Ladies onder elkaar

26-09-2015 10:28 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor, dat kan prima. Vind ik dan.

Zullen ook mensen zijn die dat echt not done vinden. Dat mensen het buitenshuis ook wel eens doen. (Hotelkamer niet meegerekend, dat is ook buitenshuis maar dan gewoon op je eigen kamer).

Zolang men er niet mee te koop loopt. Zo kan ik het persoonlijk absoluut niet waarderen als iemand meent seks te moeten hebben in een openbaar zwembad. Of in een auto maar die ergens parkeert waar je vervolgens met een klein kind ook langs loopt.

Dat iemand een beetje spanning wel spannend vind is begrijpelijk. Het idee om betrapt te worden geeft wel een kick. Maar dan nog kan het heel erg verschillen hoe ver je gaat.



Maar goed dat is mijn mening.



Mijn man en ik hebben het ook een keer ergens anders dan het gebruikelijke bed (en hotelkamer) gedaan maar ik was wel precies op de hoogte van onze omgeving en dat we wel gewoon alle privacy hadden.
quote:Koekjeerbij schreef op 26 september 2015 @ 12:10:

[...]





Wij hebben het 1 keertje in de wc van een park gedaan, 2 keertjes in de auto (stilstaand uiteraard) en 1 keertje dat ik met mezelf speelde terwijl hij aan het rijden was (niet op de snelweg oid).

Dus valt mee toch?Dat laatste vind ik erg gevaarlijk, iemand bewust afleiden als er levens op het spel staan, alsof niet op de snelweg het minder erg maakt.
Alle reacties Link kopieren
Ja daar moet ik Annelaure wel gelijk in geven. Afleiding is afleiding. Wacht dan tot jullie ergens stil staan. Al is het op de oprit van je eigen huis. Of als jullie zijn gaan tanken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 26 september 2015 @ 11:23:

Oh.

Ik dacht dat dit topic over het stapelen van vrouwen zou gaan.Hoopje op Roos!
Alle reacties Link kopieren
-
quote:Koekjeerbij schreef op 26 september 2015 @ 12:43:

[...]





Waren geen auto's noch mensen om ons heen. Was veilig, geloof me.Nee dat was het niet, dat jullie niet aan je eigen veiligheid hechten maakt het niet veilig.
Alle reacties Link kopieren
Snap ik, maar je eigen veiligheid is er ook nog. Wat nou als hij de macht over het stuur verliest of ergens ineens van schrikt als hij even 1 seconde zn blik op jou heeft.

Een vangrail, muur, boom of wat dan ook veert helaas niet mee.

Ik snap dat het een leuk idee is, daarom heb ik het er toen ook met mijn man over gehad. Of hij het zou waarderen als ik ineens mijn hand op zijn bovenbeen zou leggen en dan langzaam aan omhoog zou gaan.

Maar toen gaf hij dus meteen aan dat iedere vorm van afleiding een gevaar kan zijn. En ja daar moest ik hem wel gelijk in geven.
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
-
quote:Koekjeerbij schreef op 26 september 2015 @ 12:53:

[...]





Pff. Kunnen we on Topic blijven ipv zeuren om wat waar je niet bij ben geweest en dus niet over kan oordelen? Dank.Je hoeft niet zo overtrokken te reageren hoor, het is gewoon een feit dat het gevaarlijk is. Daar kun je van alles omheen verzinnen, iemand die achter het stuur zit afleiden is gevaarlijk. Ik kan me goed voorstellen dat je daar nog niet over had nagedacht, zoals rose-87 dat ook niet had gedaan. Ik beweer niet dat er kwade opzet was, ik wijs je er alleen op dat het hoe dan ook gevaarlijk is.
Alle reacties Link kopieren
-
Een blik is genoeg.
Alle reacties Link kopieren
De deur open doen is voldoende.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht ook aan stapels vrouwen. Beelddenker.



Mijn man heeft maar een blik nodig en bam, daar gaan we dan.
Alle reacties Link kopieren
-
Als ik mijn vriend de blik geeft zijn er verschillende dingen mogelijk. Hij kan me over zijn schouder gooien en meenemen naar de slaapkamer, hij kan me daar waar ik ben bespringen, hij kan me maar zich toe trekken, hij kan zijn variant van de blik mijn kant op werpen en dan klim ik op hem of sleur ik hem mee. Nou ja, je snapt het denk ik wel. De blik en dan seksen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Annelaure schreef op 26 september 2015 @ 13:55:

Als ik mijn vriend de blik geeft zijn er verschillende dingen mogelijk. Hij kan me over zijn schouder gooien en meenemen naar de slaapkamer, hij kan me daar waar ik ben bespringen, hij kan me maar zich toe trekken, hij kan zijn variant van de blik mijn kant op werpen en dan klim ik op hem of sleur ik hem mee. Nou ja, je snapt het denk ik wel. De blik en dan seksen.



Serieus?

Dacht dat dat alleen in films gebeurde haha. Ik zal mijn man dat maar niet voorstellen. Ik ben vrij gemiddeld qua figuur. Niet te licht en niet te zwaar maar ik zou toch bang zijn dat hij dan door zijn rug zal gaan. En ja dat wil ik op zo'n moment echt niet. Dan kan ik het wel vergeten haha.
quote:Rose-87 schreef op 26 september 2015 @ 14:18:

[...]





Serieus?

Dacht dat dat alleen in films gebeurde haha. Ik zal mijn man dat maar niet voorstellen. Ik ben vrij gemiddeld qua figuur. Niet te licht en niet te zwaar maar ik zou toch bang zijn dat hij dan door zijn rug zal gaan. En ja dat wil ik op zo'n moment echt niet. Dan kan ik het wel vergeten haha.Hij is twee meter en breed, ik haal de 1,60 niet eens en weeg maar 50kg. Hij vindt het leuk om me over zijn schouder te gooien haha.
Alle reacties Link kopieren
quote:Annelaure schreef op 26 september 2015 @ 14:23:

[...]



Hij is twee meter en breed, ik haal de 1,60 niet eens en weeg maar 50kg. Hij vindt het leuk om me over zijn schouder te gooien haha.I can relate
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
Alle reacties Link kopieren
Haha geweldig! Ja nou ja als hij zo groot en breed is kan ik me er wat bij voorstellen. Mijn man is maar 3 cm groter dan mij. Wel aardig gespierde armen dankzij zijn werk. Maar toch is het verschil tussen ons niet groot genoeg denk ik.

Hij tilt me wel eens op zoals je iemand optilt als je net getrouwd bent. Over de drempel. Dat vind hij ook helemaal geweldig om te doen. Denk dat ze zich dan gewoon extra mannelijk voelen haha.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rose-87 schreef op 26 september 2015 @ 14:30:

Haha geweldig! Ja nou ja als hij zo groot en breed is kan ik me er wat bij voorstellen. Mijn man is maar 3 cm groter dan mij. Wel aardig gespierde armen dankzij zijn werk. Maar toch is het verschil tussen ons niet groot genoeg denk ik.

Hij tilt me wel eens op zoals je iemand optilt als je net getrouwd bent. Over de drempel. Dat vind hij ook helemaal geweldig om te doen. Denk dat ze zich dan gewoon extra mannelijk voelen haha.Pff moet er niet aan denken om iemand zo op te tillen.. dat is echt t zwaarste hoe je iemand kan optillen haha.
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
Alle reacties Link kopieren
quote:Annelaure schreef op 26 september 2015 @ 13:55:

Als ik mijn vriend de blik geeft zijn er verschillende dingen mogelijk. Hij kan me over zijn schouder gooien en meenemen naar de slaapkamer, hij kan me daar waar ik ben bespringen, hij kan me maar zich toe trekken, hij kan zijn variant van de blik mijn kant op werpen en dan klim ik op hem of sleur ik hem mee. Nou ja, je snapt het denk ik wel. De blik en dan seksen.

Die van mij gooit me ook over zijn schouders, dan ben ik gewillig hoor.

Ik kan er ook niks tegen doen, want wegkomen kan ik toch niet
Alle reacties Link kopieren
quote:Koekjeerbij schreef op 26 september 2015 @ 13:42:

[...]





En wat wordt er verstaan onder "gaan we dan"? Jij geeft een blik, en hij begint je te zoenen ofzo?Dan smijt ie me tegen de muur en dan gebeurt er van alles. Seks dus. En zoenen ook.
Alle reacties Link kopieren
quote:ladygaga_xx schreef op 26 september 2015 @ 14:36:

[...]



Pff moet er niet aan denken om iemand zo op te tillen.. dat is echt t zwaarste hoe je iemand kan optillen haha.



Ja en vooral als je een echte zandloper bent qua figuur. Heb een HUGH achter(-heup)werk

Hij doet het ook wel eens voor de lol maar dan ben ik alweer aan het gillen dat ie op moet passen voor zijn rug.
Alle reacties Link kopieren
-

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven