Latex catsuit?!

08-05-2016 19:21 66 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal!



Top dat zo'n forum bestaat! Ik zit namelijk met wat vraagjes...

Mijn vriend vindt het heel spannend als ik een latex catsuit zou dragen, en dit wil ik graag voor hem doen. Maar nu zit ik met een aantal dingen:



1. Zijn mensen met een latex fetish vaak ook into sm?

2. Ik heb lichtelijk last van lovehandles, vallen die enorm op in een catsuit?

3. Draag je er ondergoed onder of kan het ook naakt?

4. Latex catsuits zijn behoorlijk prijzig, en mijn vriend heeft voorgesteld deze voor mij te kopen, maar dat vind ik ook weer zo'n duur cadeau en ik voel me gierig als hij het moet kopen. Nu zou ik het wel tof vinden om te splitten (50/50), maar degene die we nu op het oog hebben is "maar" 45 euro. Op zich niet heel veel, maar we hebben beide geen baantje (we zitten beide in het laatste jaar vd middelbare school en zijn bijna 19) dus ik vind het een grote uitgave in 1 keer, zeker omdat we volgend jaar gaan studeren n daar ook nieuwe spullen voor nodig zijn... Komt het niet gierig over als ik nu uit mezelf moet gaan vragen of hij de helft wil betalen?

5. Heeft iemand toevallig ervaringen met het dragen van latex (catsuits)? Dan hoor ik het graag!



Bedankt!
Ga iets nuttigs met je geld doen, i.p.v. je 'geil' kleden voor een verkering die hoogstwaarschijnlijk over een paar maanden alweer uit is.
Alle reacties Link kopieren
Rol je anders eerst eens in met huishoudfolie om te kijken of het wat is.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
quote:sinnombre schreef op 08 mei 2016 @ 19:26:

Ga iets nuttigs met je geld doen, i.p.v. je 'geil' kleden voor een verkering die hoogstwaarschijnlijk over een paar maanden alweer uit is.

Wat is dit nou weer voor 'n reactie



Ik zou gewoon vragen om het samen te doen, als het boven je budget gaat. Verder tja, geen idee of je die love handels gaat zien, waarschijnlijk een beetje. Maar hij weet al dat ze er zitten toch dus wat maakt het ook uit.



Voor 45 is het geen latex trouwens, maar genoeg imitatiespul wat erop lijkt
Alle reacties Link kopieren
Laat je vriend je eerst eens nemen zoals je bent, alvorens je in een kattenpak te hullen...
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 08 mei 2016 @ 19:28:

Rol je anders eerst eens in met huishoudfolie om te kijken of het wat is.Doe ik dagelijks.
Alle reacties Link kopieren
quote:sinnombre schreef op 08 mei 2016 @ 19:26:

Ga iets nuttigs met je geld doen, i.p.v. je 'geil' kleden voor een verkering die hoogstwaarschijnlijk over een paar maanden alweer uit is.Als je niks aardigs kunt zeggen, zeg dan gewoon niks. Ik heb gewoon een paar vragen, en ik vraag niet om een toekomstvisioen of mijn 'verkering' over een paar maanden uitgaat.
Je doet VWO gok ik? Dan kan je op een aantal vragen toch echt zelf wel het antwoord verzinnen.
quote:Marissasing1 schreef op 08 mei 2016 @ 19:33:

[...]





Als je niks aardigs kunt zeggen, zeg dan gewoon niks. Ik heb gewoon een paar vragen, en ik vraag niet om een toekomstvisioen of mijn 'verkering' over een paar maanden uitgaat.



Ik bepaal zelf of ik reageer meisje.

En ik vind het dieptriest dat je je als 19-jarige in geile pakjes gaat hijsen, omdat je vriendje dat wil.

Is hij een loverboy?
Alle reacties Link kopieren
quote:pejeka schreef op 08 mei 2016 @ 19:30:

Laat je vriend je eerst eens nemen zoals je bent, alvorens je in een kattenpak te hullen...Hij vindt me ook heel leuk zoals ik ben, maar dit is iets wat hij al jaren super opwindend en spannend vindt, en ik vind het leuk dat ik hem daar nu ook blij mee kan maken.
Alle reacties Link kopieren
quote:sinnombre schreef op 08 mei 2016 @ 19:34:

[...]





Ik bepaal zelf of ik reageer meisje.

En ik vind het dieptriest dat je je als 19-jarige in geile pakjes gaat hijsen, omdat je vriendje dat wil.

Is hij een loverboy?Is dit een serieuze vraag? Als het voor beide prima aanvoelt, wat is daar dan raar aan? Ze is geen 9 he
Je bedoelt dit verkleedpakje?



http://www.fun-en-feest.n ... Mymx4CCy8wCFcYcGwodSk4KGg



Indien ja, dit is plastic, geen latex. Lekker zweten.
Alle reacties Link kopieren
quote:sinnombre schreef op 08 mei 2016 @ 19:34:

[...]





Ik bepaal zelf of ik reageer meisje.

En ik vind het dieptriest dat je je als 19-jarige in geile pakjes gaat hijsen, omdat je vriendje dat wil.

Is hij een loverboy?Welke leeftijd vind jij dan acceptabel om je in 'geile pakjes' te hijsen? Hij is zeker geen loverboy.
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 08 mei 2016 @ 19:33:

Je doet VWO gok ik? Dan kan je op een aantal vragen toch echt zelf wel het antwoord verzinnen.Natuurlijk kan ik dat, maar ik hoor ook graag andere visies, is dat zo raar?
quote:Marissasing1 schreef op 08 mei 2016 @ 19:35:

[...]





Hij vindt me ook heel leuk zoals ik ben, maar dit is iets wat hij al jaren super opwindend en spannend vindt, en ik vind het leuk dat ik hem daar nu ook blij mee kan maken.Al jaren? Vanaf zijn 13e ofzo? Tja het zal wel, dat vindt een puber leuk. En als je het aanhebt, gaat hij het filmen en op You tube zetten?
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 08 mei 2016 @ 19:36:

Je bedoelt dit verkleedpakje?



http://www.fun-en-feest.n ... Mymx4CCy8wCFcYcGwodSk4KGg



Indien ja, dit is plastic, geen latex. Lekker zweten.Die is het niet, maar lijkt erop haha. In latex ga je ook zweten schijnt het, dus wat dat betreft weinig verschil.
quote:Marissasing1 schreef op 08 mei 2016 @ 19:38:

[...]





Natuurlijk kan ik dat, maar ik hoor ook graag andere visies, is dat zo raar?Ja maar of je er ondergoed onder draagt of niet, dat zal persoonlijk zijn. Dabedoelik.
Je kunt het beste niets eronder aantrekken, ondergoed tekent namelijk nogal af. Voor 45 euro kun je vast geen echt latex kleding kopen, verwacht geen kwaliteit voor dat bedrag. Latex wordt niet alleen door bdsm-ers gedragen, het is wel een kink die ook vaak bij bdsm-ers voorkomt. Of je je lovehandles ziet hangt er vanaf hoe groot ze zijn, latex tekent wel af maar kan het ook wel mooi strak trekken. Ik heb zelf wel eens een goedkoop dus waarschijnlijk nep latex jurkje gepast in een winkel, het is niet zo mijn ding, ik draag liever leer. Als je 45 euro veel geld vindt zou ik hem wel vragen om te delen, hij bood tenslotte aan om het te betalen voor je en je doet het voor hem. Als je twijfelt of het wel wat voor je is, ga het dan gewoon passen in een winkel ipv online te bestellen.
Alle reacties Link kopieren
quote:sinnombre schreef op 08 mei 2016 @ 19:40:

[...]





Al jaren? Vanaf zijn 13e ofzo? Tja het zal wel, dat vindt een puber leuk. En als je het aanhebt, gaat hij het filmen en op You tube zetten?Niet het plan dat we voor ogen hadden, maar bedankt voor je suggestie. Waarom zo negatief?
Alle reacties Link kopieren
quote:Marana_ schreef op 08 mei 2016 @ 19:44:

Je kunt het beste niets eronder aantrekken, ondergoed tekent namelijk nogal af. Voor 45 euro kun je vast geen echt latex kleding kopen, verwacht geen kwaliteit voor dat bedrag. Latex wordt niet alleen door bdsm-ers gedragen, het is wel een kink die ook vaak bij bdsm-ers voorkomt. Of je je lovehandles ziet hangt er vanaf hoe groot ze zijn, latex tekent wel af maar kan het ook wel mooi strak trekken. Ik heb zelf wel eens een goedkoop dus waarschijnlijk nep latex jurkje gepast in een winkel, het is niet zo mijn ding, ik draag liever leer. Als je 45 euro veel geld vindt zou ik hem wel vragen om te delen, hij bood tenslotte aan om het te betalen voor je en je doet het voor hem. Als je twijfelt of het wel wat voor je is, ga het dan gewoon passen in een winkel ipv online te bestellen.Dank je voor je reactie! Het klinkt misschien heel stom, maar ik vind het nogal ongemakkelijk om naar een sexshop te gaan en daar zo'n pakje te passen...
Alle reacties Link kopieren
quote:sinnombre schreef op 08 mei 2016 @ 19:40:

[...]





Al jaren? Vanaf zijn 13e ofzo? Tja het zal wel, dat vindt een puber leuk. En als je het aanhebt, gaat hij het filmen en op You tube zetten?En jij hebt zeker geen kink ?
quote:Marissasing1 schreef op 08 mei 2016 @ 19:46:

[...]





Dank je voor je reactie! Het klinkt misschien heel stom, maar ik vind het nogal ongemakkelijk om naar een sexshop te gaan en daar zo'n pakje te passen...Vond ik eerst ook, maar ik heb me bij Christine Le Duc en Miranda.nl in de winkels nog nooit ongemakkelijk gevoeld. De medewerkers van die winkels vinden het heel normaal en kijken van geen enkele vraag op.
Alle reacties Link kopieren
quote:Marissasing1 schreef op 08 mei 2016 @ 19:35:

[...]





Hij vindt me ook heel leuk zoals ik ben, maar dit is iets wat hij al jaren super opwindend en spannend vindt, en ik vind het leuk dat ik hem daar nu ook blij mee kan maken.Gaaf. En welk spannend pakje gaat hij dan voor jóu aantrekken?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
quote:Marissasing1 schreef op 08 mei 2016 @ 19:46:

[...]





Dank je voor je reactie! Het klinkt misschien heel stom, maar ik vind het nogal ongemakkelijk om naar een sexshop te gaan en daar zo'n pakje te passen...Gewoon doen! Je bent echt niet de eerste die komt passen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Marissasing1 schreef op 08 mei 2016 @ 19:46:

[...]





Dank je voor je reactie! Het klinkt misschien heel stom, maar ik vind het nogal ongemakkelijk om naar een sexshop te gaan en daar zo'n pakje te passen...Bij Christine Le duce helpen ze altijd fijn in mijn ervaring. Niet ongemakkelijk of iets dergelijks. En ze kunnen helpen met iets uitzoeken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven