Liever lui? Of actief?

26-07-2015 17:38 78 berichten
Hallo viva dames ik heb een vraag?

Ik ben zelf heel erg actief in bed en onderneem ook wel veel. Zijn jullie lui en met lui bedoel ik dat je plat in bed ligt en de man over je heen walst en jij verder niks doet, of zijn jullie actief en ondernemend. Ik ben benieuwd.





Waarom ik dit vraag is dat ik vaak hoor wij Nederlandse vrouwen lui in bed zijn en niet ondernemend.
Alle reacties Link kopieren
@GateKeeper

Neejjj dat moet je nooit zeggen,het is een andere variant
No Mercy
Alle reacties Link kopieren
Ik oefen meestal voor zeester
Alle reacties Link kopieren
@Cateautje

Ferrari kan er wel 6 hebben,dus er zijn nog meer beelden
No Mercy
Alle reacties Link kopieren
quote:shifty schreef op 26 juli 2015 @ 19:02:

Ongeëmancipeerd beest laat zijn lolly zien terwijl zijn sterretje gas geeft op je lap, net op het moment dat hij raar rennend een sexy zweeplucht uitzwaait.



Vat ik dit topic zo goed samen?
Alle reacties Link kopieren
@sophaiax

U snapt het
No Mercy
quote:madras schreef op 26 juli 2015 @ 19:09:

@Cateautje

Ferrari kan er wel 6 hebben,dus er zijn nog meer beeldenIk ben een stadsmeisje. Hier mag je maar vijftig.
Alle reacties Link kopieren
@Cateautje

Tja,dan kan er niet zoveel gas gegeven worden op de lolly
No Mercy
In z'n zes wordt het slapstick.
Alle reacties Link kopieren
@Cateautje

Tja dan zijn de toeren weer te laag,en heb je er ook niet veel meer aan
No Mercy
Alle reacties Link kopieren
Ik lees al een tijdje Tas28 niet meer,wellicht is ze alweer aan het ondernemen.
No Mercy
Ik ben er nog wel. Helaas dat mijn grot niet bewoond word vandaag.
Alle reacties Link kopieren
Tas is een jongeman aan het taalgebruik te zien. Meer jong dan man nog.
In z'n zes is het eerder uitgewoond.
Alle reacties Link kopieren
@Tas28

@parbleumondieu verondersteld dat u een jongeman bent,maar dacht toch duidelijk gelezen te hebben dat u het had over:Wij Nederlandse vrouwen lui in bed zijn en niet ondernemend.Maar alles kan tegenwoordig
No Mercy
quote:Cateautje schreef op 26 juli 2015 @ 18:54:

Als ik gas laat op een lolly, dan gooi ik hem weg.Jij bent denk ik zeker niet actief in bed want je zegt zelf dat je te lui bent om te douchen en om boodschappen te doen. Je wilt een schop onder je kont van ons.
quote:madras schreef op 26 juli 2015 @ 19:39:

@Tas28

@parbleumondieu verondersteld dat u een jongeman bent,maar dacht toch duidelijk gelezen te hebben dat u het had over:Wij Nederlandse vrouwen lui in bed zijn en niet ondernemend.Maar alles kan tegenwoordig

Het is vakantie, dus het is wel mogelijk dat een verveelde jongeman zich hier vervoegt onder valse voorwendselen om aan zijn trekken te komen. Zal de eerste keer niet zijn.

Maar we hebben eventjes gelachen en daar gaat het om.
quote:Blondie456 schreef op 26 juli 2015 @ 19:43:

[...]



Jij bent denk ik zeker niet actief in bed want je zegt zelf dat je te lui bent om te douchen en om boodschappen te doen. Je wilt een schop onder je kont van ons.Leuk geprobeerd.
In de rondte...

Jaja, het is net een soort breakdancen.
quote:Tas28 schreef op 26 juli 2015 @ 18:25:

[...]





Met ondernemend bedoel ik: ik beweeg mee, pijpen zoenen, meerijden, slikkenGatverdamme zoenen!!!!!
quote:parbleumondieu schreef op 26 juli 2015 @ 19:31:

Tas is een jongeman aan het taalgebruik te zien. Meer jong dan man nog.En dat. Geen vrouw die zo schrijft over het algemeen, en die interesseert het ook geen ruk.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 26 juli 2015 @ 19:43:

[...]



Het is vakantie, dus het is wel mogelijk dat een verveelde jongeman zich hier vervoegt onder valse voorwendselen om aan zijn trekken te komen. Zal de eerste keer niet zijn.

Maar we hebben eventjes gelachen en daar gaat het om.Wat u zegt zou ook wel eens kunnen ja,maar het was wel weer even lachen
No Mercy
quote:Sidroht schreef op 26 juli 2015 @ 19:48:

[...]



En dat. Geen vrouw die zo schrijft over het algemeen, en die interesseert het ook geen ruk.Precies
Alle reacties Link kopieren
Geen ruk,vind ik wel een hele algemene veronderstelling,die dus niet klopt.
No Mercy
Alle reacties Link kopieren
@vivamam

Vies he" dat zoenen,vooral dat tongboxen is nat en vies,kost je ook nog een hele doos clienex buhwheee
No Mercy
quote:Tas28 schreef op 26 juli 2015 @ 19:03:

Gas op de lolly betekent dat je hard tekeer gaat op de penis. Op en neer heen en weer draaien in de rondte.Mijn man is geen kermisattractie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven