Man met vriendin

24-07-2016 15:59 182 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het doel waarom ik deze post hier plaatste heb ik bereikt, er is nogal een discussie ontstaan over drugsgebruik en het studentenleven in het algemeen en dat is niet wat ik wilde veroorzaken. Sommige van jullie zijn echt onredelijk en ontzettend kortzichtig. Ik had van tevoren beter moeten kijken wat de doelgroep was van de dit topic, want mijn vraag om advies sluit hier absoluut niet op aan. Excuus. Ik verwijder verder mijn berichten, vind het belachelijk dat iedereen zo radicaal reageert. Er waren wat adviezen waar ik echt wat mee kan, die volg ik op. Maar ik vind de toon die wordt aangeslagen naar mij toe echt onredelijk.
Ik zou al geen coke snuiven.
Alle reacties Link kopieren
Zijn drugs (coke nog wel...) nu zo normaal geworden dat het gewoon gebruikt word tijdens een potje vreemdgaanvoorspel?



Ik vond mezelf altijd zo modern :(
En wat wil je nu?



Ik zou het lekker laten gaan en de ervaring koesteren.
Je komt over als een omhoog gevallen, onnozel, arrogant en naïef ding.
Alle reacties Link kopieren
wat wil je nu van ons? Toestemming om met hem te rollebollen?

I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Ik wil jullie vragen je in mij te verplaatsen, wat zouden jullie dan doen als jullie in eenzelfde situatie verzeild waren geraakt?



Mezelf voor mijn kop slaan en hopen dat ik niet de hele straat door gesleept wordt door zijn vriendin en dat mijn werkgever nooit te horen krijgt van mijn drugsgebruik.



Maar dat bedoel je vast niet?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Is het tegenwoordig net zo normaal om coke te snuiven als om even een colaatje uit de koelkast te pakken?
Alle reacties Link kopieren
O. En ik zou voortaan een familiepak condooms in huis hebben. Als je het dan doet, dan kun je het tenminste goed doen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.




Coke snuiven, dat prikt toch vreselijk?
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 24 juli 2016 @ 16:06:

Is het tegenwoordig net zo normaal om coke te snuiven als om even een colaatje uit de koelkast te pakken?best wel, als ik af moet gaan op wat ik van mijn kinderen hoor.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Corona67 schreef op 24 juli 2016 @ 16:06:

[afbeelding]



Coke snuiven, dat prikt toch vreselijk?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:EsterInside schreef op 24 juli 2016 @ 16:02:

Zijn drugs (coke nog wel...) nu zo normaal geworden dat het gewoon gebruikt word tijdens een potje vreemdgaanvoorspel?



Ik vond mezelf altijd zo modern :(Hier nog één. Mensen van mijn leeftijd (25) vinden het schijnbaar heel normaal om op een 'random' dinsdagavond een lijntje te leggen in het dorpscafé.
music is my life
Je kan niet verliefd worden zeg je. Maar dat waar je bang voor bent is gebeurt, je krijgt hem niet uit je hoofd.. Euhm?



Ver uit zijn buurt blijven! Als je nu al zo heftig reageert laat staan na nog een ontmoeting. Wat levert het je op?
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
Ik zou zeker proberen zijn vriendin te worden. Dat is echt leuk met deze man.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 24 juli 2016 @ 16:07:

[...]





best wel, als ik af moet gaan op wat ik van mijn kinderen hoor.Oké dan ben ik hopeloos ouderwets.
Alle reacties Link kopieren
volgens mij ben je al verliefd
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 24 juli 2016 @ 16:09:

[...]





Oké dan ben ik hopeloos ouderwets.Wees blij.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:whispers schreef op 24 juli 2016 @ 16:07:

[...]





Hee thanks hé, dat was precies de reden waarom ik hier om advies vraag.Ja wat wil je dan? Je maakt er een heel verhaal van. Dat je student bent doet totaal niet ter zake. Het enige waar het om gaat is dat je hebt liggen vozen met een bezette kerel terwijl je drugs in je mik had. Je wilt zijn vriendin niet worden, maar je zegt zelf al dat je je niet in kunt houden hem een bericht te sturen. Nou dan doe je dat toch? Ga je toch lekker weer liggen vozen met drugs in je mik. Have fun.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap je volkomen. Hoelang is die bewuste nacht nu geleden? Ik zou eerst even afwachten tot alle na-effecten van de middelen zijn uitgewerkt. De ervaring leert mij dat ik in de dagen na zo'n avond toch niet helemaal realistisch denk, een soort emotionele kater heb. De ervaring leert mij ook dat je beter kan nagenieten van zo'n topgevoel dat je met iemand had dan het weer opnieuw opzoeken, want bij herhaling valt het altijd tegen! Koester deze herinnering, brand je vingers er verder niet aan.
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
Het helemaal naar de zin maken en vragen of je het lekker vond maar toch geen seks hebben, hoe doe je dat?

En coke snuiven, gevaarlijk spul.

En die vent ook trouwens.

Dus vergeten die handel en zie het maar als een mooie herinnering. Dit kan nooit goed aflopen.
Hatsjikideee...
Alle reacties Link kopieren
quote:whispers schreef op 24 juli 2016 @ 16:11:

[...]





Zijn vriendin is ontzettend naïef door bij hem te blijven, terwijl ze weet dat hij zo is.



Mijn werkgevers doen met me mee in mijn drugsgebruik, ik werk bij een jong bedrijf, dus daar maak ik me zeker geen zorgen om ;)Wow ... stoer.
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 24 juli 2016 @ 16:09:

volgens mij ben je al verliefd Verwar verliefdheid niet met lust. Als je eenmaal een superervaring hebt gehad met iemand op seksueel gebied, kan dat zicht nog wel eens vertroebeld raken ;) vrouwen en oxytocine...hopeloos.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven