Leuke man, slechte seks

01-02-2017 10:28 76 berichten
Alle reacties Link kopieren
Momenteel op reis. Een leuke man ontmoet (Latino) waar ik het erg gezellig mee heb. Hij is lief romantisch etc. Maar nu komt het: slechte seks. Van een voorspel heeft hij geloof ik nog nooit gehoord. Nu weet ik niet hoe jullie erover denken, maar voorspel is voor mij toch echt wel heel belangrijk anders is er weinig aan. Ik vind dit echt zo'n ontzettende afknapper. Nu wil ik hem wel graag zien. Want het was verder echt leuk met hem. Maar zit toch best met die slechte seks... en ik vind het ook best vreemd. Hij is 36, je zou toch denken dat hij dan wel weet dat voorspel belangrijk is voor de meeste vrouwen?



Wat zouden jullie doen?
Alle reacties Link kopieren
Mn kleren aanhouden. Dat moet ie me in ieder geval uitkleden, toch een soort voorspel dan.
Alle reacties Link kopieren
Cultuurverschilletje misschien
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Zou je denken ja...

Misschien hoort dat in zijn cultuur?

Sex is er voor zijn eigen lol. En of de vrouw er plezier in heeft boeit hem niet?
de wereld wacht om ontdekt te worden
Je bent op reis, dit is niet voor lange tijd vermoed ik, ik zou hier geen tijd meer aan besteden.
Alle reacties Link kopieren
Wat meer de leiding nemen misschien? Hij doet wat hij doet omdat jij het toelaat.
Ik wil hier geen tekst (maar een leeg vak kan ik niet opslaan)
Alle reacties Link kopieren
"Ha Juan, wat doe je nou? Je kunt toch niet zomaar je pielemuis erin steken, gekkie? Wat dacht je van wat voorspel? Wellicht kun je je tong over mijn edele delen halen?"
Occam's razor
Als iemand 1 keer iets fout doet meteen veroordelen.



Geen tweede kans bieden. Nooit.
Alle reacties Link kopieren
Wat is voorspel voor jou?
Alle reacties Link kopieren
Precies
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
quote:Debora schreef op 01 februari 2017 @ 10:37:

"Ha Juan, wat doe je nou? Je kunt toch niet zomaar je pielemuis erin steken, gekkie? Wat dacht je van wat voorspel? Wellicht kun je je tong over mijn edele delen halen?"Ok ik ga dit even intypen op Google translate Nederlands - Spaans LOL
quote:Maleficent schreef op 01 februari 2017 @ 10:31:

Cultuurverschilletje misschien



Nou de latino's waar ik het bed mee heb gedeeld waren stuk voor stukfantastische minnaars.



De beste sex in m'n leven had ik met latino's. Daar kan menig Nederlandse man nog aardig wat van leren



TO ik zou hem laten en een ander exemplaar zoeken. Als je hem echt leuk vind zou je het ook kunnen aankaarten uiteraard, maar ik zou lekker de volgende latino pakken en ervaren waar ze bekend om staan Je bent tenslotte aan het reizen en echt serieus is het toch allemaal niet.
Alle reacties Link kopieren
Het klinkt als een neukertje en verder niet heel serieus? Als dat zo is dan hop naar de volgende?

Is dat niet zo dan kan je hem een lesje leren
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
Flauwekul natuurlijk. Was het maar 1x? Wellicht dacht hij er ook zo over en vond hij voorspel verspilde moeite hierdoor.

Maareh... dit wordt toch geen relatie he?

Geen energie in blijven steken
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
[quote]YouWish schreef op 01 februari 2017 @ 10:43:

[...]





Nou de latino's waar ik het bed mee heb gedeeld waren stuk voor stukfantastische minnaars.



Misschien is hij daarom op zijn 36ste nog niet getrouwd of omgeven door mooie welwillende vrouwen
de wereld wacht om ontdekt te worden
quote:thanx schreef op 01 februari 2017 @ 10:45:

[quote]YouWish schreef op 01 februari 2017 @ 10:43:

[...]





Nou de latino's waar ik het bed mee heb gedeeld waren stuk voor stukfantastische minnaars.



Misschien is hij daarom op zijn 36ste nog niet getrouwd of omgeven door mooie welwillende vrouwen



?



Want getrouwd zijn is het ultieme doel in het leven...? Er zijn uitzonderingen uiteraard en helaas voor TO heeft ze er 1 te pakken.
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor, voor mij niet.

Maar in die culturen wel vaak.

Daarom staat er ook: of omgeven door vrouwelijk schoon.



Want als je goede skills hebt dan heb je ze voor het uitzoeken.
de wereld wacht om ontdekt te worden
quote:thanx schreef op 01 februari 2017 @ 10:49:

Nee hoor, voor mij niet.

Maar in die culturen wel vaak.

Daarom staat er ook: of omgeven door vrouwelijk schoon.



Want als je goede skills hebt dan heb je ze voor het uitzoeken.Maar als (bijna) alle mannen goede skills hebben moet je je toch op een andere manier onderscheiden
Als je hem echt heel leuk vindt, praat hier dan gewoon eens met hem over. Is het een vakantieneukertje zonder toekomst dan zou ik zeggen: NEXT!
Alle reacties Link kopieren
quote:mick87 schreef op 01 februari 2017 @ 10:42:

[...]

Ok ik ga dit even intypen op Google translate Nederlands - Spaans LOL



Vooral níet doen

Die vertaling gaat de kwestie niet voor je verbeteren:

"Ja, Juan, ¿qué haces? No se puede simplemente sus pielemuis puñaladas en ella, tonto? ¿Qué hay de lo de jugar? Tal vez usted puede conseguir su lengua por mis partes privadas?"



Alle reacties Link kopieren
Misschien stond hij op springen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Dan heb je toch echt een verkeerde latino gevangen wijffie



En wat is er mis met je mond? Je kan toch gewoon zeggen luister Alejandro, voordat jij denkt je kruid te verschieten op mijn akker, zal je niet een even de boel enigszins bevochtigen door wat hand en mond werk? Nee wil je dat niet? Sorry dan blijft mijn akker ongeschoffeld liggen. Doei!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
quote:mali30 schreef op 01 februari 2017 @ 11:10:

Dan heb je toch echt een verkeerde latino gevangen wijffie





+1000



Alle reacties Link kopieren
wordt hier trouwens etnisch geprofileerd?



foei
Alle reacties Link kopieren
Joh, of het is een egoïst, of hij heeft nooit de kans gekregen om het te leren. En waarschijnlijk ligt de waarheid ergens in het midden.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven