libido verschil!

15-12-2016 08:10 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn partner en ik zijn 50 geweest

Ons sexleven .als we sex hebben is goed!

Alleen..is er een groot verschil in libido

Ik heb zelf elke dag zin..

Hij niet...ook niet om de dag...dan zegt hij morgen. ..maar morgen komt nooit

we hebben 2 x per week sex.

Hij zegt dan ook gewoon nee...je kan toch ook gewoon zin maken denken ik dan...Elke man wil toch elke dag???

Ik voel me dan zo afgewezen...mede doordat hij 2 jaar geleden..tijdje is vreemd gegaan..denk ik dat ik niet goed genoeg ben

Hij zegt dat ik extreem ben...en tegen nymfomanie aan zit

Ondertussen..word ik niet blij van het voor mij te weinig sex hebben...

ik ben eigenlijk benieuwd of hier dames zijn die ook net als ik hoog libido hebben...of ben ik nou zo anders?
'Morgen komt nooit' - Jullie hebben 2 keer per week seks... als ik die zin van jou lees verwacht ik dat je 2 keer per maand seks hebt. Dus daar vind ik in ieder geval dat je vreselijk overdrijft.



Dat terzijde. Jullie libido verschilt nou eenmaal. Nee, niet alle mannen willen elke minuut van de dag seks. En al zou dat de standaard zijn, die van jou dus duidelijk niet! Dat lijkt me hier het belangrijkst, niet wat de standaard eventueel zou zijn.



Je kan hem niet dwingen om seks te hebben en zeurende mensen zijn heel onaantrekkelijk. Geniet van de keren die hij wel wil en gun jezelf de rest van de week het genot van jezelf, een speeltje of wat dan ook..
Elke man wil elke dag

Je man wil niet elke dag

=> je man is geen man





Logica, het is niet iedereen gegeven
Alle reacties Link kopieren
Niet alle mannen willen elke dag seks. Ik heb het idee dat dat er niet eens zo weinig zijn, je hebt geen uitzonderlijk exemplaar.



Maar ik begrijp dat je er wat onzeker instaat doordat hij toen is vreemdgegaan. Is je helder waarom dat toen gebeurde en zijn jullie er samen goed uitgekomen, of is dat iets wat eigenlijk nog steeds speelt/kan spelen?
En al wil elke man elke dag, dan wil nog niet elke man elke dag met elke vrouw
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp je frustratie het is natuurlijk helemaal niet fijn dat jij vaker wil dan hem. Niet elke man wil elke dag maar ik begrijp dat jouw gevoel van onzekerheid hierdoor word versterkt mede door het vreemdgaan van 2 jaar geleden. Ik kan je helemaal begrijpen maar heb verder geen tips en trucs, hij wil wanneer hij wil.. En wanneer je erop aandringt gaat het alleen maar averechts werken helaas. Je bent absoluut geen nymfone als je elke dag een keer seks wil hebben hoor laat dat je niet wijsmaken in ieder geval. Verder heel vervelend dat jullie libido's zo uiteenliggen. En afspraken maken over seks is ook weer niet bepaald stimulerend he...
Alle reacties Link kopieren
"we hebben 2 x per week sex"



Ik -als man zijnde- zou ervoor tekenen als mijn vrouw 2x per week sex met mij wil hebben, maar iedere dag hoeft van mij nou ook weer niet.
One life, live it !
Alle reacties Link kopieren
Wil je zo vaak om jezelf te bewijzen omdat hij is vreemdgegaan?

Wilde je ook voor zijn vreemdgaan zoveel, of wil je nu zo vaak om de behoefte om buiten de deur te wippen proberen te voorkomen?
Alle reacties Link kopieren
Mafalda ik heb altijd al een hoog libido gehad....Dus daar heeft het niets mee te maken.
Alle reacties Link kopieren
jij kan hem niet veranderen, alleen beter leren kennen. Misschien is hij wel onzeker omdat hij vast wel weet dat je vaker wilt dan hij je geeft. Heeft hij spannende fantasieën die hij nog wil beleven? Hoe zou je het zelf vinden om een minnaar voor seks te hebben los van de liefdes relatie die jullie beide delen? Wind het erotische genot van jou, eventueel gegeven door een minnaar als voyeur of "cuckold" hem misschien op? Zo'n mind game kan jullie beide de fantasie prikkelen en hem misschien stimuleren je weer eens goed te pakken. ^_^
Quid Pro Quo.
Alle reacties Link kopieren
quote:al_bundy schreef op 15 december 2016 @ 08:41:

"we hebben 2 x per week sex"



Ik -als man zijnde- zou ervoor tekenen als mijn vrouw 2x per week sex met mij wil hebben, maar iedere dag hoeft van mij nou ook weer niet.

Nou weer wat geleerd....ex wilde nl wel elke dag net als ik...en zoveel mannen heb ik niet gehad...vriend en ik zijn 10 Jr samen

ik dacht dus echt dat mannen altijd wel willen
Alle reacties Link kopieren
Drone Bee

in de sex ben ik totaal ongeremd...en ik maak alles bespreekbaar...ik zeg wat me opwind..en vraag ook aan partner deel je fantasieën

Hij is meer van de rechttoe rechtaan sex

ik meer van..bank keuken....tafel .sex..etc...

en een minnaar erbij...Nee. ..dat is voor mij geen optie...
Een groot verschil in libido los je niet op, dat wordt alleen maar groter is mijn ervaring. Want het initiatief komt uiteindelijk altijd van dezelfde en de partner voelt zich al onder druk gezet nog vóór die zelf zin heeft is en dat is geen fijne setting om aan seks te beginnen.



Je kunt het even aanzien, je kunt met jezelf en met speeltjes aan de slag, maar wanneer die surrogaat-oplossingen je strot uitkomen zijn er finaal maar 2 mogelijke opties: berusting in de wetenschap dat er niets méér in zit, of net niet: oud worden en rimpelen achter de begonia's of op ontdekkingstocht gaan. Aan jou de keuze.
Alle reacties Link kopieren
Mijn man wil zeker niet elke dag seks, liever 1 a 2x per week. Ik zelf ook niet elke dag maar ik wil wel vaker dan hij. Meeste weken zitten we op 2 a 3 wat voor beide een goed "compris" is
Alle reacties Link kopieren
quote:memaria schreef op 15 december 2016 @ 08:48:

Mafalda ik heb altijd al een hoog libido gehad....Dus daar heeft het niets mee te maken.



Oke..



Ja lastig dan.

Weet je 2 x per week is best redelijk.

En steeds moeten vragen om sex is natuurlijk ook niet echt opwindend.

Mijn man heeft een hoger libido en hij heeft geen klagen maar er zijn periodes dat ik ook denk van nu FF opbokken met je gefriemel.

Ik denk dat het averechts gaat werken, tenminste dat ervaar ik zelf wel eens.
Alle reacties Link kopieren
quote:memaria schreef op 15 december 2016 @ 08:56:

Drone Bee

in de sex ben ik totaal ongeremd...en ik maak alles bespreekbaar...ik zeg wat me opwind..en vraag ook aan partner deel je fantasieën

Hij is meer van de rechttoe rechtaan sex

ik meer van..bank keuken....tafel .sex..etc...

en een minnaar erbij...Nee. ..dat is voor mij geen optie...Je bent denk ik te beschikbaar voor hem. Dat legt veel druk op hem.
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk zo'n sneu vooroordeel. Ik vind het toch altijd grappig dat vele vrouwen een hekel hebben aan die typische vooroordelen over vrouwen maar tegelijkertijd noemen we alles aan de man één groot vooroordeel. Nee TO, niet alle mannen zijn geobsedeerd door seks. Hetzelfde als niet alle vrouwen van koken houden en graag huismoeder willen worden.



Jullie libido's verschillen nou eenmaal. Is dit altijd al zo geweest? Of zat het ooit wel op een lijn? Net zoals je een vrouw niet kan dwingen om seks te hebben, kan dat bij een man ook niet. Dus als ie echt niet wil dan moet je dat accepteren (immers, dat zou jij andersom toch ook willen?). Verder is het een kwestie van goed communiceren. Is de seks die jij wil gewoon niet zijn ding, of zit er iets anders achter? Praat erover. Maar geef elkaar ook ruimte om nou eenmaal iets anders te vinden.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook vrijwel elke dag willen hoor. En in sommige periodes komt het ook elke dag voor. Heerlijk!

Maar soms ook een tijdje wat minder (en dan heb ik het nog over minstens 1-2 keer per week, net als jij).

Punt is meer dat ik me niet onzeker ga voelen als hij een keer een dag geen zin heeft. Het heeft namelijk niets met mij te maken.



Het lijkt wel alsof jij soort van bevestiging haalt uit het elke dag willen. Alsof hij niet meer van je zou houden of je niet meer aantrekkelijk zou vinden als hij een dag niet zou willen.

Ik begrijp wel dat het vreemdgaan hier een rol in speelt hoor, maar ik denk dus dat je je eerder moet focussen op je onzekerheid dan op het libido van je man, want daar is niets mis mee. Waarom voel je je gelijk zo afgewezen?
quote:memaria schreef op 15 december 2016 @ 08:51:

[...]



Nou weer wat geleerd....ex wilde nl wel elke dag net als ik...en zoveel mannen heb ik niet gehad...vriend en ik zijn 10 Jr samen

ik dacht dus echt dat mannen altijd wel willen

Dus jij denkt dat een paar beperkte ervaringen van jou maatgevend zijn voor de wereld.



Ik kan wel iets bedenken waarom ik niet zoveel zin zou hebben
Alle reacties Link kopieren
Daarom vraag ikhet hier

Heb toch ookgeen andere ervaringen...behalve met ex...en ONS...maar tis helder...ik voel me idd....persoonlijk afgewezen....Daar moet ik dus ook zelf aan werken. ..

Verder is de sex super!

Mannen lopen altijd op te scheppen...over hoe vaak hoelang...etc...daarom vraag iik het hier en niet aan de buurman
Alle reacties Link kopieren
Groot gelijk Memaria daarom zijn we hier,gewoon alles vragen.

Mijn libido is denk ik ook hoger dan die van mijn huidige partner,maar is vooral 'anders'.

Mijn man wil liever 2 a 3 keer in de week 'goed en uitgebreid',(ik ook,ik ook hoor!) maar ik heb zelf

elke dag wel zin in een quickie. Heerlijk om 's avonds in slaap te vallen en zalig om de dag te beginnen.

Probeer te genieten van wat jullie hebben,richt je op het nu en probeer niet terug te denken

aan wat is gebeurd. Soms moeilijk ja.

Ik 'krijg' mijn vluggertje ook niet elke dag,en dat hoeft ook niet.

Hij houd heus niet minder van mij als hij mij niet even vlug pakt.

Misschien geeft hij daarddor wel juist meer om mij.......
Alle reacties Link kopieren
quote:memaria schreef op 15 december 2016 @ 11:55:



Mannen lopen altijd op te scheppen...over hoe vaak hoelang...etc...daarom vraag iik het hier en niet aan de buurman



Hou toch eens op met mannen zo over 1 kam scheren. Want hoe kom je hier toch bij?!



Ik ken dat soort mannen niet, maar misschien is het maar net met welke mensen je omgaat.



Zit je vaak in de kroeg? Of in de voetbalkantine?
Alle reacties Link kopieren
2 x per week is toch niet slecht ?? of ben ik gek. ik vind 1 a 2 keer per jaar genoeg.
Alle reacties Link kopieren
quote:memaria schreef op 15 december 2016 @ 11:55:



Mannen lopen altijd op te scheppen...over hoe vaak hoelang...etc...daarom vraag iik het hier en niet aan de buurmanVolgens die logica ben je zelf dus ook een man?
Alle reacties Link kopieren
Wist niet dat mijn vrouw ook schreef hier.......
Age is nothing but Numbers but Numbers count

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven