Ladies Night in parenclub; ervaringen en vragen

17-02-2014 17:05 70 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben al vele jaren gelukkig met mijn vriend maar heb de laatste tijd behoefte aan meer spanning. Een parenclub is voor mijn vriend op dit moment een te grote stap, maar hij heeft er geen problemen mee als ik een andere fantasie probeer na te streven. Ik zou namelijk graag seksuele ervaringen opdoen met een vrouw. Er zijn parenclubs die Ladies Night organiseren en ik vroeg me af of er dames zijn die ervaring hiermee hebben en dat willen delen. Daarnaast zou ik graag weten of er meiden zijn die zoiets ook wel eens willen proberen maar het net als ik, heel spannend vinden om alleen te gaan.



Ik hoop dat er wat mensen zijn die hier over willen babbelen! Kijk uit naar jullie reacties.



P.S. Ik heb deze vraag eerder aangekaart in de topic parenclubs, maar het leek me toch te specifiek en hoop er een hele topic aan te kunnen wijden.
Alle reacties Link kopieren
quote:DolceStrega schreef op 19 februari 2014 @ 19:04:

Afgelopen keer was het heel erg druk met de Ladiesnight en heel erg gezellig.

Het is best jammer dat het op donderdagavond is, want veel dames gaan toch tussen 1 en 2 weer richting huis.



Ik vermaak me er prima, dames van alle leeftijden en iedereen met mooie lingerie.



We zijn allemaal erg benieuwd naar de avond! Kun je ons wat vertellen over het feest, bv over de lingerie; kan iedereen z'n eigen draai geven of is het zeer specifiek string + bustier en stiletto's, en de verschillende ruimtes, wat valt er te beleven ... Is er voor ieder wat wils of kunnen bepaalde mensen beter thuis blijven ?



Tot slot; ga je deze keer weer en heb je behoefte wat meiden van het forum te ontmoeten?
Alle reacties Link kopieren
Er is voor ieder wat wils.



Op de site staat vrij goed uitgelegd hoe het werkt.



Tot 22.00 uur in je partykleding (dames dus meestal leuk jurkje of zo)

Na die tijd gaat de dresscode in, dus dan is het tijd voor lingerie en dat in de meeste wijde zin van het woord, dus ook corsetten en netjurkjes bijvoorbeeld.



Beneden is bar, restaurant en dansvloer.

Boven zijn er diverse ruimtes met allerlei thema's.

Er is ook een sauna en een bubbelbad.
A dirty mind is a joy forever
Alle reacties Link kopieren
quote:DolceStrega schreef op 19 februari 2014 @ 19:40:

Er is voor ieder wat wils.



Op de site staat vrij goed uitgelegd hoe het werkt.



Tot 22.00 uur in je partykleding (dames dus meestal leuk jurkje of zo)

Na die tijd gaat de dresscode in, dus dan is het tijd voor lingerie en dat in de meeste wijde zin van het woord, dus ook corsetten en netjurkjes bijvoorbeeld.



Beneden is bar, restaurant en dansvloer.

Boven zijn er diverse ruimtes met allerlei thema's.

Er is ook een sauna en een bubbelbad.



Thanx voor de info DS!

Weet jij ook iets over een minimumleeftijd? Ik heb op de site gekeken, maar daar staat bij de regels helemaal niks. Vond dit erg bijzonder.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Alle reacties Link kopieren
18+ volgens mij.
A dirty mind is a joy forever
Alle reacties Link kopieren
Dag Dames,



Ik lees dit topic ook al vanaf het begin mee. Heb je (blue88) ook al PB proberen te versturen, maar volgens mij is dat niet gelukt.

Ben ook érg nieuwsgierig naar hoe zoiets in werking gaat... Vind de drempel toch wel hoog, maar zoals ik lees is het allemaal erg toegankelijk...

Ik moet er zelf ook een eindje voor rijden, maar voel me aangetrokken het echt een keer te proberen.



onder het motto....

'don't dream your life, live your dream'
Alle reacties Link kopieren
quote:thijskev schreef op 23 februari 2014 @ 22:18:

Dag Dames,



Ik lees dit topic ook al vanaf het begin mee. Heb je (blue88) ook al PB proberen te versturen, maar volgens mij is dat niet gelukt.

Ben ook érg nieuwsgierig naar hoe zoiets in werking gaat... Vind de drempel toch wel hoog, maar zoals ik lees is het allemaal erg toegankelijk...

Ik moet er zelf ook een eindje voor rijden, maar voel me aangetrokken het echt een keer te proberen.



onder het motto....

'don't dream your life, live your dream'Hey thijskev! Super dat je geïnteresseerd bent! We gaan er met wat meiden van het forum heen en ontmoeten elkaar deze week. Ik zie aan jouw profiel dat de privé berichten nog niet aanstaan, als je bij voorkeuren de privé berichten aanzet, kun je mij door op het plusje te klikken naast m'n naam een bericht sturen!
Alle reacties Link kopieren
Blue, ik heb je een privé berichtje gestuurd.....
Alle reacties Link kopieren
thnx Blue voor je reactie



Heb nog een poging gedaan ;)

Ben benieuwd wat jullie hebben afgesproken!
Alle reacties Link kopieren
Dit lijkt mij ook wel erg leuk !

Maar helaas woon ik in het noorden, best ver weg, zijn hier nog meernoordelingen ? :-)

Een donderdagavond is voor mij ook niet heel praktisch....
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal, ik ben ook van plan om te gaan de 20e. Voor het eerst. Als t kan sluit ik me graag aan bij jullie

(Ik zal eerst even mn instellingen checken voor priveberichten)



Ik ben trouwens 37 jaar. Dat zijn dus iets meer dan 20 lentes haha!



Xx
Alle reacties Link kopieren
Trouwens, ik woon vlakbij Amsterdam, dus de Fun ligt voor mij ook niet om de hoek. Misschien kunnen we eerst wat centraler afspreken? Do avond werk ik normaalgesproken maar hiervoor maak ik graag een uitzondering

Kom maar op met die berichtjes!
Alle reacties Link kopieren
Ik kom regelmatig in de Fun maar ben eigenlijk nog nooit bij de ladies night geweest

Is misschien wel een keer leuk om te doen!
Alle reacties Link kopieren
quote:lizzious schreef op 03 maart 2014 @ 14:52:

Hi allemaal, ik ben ook van plan om te gaan de 20e. Voor het eerst. Als t kan sluit ik me graag aan bij jullie

(Ik zal eerst even mn instellingen checken voor priveberichten)



Ik ben trouwens 37 jaar. Dat zijn dus iets meer dan 20 lentes haha!



Xxje hebt een privé bericht!
Alle reacties Link kopieren
quote:thijskev schreef op 02 maart 2014 @ 13:14:

thnx Blue voor je reactie



Heb nog een poging gedaan ;)

Ben benieuwd wat jullie hebben afgesproken!Heb nog geen bericht gehad, probeerde net een bericht te sturen en zie dat je hebt aangevinkt alleen berichten van contactpersonen te ontvangen! We gaan het gewoon nog eens proberen, even op iedereen zetten! ;)
Alle reacties Link kopieren
Hi girls,



Wie gaan er naar de ladiesnight op 20 maart?

Ik ben vorig jaar een keer alleen geweest, maar dit is best wel eng.

Zijn er meer meiden die alleen gaan en die graag willen afspreken daar?



Liefs van mij
Alle reacties Link kopieren
Hey Sunset,

Blue en ik gaan sowieso en volgens mij nog een paar andere meiden ook. Je kan me een berichtje sturen
Alle reacties Link kopieren
Leuk!

Doe ik Avanda.
Alle reacties Link kopieren
Hey sunset, heb nog geen berichtje van je gehad. Denk dat je een instelling moet wijzigen bij 'mijn voorkeuren'.
Alle reacties Link kopieren
Oh? had je er direct een gestuurd..

Ik doe nog een poging...
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt mij ook ontzettend leuk en spannend om deze ladies night mee te maken

Wie van jullie die ook gaan, zou mij een pb willen sturen om alvast kennis te maken? Het is al te laat om voor donderdag nog iets af te spreken maar alvast contact via e-mail, of zo iets, zou het voor mij wat makkelijker maken om over die drempel heen te stappen...

Ben benieuwd naar eventuele reacties!

X Sol
Never regret anything that made you smile
Alle reacties Link kopieren
Hallo Dames,



Hier een meelezer...ik denk er al tijdje aan om donderdag naar de ladies night te gaan. Zijn er nog plannen gemaakt om met meerdere te gaan?



X
Alle reacties Link kopieren
Hey ladies!

Ik ben al eens een keer naar de ladies night geweest en ga deze donderdag ook heen...

Heb er erg veel zin in maarrrr vind t ook erg spannend hahaha

Stuur rustig een privé bericht, lijkt me erg leuk om van te voren nog contact te hebben

Ik kom overigens vanuit het noorden ..;-)

Groetjessss
Alle reacties Link kopieren
quote:blondie26* schreef op 17 maart 2014 @ 12:01:

Hallo Dames,



Hier een meelezer...ik denk er al tijdje aan om donderdag naar de ladies night te gaan. Zijn er nog plannen gemaakt om met meerdere te gaan?



X



Blondie,

Ik wilde jou een pb sturen maar jij kan alleen berichten van contactpersonen ontvangen... Stuur mij even een pb dan als jij het leuk zou vinden om nog even contact te hebben voor donderdag?

X
Never regret anything that made you smile
Alle reacties Link kopieren
Hoi Lissy,



Net als jij, vind ik het ook heel spannend en ook ik kom van verder weg. We hebben dus een aardig reisje voor de boeg vanavond. Haha. Wel fijn om hier meiden te leren kennen die ook gaan. :D
Alle reacties Link kopieren
Bij de mac op het parkeerterrein?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven