Lelijke schaamlippen

05-05-2016 11:17 106 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een vrouw van 25 jaar. Ik heb grote en erg ongelijke schaamlippen. Ik heb vaak last van irritatie en ongemakken.

Ik ben ontmaagd op mijn 20e door mijn toenmalige vriend, die al wat vriendinnen had gehad. De eerste maal heeft hij gezegd dat mijn schaamlippen er abnormaal uitzien en dat hij dit niet herkend van zijn vorige vriendinnen. We zijn uiteindelijk drie jaar samen geweest en hij heeft nog verschillende malen opmerkingen hierover gemaakt. Hij zei dat ik minder lekker voelde dan zijn vorige liefjes en dacht dat dit kwam doordat ik daar minder strak ben. Hij heeft toen verschillende malen gevraagd of ik er niets aan wilde doen, maar ik kon dat toen niet betalen (ik studeerde nog). Uiteindelijk heeft hij de relatie beëindigd.

Ik heb sinds kort iemand nieuw leren kennen en ik houd de seks wat af omdat ik bang ben dat hij ook gaat afknappen op mijn grote schaamlippen. Ik overweeg om nu toch een correctie uit te voeren. Zijn er hier vrouwen die daar ervaring mee hebben?
Alle reacties Link kopieren
Vraag eerst maar eens een second opinion aan je nieuwe vriendje!
http://www.greatwallofvagina.co.uk/home

Lieverd, kijk hier goed naar.
En kijk dan eens naar jezelf (spiegeltje erbij). En ook terwijl je jezelf bevredigt. Ik denk dat je jezelf tekort doet door aan je schaamlippen te laten knippen.
Alle reacties Link kopieren
Lieve TO, de dingen die je ex je heeft verteld hebben niets met jou te maken. Hij is echt een hork dat hij dat allemaal tegen je heeft gezegd!

Er is geen vrouw die er daar hetzelfde uitziet. Niemand is daarin abnormaal.



Ik hoop voor jou dat je leert dat jij meer waard bent dan een vriend die zo met jou omgaat. Door dat soort dingen tegen jou te zeggen. Je hoeft dat allemaal niet te pikken. Dan ben je vele malen beter af zonder vriend.

Nu ben je flink aangetast in je zelfvertrouwen over je lijf. Jou lijf die altijd bij je is, tegen over zo'n sukkel die alweer weg is. Jij moet nog je hele leven met je lijf. Ik hoop echt dat je leert houden van je lichaam en dat je zijn opmerkingen bij hem kan laten ipv bij jou.
Alle reacties Link kopieren
Je denkt dus dat je lelijke schaamlippen hebt omdat je ex dat tegen je heeft gezegd? Heb je zelf ook een mening? En is het belangrijk om een mening te hebben over je schaamlippen? Had je niet bij de eerste keer dat die ex die opmerking maakte moeten zeggen dat hij met de noorderzon kon vertrekken? Waarom laat je je iets aan praten? Waarom geloof je je ex en vraag je je niet af waarom je ex zo weinig ervaring met vrouwen heeft dat hij niet weet in wat voor varieteiten er schaamlippen zijn?
Iedere dag is gehaktdag
Wat een lul van een vent. Wees maar blij dat je daar vanaf bent!
Alle reacties Link kopieren
Ten eerste, met strak zijn 'daaronder' hebben je schaamlippen niets te maken. Dat heeft te maken met de bekkenbodemspieren, en dat kun je voor een deel trainen mocht je daar behoefte aan hebben. Oefeningen daarvoor zijn op internet te vinden en kun je gewoon op een stoel doen, dus je hoeft er niet voor naar de sportschool .

Ten tweede, jammer dat je eerste vriend je zo'n complex heeft aangepraat. Schaamlippen zijn uniek, niemand ziet er hetzelfde uit. Bij de één zijn ze klein, de ander groot, bij de één steekt de clitoris er tussenuit, bij de ander is hij verstopt tussen de schaamlippen. Kleine schaamlippen kunnen soms buiten de grote schaamlippen steken, waardoor het 'kleine' vaak niet zo heel klein blijkt. Het is een benaming, niet een doel.

Ten derde, ongemak en irritatie is vaak het gevolg van verkeerde hygiene en het gebruik van inlegkruisjes en/of synthetisch ondergoed. De huid van de vulva wordt door zeep droog, en gaat dan irriteren omdat het eigenlijk licht vochtig tussen de schaamlippen hoort te zijn. Inlegkruisjes zijn ook funest voor een goed milieu in vulva en vagina. Door schimmelinfecties kan het ook geirriteerd aanvoelen zonder dat je echt doorhebt dat je met een schimmel rondloopt.

Als het echt komt door de grootte van de schaamlippen, dan zou ik er zeker wat aan laten doen. Het leven en seks is te leuk om het te laten verpesten door in de weg zittende schaamlippen.

Maar kijk eerst eens een maandje hoe het gaat door het met water te wassen, dus geen zeep gebruiken, en het zachtjes droog te deppen in plaats van te wrijven. Op de wc een flesje water, en na het plassen even schoonspoelen en weer droogdeppen, niet wrijven. Katoenen ondergoed, en geen inlegkruisjes gebruiken.
Alle reacties Link kopieren
Oké ten eerste wil ik je duidelijk maken, als een man wat aan je wil veranderen is het niet de juiste man voor jou. Ook ben je niet per definitie gelijk niet strak als je grotere schaamlippen hebt. Ik heb er ook last van en met name heb ik er zelf last van. Dagelijks heb ik er last van om precies te zijn. Terwijl mijn gynaecoloog zei dat het bij mij reuze meevalt. Zolang je er geen last van hebt moet je je er niet druk om maken. Na mijn zwangerschap heb ik er nog meer last van gekregen en heb ook besloten om na mijn tweede kindje het te laten verkleinen. Maar dat is puur omdat ik er zelf last van heb. Mijn vriend heeft er nog nooit een opmerking over gemaakt, ik heb het wel eens gevraagd en toen zei die dat het groter was dan wat hij eerder zag, maar hij heeft er nooit een probleem mee gehad.



Dan nog een ding: mocht je het toch overwegen, ben dan bewust van de risico's. Zo ingreep doet weken pijn, maar het kan ook a- symmetrisch worden. Dus wegen je klachten zwaarder? Hoop dat je er wat aan hebt.
Alle reacties Link kopieren
quote:DeSlager schreef op 05 mei 2016 @ 11:31:

Je denkt dus dat je lelijke schaamlippen hebt omdat je ex dat tegen je heeft gezegd? Heb je zelf ook een mening? En is het belangrijk om een mening te hebben over je schaamlippen? Had je niet bij de eerste keer dat die ex die opmerking maakte moeten zeggen dat hij met de noorderzon kon vertrekken? Waarom laat je je iets aan praten? Waarom geloof je je ex en vraag je je niet af waarom je ex zo weinig ervaring met vrouwen heeft dat hij niet weet in wat voor varieteiten er schaamlippen zijn?Ik vind ze van mezelf ook lelijk en te groot. Mijn ene kant is groter dan de andere kant en de grootste kant was erg vaak geïrriteerd en deed ook soms pijn bij de seks. Ik ben bij hem gebleven omdat ik vond dat hij gewoon gelijk had.
Alle reacties Link kopieren
quote:Karolien85 schreef op 05 mei 2016 @ 11:44:

[...]





Ik vind ze van mezelf ook lelijk en te groot. Mijn ene kant is groter dan de andere kant en de grootste kant was erg vaak geïrriteerd en deed ook soms pijn bij de seks. Ik ben bij hem gebleven omdat ik vond dat hij gewoon gelijk had.Ging je je eigen vlees keuren nadat hij er wat over gezegd had? Je bent natuurlijk helemaal niet bij hem gebleven omdat hij gelijk had. Een jongen die zoiets zegt heeft maar één doel, namelijk je onzeker maken. Als je dat weet dan weet je ook dat het geen geschikte partner is. Was je bang dat je niet beter kon krijgen?
Iedere dag is gehaktdag
Alle reacties Link kopieren
Dat één schaamllip groter is dan de andere is heel normaal en als het pijn doet bij de sex dan heb je een slechte minnaar
Iedere dag is gehaktdag
Alle reacties Link kopieren
Hey



Ik heb ook last van te grote schaamlippen die pijn doen tijdens de sex. Maar mijn Lieve vriend weet dat en schuift ze met zijn vingers weg tijdens de sex zodat ze er zeg maar niet tussen komen. Verder draag ik geen ondergoed met kant in het kruis en geen inleg kruisjes. En soms alsz het warm is in de zomer wissel ik een keer extra van ondergoed. Ik heb het laten na kijken door een arts. En hij raadde het bij mij af. Want ik heb geen pijn met fietsen en heb geen last van ontstekingen en vervelende geurtjes. En sinds mijn vriend en ik er rekening mee houden tijdens de sex is deze ook pijnvrij. Die correctie is echt niet alles.
Een vent die wil dat jij een operatie begaat zodat het voor, dus niet medisch is een enorme klootzak! Ben heel blij dat hij je gedumpt hebt, je verdient beter! Veel beter!!

Overwoog hij ook een penisvergroting, zodat het wat strakker zou gaan...
Alle reacties Link kopieren
Waarom laten vrouwen zich toch zo behandelen?
Iedere dag is gehaktdag
quote:DeSlager schreef op 05 mei 2016 @ 11:48:

Dat één schaamllip groter is dan de andere is heel normaal en als het pijn doet bij de sex dan heb je een slechte minnaar+1
Alle reacties Link kopieren
quote:MadameHooch schreef op 05 mei 2016 @ 11:34:

Ten derde, ongemak en irritatie is vaak het gevolg van verkeerde hygiene en het gebruik van inlegkruisjes en/of synthetisch ondergoed. De huid van de vulva wordt door zeep droog, en gaat dan irriteren omdat het eigenlijk licht vochtig tussen de schaamlippen hoort te zijn. Inlegkruisjes zijn ook funest voor een goed milieu in vulva en vagina. Door schimmelinfecties kan het ook geirriteerd aanvoelen zonder dat je echt doorhebt dat je met een schimmel rondloopt.

Als het echt komt door de grootte van de schaamlippen, dan zou ik er zeker wat aan laten doen. Het leven en seks is te leuk om het te laten verpesten door in de weg zittende schaamlippen.

Maar kijk eerst eens een maandje hoe het gaat door het met water te wassen, dus geen zeep gebruiken, en het zachtjes droog te deppen in plaats van te wrijven. Op de wc een flesje water, en na het plassen even schoonspoelen en weer droogdeppen, niet wrijven. Katoenen ondergoed, en geen inlegkruisjes gebruiken.Ik doe dit eigenlijk al allemaal. Ik draag katoenen ondergoed, ik gebruik enkel water zonder zeep, maar blijf last houden.
Ik heb werkelijk nog nooit mooie schaamlippen gezien. En in de zorg zie je er nogal wat voorbij komen.
Wat een hork.

Hij wilde serieus dat een vrouw van 20 zich liet opereren en daarvan ook de kosten betaalde.

Wees blij dat je van hem af bent.



Het schijnt de nieuwste versiertechniek te zijn. Een vrouw verbaal vernederen zodat ze je goedkeuring blijft zoeken.

Bah.
Alle reacties Link kopieren
quote:Karolien85 schreef op 05 mei 2016 @ 12:09:

[...]





Ik doe dit eigenlijk al allemaal. Ik draag katoenen ondergoed, ik gebruik enkel water zonder zeep, maar blijf last houden.Last van je ex ja.
Iedere dag is gehaktdag
quote:SpringDing schreef op 05 mei 2016 @ 12:09:

Ik heb werkelijk nog nooit mooie schaamlippen gezien. En in de zorg zie je er nogal wat voorbij komen.En de piemels verdienen ook geen schoonheidsprijs ;)..
Alle reacties Link kopieren
Jouw ex is een lul, hij gaf niets om jou, maar wilde een soort ideaalplaatje. Daar kun je nooit aan voldoen. Hij is zelf natuurlijk ook niet mr. universe, dus waar lulde hij over?
Love is the meaning of life
quote:Lief__ schreef op 05 mei 2016 @ 12:11:

[...]



En de piemels verdienen ook geen schoonheidsprijs ;)..Inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
quote:laura23 schreef op 05 mei 2016 @ 11:38:

Dan nog een ding: mocht je het toch overwegen, ben dan bewust van de risico's. Zo ingreep doet weken pijn, maar het kan ook a- symmetrisch worden. Dus wegen je klachten zwaarder? Hoop dat je er wat aan hebt.Het is natuurlijk wel een zware ingreep en ik wil niet zomaar over een nacht ijs gaan. Om eerlijk te zijn lijkt te pijn on nogmaals afgewezen te worden om mijn schaamlippen moeilijker dan de lichamelijke pijn van de ingreep. Met hoe het er nu aan toe is, kan ik niet genieten van de seks.
Alle reacties Link kopieren
Maar als mijn vriend er wat over zou zeggen kan die de boom in hoor. Dan heb ik ook nog wel wat op hem aan te merken. Elk lijf is anders. En dat is prima zo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven