Leren squirten

19-11-2014 10:55 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe kan je het beste leren squirten?

Ik weet bijna zeker dat ik het kan en wil het zo graag misschien te graag? Kan dat?

Het word wel behoorlijk nat als hij me verwend voorheen had ik dat niet zo vaak....

Tijdens de sex als ik bovenop zit dan kom ik wel klaar en stuirt ik volgens mij ook althans na een paar keer bewegen van mij voelen we het echt zeiknat worden en kom ik dus klaar daarna is het gevoel alleen wel gelijk een stuk minder en vind ik de sex niet meer zo lekker hier ook tips voor?

Ik zou graag willen leren hoe ik ook 'gewoon' kan squirten ik ga er van uit dat ik het kan aangezien het tijdens de sex ook lukt maar ook alleen als ik bovenop zit ;) graag tips en tricks
Alle reacties Link kopieren
ik heb het nooit geleerd, krijg het alleen met overstimulatie, naar keer of 5 komen, en zelf vind ik er geen jota aan, gedoe met je beddengoed enzo, niets extraas qua gevoel, voor mij dan...
die ik wilde bestaat al...
Alle reacties Link kopieren
Squirten kan je zeker leren, maar volgens mij kan niet iedere vrouw het. Er is een groot verschil tussen heel nat zijn en echt spuitend komen. Ik heb ooit samen met mijn vriendin een tantrische massage workshop gedaan en sinds die tijd weten we beiden hoe we haar moeten laten squirten. Zij vindt het echt super...echt een giga ontlading..!



Het is een beetje omslachtig het hier helemaal uit te leggen. Mail mij anders als je nog steeds hier actief ben dan mail ik het je wel. Ik heb nog wat uitleg van de workshop in PDF liggen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven