liever geen seks dan met condoom

31-01-2016 14:11 195 berichten
nu al de vierde keer op rij tref ik een man die liever geen seks heeft dan met condoom. de eerste keer dacht ik pech te hebben, maar nu vraag ik mij af of dit een nieuwe trend aan het worden is?



samen in bed, helemaal in de mood... en op het moment dat ik zeg 'condoom?' dan is het klaar.

eerst dacht ik dat het misschien een manier was om mij te overtuigen het zonder condoom te doen, maar daar lijkt het niet op. de mannen in kwestie mokken niet, maar zijn heel nuchter dat ze het dan liever helemaal niet doen...



met twee mannen heb ik daarna nog regelmatig lepeltje-lepeltje samen geslapen, maar die maakten dan geen aanstalten tot seks meer, omdat ze zeiden mijn wens te respecteren..



ik snap hier niks van! zijn er anderen die dezelfde ervaring hebben?
quote:oudebaas schreef op 31 januari 2016 @ 18:01:

Je kunt ook prima sex hebben zonder penetratie. De meeste mannen hebben een tong en tien vingers.Dat is geen seks.
quote:Prins_Joe schreef op 31 januari 2016 @ 17:59:

Het is zeker een vorm van 'passive aggressive'....



Sorry, maar de enkeling die inderdaad een maatje grotere condooms nodig heeft en ze wil gebruiken zorgt echt wel dat hij ze bij zich heeft. Zo niet is het een rotsmoesje!Je combineert nu twee posts met elkaar die niets met elkaar te maken hebben. Er is niets 'passive agressive' aan het niet willen neuken met een condoom. Een man mag ook gewoon 'nee' zeggen.
Alle reacties Link kopieren
quote:oudebaas schreef op 31 januari 2016 @ 18:01:

Je kunt ook prima sex hebben zonder penetratie. De meeste mannen hebben een tong en tien vingers.Dat is voorspel wat mij betreft.
volg je verstand, gebruik je gevoel
quote:Moiren_ schreef op 31 januari 2016 @ 17:58:

Zouden jullie een ONS wel laten slapen als hij geen condoom om wil en dus geen seks?

Ik denk dat ik hem er uit zou zetten.maar zou het andersom dan ook ok zijn als jij de deur uit zou worden gezet omdat je het alleen mét condoom wil doen?
quote:pitaaya schreef op 31 januari 2016 @ 18:05:

[...]





maar zou het andersom dan ook ok zijn als jij de deur uit zou worden gezet omdat je het alleen mét condoom wil doen?Ik denk dat ik zelf al zou gaan. Het doel van een ONS is seks, niet lepeltje lepeltje liggen. Dus ja.
Hopelijk vergeef je het me, TO, maar ik krijg sterk de indruk dat je de OP heel specifiek geschreven hebt om een discussie uit te lokken in plaats van dat het accurate omschrijving van je eigen (afwezige) seksleven is
quote:Moiren_ schreef op 31 januari 2016 @ 18:06:

[...]



Ik denk dat ik zelf al zou gaan. Het doel van een ONS is seks, niet lepeltje lepeltje liggen. Dus ja.Jij doet niet aan ONLL's begrijp ik?
quote:Amand schreef op 31 januari 2016 @ 18:09:

[...]





Jij doet niet aan ONLL's begrijp ik? Nee
Alle reacties Link kopieren
quote:Moiren_ schreef op 31 januari 2016 @ 18:02:

[...]



Dat is geen seks.Dan heb je een vrij beperkte definitie van sex. Maar als je zonder penetratie geen bevrediging vindt dan is een condoomlize ONS inderdaad niet wat je zoekt.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
quote:oudebaas schreef op 31 januari 2016 @ 18:10:

[...]



Dan heb je een vrij beperkte definitie van sex. Maar als je zonder penetratie geen bevrediging vindt dan is een condoomlize ONS inderdaad niet wat je zoekt.Ach ja. Beetje vingeren kan ik zelf ook. Daar heb ik geen man voor nodig di het grootste deel van de nacht in de weg ligt in mijn bed.
Daarbij is pijpen ook niet aanlokkelijk als hij hem er bij Jan en Alleman onbeschermd inhangt.
quote:highlander schreef op 31 januari 2016 @ 17:49:

Waarom niet? Liever vooraf duidelijkheid dan tijdens abrupt moeten stoppen.

Ze date toch voor een potentiële bedpartner niet voor 'n nwe 'gay best friend'?



Hmm... Als ik date doe ik dat niet voor seks of een potentiële bedpartner, maar eerder om te kijken of iemand relatiemateriaal is. Dus niet voor de seks.



Ik vind het sowieso voor een gewone date (op app of tijdens een drankje) toch een rare vraag.



Ik ben het met je eens dat het wel fijn is om het vooraf duidelijk te hebben.
Alle reacties Link kopieren
Gepijpt wordenmet condoom vond ik nooit iets aan, beffen zonder beflapje ook niet. Ik wil wel een kut proeven.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Ik pijp ook niet met condoom, maar iemand die het dus niet zo nauw neemt met bescherming zal meer kans hebben op een SOA. Dan liever niet in mijn mond.
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 31 januari 2016 @ 18:02:

[...]





Je combineert nu twee posts met elkaar die niets met elkaar te maken hebben. Er is niets 'passive agressive' aan het niet willen neuken met een condoom. Een man mag ook gewoon 'nee' zeggen.





Nee hoor, er wordt in dit topic ook aangegeven dat het als passive aggressive kan worden aangeduid. En natuurlijk heeft een man het recht om te zeggen dat hij het niet met condoom wil doen.



Bij ONS is het wel het eerste waar je over praat toch? Alles veilig... In elk geval met condoom.
If no one comes from the future to stop you from doing it, then how bad of a decision can it really be?
quote:Moiren_ schreef op 31 januari 2016 @ 18:06:

[...]



Ik denk dat ik zelf al zou gaan. Het doel van een ONS is seks, niet lepeltje lepeltje liggen. Dus ja.Ik ben toch zo blij dat ik nooit ONS (ONS-en?) heb. Brr.
Alle reacties Link kopieren
quote:Moiren_ schreef op 31 januari 2016 @ 18:11:

[...]



Ach ja. Beetje vingeren kan ik zelf ook. Daar heb ik geen man voor nodig di het grootste deel van de nacht in de weg ligt in mijn bed.



Haha!

Voor mij bestaat sex toch voor een groot deel ook uit het samen iets doen, intimiteit.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
quote:Miss-Pippilotta schreef op 31 januari 2016 @ 18:15:

[...]





Ik ben toch zo blij dat ik nooit ONS (ONS-en?) heb. Brr.Omdat je dan seks "moet" hebben?
quote:oudebaas schreef op 31 januari 2016 @ 18:15:

[...]





Haha!

Voor mij bestaat sex toch voor een groot deel ook uit het samen iets doen, intimiteit.Ja, natuurlijk, maar geen penetratie zou ik echt heel vervelend vinden. Dus waarom dan halve seks hebben?
En ik zou het trouwens behoorlijk raar en lomp vinden als je de deur uitgezet wordt of weggaat als je alleen seks mét condoom wilt.

Maar goed.... Het kan maar duidelijk zijn. Zo iemand hoef ik ook niet in mijn leven. Maar zou het wel heeeeel raar vinden als zoiets zou gebeuren.
quote:Miss-Pippilotta schreef op 31 januari 2016 @ 18:19:

En ik zou het trouwens behoorlijk raar en lomp vinden als je de deur uitgezet wordt of weggaat als je alleen seks mét condoom wilt.

Maar goed.... Het kan maar duidelijk zijn. Zo iemand hoef ik ook niet in mijn leven. Maar zou het wel heeeeel raar vinden als zoiets zou gebeuren.

Een ONS zie je maar een nacht, die is niet in je leven.

En als het date date was die geen veilige seks wil was hij sowieso al exit, dus ook mijn huis uit. Ik ben geen hotel.
quote:Moiren_ schreef op 31 januari 2016 @ 18:16:

[...]



Omdat je dan seks "moet" hebben?



Ha ha.. Nee. Ik vind seks wel leuk hoor

Maar ik doe het gewoon liever met iemand op wie ik ook verliefd ben en met wie het méér is dan alleen seks.

Dit topic bevestigt dat gevoel gewoon een beetje voor mij.



Ik zou denk ik heel hard gaan huilen als ik opeens buiten zou staan terwijl je het moment daarvoor nog intiem met iemand was.

Allemaal zo kil en onpersoonlijk.



Seks hangt voor mij gewoon samen met verliefdheid en gevoelens.



Los daarvan; niks mis mee hoor, met een ONS als je daar beiden achter staat en eerlijk over bent.
Klopt; als iemand geen veilige seks wil is het inderdaad sowieso exit en een afknapper.
Een ONS heeft toch niets met verliefdheid te maken? Dus waarom blijven als je niet wil leveren waarvoor je meegenomen bent.

Ik zou hem wel een kop thee geven tijdens het op de taxi wachten trouwens.
quote:Miss-Pippilotta schreef op 31 januari 2016 @ 18:25:

Klopt; als iemand geen veilige seks wil is het inderdaad sowieso exit en een afknapper.

Maar dan zou je wel blijven slapen dus.

Dat is toch ook vreemd?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven