Lelijke schaamlippen

05-05-2016 11:17 106 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een vrouw van 25 jaar. Ik heb grote en erg ongelijke schaamlippen. Ik heb vaak last van irritatie en ongemakken.

Ik ben ontmaagd op mijn 20e door mijn toenmalige vriend, die al wat vriendinnen had gehad. De eerste maal heeft hij gezegd dat mijn schaamlippen er abnormaal uitzien en dat hij dit niet herkend van zijn vorige vriendinnen. We zijn uiteindelijk drie jaar samen geweest en hij heeft nog verschillende malen opmerkingen hierover gemaakt. Hij zei dat ik minder lekker voelde dan zijn vorige liefjes en dacht dat dit kwam doordat ik daar minder strak ben. Hij heeft toen verschillende malen gevraagd of ik er niets aan wilde doen, maar ik kon dat toen niet betalen (ik studeerde nog). Uiteindelijk heeft hij de relatie beëindigd.

Ik heb sinds kort iemand nieuw leren kennen en ik houd de seks wat af omdat ik bang ben dat hij ook gaat afknappen op mijn grote schaamlippen. Ik overweeg om nu toch een correctie uit te voeren. Zijn er hier vrouwen die daar ervaring mee hebben?
Alle reacties Link kopieren
Vraag eerst maar eens een second opinion aan je nieuwe vriendje!
http://www.greatwallofvagina.co.uk/home

Lieverd, kijk hier goed naar.
En kijk dan eens naar jezelf (spiegeltje erbij). En ook terwijl je jezelf bevredigt. Ik denk dat je jezelf tekort doet door aan je schaamlippen te laten knippen.
Alle reacties Link kopieren
Lieve TO, de dingen die je ex je heeft verteld hebben niets met jou te maken. Hij is echt een hork dat hij dat allemaal tegen je heeft gezegd!

Er is geen vrouw die er daar hetzelfde uitziet. Niemand is daarin abnormaal.



Ik hoop voor jou dat je leert dat jij meer waard bent dan een vriend die zo met jou omgaat. Door dat soort dingen tegen jou te zeggen. Je hoeft dat allemaal niet te pikken. Dan ben je vele malen beter af zonder vriend.