Lustgevoelens (en mijn ex)...

26-04-2017 13:51 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet zo goed of ik dit topic onder 'Seks' of 'Relaties' moet plaatsen, maar here I go;

Sinds anderhalve maand is het uit tussen mij en mijn ex.

Ik ben 20, zij is 18. We waren 9 maand samen. Het was een leuke tijd,

maar deze kende veel (lees; heel veel) pieken en dalen.



Nou merk ik bij mezelf dat ik nog niet over haar heen ben. Dat is vrij logisch, lijkt me...

Ik weet echter wel (dit gevoel had ik tijdens de relatie ook al), dat het enige waar ik niet

over heen ben, de lichamelijke aantrekkingskracht is.

Als ik geil ben, denk ik aan haar - en als ik haar tegenkom, kan ik haar ook vrijwel 'alleen maar'

naakt inbeelden. Ik kan oprecht wel zeggen dat ik haar karakter dus niet mis, alleen de seks.



Nou is het ook zo dat mijn exvriendin graag friends with benefits wilde worden, dus ik ben

hier in meegegaan. Een keer is het er daadwerkelijk van gekomen - maar het was best een

emotionele rollercoaster die avond (misschien wel logisch), dus is het bijna op ruzie uitgelopen.

Toen na een weekje zocht mijn ex weer toenadering, en nu is het weer een en al sexting...

Ik mis de seks (of iig het lichamelijke) zo erg dat ik er in mee blijf gaan, maar ik wil ook wel graag

over haar heen... Ik durf die knoop niet goed door te hakken.



Iemand tips?
i made ur life a mess, right?
Met iemand anders seks hebben...
Wat denk je dat er de volgende keer zal gebeuren als je weer seks gaat hebben? De kans dat het weer ruzie wordt is groot toch.. Mij zou de lust vergaan. Ik zou alle contact verbreken. Blokkeer haar.
Alle reacties Link kopieren
Jezelf schop onder de kont geven en contact met haar verbreken, je weet dat hier alleen ellende van gaat komen. Zo geef je jezelf ook de ruimte voor iemand nieuw in je leven.
Alle reacties Link kopieren
Dus je mist alleen de seks, maar als je elkaar ontmoet voor alleen seks wordt het een emotionele rollercoaster?



Dan ben je gewoon niet over haar heen en zou ik geen seks meer met haar hebben geloof ik.
Alle reacties Link kopieren
Je wil graag 20 kg afvallen. Iemand biedt je een gigantische zak chips aan. Ben jij iemand die een keer per week een handje zou kunnen eten?



Zo nee, dan niet de chips aannemen want dan eet je de hele zak leeg en ben je daarna nog verder van huis.
Alle reacties Link kopieren
Als het dus elke keer weer zo'n emotionele ellende wordt, terwijl de opzet was dat het alleen om de seks zou gaan, dan is het dus duidelijk dat een van jullie tweeën nog niet over jullie relatie heen is en er dus nog steeds gevoelens bij meespelen die verder gaan dan vriendschap en lust-seks.



Dus, helaas, zo kom je nooit verder, dus afbreken, zelfs al kan dat betekenen dat je het komende decennia geen seks meer zult hebben.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
Die 'neukavond' (als ik t dan ff heel stoer benoem), liep zo omdat we alleen thuis dachten te zijn, wat niet zo was.

Mijn ex had een feestje en ik was die nacht langsgekomen (omdat we dus plannetjes gemaakt hadden) - wat bleek nou? Ze was in haar dronken bui vergeten dat haar beste vriendin nog zou blijven slapen, en die was er dus ook. Die wist natuurlijk niet van onze 'plannen', wat dat had mijn ex natuurlijk niet verteld. Zo ontstond er dus een ge-bekvecht tussen ex en bff, en zat ik er maar een beetje bij. Zo is de seks eigenlijk al slecht 'begonnen'.



Ik weet zelf ook niet wat handig is idd. Ik wil het wel graag, maar dat is dan puur omdat ik haar lichamelijk niet los kan laten. Ookal raden heeeel veel mensen me het af, en ookal weet ik dat ik dan minder snel over haar heenkom.
i made ur life a mess, right?
Alle reacties Link kopieren
quote:donutbrood schreef op 26 april 2017 @ 13:56:

Jezelf schop onder de kont geven en contact met haar verbreken, je weet dat hier alleen ellende van gaat komen. Zo geef je jezelf ook de ruimte voor iemand nieuw in je leven.Dit!
My life, my way
Alle reacties Link kopieren
quote:Moniek1234 schreef op 26 april 2017 @ 14:22:

[...]





Dit!ja snap het wel... maar zit in zo'n dubio - t is net alsof ik die knoop niet DURF door te hakken
i made ur life a mess, right?
Alle reacties Link kopieren
Optie 1: je nokt ermee. Er zijn veel leukere meiden waarmee het lichamelijk en geestelijk kan klikken. Maar die leuke meiden zullen heel hard afknappen op een vent die zijn ex blijft neuken omdat de seks zo lekker is, maar ze echt verder een bitch is. "nee hoor, ik ben echt niet meer verliefd op mijn ex, ik neuk haar alleen nog maar".

Dat geeft het beeld dat je oversekst bent, alleen maar met je pik kan denken maar ondertussen geen ballen hebt om het volledig af te kappen.



Optie 2: je gaat er lekker mee door, maar dan moet je niet zeiken dat je maar niet over haar heen komt. Met al dat geneuk, en ondertussen een haat-verhouding, heb je straks heel fijn een 'ongelukje' en komt er een baby tussendoor waardoor je NOOIT meer een leven zonder je ex kunt hebben.
Alle reacties Link kopieren
quote:dope schreef op 26 april 2017 @ 14:24:

[...]



ja snap het wel... maar zit in zo'n dubio - t is net alsof ik die knoop niet DURF door te hakkenJe wil het niet echt. Anders zou je het wel doen.
quote:dope schreef op 26 april 2017 @ 14:24:

[...]



ja snap het wel... maar zit in zo'n dubio - t is net alsof ik die knoop niet DURF door te hakkenHoezo niet durf? Wat een onzin... Je wilt het niet omdat ze goed is in bed. Geloof mij, dat zijn er echt meer.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook mijn twijfels met het 'durven'. Als je er echt mee wilt stoppen, dan doe je dat gewoon. Het probleem is dat je het waarschijnlijk niet echt graag genoeg WILT.
My life, my way
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat bedoelde ik eigenlijk ook met durven.. Ik wil het niet omdat ik de seks zo fijn (en zelfs bijna vertrouwd vind)...

Misschien is dat heel dom, kan ik best begrijpen - maar ons seksleven was zo goed dat ik (lees we) het niet los kan (kunnen) laten.
i made ur life a mess, right?
quote:dope schreef op 26 april 2017 @ 14:53:

Ja, dat bedoelde ik eigenlijk ook met durven.. Ik wil het niet omdat ik de seks zo fijn (en zelfs bijna vertrouwd vind)...

Misschien is dat heel dom, kan ik best begrijpen - maar ons seksleven was zo goed dat ik (lees we) het niet los kan (kunnen) laten.Ok, wat is dan het probleem? Je opent dit topic met een reden toch?
Alle reacties Link kopieren
quote:sandra1905 schreef op 26 april 2017 @ 15:09:

[...]



Ok, wat is dan het probleem? Je opent dit topic met een reden toch?

Wat ik tegen die lustgevoelens kan doen? En hoe ik mijn mindset toch om kan draaien...

En eigenlijk als en soort 'uitlaatklep'..
i made ur life a mess, right?
Alle reacties Link kopieren
Als je lust gevoelens heb moet je aan onaantrekkelijke dingen denken



Insecten bijvoorbeeld of naaktslakken..
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
wat is nu eigenlijk het probleem?
Alle reacties Link kopieren
quote:guppekop schreef op 26 april 2017 @ 16:07:

wat is nu eigenlijk het probleem?

Ik koppel al mijn lustgevoelens nu (nog) aan mijn exvriendin...

Het gaat me te makkelijk.



Hoe switch ik dat. Dus dat ik niet automatisch aan mijn fkn ex denk hahaha
i made ur life a mess, right?
Alle reacties Link kopieren
Haar niet meer zien en dan slijt het wel. Je hebt iig geen gebrek aan libido moet je maar denken...
Alle reacties Link kopieren
Dat word vanzelf wel minder !Maar natuurlijk niet als je met haar blijft afspreken, dan houdt je het juist in stand.



Als je echt van die gevoelens af wilt, dan zorg je dus dat je (i.i.g. de komende tijd) geen contact meer hebt met haar!
My life, my way
Alle reacties Link kopieren
je komt vanzelf een ander tegen die diezelfde gevoelens bij je los maakt. heus.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou haar inderdaad los laten en verder gaan met je leven en er komt vast iemand anders op je pad
Alle reacties Link kopieren
Proberen op zoek gaan naar een ander. Ik heb in een soortgelijke situatie gezeten. terug naar je ex puur voor de sex is makkelijk en lekker. maar zorgt voor veel problemen.



Probeer een leuke nieuwe meid te zoeken en mocht je toch een keer weer een "terugval" krijgen.

Laat je ex in ieder geval heel duidelijk weten dat jullie puur fuckbuddy's zijn.

Dat is tenminste eerlijk en geeft haar geen valse hoop dat het weer goed komt.



in mijn geval kon ik mijn ex alleen vergeten door een nieuwe/verwerkingsvriendin.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven