Man meer zin

08-01-2012 20:41 92 berichten
Alle reacties Link kopieren
oke, heel cliche onderwerp maar toch wil ik het vragen..



Wat doen jullie als je (als vrouw) veel minder zin hebt als je parnter?

Ik heb op zich best een goed libido maar zo'n 2 keer per week vind ik wel voldoende. Mijn man wil wel elke dag. We doen het dus ongeveer 3 keer per week..

Ik ben door een aandoening die ik heb ook vaak erg moe, zoals afgelopen week. Ik heb het heel de week niet zien zitten omm te vrijen. Man in ondertussen flink wanhopig en zit me al heel te vissen of het dan vanavond gaat gebeuren..Ik ben net boos geworden op hem maar dat voelt toch niet lekker.

Wat vinden jullie..toch zin maken? of moet hij niet zeuren en maar geduld hebben..?
Alle reacties Link kopieren
Lijkt mij verstandig om er met hem over te praten zodat hij rekening kan houden met jou en jij met hem.

Daarbij ga niet tegen je wil in seks hebben om hem tevreden te houden.Maar praat met elkaar zodat er meer begrip komt wederzijds.
De ene keer maak ik wel zin, de andere keer niet.
Alle reacties Link kopieren
En kan het dan alleen 's avonds? En wat gebeurt er wanneer hij het 's middags dan vraagt? Wel eens geprobeerd om hem dan spontaan te bespringen? Variatie kan voor jou misschien lustverhogend werken? Ik zeg overigens niet dat je zin moet maken of het tegen je zin moet doen hoor.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Jeetje, 3x per week?? Ik spring al een gat in de lucht als we het 3x per maand doen...



Wij hebben ook een wisselend libido en chronisch tijdgebrek. Ik zou het saai gaan vinden als ik het drie keer per week zou doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Oker schreef op 08 januari 2012 @ 20:41:

Ik heb op zich best een goed libido maar zo'n 2 keer per week vind ik wel voldoende. Mijn man wil wel elke dag. We doen het dus ongeveer 3 keer per week..

Als je gewoon een goed libido hebt, dan zou ik denken.... dan heeft mijn man dus gewoon pech! Hij heeft het maar te accepteren.
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik vind dus dat ik wel een goed libido heb. Maar soms is er een week, dan heb ik geen zin (moe etc). Dat is toch niet gek?

Man is dan gelijk "wanhopig" . Ik vind dit niet terecht.

Maar praten hebben we al zo vaak gedaan. Toch begint hij er ALTIJD weer over,
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat er niks mis is met jullie frequentie. Je kan proberen zin te maken, maar 2 keer per week is toch prima?
Alle reacties Link kopieren
quote:Oker schreef op 08 januari 2012 @ 20:41:

Ik heb het heel de week niet zien zitten om te vrijen. Man in ondertussen flink wanhopig en zit me al heel te vissen of het dan vanavond gaat gebeuren..Ik ben net boos geworden op hem maar dat voelt toch niet lekker.

Nou, ik was héél boos geworden op mijn man. Als ik moe ben, ben ik moe. Punt. Als het min of meer MOET dan is de lol er toch ook af? En al helemaal als je een aandoening hebt. Dan zou hij daar toch alle begrip voor moeten hebben?
Wanhopig als hij een keer een week geen seks heeft? Dan gebruikt hij zijn handen maar ofzo.
Alle reacties Link kopieren
quote:Oker schreef op 08 januari 2012 @ 20:51:

Ja, ik vind dus dat ik wel een goed libido heb. Maar soms is er een week, dan heb ik geen zin (moe etc). Dat is toch niet gek?

Man is dan gelijk "wanhopig" . Ik vind dit niet terecht.

Ik heb weleens een maand geen zin! En nu ik zwanger ben is mijn libido gewoon 0.0
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Je zit gewoon prima op het gemiddelde. Als het mijn frequentie was, dan mocht ie zeuren. Misschien is het wat als je ermee naar een seksuoloog gaat en vraagt wat die er van vindt?
Alle reacties Link kopieren
Hier ook wel wat verschil in libido van zeker dagelijks voor mijn man en twee tot vier keer per week bij mij. Veel moe, kleine kinderen, werk, dan wil ik soms gewoon slapen....



Tja, hier lachen we er eigenlijk gewoon om. Ik zeg gewoon als ik geen zin heb en zeg dat ik naar hem toch niet kan kijken. Ik draai me om en val als een blok in slaap : boodschap overgekomen.



Hij is ook gewoon (ruim) tevreden hoor, maar meer mag voor hem altijd. Deden we het dagelijks, dan zou hij 2 keer per dag willen. En tegen mijn zin doen wil ik niet, maar dat zou hij verschrikkelijk vinden als ik dat zou doen. Als ik merk dat hij hoop c.q. zin heeft en ik niet, dan zeg ik het ook gelijk: vandaag komt het er niet meer van hoor schatje. Kan me voorstellen dat het frustrerend is als hij vanaf dat ie thuis is al zijn best aan het doen is om je in de stemming te krijgen als het op voorhand bij jou toch al bekend is dat het niets wordt.



Eerlijk en rechttoe rechtaan communiceren lijkt me het beste met mannen
Kan ie zichzelf niet gewoon helpen als ie zin heeft? Als je single bent moet je 't ook zelf doen tenslotte.
Alle reacties Link kopieren
Voor iemand die elke dag wel wil, is 3 keer weinig.

Dan vangt hij - in zijn idee - 4 keer bot, terwijl jij 1 keer zin maakt.

Als je gaat denken in een " goed " libido en een " fout " libido ga je voorbij aan zijn gevoel.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:elninjoo schreef op 08 januari 2012 @ 21:00:

Kan ie zichzelf niet gewoon helpen als ie zin heeft? Als je single bent moet je 't ook zelf doen tenslotte.Of je houdt er een berg neukkies op na.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ai lijkt me erg als je man gaat vissen of het vanavond wel gaat gebeuren. Ik heb ooit een vriend gehad die steeds wilde en me bij wijze van spreken letterlijk in de hoek dreef. Van hem kreeg ik toen om de oren dat ik aan het begin van onze relatie wel vaak wilde en nu ineens niet. Tja that's life heb ik gezegd en resultaten uit het verleden staan niet garant voor de toekomst. Wat bij mij een echte lustkiller was was dat hij er zo mee bezig was dan kom je in een cirkel terecht. Het werd zo'n "ding" Het was niet ontspannen meer. Met huidige partner geen last van.



Ik vind dat hij rekening mag houden met jouw aandoening en dat je gewoon bekaf kunt zijn.Daar kun je niets aan doen. Jij komt hem al hartstikke tegemoet door er 3 keer per week van te maken.



Nog even wat vragen....hoe lang zijn jullie samen? Gaat de relatie verder goed?
Alle reacties Link kopieren
quote:blogbabe schreef op 08 januari 2012 @ 20:53:

[...]

Ik heb weleens een maand geen zin! En nu ik zwanger ben is mijn libido gewoon 0.0



Jeetje....een maand? Dan hoop ik voor je man dat die op dezelfde libido-frequentie zit...anders heb ik medelijden met hem.



@TO mijn man en ik zitten wel redelijk op dezelfde frequentie. En anders is de ander vaak makkelijk over te halen



Geen tijd vind ik een heel slecht excuus. Je maakt toch ook tijd om te eten, drinken en te poepen?
Alle reacties Link kopieren
quote:eliane1981 schreef op 08 januari 2012 @ 20:56:

Hier ook wel wat verschil in libido van zeker dagelijks voor mijn man en twee tot vier keer per week bij mij. Veel moe, kleine kinderen, werk, dan wil ik soms gewoon slapen....



Tja, hier lachen we er eigenlijk gewoon om. Ik zeg gewoon als ik geen zin heb en zeg dat ik naar hem toch niet kan kijken. Ik draai me om en val als een blok in slaap : boodschap overgekomen.



Hij is ook gewoon (ruim) tevreden hoor, maar meer mag voor hem altijd. Deden we het dagelijks, dan zou hij 2 keer per dag willen. En tegen mijn zin doen wil ik niet, maar dat zou hij verschrikkelijk vinden als ik dat zou doen. Als ik merk dat hij hoop c.q. zin heeft en ik niet, dan zeg ik het ook gelijk: vandaag komt het er niet meer van hoor schatje. Kan me voorstellen dat het frustrerend is als hij vanaf dat ie thuis is al zijn best aan het doen is om je in de stemming te krijgen als het op voorhand bij jou toch al bekend is dat het niets wordt.



Eerlijk en rechttoe rechtaan communiceren lijkt me het beste met mannenIk kan me niet voorstellen dat een man met een hoger libido lacht om een vrouw die zich omdraait en gaat slapen als hij zin heeft.
Alle reacties Link kopieren
quote:blogbabe schreef op 08 januari 2012 @ 20:52:

[...]

Nou, ik was héél boos geworden op mijn man. Als ik moe ben, ben ik moe. Punt. Als het min of meer MOET dan is de lol er toch ook af? En al helemaal als je een aandoening hebt. Dan zou hij daar toch alle begrip voor moeten hebben?En waarom zijn jouw behoeftes belangrijker dan die van hem?
Alle reacties Link kopieren
quote:Nova78 schreef op 08 januari 2012 @ 21:10:

[...]

Jeetje....een maand? Dan hoop ik voor je man dat die op dezelfde libido-frequentie zit...anders heb ik medelijden met hem.

Nou ja, medelijden? 't Is niet elke maand zo, hè!
Alle reacties Link kopieren
quote:Nova78 schreef op 08 januari 2012 @ 21:15:

[...]





En waarom zijn jouw behoeftes belangrijker dan die van hem?Omdat ik vind dat seks iets is wat je nooit tegen je zin moet doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nova78 schreef op 08 januari 2012 @ 21:13:

[...]





Ik kan me niet voorstellen dat een man met een hoger libido lacht om een vrouw die zich omdraait en gaat slapen als hij zin heeft.



Waarschijnlijk vind ik het ook lolliger dan hem ja;). Maar goed hij kan er goed mee leven. Hij weet ook wel dat elke dag niet reeel is. En hij begrijpt ook wel dat als ik weer 's drie nachten achter elkaar met een kind heb rondgelopen (chronisch ziek) of een kind met een nachtmerrie dat ik dan mijn slaap wel goed kan gebruiken.



Gedram en gezeur hierover komt ook niet voor, dat zou ik eerlijk gezegd een turn off vinden.
Alle reacties Link kopieren
Ik moet er waarlijk niet aan denken elke dag sex te hebben, ook geen drie keer per week trouwens.



Wij communiceren gewoon over sex...wel/geen zin etc. Zouden meer mensen moeten doen. Zodra mijn vriend zou gaan pushen gaat mijn libido helemaal weg.
Bazinga!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven