liever geen seks dan met condoom

31-01-2016 14:11 195 berichten
nu al de vierde keer op rij tref ik een man die liever geen seks heeft dan met condoom. de eerste keer dacht ik pech te hebben, maar nu vraag ik mij af of dit een nieuwe trend aan het worden is?



samen in bed, helemaal in de mood... en op het moment dat ik zeg 'condoom?' dan is het klaar.

eerst dacht ik dat het misschien een manier was om mij te overtuigen het zonder condoom te doen, maar daar lijkt het niet op. de mannen in kwestie mokken niet, maar zijn heel nuchter dat ze het dan liever helemaal niet doen...



met twee mannen heb ik daarna nog regelmatig lepeltje-lepeltje samen geslapen, maar die maakten dan geen aanstalten tot seks meer, omdat ze zeiden mijn wens te respecteren..



ik snap hier niks van! zijn er anderen die dezelfde ervaring hebben?
Niet zo zuur dames! Er zijn tal van héél leuke alternatieven (voor de man dan toch) voor vaginale seks waarbij het risico op soa identiek of minder is en de kans op zwangerschap verwaarloosbaar. Dus willen jullie graag per sé vaginaal dan moet je er wat voor over hebben hoor.
quote:suish schreef op 31 januari 2016 @ 14:40:

Niet iedereen gebruikt de pil, beetje jammer dat ze die zo gelijk afwijzen. En inderdaad risico's op soa's is ook een groot probleem.

Best een zorgelijke ontwikkeling



Dit gaat over de vier of vijf voorbeelden van TO.

Is niet ineens een complete stroming condoombashers.
Alle reacties Link kopieren
Als een man denkt dat de kans op zwangerschap zonder condoom, met of zonder pil, nihil is, dan verwijs je ze toch naar het vivaforum
Later is nu
Mijn ervaring is half om half.



En mijn huidige vriend vindt een condoom echt prima, voor hem is er nauwelijks verschil.



Maar de meeste mannen die een condoom prima vinden doen het liever zonder. Is het echt noodzakelijk kwaad.



Misschien iets eerder dan vlak voor de penetratie aangeven dat je met condoom wil doen. Kan maar duidelijk zijn toch.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dezelfde ervaring als TO.

Ook weleens gehoord "sorry, alleen XL-condooms passen" Ja, die heb ik als vrouw niet bij me hoor. Neem ze dan zelf mee.

1 keer meegemaakt dat een man gewoon uit zichzelf een condoom omdeed.



Ik moet eerlijk toegeven dat ik als vrouw seks met condoom ook vind voelen alsof je een boterham eet met het boterhamzakje er nog omheen. Maar dat toch liever dan geen seks.
Ze willen condoomloos neuken en anders maar helemaal niks, begrijp ik dat goed? Dus geen gevinger of geruk (desnoods eigen handen bij eigen genitaliën), zoenen, strelen, etc.?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dat goddank nog nooit gehad. Niet toen ik nog lekker scharrelde met jan en alleman en niet in m'n vaste relatie toen ik koos om te stoppen met de pil. Maar goed, jammer maar helaas, als ze niet met condoom willen houdt het op natuurlijk. Wel irritant.
quote:ZaraZara100 schreef op 31 januari 2016 @ 16:03:

Ze willen condoomloos neuken en anders maar helemaal niks, begrijp ik dat goed? Dus geen gevinger of geruk (desnoods eigen handen bij eigen genitaliën), zoenen, strelen, etc.?



Precies. Hieruit blijkt het passief agressieve. Tyoes om snel je bed uit te trappen dus.



Maar beter is om ver voor je in bed ligt dit al duidelijk te hebben.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap er zelf niets van. Embarrassingly, heb ik het zelf niet altijd gedaan, maar dat was omdat we er niet echt bij waren met ons hoofd. Maar ik had/heb liever met condoom dan zonder, ten minste niet-binnen een relatie (als het veilig is natuurlijk). Anders is het zo'n gedoe. Met uitzondering van het knappen en 'het gedoe', zitten er alleen maar voordelen aan. Je hebt wel minder gevoel... maar dan kan je ook weer net iets langer... denk ik. Heb nog nooit echt goed statistisch verantwoord wetenschappelijk onderzoek gedaan. Anyway... ik snap totaal niet dat een condoom om doen zo'n probleem is en al helemaal niet dat je dan liever celibaat en awkward naast elkaar gaat liggen. Wtf, such a waste of time, was dat niet het hele idee van zo naakt naast elkaar gaan liggen??
Alle reacties Link kopieren
quote:HuLang schreef op 31 januari 2016 @ 14:48:

Niet zo zuur dames! Er zijn tal van héél leuke alternatieven (voor de man dan toch) voor vaginale seks waarbij het risico op soa identiek of minder is en de kans op zwangerschap verwaarloosbaar. Dus willen jullie graag per sé vaginaal dan moet je er wat voor over hebben hoor.Ben benieuwd welke versie die voor mannen leuk is en voor vrouwen niet, ik over het hoofd zie. Die veilig condoomloos kan, zonder kans op soa's
Alle reacties Link kopieren
quote:Kwejeebo schreef op 31 januari 2016 @ 16:02:

Ik heb dezelfde ervaring als TO.

Ook weleens gehoord "sorry, alleen XL-condooms passen" Ja, die heb ik als vrouw niet bij me hoor. Neem ze dan zelf mee. Dat is trouwens echt onzin isfaik, die zijn alleen ietsjes langer en iets van 1 a 2 mm groter in de omtrek... dat kan amper verschil maken. Als de grote van het condoom echt van belang is, wat echt heel veel kan uitmaken, dan kan je volgens mij het beste bij "http://www.mysize-condoms.com" kijken.
Waarom kom je daar pas achter als je al bezig bent?!

Als dit je vaak overkomt zou ik het vantevoren bespreekbaar maken, wel zo handig lijkt me.
quote:ZaraZara100 schreef op 31 januari 2016 @ 16:03:

Ze willen condoomloos neuken en anders maar helemaal niks, begrijp ik dat goed? Dus geen gevinger of geruk (desnoods eigen handen bij eigen genitaliën), zoenen, strelen, etc.?



nou... er wordt nog wel gezoend en gestreeld, maar verder niet meer nee...



iemand anders noemt het passief agressief, maar zo voelt het eigenlijk niet... is dat naïef van mij? ik weet het niet... maar het voelt meer als jij jouw keuze, ik de mijne en dat is ok ofzo.. ik heb het idee dat ik er meer van baal dat er niets meer gebeurd dan dat die heren dat doen..
quote:SpringDing schreef op 31 januari 2016 @ 16:37:

Waarom kom je daar pas achter als je al bezig bent?!

Als dit je vaak overkomt zou ik het vantevoren bespreekbaar maken, wel zo handig lijkt me.



ja? wanneer doe jij dat dan? tijdens het eten? of op de fiets terug naar huis? tijdens het zoenen? als je een drankje aangeboden krijgt van een leuke vent?



voor mij is het zoiets vanzelfsprekends dat ik dacht dat het niet nodig was dat te benoemen.



het lijkt me lastig daar een natuurlijk moment voor te vinden, terwijl de setting nog niet helemaal daar naar is.
quote:papparoel schreef op 31 januari 2016 @ 16:36:

[...]



Dat is trouwens echt onzin isfaik, die zijn alleen ietsjes langer en iets van 1 a 2 mm groter in de omtrek... dat kan amper verschil maken. Als de grote van het condoom echt van belang is, wat echt heel veel kan uitmaken, dan kan je volgens mij het beste bij "http://www.mysize-condoms.com" kijken.



Type condoom kan idd veel schelen. Mijn vriend kreeg ook een bepaald type van Durex niet afgerold, en zijn penis werd gewoon paars. Gewoon te strak. Maar een andere type ook van Durex geen probleem.

Maar dat is aan de man om uit te zoeken welke condooms hem het beste zitten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dubbs schreef op 31 januari 2016 @ 17:00:

[...]





Type condoom kan idd veel schelen. Mijn vriend kreeg ook een bepaald type van Durex niet afgerold, en zijn penis werd gewoon paars. Gewoon te strak. Maar een andere type ook van Durex geen probleem.

Maar dat is aan de man om uit te zoeken welke condooms hem het beste zitten.Haha, paars, dat heb ik nog nooit gehad :P Maar Durex is niet echt superb nee. Mannen zouden dat idd zelf moeten uitzoeken, maar vaak hoor ik dat bijna iedereen er vrij weinig van lijkt te weten. Hoop dat het nu beter gaat met die paarse glowstick van je vriend, dat kan niet fijn zijn!
.
Alle reacties Link kopieren
Vraag hem - zodra jij weet dat jij seks met hem wilt - welke maat condoom hij draagt.

Geheid dat er dan de reactie komt die verraad hoe hij over (on)beschermde seks denkt.

Die vraag kun jij hem al via de app stellen voordat de date begint als jij dat fijner vind.
volg je verstand, gebruik je gevoel
quote:highlander schreef op 31 januari 2016 @ 17:41:

Vraag hem - zodra jij weet dat jij seks met hem wilt - welke maat condoom hij draagt.

Geheid dat er dan de reactie komt die verraad hoe hij over (on)beschermde seks denkt.

Die vraag kun jij hem al via de app stellen voordat de date begint als jij dat fijner vind.





Sorry, maar dat vind ik toch wel een beetje gek.

Je gaat voor een date of tijdens een drankje toch niet vragen wat voor maat condooms iemand draagt..
Alle reacties Link kopieren
Waarom niet? Liever vooraf duidelijkheid dan tijdens abrupt moeten stoppen.

Ze date toch voor een potentiële bedpartner niet voor 'n nwe 'gay best friend'?
volg je verstand, gebruik je gevoel
quote:pitaaya schreef op 31 januari 2016 @ 16:52:

[...]





ja? wanneer doe jij dat dan? tijdens het eten? of op de fiets terug naar huis? tijdens het zoenen? als je een drankje aangeboden krijgt van een leuke vent?



voor mij is het zoiets vanzelfsprekends dat ik dacht dat het niet nodig was dat te benoemen.



het lijkt me lastig daar een natuurlijk moment voor te vinden, terwijl de setting nog niet helemaal daar naar is.

Je schrijft dat het de 4e of 5e keer op rij was dat zo'n situatie zich voordeed. En dat je daarna met twee van die mannen nog (regelmatig zelfs!) lepeltje-lepeltje hebt geslapen.



Je wordt door die twee dus gefriend-zoned en dat vind je okee blijkbaar.



Ik kan me geen voorstelling maken van wat voor soort relaties je aanknoopt. Dat 4 of 5 keer op een rij mannen die seks met je willen gewoon 'okee, dan niet' zeggen. M'n hoofd zit echt vol met vraagtekens.
Zouden jullie een ONS wel laten slapen als hij geen condoom om wil en dus geen seks?

Ik denk dat ik hem er uit zou zetten.
Alle reacties Link kopieren
Het is zeker een vorm van 'passive aggressive'....



Sorry, maar de enkeling die inderdaad een maatje grotere condooms nodig heeft en ze wil gebruiken zorgt echt wel dat hij ze bij zich heeft. Zo niet is het een rotsmoesje!
If no one comes from the future to stop you from doing it, then how bad of a decision can it really be?
Alle reacties Link kopieren
Een ONS laten overnachten terwijl ze geen seks wil?

Nee, natuurlijk niet. Dan ga ik spontaan theezetten.

Om haar het bed (en de deur) uit te kunnen werken.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Alle reacties Link kopieren
Je kunt ook prima sex hebben zonder penetratie. De meeste mannen hebben een tong en tien vingers.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven