liever geen seks dan met condoom

31-01-2016 14:11 195 berichten
nu al de vierde keer op rij tref ik een man die liever geen seks heeft dan met condoom. de eerste keer dacht ik pech te hebben, maar nu vraag ik mij af of dit een nieuwe trend aan het worden is?



samen in bed, helemaal in de mood... en op het moment dat ik zeg 'condoom?' dan is het klaar.

eerst dacht ik dat het misschien een manier was om mij te overtuigen het zonder condoom te doen, maar daar lijkt het niet op. de mannen in kwestie mokken niet, maar zijn heel nuchter dat ze het dan liever helemaal niet doen...



met twee mannen heb ik daarna nog regelmatig lepeltje-lepeltje samen geslapen, maar die maakten dan geen aanstalten tot seks meer, omdat ze zeiden mijn wens te respecteren..



ik snap hier niks van! zijn er anderen die dezelfde ervaring hebben?
Fijn dat ze verder niet aandringen, maar het is wel raar ja.

Ik geloof direct dat het zonder condoom fijner voelt voor ze, maar wat verwachten ze dan van een scharrel/prille relatie? Dat je maar het risico op SOA's gaat lopen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 31 januari 2016 @ 14:13:





Wat is dit nou weer voor rare reactie.



Geen condooms is bij mij geen seks, tenzij allebei getest.

Ik ben toch zelf verantwoordelijk voor mijn eigen gezondheid?
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Alle reacties Link kopieren
Vraag je ze dan ook alvast alimentatie voor het ongeboren kind?
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Gewoon zeggen dat je niet aan de pil bent
Ik zei he-le-maal niets. Noppes. Niente. De nada. Nichts. Nothing.
Oh ja mij man heeft liever geen seks dan met condoom. Maar in een vaste relatie is dat minder een issue.
Tja, of het een nieuwe trend is weet ik niet maar ook mannen kunnen "nee" zeggen én het nog menen ook.

Wen er maar aan: "voor jou 1000 anderen" vonden de dames, toch? Exact!
quote:Mrs_Big schreef op 31 januari 2016 @ 14:17:

Gewoon zeggen dat je niet aan de pil bent



Dezelfde ervaring...

En zelfs dit helpt niet, is mijn ervaring.



Bizar inderdaad!!
Dus een soa is geen probleem? Of een kind? Pfffff

Dan weet je dat hij hiervoor met anderen ook onbeschermd samen is geweest. Lekker dan.



Nee dank je, next!
quote:HuLang schreef op 31 januari 2016 @ 14:20:

Tja, of het een nieuwe trend is weet ik niet maar ook mannen kunnen "nee" zeggen én het nog menen ook.

Wen er maar aan: "voor jou 1000 anderen" vonden de dames, toch? Exact! Powerrrrrrr
Die mannen verkiezen de kans op een SOA boven seks met condoom? Bijzonder.
Ze denken volgens mij inderdaad dat het allemaal zo'n vaart niet loopt.



Echt bizar inderdaad. Vind het tegenwoordig ook een totale afknapper.
quote:JulienClerc schreef op 31 januari 2016 @ 14:24:

Die mannen verkiezen de kans op een SOA boven seks met condoom? Bijzonder.

En dat is dan powerrrrrr.

Waar je blij van wordt
quote:Amand schreef op 31 januari 2016 @ 14:24:

Powerrrrrrr Contrrrrrrol
quote:JulienClerc schreef op 31 januari 2016 @ 14:24:

Die mannen verkiezen de kans op een SOA boven seks met condoom?Yup.
Maar dan alleen met nette meisjes uiteraard.
Alle reacties Link kopieren
Het is netjes van de mannen dat ze daarna niet meer aandringen, maar als je vandaag de dag met een one night stand of een prille relatie onveilig gaar vrijen ben je niet goed bij je hoofd denk ik.



Ik hou ook niet zo van condooms, maar zonder SOA test geen haar op mijn hoofd die er aan denkt!
If no one comes from the future to stop you from doing it, then how bad of a decision can it really be?
Alle reacties Link kopieren
Hoe kun je ruiken dat het een net meisje is? Misschien wilde die ene partner voor jou ook geen condoom gebruiken en had hij een SOA..
quote:Amand schreef op 31 januari 2016 @ 14:29:

Maar dan alleen met nette meisjes uiteraard.Maar zo denken heel veel mannen dus écht... Terwijl je dat dus niet weet als je jemand totaal niet kent, niet getest bent enz.
quote:Prins_Joe schreef op 31 januari 2016 @ 14:31:

Het is netjes van de mannen dat ze daarna niet meer aandringen, maar als je vandaag de dag met een one night stand of een prille relatie onveilig gaar vrijen ben je niet goed bij je hoofd denk ik.



Ik hou ook niet zo van condooms, maar zonder SOA test geen haar op mijn hoofd die er aan denkt!



En toch hoor ik iedereen dit altijd zeggen of schrijven, terwijl in de praktijk blijkbaar veel mensen toch anders zijn.

Ook vrouwen; ik hoor dezelfde verhalen van een vriend van mij die veel aan het daten is.

Hoogopgeleide, leuke, normale, nette vrouwen.

Vragen in veel gevallen ook niet om een condoom.



Maar ook mannen 'het is lekkerder', 'het is een net meisje' enz.

Standaard ook de zin; ik ben getest, ik heb daarna geen seks meer gehad enz.
quote:Mrs_Big schreef op 31 januari 2016 @ 14:17:

Gewoon zeggen dat je niet aan de pil bent



ik ben ook echt niet aan de pil, maar dat lijkt dus geen obstakel.



zelf vind ik sex zonder condoom ook prettiger, maar dat is gewoon geen optie.

het verwondert mij dat die mannen seks met condoom vervelender lijken te vinden dan helemaal geen sex.



maar ik begrijp van amand en hulang dat er voor mij 1000 anderen zijn die het wel zonder condoom doen en dat dit de emancipatie van de man ten goede komt. you go guys!
M'n broer is niet meer hoor. Zonder condoom die heroïnehoer neuken bleek toch niet zo'n goed plan
Alle reacties Link kopieren
Niet iedereen gebruikt de pil, beetje jammer dat ze die zo gelijk afwijzen. En inderdaad risico's op soa's is ook een groot probleem.

Best een zorgelijke ontwikkeling

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven