Locatie tips

19-02-2016 21:07 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend en ik hebben een nieuw huis gekocht, die helaas in november pas opgeleverd wordt. Ons huidige appartement is sneller verkocht dan verwacht, en de tijd daartussen gaan we tijdelijk bij mijn ouders wonen..



Tijdens die periode bij mijn ouders (zo'n 8 maanden) zullen er natuurlijk momenten zijn dat mijn vriend en ik alleen thuis zijn, dus normaal seks kunnen hebben. Maar er zullen natuurlijk ook periodes zijn dat dit niet zo is, en daarvoor ben ik eigenlijk op zoek naar locaties buiten huis om seks te hebben. Bijvoorbeeld een kamer per uur, maar die kan ik alleen vinden met een dame erbij.. En dat is niet de bedoeling! Het gaat er gewoon om dat mijn vriend en ik seks kunnen hebben wanneer en hoe we dat willen, zonder dat mijn ouders hoeven mee te genieten ☺



Iemand tips? Andere ideeën? Het liefst in de randstad, maar alles is welkom. Als de nood hoog is wil ik er best wel even voor in de auto zitten namelijk 🙈
Als je het niet probeert, dan weet je het niet
Alle reacties Link kopieren
Neuk je toch gewoon zonder te gillen?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
http://www.kamerhuurperuur.nl/
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
http://www.kamerrendezvous.nl/
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Gewoon zachtjes seksen of als je ouders weg zijn en af en toe een weekendje of nachtje weg regelen lijkt me logischer.
In de schuur ?
Alle reacties Link kopieren
Fietsenhok?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
fietsenstalling, tegen een boom, leeg pakhuis, bankje in het park, bioscoop, toilet nachtclub.
very metal
Alle reacties Link kopieren
http://www.marktnet.nl/di ... -een-paar-uur-5892165.htm
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Auto?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
http://www.baccaraclub.nl/huren-per-uur/
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
kerkhof, ook lekker gezellig.
very metal
Alle reacties Link kopieren
http://datingrooms.nl/
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Lift?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Hoe hoog moet die nood niet zijn, wil je er zelfs voor in de auto gaan liggen is het echt zo erg dat je je dan niet ff in kan houden? Spring samen onder de douche dan. Of idd gewoon zachtjes seks hebben. Zo moeilijk is dat toch niet? En geloof me...jouw ouders doen het ook als jullie er zijn hoor. Heel zachtjes. Ik geloof nl nooit dat die het maanden lang niet gaan doen, omdat jullie bij ze wonen of er speciaal een andere plek voor gaan zoeken.
Alle reacties Link kopieren
Kelderbox?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
je moet er natuurlijk wel keihard bij schreeuwen, kreunen en hijgen, anders is het niet lekker.
very metal
Vakantiehuisje? Hotel?
Alle reacties Link kopieren
Tentje in de tuin?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
& op een kamer hebben andere er toch ook mee te maken? Als je zoveel herrie moet maken..
Alle reacties Link kopieren
Toilet in het restaurant?

Kleedhokjes tijdens de wedstrijd?

Showkamertje Ikea?

Achterste rij bios? Doordeweeks rond zes uur is het behoorlijk leeg bij Pathé.

Met makelaar huis bezichtigen en vragen of je nog even samen rond mag kijken?
Alle reacties Link kopieren
echt waar een vraag met diepgang (snap je de diepere gedachte?)
Im a free bitch- I was born this way
Alle reacties Link kopieren
gewoon bij je ouders in de keuken, kunnen die ook meedoen of meegenieten
Im a free bitch- I was born this way
Alle reacties Link kopieren
Ik snap niet waarom ik allemaal vreemde reacties krijg..

Mijn vraag was serieus omdat ik ook graag 'normaal' seks wil hebben. Dus niet dat ik perse moet opletten met wat ik zeg, doe of niet doe. Puur omdat ik het awkward zou vinden voor m'n ouders als ze ons horen



Maar, blijkbaar vinden jullie de vraag toch raar. Maar waarom? Ben ik dan zo bekrompen omdat ik van mening ben dat mijn ouders niets hoeven te horen/merken maar wel seks wil met m'n vriend?



Edit: ook dank voor de normale reacties! Hier zitten gelukkig bruikbare tips bij. Met deze reactie wilde ik alleen even checken of ik misschien te bekrompen denk?
anoniem_213766 wijzigde dit bericht op 19-02-2016 21:38
Reden: Uitleg
% gewijzigd
Als je het niet probeert, dan weet je het niet
Alle reacties Link kopieren
je krijgt niet allemaal vreemde reacties. er staan echt heel veel gewone reacties.
very metal

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven