandacht aan hun lingerie.

Dus niet de Hema-onderbroek met de Zeeman-BH (hoewel die allebei tegenwoordig wel aardige dingen hebben).
A dirty mind is a joy forever

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven