Man met vriendin

24-07-2016 15:59 182 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het doel waarom ik deze post hier plaatste heb ik bereikt, er is nogal een discussie ontstaan over drugsgebruik en het studentenleven in het algemeen en dat is niet wat ik wilde veroorzaken. Sommige van jullie zijn echt onredelijk en ontzettend kortzichtig. Ik had van tevoren beter moeten kijken wat de doelgroep was van de dit topic, want mijn vraag om advies sluit hier absoluut niet op aan. Excuus. Ik verwijder verder mijn berichten, vind het belachelijk dat iedereen zo radicaal reageert. Er waren wat adviezen waar ik echt wat mee kan, die volg ik op. Maar ik vind de toon die wordt aangeslagen naar mij toe echt onredelijk.
Alle reacties Link kopieren
Wat een onzin dat wij het studentenleven niet zouden kennen? Ik ben er net zelf 2 jaar geleden uit...



Ik ken wellicht 1 a 2 mensen die ooit eens een lijntje hebben genomen van de 500-600 mensen die ik ontmoet heb.



Het is niet normaal om drugs te gebruiken, en al zeker geen coke.

Het is niet normaal op je met drugs in je bloed uit te laten wonen door een man die tevens al een vriendin heeft.



Dat betekend overigens niet dat jij dus niet zou mogen doen - ik bedoel, ga je gang, als dit is wat je voor ogen hebt...

Maar reageer niet zo "verbaasd" als mensen zeggen dat het NIET NORMAAL is. Want dat is het niet, was het nooit en zal het hopelijk ook nooit worden.
Alle reacties Link kopieren
quote:whispers schreef op 24 juli 2016 @ 17:30:

[...]





Ik rond binnen een half jaar mijn master af aan de UvA, wat heb jij zoal bereikt?Nou poepoe wat zal je moeder trots zijn. Alsof je met diploma's op zak geen naïeve muts kunt zijn. Aan deze comment te zien heb je nog een hoop te leren.
Ik denk dat het één hele grote dooddoener gaat worden als je het nog een keer gaat doen. Het wordt natuurlijk nooit meer zo perfect en magisch als toen.



En dan heb je je voor niks als een slettebak gedragen en alleen maar meer problemen voor hem gecreëerd.



Ik zou het niet doen. Gewoon niet. Houd het hierbij.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij wil je toch gewoon je 'stoere verhaal' kwijt. Je begint namelijk al met zeggen dat het schokkend of ordinair gevonden kan worden. Wel, ik vind het niet schokkend of ordinair, ik vind het dom. Maakt niet uit of het in de tegenwoordige studentenkringen er anders aan toe gaat dan in die van twintig jaar geleden. Zoveel anders is het trouwens niet. Feit blijft dat je met de vriend van een ander seks hebt gehad. Moet je niet willen. Haar naief noemen vind ik niet aardig, en ik vind het nogal arrogant om een oordeel over haar te hebben nadat je 1 x seks met haar partner hebt gehad.

Alleen de mensen die met je meepraten krijgen een min of meer aardige reactie. De anderen begrijpen niets van jou, van het studentenleven of noem maar op.

Je komt op mij over alsof je jezelf heel wat vindt, en dat vind ik dan weer niet sympathiek.
Mind the gap
Alle reacties Link kopieren
quote:whispers schreef op 24 juli 2016 @ 17:30:

[...]





Ik rond binnen een half jaar mijn master af aan de UvA, wat heb jij zoal bereikt?



Ik heb nog nooit coke gesnoven en ben nog nooit vreemd gegaan of daarin meegeholpen.



En jij?
En had je je telefoon nou nog teruggevonden? Waar lag ie?

Is dat relevant voor het verhaal? Hij lag op zijn wastafel, door het wit op wit merkten we het niet direct op.

Wat voor studie volg je eigenlijk? En waar?

Ik ben bezig met mijn master Arbeids- en Organisatiepsychologie in Amsterdam.

In welke sector werk je?

Telecom

En hij? Is hij al een stuk ouder? Wat studeert hij? Of wat is zijn beroep?

Hij is 27 en net afgestudeerd, doet iets in de financiële sector, zijn niet echt op de details ingegaan.

En waar was zijn vriendin? Ook de hort op? Of wonen ze niet samen?

Hij woont nog in een studentenhuis, hij is heel hecht met zijn hockeyteam en daarom een beetje een eeuwige student



Ik ga het hier even in de groep gooien. Leuke gespreksstof voor tijdens de barbecue. Vanavond komen we terug met onze bevindingen en een advies.



Kun je misschien nog wel wat over de studie arbeids- en organisatiepsychologie toelichten? Dat lijkt ons best relevant. Wat kun je gaan doen met je diploma op zak?

En waar gaat jouw voorkeur naar uit voor een toekomstige job?



Telecom is ook erg breed hè? Kun je iets specifieker zijn? Het maakt nogal een verschil of je in zo'n telefoonwinkel werkt of bij de helpdesk natuurlijk. Bedankt alvast.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 24 juli 2016 @ 17:23:

[...]





Laatste keer vloog zijn gebit mee, toen hij er op wilde kwatten.Zolang dat gebit maar niet begint te happen.
Alle reacties Link kopieren
Coke maakt veel kapot... levens. Mijn ex en een vriend zijn eraan kapot gegaan. Letterlijk doorgedraaid. Beide zelfmoord gepleegd. Dus... kap ermee
Nightsky, deel je nou informatie die zij prive aan jou heeft geschreven?



TO ik heb zelf regelmatig drugs gebruikt, maar uit verveling iets nemen omdat je op zondag niks beters te doen hebt? Klinkt zorgelijk. Zeker coke, pas er mee op. Rot spul is het.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eva- schreef op 24 juli 2016 @ 17:43:

Nightsky, deel je nou informatie die zij prive aan jou heeft geschreven?



.Welnee, joh.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eva- schreef op 24 juli 2016 @ 17:43:

Nightsky, deel je nou informatie die zij prive aan jou heeft geschreven?

Nee hoor, is gewoon een quote van een eerdere comment.
Alle reacties Link kopieren
quote:*nightsky* schreef op 24 juli 2016 @ 17:38:

En had je je telefoon nou nog teruggevonden? Waar lag ie?

Is dat relevant voor het verhaal? Hij lag op zijn wastafel, door het wit op wit merkten we het niet direct op.

Wat voor studie volg je eigenlijk? En waar?

Ik ben bezig met mijn master Arbeids- en Organisatiepsychologie in Amsterdam.

In welke sector werk je?

Telecom

En hij? Is hij al een stuk ouder? Wat studeert hij? Of wat is zijn beroep?

Hij is 27 en net afgestudeerd, doet iets in de financiële sector, zijn niet echt op de details ingegaan.

En waar was zijn vriendin? Ook de hort op? Of wonen ze niet samen?

Hij woont nog in een studentenhuis, hij is heel hecht met zijn hockeyteam en daarom een beetje een eeuwige student



Ik ga het hier even in de groep gooien. Leuke gespreksstof voor tijdens de barbecue. Vanavond komen we terug met onze bevindingen en een advies.



Kun je misschien nog wel wat over de studie arbeids- en organisatiepsychologie toelichten? Dat lijkt ons best relevant. Wat kun je gaan doen met je diploma op zak?

En waar gaat jouw voorkeur naar uit voor een toekomstige job?



Telecom is ook erg breed hè? Kun je iets specifieker zijn? Het maakt nogal een verschil of je in zo'n telefoonwinkel werkt of bij de helpdesk natuurlijk. Bedankt alvast.



ongelooflijk hoe naïef deze TO is.... geeft allerlei privé informatie weg.



misschien gewoon ff je eigen naam geven hier? en die vn hem? kunnen we hem ff contacten. dat lijkt me het meest handige om echt goed advies te kunnen geven.



heeft hij trouwens al een topic geopend op een of ander mannenforum? of is dit eigenlijk gewoon weer zo'n wijvenzeikverhaal? en waarom zijn die altijd zo met een man bezig?
Ok, dan heb ik daar overheen gelezen zoveel privé informatie
Alle reacties Link kopieren
quote:simone789 schreef op 24 juli 2016 @ 17:48:

[...]





ongelooflijk hoe naïef deze TO is.... geeft allerlei privé informatie weg.



Bizar.

Maar ze zal straks wel ontkennen als ze door heeft hoe héél erg niet slim dit is.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:*nightsky* schreef op 24 juli 2016 @ 17:38:

En had je je telefoon nou nog teruggevonden? Waar lag ie?

Is dat relevant voor het verhaal? Hij lag op zijn wastafel, door het wit op wit merkten we het niet direct op.

Wat voor studie volg je eigenlijk? En waar?

Ik ben bezig met mijn master Arbeids- en Organisatiepsychologie in Amsterdam.

In welke sector werk je?

Telecom

En hij? Is hij al een stuk ouder? Wat studeert hij? Of wat is zijn beroep?

Hij is 27 en net afgestudeerd, doet iets in de financiële sector, zijn niet echt op de details ingegaan.

En waar was zijn vriendin? Ook de hort op? Of wonen ze niet samen?

Hij woont nog in een studentenhuis, hij is heel hecht met zijn hockeyteam en daarom een beetje een eeuwige student



Ik ga het hier even in de groep gooien. Leuke gespreksstof voor tijdens de barbecue. Vanavond komen we terug met onze bevindingen en een advies.



Kun je misschien nog wel wat over de studie arbeids- en organisatiepsychologie toelichten? Dat lijkt ons best relevant. Wat kun je gaan doen met je diploma op zak?

En waar gaat jouw voorkeur naar uit voor een toekomstige job?



Telecom is ook erg breed hè? Kun je iets specifieker zijn? Het maakt nogal een verschil of je in zo'n telefoonwinkel werkt of bij de helpdesk natuurlijk. Bedankt alvast.
Alle reacties Link kopieren
-
quote:whispers schreef op 24 juli 2016 @ 17:55:

[...]





Denken jullie nou echt dat ik zó dom zou zijn om echte details op te geven? Succes met het achterhalen welk persoon je hier aan kan koppelen, heb namelijk alles zodanig aangepast dat het in ieder geval niet naar mij toe terug te lijden is. Laat het met weten als jullie haar gevonden hebben oké? Zou d'r graag ontmoeten.Lijden?
Alle reacties Link kopieren
quote:whispers schreef op 24 juli 2016 @ 17:55:

[...]





Denken jullie nou echt dat ik zó dom zou zijn om echte details op te geven? Succes met het achterhalen welk persoon je hier aan kan koppelen, heb namelijk alles zodanig aangepast dat het in ieder geval niet naar mij toe terug te lijden is. Laat het met weten als jullie haar gevonden hebben oké? Zou d'r graag ontmoeten.ja, zo dom kom je namelijk wel over..... en ik hoop maar dat je idd een hoop flauwekul hebt opgeschreven.
We zouden het handig vinden als je een foto van jezelf en de jongeman in kwestie kunt toevoegen. Mocht dat moeilijk zijn, dan volstaat een link naar je Facebook profiel en dat van hem ook wel.

Desnoods van die tweelingbroer.

Hockeyen zij beiden bij hetzelfde team in Amsterdam?



Erg leuke stof voor tijdens de familiebarbecue trouwens.

Mijn oma van 87 zegt de hele telecom branche maar onzin te vinden, een telefoon is immers toch gewoon om te bellen.

Mijn zwager wil graag weten wat jullie seksuele handelingen precies waren en is daarover nu in heftige discussie met opa van 91.

De kinderen zijn op allerlei soorten drugs aan het googlen en mijn nichtje van 17 zegt nu dat ze niet meer in Leiden wil studeren maar liever voor Amsterdam kiest, dat lijkt haar toch minder saai.
quote:whispers schreef op 24 juli 2016 @ 17:31:

[...]





Ik vind dit het eerste, oprechte, wijze advies. Bedankt. Zelf had ik er nog niet zo op die manier over nagedacht.



Dit advies is al eerder gegeven hoor, maar niet met een suikerrandje. Selectief lezen ftw.

Als bedrogen vriendin zeg ik: kappen. Bedrogen worden doet erg veel pijn.
Alle reacties Link kopieren
Wanneer je dit wilt en zeker weet, waar heb je dan een topic voor nodig?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Je stopt toch niet iets in je neus wat bij een ander in zijn reet heeft gezeten?
Oh en ome Arie zegt nu: Zie je wel, die siepologen en spiegiejaters zijn zelf allemaal knettergek en de ergste verslaafden die er zijn.



Opa zegt dat je niet zo lang kan boffen pijpenstelen en handwerk kan verrichten zonder hem er dan toch stiekem in te laten glijden op een onbewaakt ogenblik. Hij schreeuwt nogal omdat hij stokdoof is en nu is oma dus heel erg boos op hem.

Schoonzus wilde haar sussen maar viel met de schaal met knoflooksaus in het gras toen ze op haar hakjes naar oma rende...



En mijn nichtje wil nu weten of jij misschien nog een geweldig studentenhuis weet in de hoofdstad.
Alle reacties Link kopieren
quote:whispers schreef op 24 juli 2016 @ 17:55:

[...]





Denken jullie nou echt dat ik zó dom zou zijn om echte details op te geven? .Voorspelbaar, hoor.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:*nightsky* schreef op 24 juli 2016 @ 18:04:

Oh en ome Arie zegt nu: Zie je wel, die siepologen en spiegiejaters zijn zelf allemaal knettergek en de ergste verslaafden die er zijn.



Opa zegt dat je niet zo lang kan boffen pijpenstelen en handwerk kan verrichten zonder hem er dan toch stiekem in te laten glijden op een onbewaakt ogenblik. Hij schreeuwt nogal omdat hij stokdoof is en nu is oma dus heel erg boos op hem.

Schoonzus wilde haar sussen maar viel met de schaal met knoflooksaus in het gras toen ze op haar hakjes naar oma rende...



En mijn nichtje wil nu weten of jij misschien nog een geweldig studentenhuis weet in de hoofdstad.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven