man ontevreden over seks

03-11-2014 00:17 131 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik zit met een probleem. Mijn man is de laatste tijd steeds ontevreden over onze sex en hij vind dat ik hem niet genoeg geef. Als we vrijen met elkaar geeft hij me uitgebreid voorspel. Hij verwent me heel erg met zijn mond en ik vind dat erg fijn. Maar hij wil ook dat ik hem met mijn mond verwen. Nou zit ik dermee dat ik dat voorvocht van hemgewoon ontzettend vies en slijmerig vind. Daarom hou ik der niet zo van om dat met mijn mond bij hem te doen.



Daarna onder het vrijen wil hij vaak met me zoenen (tongzoenen) en dat wil ik dan weer niet want hij heeft dan met zijn mond aan mijn vagina gezeten en dat vind ik vies. Hij zegt dat hij zich afgewezen voel als ik niet met hem wil zoenen onder het vrijen en me mond dicht hou. En hij vindt het ook heel rot dat ik dat voorvocht van hem zo vies vindt. We zijn al jaren getrouwd en hij vind dat ik niet zo vies van hem mag zijn.



Hij vind het ook niet leuk dat we altijd hetzelfde standje nemen. We hebben als gewoonte dat ik na het voorspel op hem klim. dan kan ik goedkomen. Maar daarna heb ik last van geirriteerde vagina en borsten. Dus dan vraag ik hem om achterlangs te gaan.



Hij voelt zich door me afgewezen als ik mijn mond dicht hou. Maar ik vind het gewoon vies om met hem te zoenen als hij dat bij mij gedaan heeft. Ik wil alleen wel met hem zoenen als hij eerst zijn mond spoelt of sterke drank neemt en zo ze mond spoelt. En ik vind het ook heel vervelend om zijn voorvocht in me mond te krijgen. Ik pak dan altijd een doek om zijn penis steeds af te vegen. Dat vind hij nou weer heel vervelend.



Ik heb hem voorgesteld dat ik voortaan wel een kop met warm water pak als we gaan vrijen en het dan met een slok warm water bij hem doe onder het p*****. Dan kan ik het daarna meteen uitspugen. En we moeten een fles met sterke drank pakken zodat hij na het voorspel ze mond kan spoelen. Maar hij zegt dat hij der zo helemaal geen zin meer in heeft.



Ik denk dat hij ongelijk heeft maar hij vind dat ik wel neem maar niet geef. Wat vinden jullie hiervan? Heeft hij nou gelijk of heb ik gelijk? Zijn er meer vrouwen met zulke ervaringen?
Ik ga toevallig zelf naar zo'n 'gare therapeut' (wat denigrerend overigens) en dat kan heel veel helpen hoor. Zo iemand staat er objectief in en kan jullie helpen meer op een lijn te komen. Snap dat je het eerst zelf wil proberen, maar mocht dat niet werken of mochten jullie vastlopen, zou je het eens kunnen overwegen.
Ik vind voorvocht vies smaken, maar het is niet ongezond ofzo dus ik zet me er overheen. Ik wil trouwens alleen down under als de boel fris gedouched is. Is dat raar eigenlijk?



Zoenen na beffen doe ik ook niet trouwens. Alleen een kusje.



Als je snel schraal bent in de vagina neem dan glijmiddel. Spuug werkt eerder stroever dan verbeterend.
Alle reacties Link kopieren
+ Missmisery



Bedankt :-)



Zijn er in het verleden dingen gebeurt waardoor je een afkeer hebt tegen seks, etc? Mijn zus is misbruikt. Ik vind dat heel erg. Ik heb op zig geen afkeer maar het staat voor mij niet op nummer 1, nee. En voor mijn man is het juist heel belangrijk.



Masturbeer je wel eens? Vind je dat wel prettig? Ik heb nog nooit gemasturbeerd. Mijn man begrijpt dat niet. Hij zegt dat iedereen toch wel gemasturbeerd moet hebben. Ik heb het nog nooit gedaan. Ik vind dat zo raar.



Jullie kunnen elkaar ook een uitgebreide massage geven met lekker ruikende oliën om wat nader tot elkaar te komen. Hij wil dat graag. Hij heeft het gezegd. Hij heeft zelfs zo een massage matras gekocht. We hebben dat alleen nog nooit gedaan.



Of zoals al geopperd is; pak de slagroom en chocoladesaus erbij, of samen onder de douche. Dat is een idee ja.



Wat vind je ervan als hij klaarkomt over jouw borsten/buik? Dat vind ik niet leuk. We hebben dat wel is gedaan. In me gezicht nog nooit. Dat vind ik walgelijk.



En anders, steek een paar kaarsjes aan, fles wijn erbij (of 2) en kijk eens bij het seksspellen topic. Mijn man heeft dit wel gedaan vroeger ja.





Allicht helpt het ook om je problemen openlijk met iemand, anders dan je man, te bespreken. Maar ik begrijp dat dat een erg moeilijke stap is. Praat je wel eens met je vriendinnen over seks?



Nee daar praten wij nooit over met elkaar. Maar dat is juist de reden dat ik der hier op het forum in anoniem over praat. En ik vind de reacties moeilijk maar ik ben der wel blij mee ja.
Alle reacties Link kopieren
+ honingbijtje.



Hmm, soms denk ik wel is: ik wou dat iedereen zo was als jij en mij :-)
Alle reacties Link kopieren
+ budapest.



Sorry ik wou je niet pijn doen. Maar ik heb zoveel van die psychologen gezien die ik maar hele rare mensen vind eerlijk gezegd. en het lijkt me echt heel rot om zo met blote billen te gaan daar. Ik heb zelfs wel is gehoord dat je dan ook met die therapeut sex moet hebben. Dat lijkt me nou echt 3 keer niks.
Ik weet niet, ik denk dat als jij en je man er zooo verschillend in staan (wat niet verkeerd is hoor, begrijp me goed!) dat het moeilijk is om dat met zijn tweeën op te lossen.



Wel heel knap dat je op zoek gaat naar antwoorden en advies, want er zijn er genoeg die niet willen veranderen en hun kop in het zand steken.
Alle reacties Link kopieren
+ budapest Dank je. Maar ik moet wel. Het gaat niet goed ik ben bang dat ik hem kwijt raak op een gegeven moment. DAt is heel erg.
Alle reacties Link kopieren
Je zegt ergens dat het voor hem goede seks moet zijn, omdat hij klaarkomt. Dat zie je toch behoorlijk verkeerd vind ik.



Voorbeeld: Eens in de zoveel tijd staat er bij ons rode kool op het menu. Daar vind ik dus echt niks aan, maar ik eet het toch, het is gezond en het vult de maag. Maar het geeft me geen voldaan gevoel. Voor de voeding maakt het geen bal uit hoe eten smaakt, alleen ik word er toch veel blijer van als het eten ook nog lekker is en dus eet ik niet elke dag rode kool maar wissel ik af.



Jouw man komt wel klaar, en natuurlijk is dat lekker. Maar met saaie seks voelt hij zich daarna -terecht, vind ik- niet voldaan. Dát is wel een groot verschil.
Erger je niet, maar verbaas je!
Kijk naar hoe je je man wel tegemoet kan komen. Een ander standje bijvoorbeeld. Doe geen dingen die je zelf echt niet wilt, maar kijk waar de ruimte zit.
Alle reacties Link kopieren
+ cello 1987



ja dit was me al eerder gezegd. Ik begrijp dat alleen klaarkomen dus niet genoeg is.



+ Ru ber duckie OK dat is om over na te denken.



Pfff sex is soms best ingewikkeld allemaal...
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het oprecht heel vervelend voor je dat je seks als ingewikkeld ervaart.



Seks hoort in mijn optiek juist voor ontspanning te zorgen, het moet leuk zijn! Ik heb zelfs geregeld de slappe lach met mijn vriend tijdens de seks, omdat we malle standjes proberen waar we allebei niet lenig genoeg voor zijn of waarbij één van ons uit bed valt/zijn hoofd stoot/uitglijd in bad. (ja, we zijn best lomp ;) )

En daarnaast kan het gewoon zo'n heerlijke manier zijn om je hoofd leeg te maken, gewoon even in het 'nu' te zijn, en op de meest intieme manier met je partner samen te zijn..



Ik hoop voor jou dat je dit ook ooit zult kunnen ervaren en wens je daar heel veel succes bij!
Erger je niet, maar verbaas je!
Wat? Sex met de therapeut kan echt niet!!!! Heel fout en bovendien strafbaar. Een seksuoloog houdt het echt alleen bij praten en hoogstens wat medische plaatjes van lichaamsdelen.
Lieve naieve to, je hebt geen sex met zo'n therapeut hoor .



Vraagje, waarom vindt je "vies" zo erg?
Vertel je man dat je nu begrijpt wat hem dwars zit, en dat je ermee bezig bent. Dan voelt hij zich gehoord door je.
Seks met een therapeut??? Waar haal je dat soort informatie vandaan. Je komt een beetje wereldvreemd over (sorry als ik je hiermee beledig) of kom je toevallig uit een andere cultuur?



Mijn seksuologe is gewoon een gezellige vrouw van een jaar of 55 die met mij en soms met mijn vriend praat en ons oefeningen meegeeft. Deze oefeningen bespreken we dan. Ik heb nog nooit iets uit hoeven trekkenen behalve mijn hand bij binnenkomst, heeft ze me ook nog nooit aangeraakt.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind TO een ontzettend gaaf wijf. Ik vermoed dat veel meer dames haar vragen en afkeer herkennen. Respect dat je dit zo open bespreekt en dat je zoveel met de reacties doet.

You go girl!
Speechless
Alle reacties Link kopieren
+ Dank je Muzemeisje. Ik vind mezelf helemaal niet zo gaaf hoor. Maar wat je schrijft dat je vermoed dat veel meer dames haar vragen en afkeer herkennen. Dat vind ik wel heel mooi.



Bedankt aan jullie dat jullie me aan willen horen al zijn jullie het der niet mee eens en zoveel tips geven.



Maarre... ik moet wel bekennen dat ik nog niet aan de gang ben gegaan met mijn man ofzo hoor. Tot nu toe is het alleen praten met jullie. Maar ik geef toe ik ga hier wel heel erg over nadenken ja.
Alle reacties Link kopieren
Sorboseks vind ik ook fijner hoor. Ben ook gevoelig voor vieze smaakjes. En plakhanden, haha.



Is weleens jammer. Vooral voor hem.
Alle reacties Link kopieren
@TO, je moet ergens beginnen en voor jou is het heel ok om het eerst hier uit te spreken en meningen en adviezen te krijgen. Die kunnen je ook weer helpen als je het er met je man over gaat hebben.

Ik hoop dat jullie eruit komen maar vooral dat jij ergens de lol en de lust gaat vinden van seks. Ergens schreef je dat jullie ook niet samen douchen? Of gaf iemand dat als tip? Die raad ik ook zeker aan. Dan hoeft er niets te gebeuren maar ben je toch heel intiem zonder "viezigheid". Misschien helpt dat je ook meer te ontspannen en uiteindelijk te genieten.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat jullie eruit komen maar vooral dat jij ergens de lol en de lust gaat vinden van seks.

+1!
Silence is golden. Duct tape is silver.
Alle reacties Link kopieren
Dit kan niet echt zijn...is dit misschien het beschrijven van een fantasie? Gedwongen worden om te pijpen enz?

Kan niks anders bedenken......
Alle reacties Link kopieren
Nee, daar lijkt het wel op.



En dan zeggen dat je niks aan je nick kan doen. Je hoeft hem niet echt te bewaren voor één topic van 4 jaar oud. En toen was het andersom. Toen was zij niet tevreden over de seks en vond dat heel frustrerend.



Je zou denken dat die herfstvakantie alweer is afgelopen.
En ik ontdekte iets, bitterder dan de dood: de vrouw, die een valstrik is en wier hart een net is en wier handen boeien zijn.
Ben je dan nooit es geil als je man er niet is? Dat je dan jezelf ff verlost van de geilheid?
Ik geef t op...je bent niet goed wijs.
Alle reacties Link kopieren
Als ik dit zo lees vraag ik me af of je sex uberhaupt lekker vind.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven