Man met vriendin

24-07-2016 15:59 182 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het doel waarom ik deze post hier plaatste heb ik bereikt, er is nogal een discussie ontstaan over drugsgebruik en het studentenleven in het algemeen en dat is niet wat ik wilde veroorzaken. Sommige van jullie zijn echt onredelijk en ontzettend kortzichtig. Ik had van tevoren beter moeten kijken wat de doelgroep was van de dit topic, want mijn vraag om advies sluit hier absoluut niet op aan. Excuus. Ik verwijder verder mijn berichten, vind het belachelijk dat iedereen zo radicaal reageert. Er waren wat adviezen waar ik echt wat mee kan, die volg ik op. Maar ik vind de toon die wordt aangeslagen naar mij toe echt onredelijk.
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 24 juli 2016 @ 17:15:

[...]





Hoe weet jij dat? Misschien is Dream wel een ervaren snuiverd.

Elke week in de handbal kantine

Ik moet eerlijk bekennen dat ik er wel ervaring mee heb.... Maar ik ben gelukkig nooit met een vreemde mee naar huis gegaan om met z'n tweetjes te gaan gebruiken. Dat klinkt echt onveilig en niet ok.
Only dead fish go with the flow
Alle reacties Link kopieren
quote:whispers schreef op 24 juli 2016 @ 17:09:

[...]





Ik hoef ook niet met hem te trouwen. Op dit moment komt hij op mij over als de perfecte man, aangezien ik na de zomer een tijd weg ga en dus helemaal niet op zoek ben naar iets vasts. Dat is het moment waarop lust het overwint van liefde. Ik had niet kort geleden nog seks gehad, met mijn vaste scharrel, waarmee ik ook duidelijke afspraken heb omdat ik dus naar het buitenland ga. Maar het samenzijn met deze scharrel en eerdere vlammen valt in het niet in vergelijking met hoe intens het was met deze man.

Daarnaast is het ontzettend kortzichtig om te zeggen dat ik nog high ben? Ik denk dat ik een hele hoop meer ervaring hiermee heb dan jij en ik ben me dan ook zeker bewust van de dips die daarbij horen, en daar bevindt ik me momenteel niet in. Denk dat ik dat zelf beter kan inschatten dan jij ;) Ga mij alsjeblieft niet vertellen hoe ik me voelde op dat moment want dat weet ik zelf denk ik het best.

Meid, dan laat je je toch lekker volblaffen door hem, als je het zo lekker vond, waarom niet.

Schijt aan die vriendin toch, lekker boeiend die muts.
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 24 juli 2016 @ 16:42:

[...]





Ik ben de 30 al gepasseerd. Jij ook, Evy?Zéér zeker.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
quote:whispers schreef op 24 juli 2016 @ 17:17:

[...]





Dacht zelf dat de doelgroep meer 20-30 jarigen zou bevatten.Nee, die gaan wandelend naar de bowlingbaan op zondagmiddag. Ik heb net met een biljet van 100 euro een lijn coke van mijn man zijn ouwemannenreet gesnoven en me toen in eens in al mijn - kurkdroog natuurlijk, ik word ook wat ouder - gaten laten uitwonen. Maar ja, ik heb daar de leeftijd en het geld voor.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
[quote][
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamglasses schreef op 24 juli 2016 @ 17:18:

[...]



Elke week in de handbal kantine

Ik moet eerlijk bekennen dat ik er wel ervaring mee heb.... Maar ik ben gelukkig nooit met een vreemde mee naar huis gegaan om met z'n tweetjes te gaan gebruiken. Dat klinkt echt onveilig en niet ok.

Zolang je zelf nog weet wat je doet en het met bekenden doet is er niet veel aan de hand.

Goed is het niet, maar dat weet iedereen.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 24 juli 2016 @ 17:21:

[...]



Nee, die gaan wandelend naar de bowlingbaan op zondagmiddag. Ik heb net met een biljet van 100 euro een lijn coke van mijn man zijn ouwemannenreet gesnoven en me toen in eens in al mijn - kurkdroog natuurlijk, ik word ook wat ouder - gaten laten uitwonen. Maar ja, ik heb daar de leeftijd en het geld voor.Hij moet er op spugen bgb, dan gaat het al makkelijker.
quote:whispers schreef op 24 juli 2016 @ 17:20:

[...]





Afgelopen woensdag.Huh? Het ging toch over vandaag? En over saaie zondagen?
Alle reacties Link kopieren
quote:OldWood schreef op 24 juli 2016 @ 17:22:

[...]



Hij moet er op spugen bgb, dan gaat het al makkelijker.Laatste keer vloog zijn gebit mee, toen hij er op wilde kwatten.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 24 juli 2016 @ 17:23:

[...]





Laatste keer vloog zijn gebit mee, toen hij er op wilde kwatten.
Alle reacties Link kopieren
quote:whispers schreef op 24 juli 2016 @ 17:17:

[...]





Goeie vraag. Ik denk meer omdat ik benieuwd was naar wat anderen in deze situatie zouden doen, maar ik denk dat ik hier niet helemaal bij de juiste doelgroep zit om hierover advies te vragen, aangezien de gemiddelde reactie weergeeft dat de meesten niet echt een idee hebben van hoe het eraan toegaat in het studentenleven tegenwoordig. Ik wist niet dat dit forum meer voor huisvrouwen was... Dacht zelf dat de doelgroep meer 20-30 jarigen zou bevatten.



Misschien is het helemaal niet zo gebruikelijk wat jij met je studentenleven aan het doen bent?

Coke snuiven snap ik echt nog wel. En dat je dit niet elk weekend doet, lijkt me erg verstandig. Want het is namelijk verslavend.



Maar met een vreemde vent alleen - zonder andere vrienden- meegaan om drugs te gebruiken, komt niet vaak voor hoor!



Dat jij dit niet in ziet, vind ik wat typerend overkomen. Je grenzen vervagen waarschijnlijk snel. Dat is niet normaal te noemen.
Only dead fish go with the flow
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamglasses schreef op 24 juli 2016 @ 17:24:

[...]





Misschien is het helemaal niet zo gebruikelijk wat jij met je studentenleven aan het doen bent?

Coke snuiven snap ik echt nog wel. En dat je dit niet elk weekend doet, lijkt me erg verstandig. Want het is namelijk verslavend.



Maar met een vreemde vent alleen - zonder andere vrienden- meegaan om drugs te gebruiken, komt niet vaak voor hoor!



Dat jij dit niet in ziet, vind ik wat typerend overkomen. Je grenzen vervagen waarschijnlijk snel. Dat is niet normaal te noemen.Dat zei ik net inderdaad ook. Coke snuiven is écht niet zo gebruikelijk onder studenten. Snap niet waarom TO dat denkt.
Alle reacties Link kopieren
[quote][m
Alle reacties Link kopieren
-
Kun je voor het volledige beeld nog even de volgende vragen beantwoorden, zodat ik je kan voorzien in een weloverwogen en verstandig advies to?quote:*nightsky* schreef op 24 juli 2016 @ 17:17:

En had je je telefoon nou nog teruggevonden? Waar lag ie?

Wat voor studie volg je eigenlijk? En waar?

In welke sector werk je?

En hij? Is hij al een stuk ouder? Wat studeert hij? Of wat is zijn beroep?

En waar was zijn vriendin? Ook de hort op? Of wonen ze niet samen?



Ik heb echt wat meer achtergrondinformatie nodig om een goed advies te kunnen geven in deze.
Alle reacties Link kopieren
Coke en seks vormen een haast mythische combinatie. Een lijn leggen op het achterwerk van je geliefde en die vervolgens (liefst via kostbare coupure) de neus in werken... Het zou beloond worden met granietharde erecties, eindeloze rampetampmarathons en supernova-achtige orgasmen.



Maar werkt cokegebruik tijdens de seks nou echt plezier- en potentieverhogend? Het antwoord luidt: ja. En nee.



In eerste instantie kan de witte motor de geslachtsdaad inderdaad intenser maken. Cocaïne, evenals seks, stimuleert namelijk de afgifte van plezierstoffen in de hersenen. En de belangrijkste stof is dopamine. De seks kan langer duren en een intenser orgasme opleveren. Bij kleine doses cocaïne, welteverstaan. Want langdurig of hoger gedoseerd gebruik kan de dopaminevoorraad in de hersenen leegtrekken en dat veroorzaakt juist een afname van het libido. De zin in seks kan daardoor zelfs geheel verdwijnen. Uit onderzoek bij ratten bleek dat de dieren na verloop van tijd coke verkozen boven seks. Dat zou komen doordat cocaïne meer dopamine vrijmaakt bij de ratten en dus lekkerder is.



Of het bij mensen ook zo werkt, is niet bewezen. Niet iedereen die van het witte poeder snoept eindigt als seksloze junk. Het is ook niet ondenkbaar dat de sterke hang naar dopamine die de ratten aan de dag legden, samenhangt met de uitzichtloosheid van hun gekooide bestaan.



Maar de coke-high kan seksuele keuzes wel degelijk beïnvloeden (‘Oh, geen condoom? Dan maar zonder’). En omdat je langer kunt doorgaan en coke de slijmvliezen uitdroogt, wordt de kans op rubberklappers en kleine wondjes groter – en daarmee ook de kans op soa-overdracht. Elk kwartier wisselen van condoom en veel glijmiddel is daarom het devies. Maar aangezien langdurig cokegebruik ook nog eens tot erectieproblemen kan leiden, vormen coke en seks zeker geen zuiver gouden combi.

Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:whispers schreef op 24 juli 2016 @ 17:20:

[...]





Afgelopen woensdag.Coke blijft tot 10 dagen in je bloed. Probeer je eigen leventje een beetje normaal op te pakken deze week en bekijk het hele verhaal over een week nog eens.
Only dead fish go with the flow
Alle reacties Link kopieren
Ach, we kunnen het je allemaal niet echt kwalijk nemen volgens de site van Jellinek



'VERANDERING IN PERSOONLIJKHEID

Mensen die veel en regelmatig cocaïne gebruiken, kunnen veranderen in onaardige personen: koel, arrogant en egoïstisch. Bovendien zijn ze vaak prikkelbaar, geïrriteerd en rusteloos. Dit kan leiden tot allerlei ruzies. De omgeving heeft dit soort veranderingen vaak eerder in de gaten dan de gebruiker zelf.'



ps: in mijn studententijd gebruikte ik ook weleens wat, maar heus: andermans vent neuken vinden ik en mijn vrienden allemaal oridinair.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 24 juli 2016 @ 17:23:

[...]





Laatste keer vloog zijn gebit mee, toen hij er op wilde kwatten.
Alle reacties Link kopieren
quote:whispers schreef op 24 juli 2016 @ 17:17:

[...]





Goeie vraag. Ik denk meer omdat ik benieuwd was naar wat anderen in deze situatie zouden doen, maar ik denk dat ik hier niet helemaal bij de juiste doelgroep zit om hierover advies te vragen, aangezien de gemiddelde reactie weergeeft dat de meesten niet echt een idee hebben van hoe het eraan toegaat in het studentenleven tegenwoordig. Ik wist niet dat dit forum meer voor huisvrouwen was... Dacht zelf dat de doelgroep meer 20-30 jarigen zou bevatten.



Nou ik denk dat vele, niet alleen hier, nooit in die situatie belandt zijn/willen zijn. Ik zou het ook niet willen. Mocht het me toch overkomen zijn, dan weet ik ook dat zo'n nacht magish en eenmalig is. Daarnaast zou ik het zelf niet tof vinden als mijn vriend vreemdgaat, dus dan zou ik het een ander ook niet aan doen. Verder kan je die magischr nacht kan je niet opnieuw beleven (denk maar aan 'het is een nacht'). Dus de kans dat het de tweede keer zo ontzettend tegenvalt is zo groot dat ik dat risico niet zou willen nemen. Beter een goede herinnering aan iets eenmaligs, dan een slechte doordat je de eerste probeerde te overtreffen. Voor mij genoeg redenen om hem niet te doen. Maar goed, jij moet doen wat je niet laten kunt.



Ik ben ook iemand van de karma. Een vriendin van mij was naar bed geweest met een jongen die een vriendin had, toen haar latere vriend vreemdging had ik dan ook geen medelijden met haar. Ze werkte er in een andere relatie immers ook aan mee. Dus met die gedachte zou ik al snel van bezette jongens afblijven.
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
quote:whispers schreef op juli 2016 @ 16:46:

[...]

Ik ben 23 en in mijn kringen wordt een hele hoop soorten drugs gebruikt, het hoort gewoon een beetje bij de levensstijl en het is ook uit verveling dat we soms nieuwe dingen proberen, omdat we in feite op een loze zondag niet veel anders hebben te doen.



Say whut Misschien moet je dan eens andere kringen gaan zoeken om leuke dingen te gaan doen. Ik ben 22 en herken dit helemaal niet. Er is niets mis met experimenteren, maar drugs gebruiken uit verveling is echt fucked up hoor.



Verder: sommige dingen zijn eenmalig gewoon beter. Ik zou dit gewoon houden als mooie herinnering. Grote kans dat als je nog een keer met hem in bed belandt dat het hartstikke tegenvalt of dat je weer coke op hebt en ineens weer die afkeer hebt. Je gaat toch naar het buitenland, dus lekker belangrijk of je hem nog een keer ziet of niet. Er zijn nog meer vissen in de zee waar je spetterende seks mee kunt hebben hoor (die wel gewoon vrijgezel zijn).
Alle reacties Link kopieren
-

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven