Lig je dan in bed

28-06-2015 23:51 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik staar naar de plafond terwijl manlief op een oor ligt. Zal ik hem wakker pijpen ik heb erg veel zin (pregnant) iemand andere tips??
Oscar Wilde “To live is the rarest thing in the world. Most people exist, that is all.
Zelf gewoon ff masturberen? Of kan je er niet bij?
Alle reacties Link kopieren
Ff douchen.
wie de toekomst als tegenwind ervaart, loopt in de verkeerde richting.
Alle reacties Link kopieren
quote:GrumpyCat2 schreef op 28 juni 2015 @ 23:52:

Zelf gewoon ff masturberen? Of kan je er niet bij?Jawel ik ben maar 21 weken zwanger. Heb liever iets in me
Oscar Wilde “To live is the rarest thing in the world. Most people exist, that is all.
Alle reacties Link kopieren
Mannen hebben niets liever!
Alle reacties Link kopieren
Nou ik ga maar aan de slag fijne avond mensen
Oscar Wilde “To live is the rarest thing in the world. Most people exist, that is all.
Alle reacties Link kopieren
Zin hebben in pijpen heet tegenwoordig pregnant?

Joh!
...
Alle reacties Link kopieren
Dit is zo triest dat het grappig is



Pijp ze!
Logisch toch Rooss, want niet-pregnant heb je natuurlijk nóóit zin in iets...
Alle reacties Link kopieren
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
@TO: en?
Broeva!!! Haro!!!
Alle reacties Link kopieren
Geen pol ?
Alle reacties Link kopieren
Ik weet het niet hoor, ik ben een man, heb een heel goed seks leven met de liefste vrouw op de wereld, maar als ik slaap en maandag vroeg op moet om te werken vind ik het ook wel prettig als mijn vriendin me laat slapen. Ik niet klagen als ze me wakker maakt voor seks, in tegendeel, maar zou wel in mijn achterhoofd hebben " snel dan maar want om 6:00 gaat de wekker." Andersom laat ik haar ook doorslapen als ik ineens zin krijg terwijl zij slaapt. De volgende avond hebben we vast ook wel weer samen zin en kunnen we gewoon om 21:00 vast onder de lakens.



Of ben ik nou weer een rare uitzondering?
Nee hoor, thewaiter, helemaal geen rare uitzondering. Maar dat kon je andere de andere reacties in dit topic al wel merken denk ik
Joh, stort je met je pregnant body lekker op een bak cherries...en laat je man lekker slapen.
Alle reacties Link kopieren
Ahh nu snap ik waar dat geld vandaan komt voor de baby, je vriend heeft een geldboom. Is dit wat je bedoeld met biologische voeding?
Alle reacties Link kopieren
And now we wait op hoe de pijpsessie is geëindigd?
Alle reacties Link kopieren
Morgen een nieuw topic over hoe ze afgewezen is.. (Straks dus)
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Tis ongelooflijk, én een goedgevulde spaarpot én horny as hell. Picture perfect.
Alle reacties Link kopieren
Zijn jullie altijd zo gemeen?.
Oscar Wilde “To live is the rarest thing in the world. Most people exist, that is all.
Alle reacties Link kopieren
Hangt van het topic af.
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Is het nog gezellig geworden?
Alle reacties Link kopieren
quote:thewaiter schreef op 29 juni 2015 @ 02:37:

Ik weet het niet hoor, ik ben een man, heb een heel goed seks leven met de liefste vrouw op de wereld, maar als ik slaap en maandag vroeg op moet om te werken vind ik het ook wel prettig als mijn vriendin me laat slapen. Ik niet klagen als ze me wakker maakt voor seks, in tegendeel, maar zou wel in mijn achterhoofd hebben " snel dan maar want om 6:00 gaat de wekker." Andersom laat ik haar ook doorslapen als ik ineens zin krijg terwijl zij slaapt. De volgende avond hebben we vast ook wel weer samen zin en kunnen we gewoon om 21:00 vast onder de lakens.



Of ben ik nou weer een rare uitzondering?Jezus, vent, doe niet zo burgerlijk.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Alle reacties Link kopieren
quote:thewaiter schreef op 29 juni 2015 @ 02:37:

Ik weet het niet hoor, ik ben een man, heb een heel goed seks leven met de liefste vrouw op de wereld, maar als ik slaap en maandag vroeg op moet om te werken vind ik het ook wel prettig als mijn vriendin me laat slapen. Ik niet klagen als ze me wakker maakt voor seks, in tegendeel, maar zou wel in mijn achterhoofd hebben " snel dan maar want om 6:00 gaat de wekker." Andersom laat ik haar ook doorslapen als ik ineens zin krijg terwijl zij slaapt. De volgende avond hebben we vast ook wel weer samen zin en kunnen we gewoon om 21:00 vast onder de lakens.



Of ben ik nou weer een rare uitzondering?



Precies,wakker gepijpt worden is leuk in het weekend of met de vakantie,maar niet als de wekker weer vroeg afgaat.Ze laat maar even een trilpaal gebruiken.

En niet te luid klaarkomen graag,ik slaap............

Een ex van mij kwam klaar met het geluid van een wolf,dan kun je doorslapen ook wel vergeten
Dat zal wat geweest zijn bij jou met volle maan....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven