man ontevreden over seks

03-11-2014 00:17 131 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik zit met een probleem. Mijn man is de laatste tijd steeds ontevreden over onze sex en hij vind dat ik hem niet genoeg geef. Als we vrijen met elkaar geeft hij me uitgebreid voorspel. Hij verwent me heel erg met zijn mond en ik vind dat erg fijn. Maar hij wil ook dat ik hem met mijn mond verwen. Nou zit ik dermee dat ik dat voorvocht van hemgewoon ontzettend vies en slijmerig vind. Daarom hou ik der niet zo van om dat met mijn mond bij hem te doen.



Daarna onder het vrijen wil hij vaak met me zoenen (tongzoenen) en dat wil ik dan weer niet want hij heeft dan met zijn mond aan mijn vagina gezeten en dat vind ik vies. Hij zegt dat hij zich afgewezen voel als ik niet met hem wil zoenen onder het vrijen en me mond dicht hou. En hij vindt het ook heel rot dat ik dat voorvocht van hem zo vies vindt. We zijn al jaren getrouwd en hij vind dat ik niet zo vies van hem mag zijn.



Hij vind het ook niet leuk dat we altijd hetzelfde standje nemen. We hebben als gewoonte dat ik na het voorspel op hem klim. dan kan ik goedkomen. Maar daarna heb ik last van geirriteerde vagina en borsten. Dus dan vraag ik hem om achterlangs te gaan.



Hij voelt zich door me afgewezen als ik mijn mond dicht hou. Maar ik vind het gewoon vies om met hem te zoenen als hij dat bij mij gedaan heeft. Ik wil alleen wel met hem zoenen als hij eerst zijn mond spoelt of sterke drank neemt en zo ze mond spoelt. En ik vind het ook heel vervelend om zijn voorvocht in me mond te krijgen. Ik pak dan altijd een doek om zijn penis steeds af te vegen. Dat vind hij nou weer heel vervelend.



Ik heb hem voorgesteld dat ik voortaan wel een kop met warm water pak als we gaan vrijen en het dan met een slok warm water bij hem doe onder het p*****. Dan kan ik het daarna meteen uitspugen. En we moeten een fles met sterke drank pakken zodat hij na het voorspel ze mond kan spoelen. Maar hij zegt dat hij der zo helemaal geen zin meer in heeft.



Ik denk dat hij ongelijk heeft maar hij vind dat ik wel neem maar niet geef. Wat vinden jullie hiervan? Heeft hij nou gelijk of heb ik gelijk? Zijn er meer vrouwen met zulke ervaringen?
Je vindt dit vies, je wilt dat niet, het moet zo. Ik zou er ook klaar mee zijn en was al vent allang opgehouden met jou oraal verwennen.
Wat ongezellig allemaal. Waarom ben je zo vies van jezelf?



Ik begrijp je man wel. Als het altijd hetzelfde is, wordt het saai. Sta je wel open voor enige verandering?
Alle reacties Link kopieren
Je doet je naam iig geen eer aan
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft gelijk.
Speechless
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie reacties. Ik praat nu gewoon open, oke? Ik heb soms last van afscheiding enzo. Ik vind dat gewoon vies. En hij zit heel anders in elkaar want hij vind dat niet vies. Hij zegt dat hij van me houd en het daarom niet vies vind. Maar ik kan gewoon niet met hem gaan tongen als hij aan mijn vagina heeft gezeten met zijn mond. Daarin verschillen we gewoon vind ik. Maar dat hoeft toch niet te betekenen dat hij ontevreden is over de seks. Per slot komt hij ook altijd klaar.
Alle reacties Link kopieren
Klaarkomen betekent nog niet dat het goede sex was. Zit een heeeel groot verschil tussen.
Alle reacties Link kopieren
ik moet ongelooflijk lachen hierom, en inderdaad vooral in combinatie met je nickname,



ik snap best dat je niet met hem wil zoenen als hij je gebeft heeft, vind ik zelf ook vies,

jammer dat je pijpen niet lekker vind, maar je kan hem ook pijpen met bijv. condoom om, heb je geen last van voorvocht.



maar veel creatiever, wat dacht je van onder de douche lekker elkaar verwennen? geen enkel probleem om even je mond te spoelen,

of hij jou oraal bevredigen en ondertussen jij hem met je handen?



en er zijn toch ook zat andere standjes te verzinnen?



ik snap best dat inmiddels, met jouw eisenlijst, al zijn lust weggaat,

verras hem eens en sla de befbeurt gewoon over en verwen hem eens in allerlei diverse standjes ( behalve pijpen ), en ondertussen veel zoenen.

is dat niet een idee?
Pijpen met een condoom is echt heel vies. Dat zou me echt niet lukken.
Alle reacties Link kopieren
Ja die nick is stom. Maar dat kan ik niet wijzigen.



Nou vind ik zoenen (tongzoenen dus) sowieso niet zo bi. Ik wil dat eigenlijk alleen als we allebei eerst onze tanden hebben gepoetst. Maar jullie hebben wel gelijk over dat eisenlijstje en zo. Hij zegt dat het spontane der zo helemaal vanaf gaat.
Alle reacties Link kopieren
quote:stoutemeid schreef op 03 november 2014 @ 00:26:

Bedankt voor jullie reacties. Ik praat nu gewoon open, oke? Ik heb soms last van afscheiding enzo. Ik vind dat gewoon vies. En hij zit heel anders in elkaar want hij vind dat niet vies. Hij zegt dat hij van me houd en het daarom niet vies vind. Maar ik kan gewoon niet met hem gaan tongen als hij aan mijn vagina heeft gezeten met zijn mond. Daarin verschillen we gewoon vind ik. Maar dat hoeft toch niet te betekenen dat hij ontevreden is over de seks. Per slot komt hij ook altijd klaar.

Maar je vindt zijn voorvocht ook al vies. En altijd hetzelfde standje lijkt me ook wat saai.

Het lijkt wel alleen om jou te draaien. Standje waarin jij goed klaarkomt, vooral geen andere sappen in jouw mond en hij moet het ook nog verplicht leuk vinden op jouw manier.
Speechless
Alle reacties Link kopieren
+ Boedapest



Ja idd ik vind het ook niks om het met condoom een condoom te doen. Ik moet dan altijd kokhalzen door dat tuitje.
Ik kan me enigzins wel in je man vinden.. Ik zou me ook afgewezen voelen als mijn vriend me niet zou zoenen nadat ik hem oraal bevredigd heb. Zoenen is toch iets wat bij intimiteit en liefde hoort en naar mijn idee hoort dat ook gewoon bij seks. Als er van die poespas omheen moet dan zou ik ook al gauw zoiets hebben van weetje, laat maar dan. Heb je het ooit wel eens toegestaan? Dan heb je inderdaad het recht om je grenzen aan te geven omdat je het iniedergeval geprobeerd hebt. Zo niet, dan vind ik dat je het minstens een kans moet geven. Het idee is misschien gewoon viezer dan het werkelijk is, alhoewel het wel jouw lichaamseigen is waar je vies van bent.



Ik ben het wel met je eens dat voorvocht ook niet echt lekker is, maar het is en blijft wel je man. Ik neem aan dat vagina vocht ook niet het lekkerste is wat er bestaat maar hij wil jou ook graag zien genieten dus doet dat ook. Proberen door de zure appel heen te bijten, je man doe je er iniedergeval een groot plezier mee. Je hoeft het ook niet elke keer te doen, maar eens in de zoveel tijd mag toch best wel. Het blijft toch geven en nemen tijdens de seks.
Alle reacties Link kopieren
je vind zoenen ook vies als je niet allebei je tanden heb gepoetst?



een serieuze vraag; is er een soort smetvrees ook gaande?
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie reacties. Ik lees dat jullie eigenlijk allemaal vinden dat ik hier verkeerd zit. Dan moet ik misschien eerst is goed nadenken over die dingen.
Alle reacties Link kopieren
Het is geen kwestie van verkeerd zitten. Ik begrijp je man. Dat is wat anders.
Speechless
Alle reacties Link kopieren
+ absor



Nee ik heb geen smetvrees. Hij heeft juist smetvrees want hij wil altijd ze handen wassen. Maar het is wel gek want hij vind het niet vies om orale seks te doen. Hij heeft gezegd dat hij zelfs wel me kont wil likken omdat hij van me houd. Maar ik vind dat allemaal gewoon te vies.



En over zoenen zonder je tanden eerst te poetsen vind ik gewoon vies want soms zitten er nog etensresten enzo.
quote:muzemeisje schreef op 03 november 2014 @ 00:40:

Het is geen kwestie van verkeerd zitten. Ik begrijp je man. Dat is wat anders.Precies dit, het is geen persoonlijke aanval of iets dergelijks. Gewoon een mening van mijn point of view
Alle reacties Link kopieren
@stoutemeid,



lastig hoor,

ik kan me ook goed voorstellen dat je man het jammer vind als je alles vies vind,



probeer zelf toch ook creatief te blijven; er zijn zoveel standjes.
Alle reacties Link kopieren
+ Eye of the Tiger

+ Muzemeisje



Ik vind het niet erg als jullie niet met me eens zijn. Per slot vraag ik daarom ook jullie mening. Alleen vind ik het gewoon niet fijn omdat ik het vies vind. Ik had gedacht misschien vinden meer vrouwen dat wel. Maar het ligt misschien wel bij mij.



En over die standjes. Ja, ik dacht je hoeft toch niet in verschillende standjes te vrijen als één standje ook goed is? Maar ik merk dat ik dat misschien anders moet zien.



Maar dan wil ik een vraag teruggeven: vinden jullie dat voorvocht dan niet vies en hoe gaan jullie dermee om? Mijn man zegt dat hij al gegeten en gedronken heeft als ik met een kop warm water aankom en een bakje om het uit te spugen. Hij voelt zich dan afgewezen en gewetst. Maar ik sta niet te springen om dat voorvocht. Hij zei hetzijn maar een paar druppels maar dat is niet zo. Der stroomt heel veel uit.
@stoutemeid quoten lukt nog steeds niet dus dan zomaar



Jij schreef: Bedankt voor jullie reacties. Ik praat nu gewoon open, oke? Ik heb soms last van afscheiding enzo. Ik vind dat gewoon vies. En hij zit heel anders in elkaar want hij vind dat niet vies. Hij zegt dat hij van me houd en het daarom niet vies vind. Maar ik kan gewoon niet met hem gaan tongen als hij aan mijn vagina heeft gezeten met zijn mond. Daarin verschillen we gewoon vind ik. Maar dat hoeft toch niet te betekenen dat hij ontevreden is over de seks. Per slot komt hij ook altijd klaar.



In een mond zitten meer bacteriën dan in een vagina of op een penis.

Je moet er ook niet bij nadenken, als je van elkaar houdt dan doe je dat toch gewoon.

Wat heeft klaarkomen met goed seks te maken?
Alle reacties Link kopieren
En als je een borrel of 2 hebt genomen Stoutemeid, kun je je dan meer laten gaan? Je bent zo bezig in je hoofd tijdens de seks, terwijl je je het liefste helemaal moet laten gaan. Je ontneemt jezelf en je man veel plezier. Sperma, voorvocht en vaginale afscheiding moet eigenlijk niets uitmaken als je van elkaar houdt.
Alle reacties Link kopieren
+ dedoper



Ik kan ook niet quoten. Bedankt voor je moeite.



Ja, ik dacht hier verschillen we gewoon heel erg in. Hij vind die dingen niet vies en ik wel. Daar moet ik wel aan wennen. En wat heeft klaarkomen met goed seks te maken? Nou, dat leek me wel duidelijk. Hij heeft dan toch gekregen of niet?
Alle reacties Link kopieren
+ cochise



Hmm, dat is misschien ook wel iets. Alleen ben ik dus helemaal geen drinker maar ik kan het wel proberen ja.

En vind je dat dus echt zo? Dat sperma, voorvocht en afscheiding niet uitmaken als je van elkaar houdt? Ik vond juist dat hij omdat hij van mij houdt het niet erg moest vinden dat ik die vieze dingen niet wilde doen.
Nou ik zou op je afknappen als ik jouw man zou zijn....je wilt niks en als moet op 1 manier. Dan maar geen seks.Je man heeft gelijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven