Liever vingeren dan seks!

22-08-2015 07:27 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,

Misschien een beetje raar maar ik vinger me vaker dan dat ik seks heb met mijn man. Ik ben sowieso al niet diegene die als we seks hebben de aanzet geeft, dat is altijd mijn man. Maar de laatste tijd vinger ik me vaker dan dat we seks hebben. Moet ik me schuldig voelen? Of moet ik misschien meer initiatief gaan tonen voor seks? Ik denk we gemiddeld 1-2 x maand seks hebben.
Alle reacties Link kopieren
We hebben het wel eens over om frequenter seks te hebben. Wacht dan op mijn initiatief maar komt er niet zo van. Ondertussen wel vingeren dus ja vandaar........
Dus je vingert liever dan dat je met je man vrijt? Altijd? Ik zou me kunnen voorstellen dat hij daar niet zo blij mee is..
Met zo weinig seks masturbeer je natuurlijk al snel vaker dan dat je seks hebt.
Ik vind vingeren een gek woord. Volwassenen masturberen. Vind ik. Mijn vraag, krijg je wel een orgasme tijdens sex met je man? Want als dat niet zo is, kan ik me voorstellen dat je liever masturbeert. Doe gezellig mee, ik heb ook de Womanizer besteld, meer mensen op dit forum. :-dIk weet nu al dat ik daar net zo enthousiast over ga zijn als de rest. Die kun je ook gebruiken tijdens de daad. Misschien iets voor jou? Een ouderwets tril-eitje kan natuurlijk ook. Tegenwoordig kun je op veel meer manieren jezelf plezieren (dat rijmt!) dan met je vinger alleen.
quote:Madeliefje1981 schreef op 22 augustus 2015 @ 18:18:

We hebben het wel eens over om frequenter seks te hebben. Wacht dan op mijn initiatief maar komt er niet zo van. Ondertussen wel vingeren dus ja vandaar........

Gek woord inderdaad; vingeren.



Nou TO, je komt daar maar op één manier achter: een tijdje niet of minder masturberen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het super om mijn partner te vingeren, en heel langzaam naar een orgasme toe te werken, maar ik kan me ook wel voorstellen dat je het liever zelf doet.
Alle reacties Link kopieren
kan je niet aan je man vragen of hij je vingert in plaats van neukt?
nou dat hangt er een beetje vanaf hoe goed je het doet he
Alle reacties Link kopieren
er zijn genoeg vrouwen die niet zo van penetratie houden maar liever gevingerd of gelikt worden. Het mooiste zou natuurlijk zijn als je dan een man hebt die ook liever anders klaarkomt dan door neuken maar ik denk dat dat er niet zoveel zijn
Alle reacties Link kopieren
Nou dat kun je wel eens helemaal mishebben klytemnestra
Alle reacties Link kopieren
quote:mijnhondlassie schreef op 25 augustus 2015 @ 15:20:

Nou dat kun je wel eens helemaal mishebben klytemnestraspreek je voor jezelf?
Alle reacties Link kopieren
Iedere keer zie ik de titel van dit topic weer voorbijkomen en dat uitroepteken in combinatie met dat inderdaad nogal kinderachtige 'vingeren' heeft iets ontzettend aandoenlijks.
IMHO
Alle reacties Link kopieren
quote:klytemnestra schreef op 25 augustus 2015 @ 16:56:

[...]



spreek je voor jezelf?



Nee ook voor mij.

Ik hoef niet zo nodig klaar te komen.

Vind het veel mooier/leuker om een vrouw een orgasme te bezorgen.

Mogen trouwens ook meer orgasmes zijn hoor.
wie de toekomst als tegenwind ervaart, loopt in de verkeerde richting.
Alle reacties Link kopieren
quote:happy-daddy schreef op 25 augustus 2015 @ 17:34:

[...]





Nee ook voor mij.

Ik hoef niet zo nodig klaar te komen.

Vind het veel mooier/leuker om een vrouw een orgasme te bezorgen.

Mogen trouwens ook meer orgasmes zijn hoor.nou dat heb ik nog ooit meegemaakt, de meeste mannen zijn toch in eerste instantie gericht op klaarkomen
Alle reacties Link kopieren
Klytemnestra toch is het zo, ik kan enorm genieten van een vrouw die zich helemaal laat gaan en meerdere keren klaarkomt terwijl ik haar vinger en klaarlik, kan wT mij betreft niet lang genoeg duren.
Alle reacties Link kopieren
Het duo Daddy & Lassie, voor al uw langdurig lik- en vingerwerk.
Alle reacties Link kopieren
Oké ik zal niet meer reageren als je er niet tegen kunt, ik gaf gewoon eerlijk antwoord
Alle reacties Link kopieren
quote:klytemnestra schreef op 25 augustus 2015 @ 18:29:

[...]



nou dat heb ik nog ooit meegemaakt, de meeste mannen zijn toch in eerste instantie gericht op klaarkomenIs dat zo? Klaarkomen is zo makkelijk dat ik vaker bezig ben met het uitstellen ervan..
Alle reacties Link kopieren
quote:mijnhondlassie schreef op 25 augustus 2015 @ 22:20:

Klytemnestra toch is het zo, ik kan enorm genieten van een vrouw die zich helemaal laat gaan en meerdere keren klaarkomt terwijl ik haar vinger en klaarlik, kan wT mij betreft niet lang genoeg duren.in het begin wel ja maar na een tijdje komen de accenten toch anders te liggen heb ik gemerkt
Alle reacties Link kopieren
quote:julius schreef op 26 augustus 2015 @ 16:13:

[...]





Is dat zo? Klaarkomen is zo makkelijk dat ik vaker bezig ben met het uitstellen ervan..precies dat en dus niet met je partner
Klytemnestra, ik denk wel dat je assertief moet zijn en blijven in bed. Dus ook aanwijzingen geven. Sleur betekent ook vaak dat mensen stoppen met erover communiceren. Dat is waar de ellende begint. Hou hem maar tegen als hij zich teveel op zijn eigen orgasme richt. Je blijft altijd zelf verantwoordelijk voor je gerief dus kom voor jezelf op. Ik lees een ondertoon van verwijt, ik snap dat wel, maar ben je niet tevreden, doe er dan wat aan.
Vind je je man nog wel aantrekkelijk?
quote:tobe2014 schreef op 26 augustus 2015 @ 15:24:

Het duo Daddy & Lassie, voor al uw langdurig lik- en vingerwerk.
Alle reacties Link kopieren
quote:tobe2014 schreef op 26 augustus 2015 @ 15:24:

Het duo Daddy & Lassie, voor al uw langdurig lik- en vingerwerk.Ik werk solo en de werkzaamheden worden alleen uitgevoerd bij mijn (toekomstige) partner
wie de toekomst als tegenwind ervaart, loopt in de verkeerde richting.
Alle reacties Link kopieren
Vingeren is over het algemeen denk ik gewoon fijner.. Ik vind het ook lekkerder als m'n vriend dat doet ipv de echte daad. Misschien een idee? Dat hij jou eens begint te vingeren op een manier dat jij fijn vind, zodat hij je ook goed warm maakt voor seks!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven