Lesbische relatie, slecht seksleven. Help.

20-07-2013 00:42 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben nieuw op het forum, en heb nog nooit mijn verhaal zo open en bloot op internet gegooid, maar ik moet gewoon even mijn verhaal kwijt en wie weet krijg ik nog wel goede tips.



Zoals de titel al zeg, lesbische relatie. Ja, ik ben een lesbische vrouw, en ben nu al bijna 1,5 jaar samen met de liefde van mijn leven, die wonder schone, prachtige lieve vrouw. We zijn nog vrij jong, 21 en 22, maar we weten beide dat dit voor altijd is. Wij gaan trouwen, krijgen kinderen en worden vervolgens heel oud samen. We zijn zielsgelukkig met elkaar, en ik zou ook nooit meer zonder haar kunnen leven.

Klinkt allemaal te mooi om waar te zijn, maar dat is niet zo. Het is mooi en het is waar. Wel zit er 1 min puntje in onze relatie, die zich eigenlijk al de kop op doet sinds we ongeveer 2/3 maanden samen zijn..



Namelijk, ons seksleven. En ik gooi het er maar even heel plomp verloren in, maar het is amper een seksleven te noemen. Ik mag al blij zijn met misschien 1x in de 2, 3 weken en dan mag ik überhaupt niet aan haar zitten, want als ik ga kijken naar de keren dat ik haar heb mogen verwennen in de afgelopen 1,5 jaar, dan is dat op 1 hand te tellen...

Dit frustreert mij enorm, en we hebben er al heel vaak over gesproken, fijne gesprekken, goede gesprekken, boze gesprekken, en allemaal met beloftes. Die daarna nooit meer ter sprake komen.



Ze is de afgelopen tijd wat aangekomen, en voelt zich daardoor wat onzeker, dat begrijp ik, en steun haar nu ook vol in het afvalproces. Ook heeft ze hiervoor een relatie gehad van bijna 2 jaar, waar de seks niet fijn was, vertelde zij mij, en waardoor zij ook iets heeft ontwikkelt waardoor ze het moeilijk vind om zich te geven. Begrijp het allemaal en geef haar alle tijd die ze nodig heeft, en dat heb ik haar ook gezegd. Maar, hoeveel tijd heeft ze nog nodig?!

Toen we net samen waren was het heel fijn in bed, probeerde we van alles, ontdekte we elkaar en genoten van elkaar. Maar na 2/3 maanden was die koek al op. Vanaf toen ging het bergafwaarts...



Ik heb van alles geprobeerd, heb het een tijd helemaal met rust gelaten, en het initatief bij haar laten liggen. Na 2 maanden heb ik dat opgegeven, want ik kreeg op den duur niet eens meer een zoen. Kus nog wel, maar zoenen deden we toen ook al niet meer.

Ik heb haar proberen te verleiden met een striptease, of met sexy lingerie, stoute foto's, beetje wild doen, of juist weer heel teder, met speeltjes of gewoon helemaal geen poespas..

Maar nu ben ik het zat. Ze raakt me amper aan, en als ze dat al doet kapt ze het al af voor ik überhaupt mijn kleren uit heb.



Ze heeft geen ander, en is stapelgek op me, ze vraagt steeds om tijd, maar ik heb haar ook al uitgelegd dat ik haar respecteer en om haar denk, maar dat ze ook aan mij moet denken..

Ik ben smoorverliefd op haar, en wil gewoon die intimiteit..

Wat kan ik doen, wat kan ik zeggen, om haar duidelijk te maken dat er echt iets moet veranderen..

Dit vreet ontzettend aan me.
[..]
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 20-07-2013 01:13
Reden: Niet toegestaan
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Komt niet meer bij.



Die Netniet. :D
Alle reacties Link kopieren
WTF.



Ach ja, homofobie, even vergeten dat dat ook nog bestond. BAH!
Alle reacties Link kopieren
En daarbij, mijn vriendin is 22, ik 21. Off the record.

Omdat ik een paar moeilijke woordjes gebruik, waar jij te dom voor bent om ze te begrijpen en dat je frustreert en zo uit op mij, kansloos.



Ben gewoon een normale meid van 21, en tja, kan er ook niks aan doen dat ik volwassener schrijf dan dat ik ben. Daar heb je opleidingen voor.
quote:mxxr91 schreef op 20 juli 2013 @ 01:11:

WTF.



Ach ja, homofobie, even vergeten dat dat ook nog bestond. BAH!Aan stemmingmakerij doen ook nog? [..]
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 20-07-2013 01:23
Reden: onnodig op de man spelen
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:netniet schreef op 20 juli 2013 @ 01:17:

[...]







Graag ontopic blijven. Je vorige posting is ook niet voor niets verwijderd!



mvg,



Junior.
Alle reacties Link kopieren
quote:netniet schreef op 20 juli 2013 @ 01:19:

[...]





Hierboven stond iets waarbij ik de oprechtheid van TO in twijfel trok.Dan kan je het stafje gebruiken of de moderators mailen.
Alle reacties Link kopieren
Wat maakt t bij n slecht sexleven nou weer uit of je lesbisch bent? Geen sex is geen sex en dus een gemis, of je nou met een vrouw, een man, een trans, een homo of een travo bent.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:mxxr91 schreef op 20 juli 2013 @ 01:13:

En daarbij, mijn vriendin is 22, ik 21. Off the record.

Omdat ik een paar moeilijke woordjes gebruik, waar jij te dom voor bent om ze te begrijpen en dat je frustreert en zo uit op mij, kansloos.



Ben gewoon een normale meid van 21, en tja, kan er ook niks aan doen dat ik volwassener schrijf dan dat ik ben. Daar heb je opleidingen voor.Wat een vreemde gedachtengangen houd je er op na. Als je als een oude vent over komt wil dat nog niet zeggen dat je dan slim of ontwikkeld over komt. Er bestaan ook heel veel vieze mannetjes met een laag IQ, Uiteraard wil ik absoluut niets insinueren.
Alle reacties Link kopieren
Rot voor je zeg. Ik denk dat je vriendin beter hulp kan zoeken, tijd helpt blijkbaar niet.



Ik hoop voor je dat het goed komt.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje netniet, doe ff normaal joh!



@to, moeilijk zeg. Het klinkt alsof je al veel hebt geprobeerd maar dat lukt niet. Zou het je lukken om het voorlopig even geen issue te laten zijn? Misschien is de druk voor haar nu even te hoog en blokkeert ze daardoor en nog minder zin. En ga de komende weken dingen doen die jullie anders niet snel doen. Bos, strand, picknicken in het park, pretpark, stadsbezoek. Komt er vaak ook weer een ander gevoel boven. Sterkte
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel @Dramaqueen5 en @jippie55..



En @jippie55, ik heb het al een tijdje laten zijn wat het is, gewoon even niks.. We doen al allemaal leuke dingen, van festivals tot uit eten, en daarbij laat ik het dan dus al een tijdje maar er verandert niks..
Alle reacties Link kopieren
Wat rot voor je. En je klinkt nog wel zo liefdevol.

Ik zou denken aan samen naar een seksuoloog gaan of relatietherapie waarin jullie liefdesleven ook besproken wordt.

Sterkte meis.
Ik heb geen verstand van lesbische relaties, want ben het niet.



Maar zou het zo kunnen zijn dat je vriendin niet 100% lesbisch is?



Misschien is ze aan het twijfelen over haar keuze, of zit ze met dubbele gevoelens.... ik zeg maar wat.
Alle reacties Link kopieren
quote:milouda schreef op 20 juli 2013 @ 02:39:

Ik heb geen verstand van lesbische relaties, want ben het niet.



Maar zou het zo kunnen zijn dat je vriendin niet 100% lesbisch is?



Misschien is ze aan het twijfelen over haar keuze, of zit ze met dubbele gevoelens.... ik zeg maar wat.



Ik heb ook geen ervaring met lesbische relaties maar het zal net zo werken als alle andere relaties. Ik zie werkelijk niet in waarom het anders zou zijn.



Het stukje waarin TO schrijft dat haar vriendin een nare ervaring/relatie achter de rug heeft en dat ze door wat in gewicht aangekomen te zijn niet lekker in haar vel zit, zal er meer mee te maken hebben vermoed ik. Beide dingen zou voor mij iig ook een issue zijn dat je je niet helemaal kan geven zoals je zou willen.



De relatie klinkt iig liefdevol en vol met toekomst ideeen samen. Dus de intentie lijkt er gewoon te zijn om samen door te gaan.



TO ik begrijp dat het heel frustrerend is als je ook het stukje seks in je relatie wilt hebben. Afwachten heeft niet geholpen. Kunnen jullie er wel goed samen over praten? Begrijpt zij jou ook? En weet ze wel hoe gek je op haar bent? Je bent gevallen op de persoon wie ze is. Onzekerheid van haar kant is begrijpelijk maar misschien kan ze daar hulp bij zoeken?



Nou iig hoop ik voor jullie dat je eruit komt. Sterkte
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Ik snap iets niet zo goed. Je schrijft dat je al blij mag zijn met eens in de 2/3 weken en de keren dat je haar hebt mogen verwennen zijn in 1,5 jaar op 1 hand te tellen. Wat gebeurd er dan eens in de 2/3 weken? Verwend zij alleen jou dan? (ik hoef geen details te weten hoor)

Je zegt dat jullie veel praten. Dat is in ieder geval positief, jullie kunnen erover praten.

Heb je haar al gevraagd waar ze tijd voor nodig heeft? Wat wil ze oplossen in die tijd?

Heb je haar al verteld dat je haar mist en gevraagd of zij jou ook mist?

De tip om naar een seksuoloog te gaan is al gegeven. Heb je het haar al eens voorgelegd?

Zou het misschien kunnen zijn dat zij helemaal niet zo lesbisch is als jij misschien hoopt?
Alle reacties Link kopieren
quote:mxxr91 schreef op 20 juli 2013 @ 00:42:ik ben een lesbische vrouw, en ben nu al bijna 1,5 jaar samen met de liefde van mijn leven We zijn zielsgelukkig met elkaar, en ik zou ook nooit meer zonder haar kunnen leven. Wel zit er 1 min puntje in onze relatie, die zich eigenlijk al de kop op doet sinds we ongeveer 2/3 maanden samen zijn.. het is amper een seksleven te noemen.

Toen we net samen waren was het heel fijn in bed, probeerde we van alles, ontdekte we elkaar en genoten van elkaar. Maar na 2/3 maanden was die koek al op. Vanaf toen ging het bergafwaarts...



Ik heb van alles geprobeerd, heb het een tijd helemaal met rust gelaten, en het initatief bij haar laten liggen. Na 2 maanden heb ik dat opgegeven, want ik kreeg op den duur niet eens meer een zoen. Ze raakt me amper aan, en als ze dat al doet kapt ze het al af voor ik überhaupt mijn kleren uit heb.



Ze heeft geen ander, en is stapelgek op me, ze vraagt steeds om tijd, maar ik heb haar ook al uitgelegd dat ik haar respecteer en om haar denk, maar dat ze ook aan mij moet denken..

Ik ben smoorverliefd op haar, en wil gewoon die intimiteit..

Begrijpelijk jouw standpunt en ik vermoedt toch dat je er eens een consult bij een seksuoloog tegenaan kunt gooien.

Wellicht blokkeert ze vanwege haar uiterlijk, vorige seksleven, twijfels over haar eigen seksuele identiteit en/of lijdt ze aan ongewild libidoverlies. Deze situatie lijkt me te groot voor jullie om met z'n tweetjes op te lossen en dan kun je de hulp van iemand die beroepsmatig verstand van dergelijke problematiek heeft goed gebruiken.
Alle reacties Link kopieren
Hoe reageert ze als jij zegt, ik heb dit tóch nodig, dan ga ik het wel bij een ander halen...... Kan ze die gedachte verdragen dat je het elders zou zoeken?
Alle reacties Link kopieren
quote:yoshe schreef op 20 juli 2013 @ 08:31:

Hoe reageert ze als jij zegt, ik heb dit tóch nodig, dan ga ik het wel bij een ander halen...... Kan ze die gedachte verdragen dat je het elders zou zoeken?Welja, gooi er wat manipulatie tegenaan
Ik voel me zo moedellooos
Alle reacties Link kopieren
quote:yoshe schreef op 20 juli 2013 @ 08:31:Hoe reageert ze als jij zegt, ik heb dit tóch nodig, dan ga ik het wel bij een ander halenDatzelfde heb ik in een grijs verleden uit frustratie tegen mijn libidoloze partner gezegd en ik kan je melden dat die strategie bij mij mislukte. Mijn partner zei dat ik maar iemand anders emotioneel moest gaan proberen te chanteren en zei je bent vrij om te gaan. En oh ja, ik ben gegaan en heb mezelf volledig uitgeleefd, maar daar kreeg ik niet de intimiteit mee die ik wenste van mijn geliefde partner. Het was voor mij niet leuk om bezig te zijn met een ander terwijl ik dacht aan mijn partner. Een ander was namelijk geen vervanger voor de partner waar ik nog steeds van houdt en een toekomst mee zie.



Achteraf gezien vind ik mijn toenmalige zelf net een stampvoetend klein kind met m'n ik-wil-jou-doen-en-jij-moet-mij-doen-want-anders-hou-je-niet-van-mij chantage.
Alle reacties Link kopieren
Misschien kunnen jullie naar een seksuoloog gaan? Of zij alleen een tijdje. Ik snap dat haar onzekerheid en verleden haar blokkeren op bepaalde punten. Lijkt me voor jullie beiden op een gegeven moment een breekpunt worden.
Alle reacties Link kopieren
Ok, je hoeft niet aan te geven dat je het met een ander doet maar je kunt wel aangeven dat je bij een relatie graag sex wilt. Dat hoort er volgens jou (en mij) bij. Dus als dat niet kan dan wil je graag je relatie behouden maar met minder intensiteit. Dus ieder apart wonen en je eigen leven weer meer oppakken. Klinkt hard maar het is nu al een punt aam het worden. Kan zij eens goed nadenken wat ze nu echt wilt want voor haar is het nu af en toe een goed gesprek, beloftes doen en ze kan door. En dat is geen chantage, dat is je grens trekken en je leven leiden. Niet boos worden maar gewoon aangeven wat belangrijk is en daar naar handelen.
Alle reacties Link kopieren
Welke dingen vind ze nog wel leuk?

hand in hand lopen, een arm om haar heen slaan op de bank, je hoofd op haar schouder leggen, over haar hoofd aaien?



Ik denk dat van daaruit op zoek moet.

(als man dacht ik dat vrouwen niet hielden van plaatjes of strip-tease )
Wat is de vraag die ik niet weet maar wel moet stellen?
Tja moeilijk. Als zij geen hulp wil en het zo wel prima vindt heb je twee opties, accepteren of het uitmaken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven