Ladies onder elkaar

26-09-2015 10:28 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
En naar goed gebruik trapt TO af.
Speechless
Alle reacties Link kopieren
Soms als ik echt zin in heb begin ik m spontaan te pijpen En verder eigenlijk tal van voorbeelden maar dit springt als eerste in mn hoofd
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
Alle reacties Link kopieren
-
Ik zeg meestal dat ie moet douchen voor sexy-time.
Alle reacties Link kopieren
quote:Chiefseattle schreef op 26 september 2015 @ 10:59:

Ik zeg meestal dat ie moet douchen voor sexy-time. hehehe
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
Alle reacties Link kopieren
-
Ik begin gewoon wat te friemelen en dan is hij zo in the mood.
Een blik is genoeg.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon met mijn wijsvinger van boven op zijn borst naar beneden gaan, langzaam, tegen dat ik beneden kom is hij al paraat. Ondertussen nog in zijn ogen kijken...
Elk einde is een nieuw begin
Alle reacties Link kopieren
MAare.. Als ik een lied van de backstreetboys opzet dan is dat de grootste moodkiller die er is (blijkbaar)
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
Alle reacties Link kopieren
Oh.

Ik dacht dat dit topic over het stapelen van vrouwen zou gaan.
...
quote:Koekjeerbij schreef op 26 september 2015 @ 11:06:

[...]





Zodat hij weet dat er sex op hem staat te wachten? Aha, handig haha.

Persoonlijk hou ik niet zo van geplande sex.

Mijn ex wilde maar 1 keer in 3 weken. En ik kon altijd precies merken wanneer meneer weer ff wilde. Spanning en passie was er voor mij dus af.Nee hoor, het was een grapje. Ik geloof niet dat ik het hier wil delen eigenlijk hoe we dat precies doen maar die roepen we wel eens voor de grap.
Alle reacties Link kopieren
quote:Koekjeerbij schreef op 26 september 2015 @ 10:52:

Bijvoorbeeld dmv de kus die ik geef, met zijn piemel spelen waar en wanneer dan ook, spontaan op hem gaan zitten, aan mezelf zitten terwijl hij kijkt.Waar en wanneer dan ook? Houd je gewoon in tot je thuis bent, in plaats van anderen lastig te vallen met jouw geilheid.
quote:prik schreef op 26 september 2015 @ 11:40:

[...]



Waar en wanneer dan ook? Houd je gewoon in tot je thuis bent, in plaats van anderen lastig te vallen met jouw geilheid.Wat, misschien bedoelt ze de tuin, dat ze ff zijn tuinslangetje nodig heeft.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 26 september 2015 @ 11:23:

Oh.

Ik dacht dat dit topic over het stapelen van vrouwen zou gaan.*ziet nu overal stapels vrouwen*
Alle reacties Link kopieren
Oooooh dat kan op zoveel manieren :-)

Hier is het aardig 50/50 wat initiatief nemen betreft. Inderdaad gewoon aan hem gaan friemelen. Zoenen in de nek doen het ook goed. Of inderdaad bovenop hem gaan zitten (gewoon nog met kleren aan dan he) en dan diep in de ogen kijken. Woorden zijn niet nodig.

En heel af en toe verdwijn ik gewoon even. Hij denkt dan vast dat ik naar het toilet ben maar dan trek ik snel wat spannends aan. Ook succes gegarandeerd. Zorgt altijd wel voor twinkeloogjes.

En ik vergeet vast nog wel een paar maar ik denk dat vrouwen daar wel wat creatiever in zijn. (Als ik het mis heb corrigeer me gerust).
Alle reacties Link kopieren
Ik zeg het gewoon. Zin in je!
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
Auto lijkt mij dus echt zo oncomfortabel he

Waren laatst aan het denken wat leuke plekjes zouden zijn buitenshuis. Auto noemden wij ook maar ergens lijkt me dat niet prettig haha
Alle reacties Link kopieren
Ow en ik bedoel uiteraard wel prive plekken buitenshuis he. Niet in het openbaar. Dat vind ik zelf dus ook echt helemaal not done!

Lijkt me niks om iemand te betrappen.
quote:Koekjeerbij schreef op 26 september 2015 @ 11:55:

[...]





Haha nou zeg

In de auto bijvoorbeeld als je lang aan het rijden bent. Nog nooit zoiets gedaan?Neee, daar komen ongelukken van! Ik ben al blij dat we altijd heelhuids aankomen met zijn rijstijl. En ik heb geen rijbewijs dus een handjob in de auto zit er ook al niet in.
Alle reacties Link kopieren
Hahahaha niet Chiefseattle?



Mijn man wil dat zelf niet eens. Dat ik aan hem friemel terwijl we rijden. Daar neemt hij het autorijden veel te serieus voor. (En gelukkig maar!)
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
-

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven