Man geheel geschoren?

25-04-2012 12:05 87 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tegenwoordig zie je steeds meer mannen in de sauna die geheel geschoren zijn beneden. Ik vind dat eerlijk gezegd helemaal niets; een oerwoud beneden is niet fijn omdat je dan haar zit te happen bij het pijpen, maar helemaal kaal vind ik zo - nou ja, kaal.



Bij vrouwen vind ik kaal prima, heb ook zelf alles weg, net zoals ik mijn oksels en benen onthaar. Maar bij een man?



Van mij hoeft het niet. Maar vorm ik een minderheid?

Man geheel kaal?

Totaal aantal stemmen: 91

Ja, kaal rules voor hem en haar! (58%)
Nee, een kale vrouw is prima, maar een kale man is geen gezi (16%)
Nee, voor mij hoeft het niet - niet voor hem en niet voor ha (25%)
Alle reacties Link kopieren
Yvonne:
Alle reacties Link kopieren
Helemaal kaal bij een man is voor mij een complete afknapper, vind het zeer metromanachtig waar ik al totaal niets mee heb, en ik vind helemaal kaal totaal niet mannelijk
.
Alle reacties Link kopieren
Verbaast me dat er nog geen reacties zijn geweest in de trant van: "wie een volledig geschoren man wil, is eigenlijk pedofiel".



Dat lees je op deze site regelmatig, als mannen aangeven dat ze een voorkeur hebben voor gladgeschoren vrouwen...
Alle reacties Link kopieren
Kaal is geil en zeker ook kale ballen! Zijn pik lijkt ook groter en heerlijk met pijpen!!
Alle reacties Link kopieren
Tjemig ik dacht dat 100% geschoren onder mannen net zo normaal was al bij vrouwen. Wij komen al 16 jaar op een naturisten camping en waar ik voorheen de "enige" was is nu 75% van de mannen, evenals de vrouwen, volledig geschoren. Is daar gewoon "de norm". Zelf denk ik er niet eens meer over na, dagelijks de baard scheren is meteen ook even 50 cm lager doorgaan. Zou na 20 jaar scheren niet eens meer weten hoe het er uit ziet met beharing.



Net als baard weer gladmaken, hoort de "schaamstreek" (what's in a word) er gewoon bij. Heeft niets (meer) met seks te maken. Alhoewel we er allebei niet aan moeten denken ooit nog seks te hebben met iemand die in de "schaamstreek" behaard is.
Alle reacties Link kopieren
quote:jeane_avril schreef op 25 april 2012 @ 18:58:

[...]



Viel me ook al op aan jouw stukje. Wel eisen aan de vrouw stellen, maar zelf de boel de boel laten.



Je gaat een bruggetje te ver. Ik gaf slechts aan wat ik zelf mooi/fijn vindt. Heb dat nog nooit als eis gesteld en heb nog nooit een vrouw afgewezen omdat ze ongeschoren was.

Slechts die ene date met haar rond haar tepels, deed mij afknappen. Ik kon dat gevoel niet tegengaan, ik raakte mijn aantrekking tot haar simpelweg kwijt. Maar geprobeerd date te beëindigen zonder haar te kwetsen of te laten merken dat ik zo afknapte.



Andersom is het door een vriendin bij mij wel als 'eis' gesteld: borsthaar scheren. Dat vond ik dus ook niet zo'n goed begin van de relatie. Je voorkeuren uitspreken en rekening met de ander houden: prima. Eisen stellen om iemand tot iets anders te maken: niet prima.
quote:caramba2 schreef op 26 april 2012 @ 10:23:

Slechts die ene date met haar rond haar tepels, deed mij afknappen. I



ik moest vanochtend nog aan jou denken! ineens schoot mij een herinnering van vroeger mij te binnen.



Ik denk dat ik een jaar of zeven was dat ik met mijn ouders op het strand zat. (in die tijd, lagen 'bijna alle' vrouwen topless op het strand) en toen zag ik een vrouw met een pincet haar haren rond haar tepels weghalen.....ik heb als klein meisje gebiologeerd naar die vrouw zitten kijken, en na een tijdje had ik door wat ze aan het doen was.....
Alle reacties Link kopieren
Waarom staat dit op de sekspijler ¿?¿?



Ik ga voor smoothie



Een zwaar behaarde piemel doet mij denken aan een dood vogeltje en een behaarde doos aan een cavia met een open ruggetje
Alle reacties Link kopieren
In principe kaal of zeer licht behaard. Ballen en piemel kaal.
.
Alle reacties Link kopieren
quote:iddan schreef op 26 april 2012 @ 10:49:

[...]





ik moest vanochtend nog aan jou denken! ineens schoot mij een herinnering van vroeger mij te binnen.



Ik denk dat ik een jaar of zeven was dat ik met mijn ouders op het strand zat. (in die tijd, lagen 'bijna alle' vrouwen topless op het strand) en toen zag ik een vrouw met een pincet haar haren rond haar tepels weghalen.....ik heb als klein meisje gebiologeerd naar die vrouw zitten kijken, en na een tijdje had ik door wat ze aan het doen was.....



Haha, kan me voorstellen dat je als kind met verbazing zat te kijken naar wat daar gebeurde.



Ik heb overigens na die date op internet gezocht naar dit "fenomeen". Ik had er echt nog niet eerder van gehoord. Ik meen dat ik toen tegenkwam dat bepaalde hormonen (bijv. door de pil) de haargroei op de vrouwenborst konden stimuleren. Ze had verder geen snor of zoiets ;)
Alle reacties Link kopieren
Voor mij hoeft het ook niet!

Heerlijk...een vent met haar!

(op de juiste plekken dan en geen 'oerwouden' natuurlijk!)
Alle reacties Link kopieren
ballen en piemel graag kaal, zelf ken ik ook alleen maar mannen die zich daar scheren. (vaak ook een stukje bij de schaamheuvel)



ik vind het zelf dus ook raar om mannen te zien die daar nog haar hebben zitten.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
Ballen zoiezo kaal, boven de pik minstens getrimt.



Echt, die hele bossen haar, wát een afknapper...
Alle reacties Link kopieren
Kaal rules, voor beiden
*do not underestimate the power of stupidity*
Alle reacties Link kopieren
quote:iddan schreef op 25 april 2012 @ 17:53:

Ik weet niet hoor, maar die haren zitten mij tijdens het pijpen echt niet in de weg...maar goed ik lijk wel de enige hier die van veul haar houdt...;-)



Nee-nee.



Dacht bij je voorgaande post al, eindelijk, nog een... :-)
Alle reacties Link kopieren
quote:shogubo schreef op 26 april 2012 @ 10:55:

Waarom staat dit op de sekspijler ¿?¿?



Ik ga voor smoothie



Een zwaar behaarde piemel doet mij denken aan een dood vogeltje en een behaarde doos aan een cavia met een open ruggetje



Omdat het gaat over wat men sexy vindt?



Ik ga voor Hairy.



Een kaal kutje doet me denken aan een Zwitsal spleetje, en een kale zak aan een naaktslak.
Alle reacties Link kopieren
Kaal hoeft niet, maar wel lekker kort. Ballen kaal is wel een must voor mij
quote:februari schreef op 27 april 2012 @ 01:59:

[...]





Nee-nee.



Dacht bij je voorgaande post al, eindelijk, nog een... :-)







zo fijn, ik begon me met mijn voorkeur al helemaal eenzaam te voelen...;-)
Alle reacties Link kopieren
En voor de (les)bi-vrouwen onder ons: Hoe zien we het vrouwelijk geslachtsdeel het liefst? Helemaal glad, een streepje. lijntje, driehoekje of toch maar lekker gewoon een jaren 80 bush-bush?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het best bijzonder om te lezen dat velen echt "eisen" hebben op dit gebied.

Persoonlijke voorkeuren hebben we allemaal, maar een partner erop afwijzen als hij/zij het iets anders wil, zou ik niet snel doen. Tenzij die mijlenver afwijkt van wat je het fijnst vindt.

Dus als je van kaal houdt en die persoon probeert juist zoveel mogelijk haar te kweken, tja, dan begrijp ik wel dat je hier moeite mee hebt.

Maar stel, je vindt kaal het mooist, maar de man/vrouw waar je mee date houdt het gewoon goed bijgewerkt. Bijzonder dat je daar dan op afknapt.

Heb het idee dat je dan erg bezig ben met het uiterlijke plaatje. Maar goed, aantrekkingskracht is er of is er niet, dus als het zo zwart-wit ligt voor iemand, dan is dat voor die persoon waarschijnlijk heel normaal.
Alle reacties Link kopieren
Bij vrouwen vind ik kaal of een streepje het mooist.
Alle reacties Link kopieren
quote:februari schreef op 27 april 2012 @ 02:08:

[...]

Een kaal kutje doet me denken aan een Zwitsal spleetje, en een kale zak aan een naaktslak. Ja hooor, daar isssiieee weeeeer....
Alle reacties Link kopieren
Ja dus??



Ik vind een kaal kutje gewoon alleen maar mooi bij heel jonge meisjes. En niet bij zo'n doorleefde frommelkut als van mezelf of iedere andere veertiger die gebaard heeft.



Vind dat een beetje droef wannabee aandoen..



En omdat blijkbaar meer mensen dat hebben ga jij keihard "daar istie weer" roepen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven