Man geheel geschoren?

25-04-2012 12:05 87 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tegenwoordig zie je steeds meer mannen in de sauna die geheel geschoren zijn beneden. Ik vind dat eerlijk gezegd helemaal niets; een oerwoud beneden is niet fijn omdat je dan haar zit te happen bij het pijpen, maar helemaal kaal vind ik zo - nou ja, kaal.



Bij vrouwen vind ik kaal prima, heb ook zelf alles weg, net zoals ik mijn oksels en benen onthaar. Maar bij een man?



Van mij hoeft het niet. Maar vorm ik een minderheid?

Man geheel kaal?

Totaal aantal stemmen: 91

Ja, kaal rules voor hem en haar! (58%)
Nee, een kale vrouw is prima, maar een kale man is geen gezi (16%)
Nee, voor mij hoeft het niet - niet voor hem en niet voor ha (25%)
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend vind het voor zichzelf fijner als hij daar beneden kaal is.

Voor mij hoeft het niet zo nodig, als het bijgeknipt is, is het ook prima.
quote:caramba2 schreef op 25 april 2012 @ 16:40:

En haar op de borsten is een total afknapper. Helaas een keer meegemaakt bij een date. Wist tot die tijd niet eens dat vrouwen daar haargroei konden hebben.hahaha
...mijn man heeft zich wel eens geschoren, ik heb hem vriendelijk verzocht dat niet meer te doen.



ikzelf ben trouwens nog nooit kaal geweest, lijkt me helemaal niets, bijwerken, en een driehoekje is echt de limit voor mij!

en ja, wel oksels en benen scheren....maaaruhhh in de winter ben ik daar ook niet altijd even secuur in hoor (oooohhh wat ben ik eerlijk vandaag....;-) )
Alle reacties Link kopieren
Bij de vrouw bij voorkeur geschoren schaamlippen, met eventueel een streepje, driehoekje of zo er boven.

Ik zelf scheer mijn lul tot aan de balzak, zodat hij geheel glad is. Is voor mijn vrouw wel zo prettig als ze me pijpt.
Ik weet niet hoor, maar die haren zitten mij tijdens het pijpen echt niet in de weg...maar goed ik lijk wel de enige hier die van veul haar houdt...;-)
Alle reacties Link kopieren
quote:iddan schreef op 25 april 2012 @ 17:00:

...mijn man heeft zich wel eens geschoren, ik heb hem vriendelijk verzocht dat niet meer te doen.



ikzelf ben trouwens nog nooit kaal geweest, lijkt me helemaal niets, bijwerken, en een driehoekje is echt de limit voor mij!

en ja, wel oksels en benen scheren....maaaruhhh in de winter ben ik daar ook niet altijd even secuur in hoor (oooohhh wat ben ik eerlijk vandaag....;-) )wintervachtje?
Alle reacties Link kopieren
Mannen scheren of knippen hun schaamhaar niet, take it or leave it.
Alle reacties Link kopieren
Ik hou niet zo van die Duitse look!! Kaal of heel kort!!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het helemaal geweldig dat mijn vriend zich zo scheert. Voor het oog een beetje, maar vooral voor de jeuk. Ik zie dat ik de enige ben die daar last van heeft tot nu toe. Ik wordt echt GEK van de jeuk als we liggen te knuffelen en hij heeft overal haar! Benen kan ik dan nog enigszins vermijden, maar schaamstreek en borst is echt vervelend. Hij heeft ook hele krullende haren, misschien dat dat het is?
quote:kookwekkert schreef op 25 april 2012 @ 13:18:

KAAAAAL!!! Ik word altijd gek van de jeuk. Het liefste ook bij de borst bijgewerkt. Dat maakt voor mij het knuffelen een stuk minder vervelend.







Serieus???!?! Bizar.



Jij vindt knuffelen met een man met borsthaar vervelend??



Wat heb je toch veel rare mensen!
quote:frivolia schreef op 25 april 2012 @ 18:02:

wintervachtje?









(ben ook niet zo dik....tis anders veuls te koud voor mij.....)
Alle reacties Link kopieren
quote:martin81 schreef op 25 april 2012 @ 18:23:

Mannen scheren of knippen hun schaamhaar niet, take it or leave it.Leave it then. Alle mannen die ik in de bedstee heb gehad, scheren en trimmen de boel daar beneden.
Alle reacties Link kopieren
quote:caramba2 schreef op 25 april 2012 @ 16:40:

@spoofd +1



Fijn, die vrouwen die een beetje borsthaar kunnen waarderen (hoeft natuurlijk geen oerwoud te zijn) en verder geen compleet kaal kruis eisen. Bijgeknipt en evt. kale ballen hebben mijn voorkeur.

Had eens een vriendin die mij overal kaal wilde hebben. Wilde mij veranderen in een soort plastic 'Ken'.



Bij een vrouw ook graag geen oerwoud. Verder vooral zoals ze het zelf mooi vindt, kort, streepje of kaal. Oksels en benen dan wel weer haarloos. Hm, blijkbaar vind ik dat als man wel normaal, terwijl ik mijn eigen haar wil 'houden'. Vreemd hoor.



En haar op de borsten is een total afknapper. Helaas een keer meegemaakt bij een date. Wist tot die tijd niet eens dat vrouwen daar haargroei konden hebben.Viel me ook al op aan jouw stukje. Wel eisen aan de vrouw stellen, maar zelf de boel de boel laten.
Beetje netjes bijgewerkt, vind ik wel prettig, maar kaal hoeft niet perse. Als het kaal is, ook prima. Ik ben eigenlijk niet zo moeilijk , als het maar fris is allemaal.



Borsthaar en andere lichaamsbeharing, vind ik ook niet storend, maar meestal tref ik mannen die niet zo behaard zijn. Scheren van borsthaar vind ik onzin, want dan voel je al vrij snel weer de stoppels.



Baardstoppels zijn voor mij echt een hel. Ik heb nogal een gevoelige huid en ik hoef maar te zoenen met iemand met stoppels en de volgende dag ben ik zo rood als een kreeft..



Zelf kan ik geen net streepje of driehoekje scheren.. dus noodgedwongen scheer ik dan maar gewoon alles. Scheve streepjes of driehoekjes met hakken erin, zijn nu ook niet bepaald sexy..
Alle reacties Link kopieren
quote:martin81 schreef op 25 april 2012 @ 18:23:

SOMMIGE Mannen scheren of knippen hun schaamhaar niet, take it or leave it.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:noppies schreef op 25 april 2012 @ 19:01:



Zelf kan ik geen net streepje of driehoekje scheren.. dus noodgedwongen scheer ik dan maar gewoon alles. Scheve streepjes of driehoekjes met hakken erin, zijn nu ook niet bepaald sexy..



Hahahaha ik ook niet! Gewoon te weinig schaamhaar....wel jammer. Vind zo'n dun streepje wel erg mooi.



OT: de man graag kaal! Heerlijk...kun je nog eens aan een bal likken zonder dat je daarna aan het rochelen slaat omdat je een haartje in je keel hebt....
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het door een exvriendin ondekt en wil niks ander meer. Penis lijkt nog groter zonder haar
Alle reacties Link kopieren
Alles kaal, I prefer
Alle reacties Link kopieren
quote:davethebest schreef op 25 april 2012 @ 19:53:

Ik heb het door een exvriendin ondekt en wil niks ander meer. Penis lijkt nog groter zonder haar Bedankt voor deze mededeling, top!!!
quote:jeane_avril schreef op 25 april 2012 @ 18:56:

[...]



Leave it then. Alle mannen die ik in de bedstee heb gehad, scheren en trimmen de boel daar beneden.leerpuntje Martin
quote:davethebest schreef op 25 april 2012 @ 19:53:

Ik heb het door een exvriendin ondekt en wil niks ander meer. Penis lijkt nog groter zonder haar wat een beetje tekstopmaak al niet kan doen
Alle reacties Link kopieren
quote:scheelschaapje schreef op 25 april 2012 @ 20:00:

[...]





wat een beetje tekstopmaak al niet kan doenHahaha, goeie.
Alle reacties Link kopieren
Nou, als een man zijn haar bij zijn balzak niet bijhoudt, dan heb ik er geen zin in. Vindt het zo vies als dat haar wat nat wordt... en dat gevoel dan. Gewoon een beetje bijhouden.
Alle reacties Link kopieren
Kaal of kort graag! Maar fris is het belangrijkst!



Ik heb zelf te weinig en te licht schaamhaar om een vormpje te maken. Alles weg dus!
quote:iddan schreef op 25 april 2012 @ 17:53:

Ik weet niet hoor, maar die haren zitten mij tijdens het pijpen echt niet in de weg...maar goed ik lijk wel de enige hier die van veul haar houdt...;-)Nee hoor, ik ook!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven