Man met vriendin

24-07-2016 15:59 182 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het doel waarom ik deze post hier plaatste heb ik bereikt, er is nogal een discussie ontstaan over drugsgebruik en het studentenleven in het algemeen en dat is niet wat ik wilde veroorzaken. Sommige van jullie zijn echt onredelijk en ontzettend kortzichtig. Ik had van tevoren beter moeten kijken wat de doelgroep was van de dit topic, want mijn vraag om advies sluit hier absoluut niet op aan. Excuus. Ik verwijder verder mijn berichten, vind het belachelijk dat iedereen zo radicaal reageert. Er waren wat adviezen waar ik echt wat mee kan, die volg ik op. Maar ik vind de toon die wordt aangeslagen naar mij toe echt onredelijk.
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
quote:whispers schreef op 24 juli 2016 @ 16:11:

[...]





Zijn vriendin is ontzettend naïef door bij hem te blijven, terwijl ze weet dat hij zo is.



Mijn werkgevers doen met me mee in mijn drugsgebruik, ik werk bij een jong bedrijf, dus daar maak ik me zeker geen zorgen om ;) Als ze op de hoogte is, is ze juist alles behalve naief



en ik sluit me aan bij eerdere postings, ik voel me ineens heel oud en ouderwets
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Heel Volendam is aan de coke....... en nog 100en dorpen erbij..
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Goed verhaal, heel stoer.
Alle reacties Link kopieren
quote:abstract schreef op 24 juli 2016 @ 16:14:

Goed verhaal, heel stoer.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt veel woorden gebruikt in je verhaal, maar wat me niet helemaal duidelijk is: wat wil je precies van ons weten?
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
quote:whispers schreef op 24 juli 2016 @ 16:11:

[...]





Zijn vriendin is ontzettend naïef door bij hem te blijven, terwijl ze weet dat hij zo is.



Zij zal ook vinden dat ie lekker neukt.



Mijn werkgevers doen met me mee in mijn drugsgebruik, ik werk bij een jong bedrijf, dus daar maak ik me zeker geen zorgen om ;)Hihi, mal bedrijf, zeg.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Zijn vriendin is naïef, maar jij niet? Haha.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 24 juli 2016 @ 16:17:

[...]





Hihi, mal bedrijf, zeg.Op de vrijmibo toch? Lekker een lijntje coke snuiven en daarna met de baas de bezemkast induiken. Heel normaal schijnt.
Alle reacties Link kopieren
quote:abstract schreef op 24 juli 2016 @ 16:14:

Goed verhaal, heel stoer.Lekker kort ook he.....hoop niet dat ze communicatie of journalistiek studeert...
Age is nothing but Numbers but Numbers count
Alle reacties Link kopieren
Als hij jou ook zo héérlijk vindt, neemt hij zelf wel initiatief toch?
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Alle reacties Link kopieren
Och shit: ik heb mijn leesbril gepakt en nogmaals OP gelezen. Je wil weten wat ik zou doen.



Toen ik twintig was zou ik waarschijnlijk mijn allergeilste proza typen en dit aan hem toesturen in de hoop dat er in zijn onderbroek iets zou gebeuren, wat mogelijk kon leiden tot een voorzetting van de heftige coke-ochtend die jullie gehad hebben. (En eigenlijk ook met de hoop dat Coke-mans zijn vriendin aan de dijk zou zetten en met mij verder zou gaan)



Nu ik meer dan een decennium verder ben, weet ik beter.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
quote:whispers schreef op 24 juli 2016 @ 16:07:

[...]





Hee thanks hé, dat was precies de reden waarom ik hier om advies vraag.Gelukkig dat je dit inziet. Een beetje zelfinzicht doet wonderen.
Alle reacties Link kopieren
quote:whispers schreef op 24 juli 2016 @ 16:18:

[...]





Wat ik moet doen iig geen coke gebruiken als je daardoor niet meer normaal kunt nadenken en ook niet denken dat je stoer bent als je het neemt
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is het niet zo moeilijk wat je moet doen,. Je bent student, niet verliefd, kan lekker van bil met kerel waar het mee klikt en waar je niets van hoeft te verwachten. Wat is je probleem dan?
Age is nothing but Numbers but Numbers count
Alle reacties Link kopieren
quote:whispers schreef op 24 juli 2016 @ 16:20:

[...]





Ik heb niet echt collega's die dat doen, grappig dat je dit verband benoemd aangezien ik zelf niet echt mensen ken die dat zo doen.Nee maar je baas en jij zitten wel aan de coke toch?
Alle reacties Link kopieren
quote:PokingTheBear schreef op 24 juli 2016 @ 16:21:

Volgens mij is het niet zo moeilijk wat je moet doen,. Je bent student, niet verliefd, kan lekker van bil met kerel waar het mee klikt en waar je niets van hoeft te verwachten. Wat is je probleem dan?Hij probeerde het TO naar de zin te maken. Hij probeerde haar over te halen langer te blijven. Hij is eigenlijk de perfecte man --> TO is fullieft. Maar hij heeft een reelaatsie. Dûh
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
Colombiaanse tweeling (geen grapje)?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
quote:whispers schreef op 24 juli 2016 @ 16:18:

[...]





Wat ik moet doenZorgen dat je altijd rubbers in huis hebt.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 24 juli 2016 @ 16:26:

[...]





Zorgen dat je altijd rubbers in huis hebt.En coke, want zonder coke is Cokemans niet zo lekker.
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
Volgende keer een selfie maken als jullie in standje 69 liggen en dan leuk naar zijn vriendin sturen. heb je toch al 1 probleem minder. Of meer. maar dat zie je dan wel weer.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven