Lastig klaarkomen

23-09-2015 00:45 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey!

Ik heb sinds 2 jaar een vriend en kan pas sinds 1,5 jaar klaarkomen. Het is ook een tijd uitgeweest en heb ik met anderen seks gehad, maar alleen kan ik bij hem klaarkomen en alleen door vingeren.

Ik bevredig mezelf nooit, ik vind het niet lekker. Dat vind ik best jammer!

En als ik kom duurt t soms heel lang, dat t helemaal niet meer zo geil is..

Hoe kan ik gemakkelijker klaarkomen? En misschien ook tijdens penetratie? Wat kan hij doen?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zelf ook altijd dat het behoorlijk moeilijk gaat. De enige tip die ik je kan geven is probeer je te ontspannen en niet te veel bezig te zijn met het moeten klaarkomen. Als je daar te veel mee bezig bent word het alleen maar moeilijker. Probeer gewoon te genieten van de seks, en als het niet altijd lukt kan het ook nog fijn zijn toch? en anders miss andere standjes proberen? en zelf aangeven welke dingen lekker voelen aan hem?
Alle reacties Link kopieren
Ja soms heb ik het gevoel dat hij al te snel bij m'n clitoris zit terwijl ik dan nog niet geil ben maar wel nat. Ik kom wel sneller klaar als hij me rondom m'n vagina aanraakt en wanneer ik zo iets heb : ik wil zijn lul in m'n vagina. En dan mij vingert kom ik wel sneller klaar
Alle reacties Link kopieren
Het leest vrij lastig wat je schrijft, probeer je zinnen eens na te lezen voor je op "plaats je reactie" klikt.



Je mag het best tegen hem zeggen als hij te snel bij je clitoris zit. Het is heel verschillend van persoon tot persoon, aan de buitenkant kan hij niet zien bij jou of hij te snel of te langzaam iets doet. Ook als jij al wel nat wordt, maar je nog niet geil genoeg bent kan hij dat niet aan je ruiken. Je moet daar over praten en gewoon aangeven wat je wel of niet fijn vindt. Seks is teamwork, daarom doe je het met z'n tweetjes. Een man vindt het ook niet erg als je hem zegt wat je fijn vindt, hij zal het met plezier voor je doen.



Als hij het wel erg vindt of geen rekening met je wensen houdt is het een hork die alleen met zichzelf bezig is die je maar beter kunt dumpen.



Gewoon praten met je vriend dus, dat is minder eng dan het lijkt.
Alle reacties Link kopieren
Tsja, dat wordt voor altijd bij hem blijven dan!
Alle reacties Link kopieren
Oh! Zie het nu ook! Was laat haha.. Ik zal het er met hem over hebben.



Hoe stimuleer dat je door penetratie klaar komt? Zijn daar tips voor?
Inderdaad praten met je vriend en aangeven wat je wel lekker vind en dingen uit proberen. Zelf kom ik juist heel makkelijk klaar door penetratie maar er zijn veel vrouwen zoals jij die niet door penetratie klaar kunnen komen. Daar is niks raars aan hoor. Ik kom zelf dus sowieso klaar van penetratie maar als ik bovenop ga dan gaat het nog makkelijker. Misschien dat dat een tip is en ontspannen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Anoniem1201 schreef op 23 september 2015 @ 08:04:



Hoe stimuleer dat je door penetratie klaar komt? Zijn daar tips voor?

Niet echt volgens mij. Wij vrouwen zijn nu eenmaal een beetje ongemakkelijk gebouwd, die clit had op een heel andere plek moeten zitten.

Sommigen komen klaar door gspot stimulatie maar dat is mij nooit gelukt. Ik ben een zeer ervaren seksert, heb alle soorten en maten wel uitgeprobeerd en alle standjes ook wel zo ongeveer, allemaal hartstikke leuk maar om klaar te komen heb ik toch echt iets anders nodig.

Is helemaal niet erg, blijf je lekker creatief van. En dat het even duurt is ook niet zo erg hoor, een man mag wel een beetje zijn best voor je doen!
...
Alle reacties Link kopieren
Ga er eerst voor jezelf eens alleen makkelijk voor liggen. Kijk zelf met je vingers wanneer wat waar lekker is en neem daar de tijd voor.



dan zet jij hem eens een keer zittend op bed neer met zijn rug tegen de muur, ga jij tussen zijn benen met je rug tegen hem aan zitten, pakt zijn hand voorlangs en gebruikt zijn vingers in plaats van je eigen vingers om jezelf te stimuleren. Zeg hem wel dat hij moet opletten op wanneer op welk moment jij wat waar doet.



Gezien de locatie waar de clit zit, zou je denken dat deze gestimuleerd kan worden wanneer de balzak van de man er tegenaan zwiept bij stevige diepe penetratie wanneer de vrouw op haar knieën zit.



Voor stimulatie door penetratie zelf, dan zul je je toch echt op dat gevoel moeten concentreren als zijnde iets erotisch. Dan nog eens door krijgen welke beweging langs welk deel onder welke hoek en met welke kracht en regelmaat nu precies nog beter voelt en dat ook communiceren. Of zelf de controle nemen en deze situatie sturen. En zelfs dan werkt het niet voor iedereen. Maar zelfs zonder orgasme komt de endorfine vrij wanneer het verder goed loopt.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
Mijn huidige vriend is de enigste man die mij ooit heeft laten komen en dat is pas een paar maanden geleden en we gaan al 4 jaar.



Ik kan alleen zelf klaarkomen. Van vingeren kan ik helemaal niet klaarkomen door een man ik droog helemaal op dan. Vind mannen handen zo grof voor daarbenede:) ik kom alleen klaar door orale seks en merk dat dat soms niet lukt omdat ik zo gespannen altijd ben mijn tip ontspan en zet je hoofd even uit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven